Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies , mikä asia on naisessa tärkein kun etsit kestävää parisuhdetta?

Vierailija
10.04.2017 |

Kertokaa

Kommentit (404)

Vierailija
101/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumies 28v, vastaa nyt minulle. Odotan viestiäsi. Haittaako ikäni sinua?

t. se N37, joka täyttää kaikki listasi kriteerit ja lisäksi on kiva ja kohtelias myös. 

Haluaisin ihan oikeasti tietää, että haittaako ikäni sinua. Täytän kaikki ne kriteerisi. Ikä-asioista et kirjannut kriteereihin mitään. Minulle kyllä kelpaisi hyvin 28-vuotias mies.

t. N37

Suosittelen pysymään omanikäisissäsi miehissä tätinainen.

:D . Miksi miehet sitten kirjoittaa listaa mukamas tärkeimmistä kriteereistä, ja sitten kun löytyy nainen, joka täyttää ne kaikki kriteerit (kuulemma lottovoitto, jos sellainen ikinä löytyy), niin vastaus onkin, että ikä onkin se tärkein kriteeri, 9 vuotta vanhempi ei kelpaakaan. 

Miksi te ette sitten sano, että teille ikä on kaikkein tärkein kriteeri??? Sillä niinhän se näköjään on.

t. N37

Puutun tästä sivusta: Et sinä vänkäämällä miestä saa.

Inttämällä et pääse alkua pidemmälle.

Minäkin puutun sivusta sen verran, että minusta tuo ei ole mitään inttämistä vaan täysin relevantti huomio siitä, että todellisuudessa tuo lista ei sisällä kaikkia tärkeimpiäkään kriteerejä. Todennäköisesti korkean iän lisäksi automaattikarsintaan johtaa myös ruma ulkonäkö, toimintakykyä merkittävästi rajoittava fyysinen sairaus tai yksinkertaisesti kamala luonne. Silti näitä ei ole mainittu.

Automaattikarsintaan johtaa varmaan myös masennus? Paniikkihäiriö? Tms. Vaikka ei niitäkään mainittu.

Vierailija
102/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumiehellä kauhea lista vaatimuksia ja yllättäen alkoi itkemään, kun joku vaatisikin häneltä jotain (pituutta). :D Vitun katkerat kääpiömiehet taas ulisee. XD

Onko se katkeraa että minä en vaadi mitään pituuteen tai kuppikokoosi liittyviä vaatimuksia?

Voin sanoa että ei kauheasti voisi katkeroittaa jonkun random vauvafoorumilaisen ujellus.

Varsinkaan ihmisen jolle pituus on nähtävästi yksi tärkeimmistä kriteereistä ihmisessä. Ainakaan muita ei maininnut.

Terv, sinkkumies 28v

Mitä se manletti siellä ulisee, listailet naisille tärkeitä asioita niin naiset ei saa vaatia mieheltä pituutta?

t: 190cm mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

gfdfgdfg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden yö jutut eivät normaalilla itsetunnolla varustettua miestä häiritse. Ne pelottavat niitä miehiä, jotka luulevat että heitä vertaillaan seksikumppanina näihin aiempiin kokemuksiin ja uskovat jäävänsä huonommaksi syystä tai toisesta. Siihen voi toki olla syytäkin.

Ei nyt ehkä ihan näinkään. Naisena sanoisin, että enemmäkin runsaissa yhdenyönsuhteissa rasittaa ihmiskäsitys (naiset reikiä), ja erittäin paljon tautipolitiikka. Jos on yhdenyönjutussa henkilön kanssa, jolla näitä on 100 tältä vuodelta ja ei ole sukupuolitautitestiä tehtynä tuloksineen ennen minua, niin saan noiden 100 mahdolliset taudit tämän tyypin lisäksi. Miehet ei tahdo millään käyttää kondomia, suurin osa vetelee paljaalla. Jos itselläni on sama määrä, niin siinä kohtaa 202 ihmisen mahdolliset taudit. Mm. herpes ei välttämättä näy kantajalla, tai kondyloooma, hiiva myös tarttuu limakalvoilta. Myös oraalissa.   Esim. maksullisissa käyvillä on tietty arvomaailma, joka vuotaa läpi ja joka on niin erilainen kuin minulla - koen nämä ihmiset aika raakoina, kamalina, hyväksikäyttäjinä; ei naista arvostavina (miestä, jos nainen).

No joo, tässä tuli aika ääritapauksia. Jos on vuodessa 100 eri kumppania niin se kertoo kyllä jo jonkinasteisesta ongelmasta, mikä lie sitten onkin. Taudit koskettavat kaikkia, jotka joskus ovat seksiä harrastaneet ja minusta ne voi vaikka tarkistuttaa ennen seksin aloittamista, se ei ole koskaan pahitteeksi ihan muutenkaan. Huorissa käyvät ovat sitten taas asia erikseen, itse en kävisi ja ymmärrän että sellaista miestä on varmasti naisena vaikea kokea miellyttäväksi monestakin syystä.

Minä puhuin tavallisesta elämästä, jossa sinkulla voi olla vuodessa muutamia juttuja, niistä en alkaisi vetämään mitään tuomioita kenellekään. Toki terveydestä kannattaa huolehtia.

Ok, jatkan vielä. Selvä turnoff miehille tuntuu olevan, jos naisella on paljon yhdenyönjuttuja. Mikä on paljon? Kritisoit määrääni 100. Vuodessa on 52 viikkoa, eli se olisi viikonloppuisin 2 eri henkilöä eli molemmat illat. Ihan voisi toimia.

Koska 1 on vähän. 2 on vähän. Mikä olisi raja?  Nolla on tietysti nolla, mutta kenellekäpä ei nyt olisi vaikka niin käynyt, että on ainakin kuvitellut alkavansa pidempääkin suhdetta x:n kanssa, mutta se on jäänyt yhteen kertaan (ja muutamat treffit sitä ennen), eli lähes yhdenyön poka. Mikä on siis raja?

(Viestini koski sitä, että krisiointi ei ole yhdenyönkokemuksissa hankittuja taitoja kohtaan, vaan moraalinen eli ihmisarvokysymys ja terveydellinen eli tautipolitiikka.)

Parisuhteessa uskollisuus on a ja o. Yhden illan jutut ja useat hieman pidemmät jutut eivät viesti ainakaan luotettavasta ja uskollisesta kumppanista. Kannattaa olla rehellinen, sillä pahansuovat juorut jakorasioista tulevat kumppanin tietoon ennemmin, tai myöhemmin.

Sinkkuaikana seikkailu on kuitenkin eri asia kuin parisuhteessa pettäminen. Toki yhden illan jutut voi ottaa merkkinä libidon voimakkuudesta ja siten epäsuorana viitteenä pettämisalttiudesta, mutta selvästi suurempi korrelaatio pettämisalttiuteen on kuitenkin aiemmalla uskottomuudella. Kukaan ei kuitenkaan ole maininnut kriteeriksi, että nainen ei saisi olla pettänyt aiemmissa suhteissaan.

Vierailija
104/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumiehellä kauhea lista vaatimuksia ja yllättäen alkoi itkemään, kun joku vaatisikin häneltä jotain (pituutta). :D Vitun katkerat kääpiömiehet taas ulisee. XD

Onko se katkeraa että minä en vaadi mitään pituuteen tai kuppikokoosi liittyviä vaatimuksia?

Voin sanoa että ei kauheasti voisi katkeroittaa jonkun random vauvafoorumilaisen ujellus.

Varsinkaan ihmisen jolle pituus on nähtävästi yksi tärkeimmistä kriteereistä ihmisessä. Ainakaan muita ei maininnut.

Terv, sinkkumies 28v

Mitä se manletti siellä ulisee, listailet naisille tärkeitä asioita niin naiset ei saa vaatia mieheltä pituutta?

Ei tuo pituutesi sinua kovin älykkääksi tee.

Nainen saa vaatia minun puolestani mitä tahansa. Se on vaan eri asia haluanko minä olla tekemisissä pituus kriittisten ihmisten kanssa.

Terv, sinkkumies 28v

Vierailija
105/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää olla kokemusta seurustelusta?

Ja toisaalta yksikin ns. yhden yön juttu menneisyydessä on ratkaiseva no-no?

Mikä logiikka tossa on?

Plussaa, jos on joskus rakastanut ja sitoutunut toiseen mieheen, mutta miinusta jos on joskus "vain" pannut jonkun kanssa?

Niin juuri, miksi logiikka siinä ei ole ilmiselvä kaikille? Toiset tykkää sitoutua parisuhteeseen, toiset tykkää irtosuhteista. Toisin sanoen, toiset luonnostaan arvostavat ja kykenevät pysyvään, uskolliseen parisuhteeseen, toiset ei. Jälkimmäiset tietysti väittävät että voivat tehdä molempia, koska siitä on heille hyötyä tietyssä elämänvaiheessa, mutta sanat ei tarkoita mitään, teoissa on totuus.

Vierailija
106/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30vnainen kirjoitti:

Myös täälä on 30v nainen jolle täsmää nuo asiat. Toki minäkin olen pitkässä parisuhteessa. Mutta onko tuollaisen naisen löytäminen sit nykypäivänä vaikeaa?

Jos puhuit minun listastani niin oman kokemuksen mukaan on vaikeaa. Nuo ns listan arvot on aika vanhanaikaisia ja useinmiten listan täyttäjät kuten sinäkin olet jo parisuhteessa.

Terv, sinkkumies 28v

No sinkkumies 28, minä täytän kaikki listan kriteerit, ja olen aina täyttänyt ne. Mutta olen 37-vuotias. Haittaako ikäni sinua?

No sinkkumies, mites on :) ?

Tällainen täti-ihminen lukaisi tämän keskustelun ja ei voi kuin ihmetellä. Millainen Jackpot tuo sinkkumies 28 muka oikein on, että ihan tyystin ilman seksiä pitäisi elää tuota prinssiä odotellessa??

Mä olen 53- vuotias, eronnut aikapäiviä sitten. Miehiä olen kohdannut, ennen ja jälkeen avioliiton ja seksiä harrastan kun siltä tuntuu kun omantyyppinen mies osuu kohdalle. Kauhean ahdasmielistä tuntuu olevan tää touhu teillä. Eläkää tätä elämäänne, huomisesta ei kukaan tiedä. Kuulostaa ihan keskiaikaiselta tuo luokittelu sen mukaan, onko kumppanilla elettyä elämää takana. Minua henkilökohtaisesti yksikään mies ei ole arvottanut sen mukaan, onko mahdollisia entisiä kumppaneita. Kas kun jokaikisellä ikäiselläni miehelläkin on ja se on ihan ok.

Vierailija
107/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv, sinkkumies 28v

Nainen saa vaatia minun puolestani mitä tahansa. Se on vaan eri asia haluanko minä olla tekemisissä pituus kriittisten ihmisten kanssa.

Terv, sinkkumies 28v

Pituuskriittinen on yhdyssana.

Vierailija
108/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvoiltaan kaunis on ylivoimasesti tärkein kriteeri minulle ja kaikille muillekin rehellisille miehille. Ainahan sitä voisi valehdella pitkän litanian hyveellisiä piirteitä, mutta kun minä olen luonteeltani rehellinen ihminen, niin en kykene valehtelemaan. Toki myös sopusuhtainen vartalo on tärkeä tekijä, mutta kauniilla kasvoilla saa paljon anteeksi. Sen sijaan huippukroppakaan ei riitä, jos kasvot eivät miellytä. 

Eli kun ollaan rehellisiä, eikä valehdella, niin kyllähän se ulkonäkö valtaosalle meistä miehistä on se ylivoimaisesti tärkein tekijä.

Veikkaan, että useimmilla miehillä riittävän hyvä ulkonäkö on kyllä tärkeimpiä kriteerejä. Sitä en kyllä usko, että naama ylittää kropan, veikkaan että useimmilla toisinpäin. Naamaruma hoikka kelpaa mieluummin kuin XL-malli.

Vierailija
109/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv, sinkkumies 28v

Terv, sinkkumies 28v

Eihän tässä kukaan ole älykkyydestä puhunut, hieman omituista että tuot esille älykkyyden pituuskeskusteluun.

Kertooko se jotain älykkyydestäsi, että saat paskahalvauksen siitä kun kriteerisi täyttävä nainen kysyy sinulta täytätkö hänen kriteerinsä, ennenkuin ehdottaa deittiä?

Vierailija
110/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. se N37, joka täyttää kaikki listasi kriteerit ja lisäksi on kiva ja kohtelias myös. 

Haluaisin ihan oikeasti tietää, että haittaako ikäni sinua. Täytän kaikki ne kriteerisi. Ikä-asioista et kirjannut kriteereihin mitään. Minulle kyllä kelpaisi hyvin 28-vuotias mies.

t. N37

:D . Miksi miehet sitten kirjoittaa listaa mukamas tärkeimmistä kriteereistä, ja sitten kun löytyy nainen, joka täyttää ne kaikki kriteerit (kuulemma lottovoitto, jos sellainen ikinä löytyy), niin vastaus onkin, että ikä onkin se tärkein kriteeri, 9 vuotta vanhempi ei kelpaakaan. 

Miksi te ette sitten sano, että teille ikä on kaikkein tärkein kriteeri??? Sillä niinhän se näköjään on.

t. N37

Minäkin puutun sivusta sen verran, että minusta tuo ei ole mitään inttämistä vaan täysin relevantti huomio siitä, että todellisuudessa tuo lista ei sisällä kaikkia tärkeimpiäkään kriteerejä. Todennäköisesti korkean iän lisäksi automaattikarsintaan johtaa myös ruma ulkonäkö, toimintakykyä merkittävästi rajoittava fyysinen sairaus tai yksinkertaisesti kamala luonne. Silti näitä ei ole mainittu.

Kaksikin niitä tuli esille: miehille on ehdoton kriteeri, että nainen on nuorempi, ja että hän on (riittävän) paljon lyhempi. N37 oli liian vanha, ja N23 ei ollut riittävän lyhyt (olisi korkkareissa pidempi tai samapituinen). Miehet yleensä ottaa nämä itsestäänselvyyksinä, annettuina oikeutuksina; luonnonlakeina. Ja silti väittävät, että ainoastaan naiset olisi valikoivia.

N54, 172 cm ja pituus on tullut usein vastaan myös (eka poikakaverini oli muuten samanpituinen, mutta kun oli britti, niin valtameri erotti... joo, olen siis antanut ulkomaalaisellekin.... )

Vierailija
111/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluavat ettei ikinä liho ja seksi ei ikinä lopu. Ja ei saa olla ihminen tai tunteita.

Vierailija
112/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ei tatskoja koko keho täynnä

- Ei eläinhulluutta

- Ei tupakointia

- Ei liika tissuttelua tai biletystä

- Liikunta ei aiheuta harmaita hiuksia

- Tasa-arvoinen ajattelutapa.

- Käy töissä. Tai jos on työtön on joku suunnitelma.

- Jotain kokemusta seurustelusta.

- Ei ole harrastanut yhdenyön juttuja.

- Kykenee sitoutumaan

Siinäpä se... Voin sanoa että millään muulla ei ole väliä. Mutta olen varautunut että loppuelämän olen poikamiehenä =D

Terv, sinkkumies 28v

Tässä on aika kattava lista jonka voi 99% miehistä varmasti allekirjoittaa.

Esim tinderissä jos selaa naisia niin tatuoinnit/koirat/epäterveelliset elämäntavat tuntuu olevan suoranainen epidemia.

Se fiilis kun käyt treffeillä ja myöhemmin naiselta paljastuu tatuointi vaikka selästä :(

Tää lista on mun mielestä kohtuullinen ja tosi jees. Ainoa mikä mättää, on tuo korostettu kohta. Tuomitsetko ihmiset menneisyyden perusteella? Mitä jos nainen, johon ihastut, kertoo että hänellä on meneisyydessä yhden yön juttuja, joihin hän ryhtyi esim. huonoa itsetuntoaan? Etsi rakkautta, mutta ei ymmärtänyt että mies/miehet etsivät vain hetken iloa? 

Tuossa kohdassa olisi voinut lukea yhtä hyvin vaikka "Ei ole tehnyt typeryyksiä menneisyydessä/ ei ole sekoillut teininä kännissä" tai mitä tahansa. 

Tottakai jokaisella saa olla omat kriteerit. Itse haluan ajatella, että menneisyydellä ei ole väliä (jos ei ole tappanut eikä sekaannu lapsiin). Keskityn tulevaisuuteen, en menneisyyteen. 

Niin eli jos mies olisi käynyt menneisyydessä huorissa, se ei haittaisi sinua? Vai tuleeko tähän joku poikkeus nyt sitten, oli selitys arvomaailma tai joku muu? Eli menneisyydellä on sittenkin väliä, kun se ei miellytä sinua?

Vierailija
113/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasvoiltaan kaunis on ylivoimasesti tärkein kriteeri minulle ja kaikille muillekin rehellisille miehille. Ainahan sitä voisi valehdella pitkän litanian hyveellisiä piirteitä, mutta kun minä olen luonteeltani rehellinen ihminen, niin en kykene valehtelemaan. Toki myös sopusuhtainen vartalo on tärkeä tekijä, mutta kauniilla kasvoilla saa paljon anteeksi. Sen sijaan huippukroppakaan ei riitä, jos kasvot eivät miellytä. 

Eli kun ollaan rehellisiä, eikä valehdella, niin kyllähän se ulkonäkö valtaosalle meistä miehistä on se ylivoimaisesti tärkein tekijä.

No minä olen rehellinen, ja sinä olet väärässä. Puhu itsestäsi vaan, älä ainakaan kaikista miehistä! Kropan muoto, ja se työ mikä siihen vaaditaan ja mitä se kertoo luonteesta, on tärkeämpi kuin kasvojen kauneus. 

Vierailija
114/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. N37

t. N37

Kaksikin niitä tuli esille: miehille on ehdoton kriteeri, että nainen on nuorempi, ja että hän on (riittävän) paljon lyhempi. N37 oli liian vanha, ja N23 ei ollut riittävän lyhyt (olisi korkkareissa pidempi tai samapituinen). Miehet yleensä ottaa nämä itsestäänselvyyksinä, annettuina oikeutuksina; luonnonlakeina. Ja silti väittävät, että ainoastaan naiset olisi valikoivia.

N54, 172 cm ja pituus on tullut usein vastaan myös (eka poikakaverini oli muuten samanpituinen, mutta kun oli britti, niin valtameri erotti... joo, olen siis antanut ulkomaalaisellekin.... )

Oikeassa olet. Ja muuten (hihhii), olen itse 175 cm pitkä, joten olisin saanut pakit ilmeisesti siksikin, vaikka olisin ollut paljon nuorempi :D . Itselleni kyllä kelpaa samanpituinen mies.. 

t. N37

Vierailija
115/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rouva 52 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30vnainen kirjoitti:

Myös täälä on 30v nainen jolle täsmää nuo asiat. Toki minäkin olen pitkässä parisuhteessa. Mutta onko tuollaisen naisen löytäminen sit nykypäivänä vaikeaa?

Jos puhuit minun listastani niin oman kokemuksen mukaan on vaikeaa. Nuo ns listan arvot on aika vanhanaikaisia ja useinmiten listan täyttäjät kuten sinäkin olet jo parisuhteessa.

Terv, sinkkumies 28v

No sinkkumies 28, minä täytän kaikki listan kriteerit, ja olen aina täyttänyt ne. Mutta olen 37-vuotias. Haittaako ikäni sinua?

Tällainen täti-ihminen lukaisi tämän keskustelun ja ei voi kuin ihmetellä. Millainen Jackpot tuo sinkkumies 28 muka oikein on, että ihan tyystin ilman seksiä pitäisi elää tuota prinssiä odotellessa??

Mä olen 53- vuotias, eronnut aikapäiviä sitten. Miehiä olen kohdannut, ennen ja jälkeen avioliiton ja seksiä harrastan kun siltä tuntuu kun omantyyppinen mies osuu kohdalle. Kauhean ahdasmielistä tuntuu olevan tää touhu teillä. Eläkää tätä elämäänne, huomisesta ei kukaan tiedä. Kuulostaa ihan keskiaikaiselta tuo luokittelu sen mukaan, onko kumppanilla elettyä elämää takana. Minua henkilökohtaisesti yksikään mies ei ole arvottanut sen mukaan, onko mahdollisia entisiä kumppaneita. Kas kun jokaikisellä ikäiselläni miehelläkin on ja se on ihan ok.

Sorry vaan, mutta nuoremmissa ikäluokissa yhä suurempi osa miehistä jää ilman seksiä ja yhä pienempi osa saa suurimman osan (irto)seksistä. Naisten hypergamia ja yhteiskunnan mahdollistaman nirsous on johtanut tähän. Sukupolvien osalta eletään erilaisia aikoja, 1960- ja 1970-luvuilla seksi vapautui e-pillereiden myötä ja naiset olivat kokeilunhaluisia eivätkä niin nuukia miehen ulkonäön tai statuksen suhteen kuin nykyään.

Vierailija
116/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Terv, sinkkumies 28v

Terv, sinkkumies 28v

Sorry, että sinulta nyt kysellään, mutta kun olet mukana keskustelussa. En tarkoita arvostella.

Jännä sinänsä, että voisi melkein väittää, että vedit herneen nenään kun pituuttasi kysyttiin. Tai siis, että nainen kysyi. Olet kuitenkin melko pitkä, 177, miesten keskipituus on muistaakseni 178.  Itse pitkänä naisena tiedän, että lyhyet miehet ei yleensä kestä samanpituisia tai pidempiä naisia, ja deittipettymyksen välttämiseksi pituutta tulee kysyttyä.  On todella noloa, kun miehen naama venähtää, kun hän tanssimaan pyydettyään huomaa minun pituuteni tai hän ilmeilee kavereilleen siitä. Tämä on koettua moneen kertaan. Enkä ole tosiaan kuin 172 + mahdolliset kengät, mutta parin sentin koroillakin iso osa miehiä on lyhyempiä kuin minä.

En olisi ajatellut, että sinulla onpituustrauma: Kommenttisi pituuskriittisistä naisista. Olet melko pitkä. Ymmärrän kyllä, että 165 cm miehelle pituus on yhtä kamala kohta kuin 185 cm naiselle: muut pilkkaa.

Vierailija
117/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

gfdfgdfg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden yö jutut eivät normaalilla itsetunnolla varustettua miestä häiritse. Ne pelottavat niitä miehiä, jotka luulevat että heitä vertaillaan seksikumppanina näihin aiempiin kokemuksiin ja uskovat jäävänsä huonommaksi syystä tai toisesta. Siihen voi toki olla syytäkin.

Ei nyt ehkä ihan näinkään. Naisena sanoisin, että enemmäkin runsaissa yhdenyönsuhteissa rasittaa ihmiskäsitys (naiset reikiä), ja erittäin paljon tautipolitiikka. Jos on yhdenyönjutussa henkilön kanssa, jolla näitä on 100 tältä vuodelta ja ei ole sukupuolitautitestiä tehtynä tuloksineen ennen minua, niin saan noiden 100 mahdolliset taudit tämän tyypin lisäksi. Miehet ei tahdo millään käyttää kondomia, suurin osa vetelee paljaalla. Jos itselläni on sama määrä, niin siinä kohtaa 202 ihmisen mahdolliset taudit. Mm. herpes ei välttämättä näy kantajalla, tai kondyloooma, hiiva myös tarttuu limakalvoilta. Myös oraalissa.   Esim. maksullisissa käyvillä on tietty arvomaailma, joka vuotaa läpi ja joka on niin erilainen kuin minulla - koen nämä ihmiset aika raakoina, kamalina, hyväksikäyttäjinä; ei naista arvostavina (miestä, jos nainen).

No joo, tässä tuli aika ääritapauksia. Jos on vuodessa 100 eri kumppania niin se kertoo kyllä jo jonkinasteisesta ongelmasta, mikä lie sitten onkin. Taudit koskettavat kaikkia, jotka joskus ovat seksiä harrastaneet ja minusta ne voi vaikka tarkistuttaa ennen seksin aloittamista, se ei ole koskaan pahitteeksi ihan muutenkaan. Huorissa käyvät ovat sitten taas asia erikseen, itse en kävisi ja ymmärrän että sellaista miestä on varmasti naisena vaikea kokea miellyttäväksi monestakin syystä.

Minä puhuin tavallisesta elämästä, jossa sinkulla voi olla vuodessa muutamia juttuja, niistä en alkaisi vetämään mitään tuomioita kenellekään. Toki terveydestä kannattaa huolehtia.

Ok, jatkan vielä. Selvä turnoff miehille tuntuu olevan, jos naisella on paljon yhdenyönjuttuja. Mikä on paljon? Kritisoit määrääni 100. Vuodessa on 52 viikkoa, eli se olisi viikonloppuisin 2 eri henkilöä eli molemmat illat. Ihan voisi toimia.

Koska 1 on vähän. 2 on vähän. Mikä olisi raja?  Nolla on tietysti nolla, mutta kenellekäpä ei nyt olisi vaikka niin käynyt, että on ainakin kuvitellut alkavansa pidempääkin suhdetta x:n kanssa, mutta se on jäänyt yhteen kertaan (ja muutamat treffit sitä ennen), eli lähes yhdenyön poka. Mikä on siis raja?

(Viestini koski sitä, että krisiointi ei ole yhdenyönkokemuksissa hankittuja taitoja kohtaan, vaan moraalinen eli ihmisarvokysymys ja terveydellinen eli tautipolitiikka.)

Parisuhteessa uskollisuus on a ja o. Yhden illan jutut ja useat hieman pidemmät jutut eivät viesti ainakaan luotettavasta ja uskollisesta kumppanista. Kannattaa olla rehellinen, sillä pahansuovat juorut jakorasioista tulevat kumppanin tietoon ennemmin, tai myöhemmin.

Sinkkuaikana seikkailu on kuitenkin eri asia kuin parisuhteessa pettäminen. Toki yhden illan jutut voi ottaa merkkinä libidon voimakkuudesta ja siten epäsuorana viitteenä pettämisalttiudesta, mutta selvästi suurempi korrelaatio pettämisalttiuteen on kuitenkin aiemmalla uskottomuudella. Kukaan ei kuitenkaan ole maininnut kriteeriksi, että nainen ei saisi olla pettänyt aiemmissa suhteissaan.

Ei, ei libidon voimakkuudesta, vaan parisuhde-, tai paneskeluoriointuneisuudesta. Miesten ihannenainen parisuhteeseen, omaa voimakkaan libidon mutta toteuttaa sitä ainoastaan parisuhteessa.

Vierailija
118/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rouva 52 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30vnainen kirjoitti:

Terv, sinkkumies 28v

Sorry vaan, mutta nuoremmissa ikäluokissa yhä suurempi osa miehistä jää ilman seksiä ja yhä pienempi osa saa suurimman osan (irto)seksistä. Naisten hypergamia ja yhteiskunnan mahdollistaman nirsous on johtanut tähän. Sukupolvien osalta eletään erilaisia aikoja, 1960- ja 1970-luvuilla seksi vapautui e-pillereiden myötä ja naiset olivat kokeilunhaluisia eivätkä niin nuukia miehen ulkonäön tai statuksen suhteen kuin nykyään.

Sinä taas: saamattomuuttasi ei monikaan ihmettele.

Vierailija
119/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on niin hullua porukkaa... Jengi keksii ihan satuja mitä on muka puhuttu..

Lukekaa koko keskustelu huhhuh...sivusta seuraaminen on tuskaisaa

Vierailija
120/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- tuoksuu oikealta (vaikeaa selittää, se on kemiaa)

- älykkyys

- hauskuus

- itsevarmuus, henkinnen vahvuus

- kyvykkyys ilmaista tunteita ja puhua (olen itsekin puhelias ja herkkä)

- kiva ulkonäkö (en välitä misseistä enkä kauneusihanteista), sellainen joka on minusta söpö

- pidän siitä, että naisessa on luonnetta ja karismaa

- luotettavuus, rehellisyys, suoruus

Tämän allekirjoitan minäkin.

Ja ikä jankkaajalle: Iällä sinänsä ei ole mitään väliä kunhan sopii noihin mainittuihin kriteereihin.

M38

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi