Onko se mielestäsi väärin, että nainen ei halua lapsia?
Pitääkö lapsia haluta, että täyttää normaaliuden kriteerit? Miksi ajattelet näin?
Kommentit (10)
ja äiti ei häntä koskaan olisi edes halunnut. :( Parempi silloin, että mies etsii synnytyskoneen muualta.
sen kumppanilleen hyvissä ajoin ennen yhteen muuttamista...
Yhtä hyvä ja normaali nainen on, halusi tai ei lapsia.
Molemmat ollaan tultu siihen tulokseen, että lapsi ei ole se mitä haluamme. Joten sterilisaatio odottaa! :D Se on meille varmaan yhtä suuri ilo kuin joillekin se lapsi.
En pysty mitenkään samaistumaan sellaiseen naiseen joka ei halua lapsia, koska itse olen aina halunnut äidiksi. Ja mielellään ainakin kaksi lasta- tai jos luoja suo, vaikka viisi.
Mutta en minä ole mikään sanomaan, että onko joku muu sen normaalimpi kuin joku toinen. JOllekin se voi olla aivan normali tila, ettei halua lapsia. Kuten se, että haluaa, on minulle.
Tässä maailmassa saisi olla hieman enemmän suvaitsevaisuutta, sillä eihän kukaan voi tietää sinun puolestasi mikä on juuri sinun mielestäsi oikein ja normaalia.
T: kaksosia odottava yhden pojan äiti
Lähinnä ajattelen niin, että jos ei tee lasta tekee itselleen tietyssä mielessä karhunpalveluksen. Siinä jää kokematta niin uskomattoman paljon, sillä lapsen saaminen kasvattaa enemmän kuin mikään muu maailmassa. Luin Virpi Hämeen-Anttilan kirjasta joskus että vasta lapsi tekee ihmisestä aikuisen, ja pakko on myöntää että olen samaa mieltä. Harmillista sinänsä, sillä en itsekään halunnut lapsia ja tein miehelle mieliksi.
Mutta siis ympäristöllä ei ole nokan koputtamista muitten ratkaisuihin eikä tietenkään tarvitse lapsia täyttääkseen " normaaliuden kriteerit" .
ettei nainen ole edes nainen jos ei ole lasta tehnyt. Mutta kun ei kiinnosta, niin ei.... :( Ja vauvapalstalla on ihan hauska käydä, vaikka en lapsia haluakaan. t. ap