Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies , mikä asia on naisessa tärkein kun etsit kestävää parisuhdetta?

Vierailija
10.04.2017 |

Kertokaa

Kommentit (404)

Vierailija
141/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hgfhfghf kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää olla kokemusta seurustelusta?

Ja toisaalta yksikin ns. yhden yön juttu menneisyydessä on ratkaiseva no-no?

Mikä logiikka tossa on?

Plussaa, jos on joskus rakastanut ja sitoutunut toiseen mieheen, mutta miinusta jos on joskus "vain" pannut jonkun kanssa?

Jos ei ole seurustelusta kokemusta, voi helposti olla aivan epärealistinen kuva siitä, mitä parisuhde on ja minkälaisen kumppanin itse tarvitsee. Näistä voi tulla ongelmia. Tietysti jostain on aloitettava jokaisen.

Yhden yö jutut eivät normaalilla itsetunnolla varustettua miestä häiritse. Ne pelottavat niitä miehiä, jotka luulevat että heitä vertaillaan seksikumppanina näihin aiempiin kokemuksiin ja uskovat jäävänsä huonommaksi syystä tai toisesta. Siihen voi toki olla syytäkin.

Miksi ihmeessä kukaan täysijärkinen nainen vertailisi jotain yhdenyön kännipanoa yhtään mihinkään? Tai miksi yksikään mies pelkäisi tällaista vertailua? Oikeasti ihan jokainen yhdenyön juttuja harrastanut tietää että suurin osa näistä on sellaisia jotka aamulla ainoastaan harmittaa ja kaduttaa ja lopuista ei edes muista mitä tapahtui.

Sen sijaan se kertoo ihmisestä paljon jos menneisyydessä on, varsinkin paljon, näitä yhdenyön juttuja.

N39

Vierailija
142/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä 19 vuotiaan miehen ajatuksia sopivalle tyttöystävälle:

-hoikka

-kouluttautuu (tai on aikomus)

-ei liikaa tatuointeja (muutama pieni ihan ok vielä)

-ei liikaa seksisuhteita takana

Mielestäni en liikaa kuitenkaan vaadi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva 52 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rouva 52 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30vnainen kirjoitti:

Myös täälä on 30v nainen jolle täsmää nuo asiat. Toki minäkin olen pitkässä parisuhteessa. Mutta onko tuollaisen naisen löytäminen sit nykypäivänä vaikeaa?

Jos puhuit minun listastani niin oman kokemuksen mukaan on vaikeaa. Nuo ns listan arvot on aika vanhanaikaisia ja useinmiten listan täyttäjät kuten sinäkin olet jo parisuhteessa.

Terv, sinkkumies 28v

No sinkkumies 28, minä täytän kaikki listan kriteerit, ja olen aina täyttänyt ne. Mutta olen 37-vuotias. Haittaako ikäni sinua?

No sinkkumies, mites on :) ?

Tällainen täti-ihminen lukaisi tämän keskustelun ja ei voi kuin ihmetellä. Millainen Jackpot tuo sinkkumies 28 muka oikein on, että ihan tyystin ilman seksiä pitäisi elää tuota prinssiä odotellessa??

Mä olen 53- vuotias, eronnut aikapäiviä sitten. Miehiä olen kohdannut, ennen ja jälkeen avioliiton ja seksiä harrastan kun siltä tuntuu kun omantyyppinen mies osuu kohdalle. Kauhean ahdasmielistä tuntuu olevan tää touhu teillä. Eläkää tätä elämäänne, huomisesta ei kukaan tiedä. Kuulostaa ihan keskiaikaiselta tuo luokittelu sen mukaan, onko kumppanilla elettyä elämää takana. Minua henkilökohtaisesti yksikään mies ei ole arvottanut sen mukaan, onko mahdollisia entisiä kumppaneita. Kas kun jokaikisellä ikäiselläni miehelläkin on ja se on ihan ok.

Yhtä keskiaikainen kuin uskollinen, pysyvä parisuhdekin. Puolet pettää, puolet eroaa. Sinäkin erosit, joten mitä sinusta opimme?

Kerropa se nyt sitten minullekin mitä opit.

Minun suhteeseeni ei liittynyt pettämistä kummaltakaan osapuolelta.

Itse en ole pettänyt kertaakaan yhdessäkään parisuhteessa.

jos kaksi vapaata ihmistä harrastaa seksiä, niin se ei kerro minkäänlaisesta taipumuksesta pettämiseen

Niinhän sinä sanot, ettet pettänyt. Uskommeko, se on toinen asia.

Mitä opimme? Lukuisiin seksikumppaneihin vapaamielisesti suhtautuva erosi, suhde ei kestänyt. Aivan kuten ne "ahdasmieliset" joiden mielestä säädöt ja yhden illan paneskelut ovat no-no, olisivat ennustaneet.

-

Naisten kumppanimäärä korreloi käänteisesti avioliiton pituuden kanssa, miesten ei. Nyt kun seuraava väittää että 20 tai 120 vuotta on kestänyt heidän liittonsa, molemmat tietenkin täysin uskollisia, vaikka naisella oli kumppaneita yli 100 ennen liittoa, niin jokainen voi päättää uskooko.

Vierailija
144/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva 52 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rouva 52 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30vnainen kirjoitti:

Myös täälä on 30v nainen jolle täsmää nuo asiat. Toki minäkin olen pitkässä parisuhteessa. Mutta onko tuollaisen naisen löytäminen sit nykypäivänä vaikeaa?

Jos puhuit minun listastani niin oman kokemuksen mukaan on vaikeaa. Nuo ns listan arvot on aika vanhanaikaisia ja useinmiten listan täyttäjät kuten sinäkin olet jo parisuhteessa.

Terv, sinkkumies 28v

No sinkkumies 28, minä täytän kaikki listan kriteerit, ja olen aina täyttänyt ne. Mutta olen 37-vuotias. Haittaako ikäni sinua?

Tällainen täti-ihminen lukaisi tämän keskustelun ja ei voi kuin ihmetellä. Millainen Jackpot tuo sinkkumies 28 muka oikein on, että ihan tyystin ilman seksiä pitäisi elää tuota prinssiä odotellessa??

Mä olen 53- vuotias, eronnut aikapäiviä sitten. Miehiä olen kohdannut, ennen ja jälkeen avioliiton ja seksiä harrastan kun siltä tuntuu kun omantyyppinen mies osuu kohdalle. Kauhean ahdasmielistä tuntuu olevan tää touhu teillä. Eläkää tätä elämäänne, huomisesta ei kukaan tiedä. Kuulostaa ihan keskiaikaiselta tuo luokittelu sen mukaan, onko kumppanilla elettyä elämää takana. Minua henkilökohtaisesti yksikään mies ei ole arvottanut sen mukaan, onko mahdollisia entisiä kumppaneita. Kas kun jokaikisellä ikäiselläni miehelläkin on ja se on ihan ok.

Yhtä keskiaikainen kuin uskollinen, pysyvä parisuhdekin. Puolet pettää, puolet eroaa. Sinäkin erosit, joten mitä sinusta opimme?

jos kaksi vapaata ihmistä harrastaa seksiä, niin se ei kerro minkäänlaisesta taipumuksesta pettämiseen

Naisiakaan ei haittaa, jos mies sinkkuaikana käy maksullisissa? Suhteessa ollessa on tietysti uskollinen.

Vierailija
145/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä tää sinkkumies 28 v. teilataan täällä.... Minusta tyyppi on antanut asiallisen kuvan kirjoituksillaan, ja on ihmeen pitkäpinnainen. N37, minkä ihmeen ikärasistikortin vedit esiin? Mies asiallisesti selitti, miksi melkein 10 vuoden ikäero olisi luultavasti mahdollinen haitta/este, ja siitä vedetään herneet nenään. En esim. minäkään naisena haluaisi 10 vuotta vanhempaa miestä. Elämäntilanteet olisivat luultavasti liian erilaiset tai mahdolliset kysymykset perheenperustamisesta voisivat olla hankalia. Minusta nämä nyt käy ihan normi järkeen...

Ja anteeksi vaan, pakit olisin minäkin antanut N23:lle. Itse sydämenkuvat silmissä kyselee pituuden perään, eli tämä vahvasti antaa olettaa hänen etsivän jotain todella pitkää raamikasta miestä. Ja olevan tämän todella tärkeä kriteeri kun ei muun perään kysellyt. (+vähän teinimäinen kirjoitustyyli, ei pahalla.) Ja nainen itse halusi skipata kahvit, vaikka kyllä sitä kahvilaan voi mennä ihan teetäkin juomaan tai vaan istuskeleen ja tapaamaan toista. Joten miksi oli ongelma, kun mies sanoikin, että ehkei kuitenkaan tavata? Ja sit ylianalysoidaan, että miehellä on jokin pituustrauma?? Huh huh... :)

Miehet. Ymmärrän ton pariutumisen tuskan. Vierestä kun seuraa ja kuuntelee ystävien miesseikkailuita ja erityisesti sitä ylianalysointia. "Sillä on varmaan toi ja tää trauma kun se puhuu näin!" "Se on varmaan hirvee panomies ja kaksinaismoralisti, kun ei kelpaa nainen, jolla on normaali seksielämä (ja oikeesti poljetaan eri miestä melkein joka viikko)!" ... Minusta nyt ei ole kovin ihmeellinen tuo lista, mikä esille tuotiin. Mutta yhä harvempi sen näyttää nykyään täyttävän. Ja teilatkaa vaan minun ajatukset, mutta en sille mitään voi. Kun oikeesti tuo pariutuminen näyttää olevan niin superhankalaa nykyään.

Toinen N23

Jos olet oikeasti nainen niin arvostan kyllä näkemystäsi. Meitä on joka junaan, mutta harvalla on taito katsoa asioita pöydän toiselta puolelta.

Terv, sinkkumies 28v

Vierailija
146/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

gfdfgdfg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden yö jutut eivät normaalilla itsetunnolla varustettua miestä häiritse. Ne pelottavat niitä miehiä, jotka luulevat että heitä vertaillaan seksikumppanina näihin aiempiin kokemuksiin ja uskovat jäävänsä huonommaksi syystä tai toisesta. Siihen voi toki olla syytäkin.

Ei nyt ehkä ihan näinkään. Naisena sanoisin, että enemmäkin runsaissa yhdenyönsuhteissa rasittaa ihmiskäsitys (naiset reikiä), ja erittäin paljon tautipolitiikka. Jos on yhdenyönjutussa henkilön kanssa, jolla näitä on 100 tältä vuodelta ja ei ole sukupuolitautitestiä tehtynä tuloksineen ennen minua, niin saan noiden 100 mahdolliset taudit tämän tyypin lisäksi. Miehet ei tahdo millään käyttää kondomia, suurin osa vetelee paljaalla. Jos itselläni on sama määrä, niin siinä kohtaa 202 ihmisen mahdolliset taudit. Mm. herpes ei välttämättä näy kantajalla, tai kondyloooma, hiiva myös tarttuu limakalvoilta. Myös oraalissa.   Esim. maksullisissa käyvillä on tietty arvomaailma, joka vuotaa läpi ja joka on niin erilainen kuin minulla - koen nämä ihmiset aika raakoina, kamalina, hyväksikäyttäjinä; ei naista arvostavina (miestä, jos nainen).

No joo, tässä tuli aika ääritapauksia. Jos on vuodessa 100 eri kumppania niin se kertoo kyllä jo jonkinasteisesta ongelmasta, mikä lie sitten onkin. Taudit koskettavat kaikkia, jotka joskus ovat seksiä harrastaneet ja minusta ne voi vaikka tarkistuttaa ennen seksin aloittamista, se ei ole koskaan pahitteeksi ihan muutenkaan. Huorissa käyvät ovat sitten taas asia erikseen, itse en kävisi ja ymmärrän että sellaista miestä on varmasti naisena vaikea kokea miellyttäväksi monestakin syystä.

Minä puhuin tavallisesta elämästä, jossa sinkulla voi olla vuodessa muutamia juttuja, niistä en alkaisi vetämään mitään tuomioita kenellekään. Toki terveydestä kannattaa huolehtia.

Ok, jatkan vielä. Selvä turnoff miehille tuntuu olevan, jos naisella on paljon yhdenyönjuttuja. Mikä on paljon? Kritisoit määrääni 100. Vuodessa on 52 viikkoa, eli se olisi viikonloppuisin 2 eri henkilöä eli molemmat illat. Ihan voisi toimia.

Koska 1 on vähän. 2 on vähän. Mikä olisi raja?  Nolla on tietysti nolla, mutta kenellekäpä ei nyt olisi vaikka niin käynyt, että on ainakin kuvitellut alkavansa pidempääkin suhdetta x:n kanssa, mutta se on jäänyt yhteen kertaan (ja muutamat treffit sitä ennen), eli lähes yhdenyön poka. Mikä on siis raja?

(Viestini koski sitä, että krisiointi ei ole yhdenyönkokemuksissa hankittuja taitoja kohtaan, vaan moraalinen eli ihmisarvokysymys ja terveydellinen eli tautipolitiikka.)

Parisuhteessa uskollisuus on a ja o. Yhden illan jutut ja useat hieman pidemmät jutut eivät viesti ainakaan luotettavasta ja uskollisesta kumppanista. Kannattaa olla rehellinen, sillä pahansuovat juorut jakorasioista tulevat kumppanin tietoon ennemmin, tai myöhemmin.

Sinkkuaikana seikkailu on kuitenkin eri asia kuin parisuhteessa pettäminen. Toki yhden illan jutut voi ottaa merkkinä libidon voimakkuudesta ja siten epäsuorana viitteenä pettämisalttiudesta, mutta selvästi suurempi korrelaatio pettämisalttiuteen on kuitenkin aiemmalla uskottomuudella. Kukaan ei kuitenkaan ole maininnut kriteeriksi, että nainen ei saisi olla pettänyt aiemmissa suhteissaan.

Ei, ei libidon voimakkuudesta, vaan parisuhde-, tai paneskeluoriointuneisuudesta. Miesten ihannenainen parisuhteeseen, omaa voimakkaan libidon mutta toteuttaa sitä ainoastaan parisuhteessa.

Joo, tuo libidon voimakkuus oli kyllä väärin ilmaistu. Kyse on pikemminkin nopeasta ja hitaasta lämpenemisestä. Mutta ei muuta pointtiani. Nopea lämpeneminen ei itsessään tee kenestäkään uskotonta eikä hidas lämpeneminen uskollista. Hitaasti lämpenevät eivät harrasta yhden yön juttuja, mutta voivat harrastaa sivusuhteita ja lennosta vaihtamista. Aiempi pettäminen on edelleen kaikkein suurin riskitekijä uskottomuudelle.

Ja kumppanimäärä toiseksi suurin.

Vierailija
147/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei nyt ehkä ihan näinkään. Naisena sanoisin, että enemmäkin runsaissa yhdenyönsuhteissa rasittaa ihmiskäsitys (naiset reikiä), ja erittäin paljon tautipolitiikka. Jos on yhdenyönjutussa henkilön kanssa, jolla näitä on 100 tältä vuodelta ja ei ole sukupuolitautitestiä tehtynä tuloksineen ennen minua, niin saan noiden 100 mahdolliset taudit tämän tyypin lisäksi. Miehet ei tahdo millään käyttää kondomia, suurin osa vetelee paljaalla. Jos itselläni on sama määrä, niin siinä kohtaa 202 ihmisen mahdolliset taudit. Mm. herpes ei välttämättä näy kantajalla, tai kondyloooma, hiiva myös tarttuu limakalvoilta. Myös oraalissa.   Esim. maksullisissa käyvillä on tietty arvomaailma, joka vuotaa läpi ja joka on niin erilainen kuin minulla - koen nämä ihmiset aika raakoina, kamalina, hyväksikäyttäjinä; ei naista arvostavina (miestä, jos nainen).

Ihmeellinen käsitys joillakin on yhden yön jutuista :O Minä olen kyllä harrastanut yhden yön juttuja, mutta en todellakaan 100 tänä vuonna enkä ilman kumia. Parikymppisenä oli muutama ja nyttemmin eron jälkeen (kahden vuoden sisällä) on ollut yksi. Miten tämä eroaa tautipolitiikaltaan niistä, jotka ovat olleet lyhyissä suhteissa useamman miehen kanssa?

Tuo määrä naiselle yhdenyönjuttuja on ihan normaali ja ok. Mutta liika on liikaa minunkin mielestäni. Suoraan sen sanon että seksiä monen eri miehen kanssa harrastava nainen ei ole hirveän naisellinen ja viehättävä minustakaan: moni ei halua liian helppoa tai "käytettyä" ja sitä että lähes joka toinen kaverisi on pannut tyttöystävääsi. Mitä vähemmän sen parempi.

Vierailija
148/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä sinkkumies 28v. olet sitten vielä sinkku? Selvästi tiedät, millaisen naisen tahdot. Eikö sellaista sitten ole tullut vastaan?

Vierailija
149/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmeellinen käsitys joillakin on yhden yön jutuista :O Minä olen kyllä harrastanut yhden yön juttuja, mutta en todellakaan 100 tänä vuonna enkä ilman kumia. Parikymppisenä oli muutama ja nyttemmin eron jälkeen (kahden vuoden sisällä) on ollut yksi. Miten tämä eroaa tautipolitiikaltaan niistä, jotka ovat olleet lyhyissä suhteissa useamman miehen kanssa?

Luet nyt tahallasi väärin eli kuin piru raamattua. Tuon lainaus pitkästä keskustelusta ja yksittäisenä pätkänä ei kuvaa käsitystäni. Tuo 100 oli lonkalta heitetty määrä - kuten tuosta pitäisi ymmärtää - kun puhe oli suuresta määrästä, ja väitteeni, että moraali ja terveys ovat minusta oleellisempia kritiikin kohteita (tai pelkoja) kuin toisen saavuttama suuri taitotaso yhdenyönjutuista.  Kokemukseni mukaan kondomit on miehille erittäin hankala kohta.

Vierailija
150/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää olla kokemusta seurustelusta?

Ja toisaalta yksikin ns. yhden yön juttu menneisyydessä on ratkaiseva no-no?

Mikä logiikka tossa on?

Plussaa, jos on joskus rakastanut ja sitoutunut toiseen mieheen, mutta miinusta jos on joskus "vain" pannut jonkun kanssa?

Niin juuri, miksi logiikka siinä ei ole ilmiselvä kaikille? Toiset tykkää sitoutua parisuhteeseen, toiset tykkää irtosuhteista. Toisin sanoen, toiset luonnostaan arvostavat ja kykenevät pysyvään, uskolliseen parisuhteeseen, toiset ei. Jälkimmäiset tietysti väittävät että voivat tehdä molempia, koska siitä on heille hyötyä tietyssä elämänvaiheessa, mutta sanat ei tarkoita mitään, teoissa on totuus.

Tulevasta parisuhdekäyttäytymisestä kertoo parhaiten aiempi parisuhdekäyttäytyminen, ei niinkään se mitä on suhteiden välissä sinkkuaikana tehty. Jos joku on ollut kymmenen vuotta uskollisessa suhteessa ja eron jälkeen harrastanut pari yhden illan juttua, niin kyllä hän on jokaisen ajattelevan ihmisen mielestä parempaa parisuhdemateriaalia kuin sellainen, joka on seurustellut samana aikana kuusi kertaa mutta ei ole koskaan harrastanut irtosuhteita. Oleellista on nimenomaan parisuhteiden pituus, laatu, uskollisuus ja erojen syyt.

Jätä yksi sana pois, niin lause ja ajatus on parempi: Tulevasta käyttäytymisestä kertoo parhaiten aiempi käyttäytyminen. Onko ollut uskollinen, sitä ei tiedetä eikä sanasi tietenkään riitä vakuuttamaan.

Sinä voit ajatella miehistä kuten haluat, ja miehet sinusta kuten haluavat. Ikinä ei tulla ajattelemaan samoin.

No ei kai siitä sinkkuajan siveydestäkään ole yleensä muuta tietoa kuin kumppanin sana. Saa sitä toki halutessaan sinkkusiveyttäkin vaatia, mutta jos tavoitteena on pitkäaikainen uskollinen suhde eikä vaadi niitä muita juttuja joilla on vielä suurempi korrelaatio uskollisuuteen, niin silloin se on yksinkertaisesti typerää. Jos taas kelpuuttaa ainoastaan kumppaneita, joilla on taustalla korkeintaan pari kpl useiden vuosien mittaisia uskollisia suhteita joista on erottu hyvästä syystä riittävän yrittämisen jälkeen ja ilman että seuraava on ollut jo eron hetkellä katsottuna valmiiksi, ja tämän LISÄKSI vaatii ettei ole myöskään harrastanut yhden yön juttuja, niin silloin vaatimuksissa on enemmän järkeä.

Vierailija
151/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo määrä naiselle yhdenyönjuttuja on ihan normaali ja ok. Mutta liika on liikaa minunkin mielestäni. Suoraan sen sanon että seksiä monen eri miehen kanssa harrastava nainen ei ole hirveän naisellinen ja viehättävä minustakaan: moni ei halua liian helppoa tai "käytettyä" ja sitä että lähes joka toinen kaverisi on pannut tyttöystävääsi. Mitä vähemmän sen parempi.

Niin no. En minäkään kelpuuttaisi miestä, jolla on ollut monta yhden yön juttua takana. Joku viisi nyt on ihan ok vielä, mutta jos se on tosiaan harrastanut niitä kertapanoja, niin ei kiitos sellaiselle miehelle. En minäkään ota "käytettyä" miestä.

t. N37

Vierailija
152/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä tää sinkkumies 28 v. teilataan täällä.... Minusta tyyppi on antanut asiallisen kuvan kirjoituksillaan, ja on ihmeen pitkäpinnainen. N37, minkä ihmeen ikärasistikortin vedit esiin? Mies asiallisesti selitti, miksi melkein 10 vuoden ikäero olisi luultavasti mahdollinen haitta/este, ja siitä vedetään herneet nenään. En esim. minäkään naisena haluaisi 10 vuotta vanhempaa miestä. Elämäntilanteet olisivat luultavasti liian erilaiset tai mahdolliset kysymykset perheenperustamisesta voisivat olla hankalia. Minusta nämä nyt käy ihan normi järkeen...

Ja anteeksi vaan, pakit olisin minäkin antanut N23:lle. Itse sydämenkuvat silmissä kyselee pituuden perään, eli tämä vahvasti antaa olettaa hänen etsivän jotain todella pitkää raamikasta miestä. Ja olevan tämän todella tärkeä kriteeri kun ei muun perään kysellyt. (+vähän teinimäinen kirjoitustyyli, ei pahalla.) Ja nainen itse halusi skipata kahvit, vaikka kyllä sitä kahvilaan voi mennä ihan teetäkin juomaan tai vaan istuskeleen ja tapaamaan toista. Joten miksi oli ongelma, kun mies sanoikin, että ehkei kuitenkaan tavata? Ja sit ylianalysoidaan, että miehellä on jokin pituustrauma?? Huh huh... :)

Miehet. Ymmärrän ton pariutumisen tuskan. Vierestä kun seuraa ja kuuntelee ystävien miesseikkailuita ja erityisesti sitä ylianalysointia. "Sillä on varmaan toi ja tää trauma kun se puhuu näin!" "Se on varmaan hirvee panomies ja kaksinaismoralisti, kun ei kelpaa nainen, jolla on normaali seksielämä (ja oikeesti poljetaan eri miestä melkein joka viikko)!" ... Minusta nyt ei ole kovin ihmeellinen tuo lista, mikä esille tuotiin. Mutta yhä harvempi sen näyttää nykyään täyttävän. Ja teilatkaa vaan minun ajatukset, mutta en sille mitään voi. Kun oikeesti tuo pariutuminen näyttää olevan niin superhankalaa nykyään.

Toinen N23

Pointtini oli osoittaa, että ikä on miehelle tärkein kriteeri naisessa, vaikka sinkkumies 28v ei sitä listassaan maininnut. En minä siitä vedä enkä vetänyt herneitä nenään, ymmärrän hyvin että ikäiseni nainen kuulostaa liian vanhalta 28-v. miehen mielestä. Tämä keskustelu koskee miehen tärkeimpiä kriteerejä, ja tähän ikääni mennessä olen kyllä huomannut, että ne on naisen ikä ja naisen ulkonäkö. Ne otetaan ns. oletusarvoisina tai itsestään selvyyksinä. Sitten jos nainen on nuorempi kuin se mies ja ok näköinen, niin aletaan listaamaan niitä muita kriteerejä, joita tässäkin ketjussa on mainittu. Mielestäni asian suhteen kannattaa olla rehellinen, miehet. Kyllä naisen ikä ja ulkonäkö teille vain merkitsee erittäin paljon. Merkitsee samat asiat miehessäkin naisille, ei siinä mitään. 

t. N37

Ei ikä muuten merkitse mitään, paitsi että se vaikuttaa todella vahvasti ulkonäköön. No, tietenkin jos haluaa lapsia, siihen vaikuttaa myös.

Vierailija
153/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies 28v, vastaa nyt minulle. Odotan viestiäsi. Haittaako ikäni sinua?

t. se N37, joka täyttää kaikki listasi kriteerit ja lisäksi on kiva ja kohtelias myös. 

Haluaisin ihan oikeasti tietää, että haittaako ikäni sinua. Täytän kaikki ne kriteerisi. Ikä-asioista et kirjannut kriteereihin mitään. Minulle kyllä kelpaisi hyvin 28-vuotias mies.

t. N37

Suosittelen pysymään omanikäisissäsi miehissä tätinainen.

:D . Miksi miehet sitten kirjoittaa listaa mukamas tärkeimmistä kriteereistä, ja sitten kun löytyy nainen, joka täyttää ne kaikki kriteerit (kuulemma lottovoitto, jos sellainen ikinä löytyy), niin vastaus onkin, että ikä onkin se tärkein kriteeri, 9 vuotta vanhempi ei kelpaakaan. 

Miksi te ette sitten sano, että teille ikä on kaikkein tärkein kriteeri??? Sillä niinhän se näköjään on.

t. N37

Yleisesti ottaen ihmiset etsivät ikäistään seuraa ja se on ikään kuin sanomattakin selvä asia suurimalle osalle ihmisiä. Varsinkin jos mielessä on perheenperustaminen ja esimerkiksi siihen sulla on jo liikaa ikää, ainakin jos haluaa tutustua toiseen ensin. Sen sijaan jos 28-vuotias mies haluaisi itselleen kymmenen vuotta vanhemman naisen niin se(kin) toive/kriteeri olisi varmasti mainittu tuossa listassa.

Keskity sinäkin oman ikäisiisi miehiin.

N39

Vierailija
154/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no. En minäkään kelpuuttaisi miestä, jolla on ollut monta yhden yön juttua takana. Joku viisi nyt on ihan ok vielä, mutta jos se on tosiaan harrastanut niitä kertapanoja, niin ei kiitos sellaiselle miehelle. En minäkään ota "käytettyä" miestä.

t. N37

Naisena löydät helposti miehiä joilla noin vähän seksikumppaneita, ikäisissäsi naisissa tuollaiset on todella harvassa.

Vierailija
155/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täytän listan. Ei ole tatskoja enkä aio hankkia. Eläinhulluutta hmm tykkään kyllä eläimistä ja saatan joskus hankkia koiran/kissan. Nyt ei ole ajankohtainen, koska liikaa vastuuta ja liian paljon menisi rahaa. En tupakoi enkä ole jaksanut bilettää pariin vuoteen. Liikunta on vähän niin ja näin, laiha olen ja käyn satunnaisesti lenkeillä ja lähden mielelläni lenkkiseuraksi, mutta mkn salitreenaamien ei ole minun juttun, jos sitä haetaan. Ajattelen asiat tasa-arvoisesti. Viimeinen työ loppui tammikuussa ja nyt pänttään pääsykokeisiin ja haen koko ajan töitä. Pientä kokemusta oli seurustelusta silloin 21-vuotiaana, kun aloin seurustelemaan ja olin neitsyt, joten ei takana yhdenillanjuttuja (vieläkään). Kykenen sitoutumaan, koska aloin seurustelemaan 2v sitten :D

Kai se mies sitten jonkinlaisen kultakimpaleen löysi, ihmiset arvostaa tosin erilaisia asioita.

Vierailija
156/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

gfdfgdfg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo, tässä tuli aika ääritapauksia. Jos on vuodessa 100 eri kumppania niin se kertoo kyllä jo jonkinasteisesta ongelmasta, mikä lie sitten onkin. Taudit koskettavat kaikkia, jotka joskus ovat seksiä harrastaneet ja minusta ne voi vaikka tarkistuttaa ennen seksin aloittamista, se ei ole koskaan pahitteeksi ihan muutenkaan. Huorissa käyvät ovat sitten taas asia erikseen, itse en kävisi ja ymmärrän että sellaista miestä on varmasti naisena vaikea kokea miellyttäväksi monestakin syystä.

Minä puhuin tavallisesta elämästä, jossa sinkulla voi olla vuodessa muutamia juttuja, niistä en alkaisi vetämään mitään tuomioita kenellekään. Toki terveydestä kannattaa huolehtia.

Ok, jatkan vielä. Selvä turnoff miehille tuntuu olevan, jos naisella on paljon yhdenyönjuttuja. Mikä on paljon? Kritisoit määrääni 100. Vuodessa on 52 viikkoa, eli se olisi viikonloppuisin 2 eri henkilöä eli molemmat illat. Ihan voisi toimia.

Koska 1 on vähän. 2 on vähän. Mikä olisi raja?  Nolla on tietysti nolla, mutta kenellekäpä ei nyt olisi vaikka niin käynyt, että on ainakin kuvitellut alkavansa pidempääkin suhdetta x:n kanssa, mutta se on jäänyt yhteen kertaan (ja muutamat treffit sitä ennen), eli lähes yhdenyön poka. Mikä on siis raja?

(Viestini koski sitä, että krisiointi ei ole yhdenyönkokemuksissa hankittuja taitoja kohtaan, vaan moraalinen eli ihmisarvokysymys ja terveydellinen eli tautipolitiikka.)

Parisuhteessa uskollisuus on a ja o. Yhden illan jutut ja useat hieman pidemmät jutut eivät viesti ainakaan luotettavasta ja uskollisesta kumppanista. Kannattaa olla rehellinen, sillä pahansuovat juorut jakorasioista tulevat kumppanin tietoon ennemmin, tai myöhemmin.

Sinkkuaikana seikkailu on kuitenkin eri asia kuin parisuhteessa pettäminen. Toki yhden illan jutut voi ottaa merkkinä libidon voimakkuudesta ja siten epäsuorana viitteenä pettämisalttiudesta, mutta selvästi suurempi korrelaatio pettämisalttiuteen on kuitenkin aiemmalla uskottomuudella. Kukaan ei kuitenkaan ole maininnut kriteeriksi, että nainen ei saisi olla pettänyt aiemmissa suhteissaan.

Ei, ei libidon voimakkuudesta, vaan parisuhde-, tai paneskeluoriointuneisuudesta. Miesten ihannenainen parisuhteeseen, omaa voimakkaan libidon mutta toteuttaa sitä ainoastaan parisuhteessa.

Joo, tuo libidon voimakkuus oli kyllä väärin ilmaistu. Kyse on pikemminkin nopeasta ja hitaasta lämpenemisestä. Mutta ei muuta pointtiani. Nopea lämpeneminen ei itsessään tee kenestäkään uskotonta eikä hidas lämpeneminen uskollista. Hitaasti lämpenevät eivät harrasta yhden yön juttuja, mutta voivat harrastaa sivusuhteita ja lennosta vaihtamista. Aiempi pettäminen on edelleen kaikkein suurin riskitekijä uskottomuudelle.

Ja kumppanimäärä toiseksi suurin.

Siitäkin huolimatta, jos tavoite on uskollisuus, niin on typerää laittaa kriteerilistalle pelkästään "ei irtosuhteita" vaatimatta sen lisäksi, ettei ole koskaan pettänyt aiemmissa suhteissaan eikä vaihtanut kumppania lennossa. Oikeastihan mahdollisesti suurempi pettämisriski on osalle miehistä pelkkä tekosyy, todellinen tavoite on ulottaa naisen seksuaalisuuden hallitseminen myös omien parisuhteiden ulkopuolelle. Ei riitä, että seksuaalisuutta on minun kun olemme suhteessa, vaan sen on täytynyt olla minun aina.

Vierailija
157/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko toi sama m28, jonka mielestä "Tinderin naistarjonta [on] perseestä"?

Vierailija
158/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies 28v, vastaa nyt minulle. Odotan viestiäsi. Haittaako ikäni sinua?

t. se N37, joka täyttää kaikki listasi kriteerit ja lisäksi on kiva ja kohtelias myös. 

Haluaisin ihan oikeasti tietää, että haittaako ikäni sinua. Täytän kaikki ne kriteerisi. Ikä-asioista et kirjannut kriteereihin mitään. Minulle kyllä kelpaisi hyvin 28-vuotias mies.

t. N37

No yllätys, kyllä kymmenen vuotta nuorempi kumppani kelpaa useammalle kuin mitä kymmenen vuotta vanhempi. Ja miksi alle 30-vuotias mies ehdoin tahdoin haluaisi itseään reilusti vanhemman naisen jos haluaa lapsia?

Vierailija
159/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Ei tatskoja koko keho täynnä

- Ei eläinhulluutta

- Ei tupakointia

- Ei liika tissuttelua tai biletystä

- Liikunta ei aiheuta harmaita hiuksia

- Tasa-arvoinen ajattelutapa.

- Käy töissä. Tai jos on työtön on joku suunnitelma.

- Jotain kokemusta seurustelusta.

- Ei ole harrastanut yhdenyön juttuja.

- Kykenee sitoutumaan

Siinäpä se... Voin sanoa että millään muulla ei ole väliä. Mutta olen varautunut että loppuelämän olen poikamiehenä =D

Terv, sinkkumies 28v

Check! Eipä ole näillä silti pysyvää suhdetta löytänyt. Aika samoja asioita olen mieheltä edellyttänyt.

Vierailija
160/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rouva 52 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rouva 52 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30vnainen kirjoitti:

Terv, sinkkumies 28v

Naisiakaan ei haittaa, jos mies sinkkuaikana käy maksullisissa? Suhteessa ollessa on tietysti uskollinen.

Minä olen kertonut kielteistä kantaa tähän. Nuorempana olisin ollut ehdoton musta/valkoinen tässä. Ikä ja kokemus kuitenkin pehmentää (tai pakottaa hyväksymään rankalla kädellä elämän totuuksia).  Eli riippuisi taas tyylistä ja tavasta. On täysin eri asia käydä joka vuosi /pari kertaa vuodessa  Reeberbahnilla, A'damin punaisten lyhtyjen alueella tai Thaimaassa parin viikon p_nolomalla, kuin jos on joitakin kertoja käynyt (ns. kokeillut)  "eettisen lihan ostossa" eli täysi-ikäiseltä, itse itseään myydä halauvan prostituution luona.  Lapsikaupan lihanosto olisi edelleen ehdoton ei: kyllä sen vain täytyy nähdä, että toinen on alaikäinen tai ei vapaaehtoisesti toimi. Tapauskohtaisesti. Ja riippuisi ko. miehen muusta fiksuudesta tai sen puutteesta.

Ainakin nettipalstoilla prostituutiota käyttävien arvomaailma vuotaa syvää naishalveksuntaa - eli nämä on tietyntyyppisiä ihmisiä, ja en koe arvomaailmojemme kohtaavan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän