Mies , mikä asia on naisessa tärkein kun etsit kestävää parisuhdetta?
Kommentit (404)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies 28v, vastaa nyt minulle. Odotan viestiäsi. Haittaako ikäni sinua?
t. se N37, joka täyttää kaikki listasi kriteerit ja lisäksi on kiva ja kohtelias myös.
Haluaisin ihan oikeasti tietää, että haittaako ikäni sinua. Täytän kaikki ne kriteerisi. Ikä-asioista et kirjannut kriteereihin mitään. Minulle kyllä kelpaisi hyvin 28-vuotias mies.
t. N37
Eikö vaikeneminen ole ehkä merkki siitä, että ikäero on liian suuri. Olen itse nainen, enkä haluaisi että mieheni olisi lähes kymmenen vuotta nuorempi.
Mieheni vastasi: "Luonne. Tai siis ylipäänsä yhteensopivuus. Tai siis ei sitä saapasta jaksa kauaa katella. Jos ei natsaa niin siinä ei mikään auta."
Tatuoinnit ehdoton no naisella, järkyttäviä huoria lähinnä
Vierailija kirjoitti:
Pääkopan sisältö.
Älykäs nainen kykenee olemaan oma itsensä.
Ja kykenee keskustelemaan asiasta kuin asiasta, ilman että menee tunteet edellä metsään.Fiksu nainen ei myöskään ole ylipainoinen, vaan pitää itsestään huolen.
Jne jne.
Huomaa kyllä, että jotkut miehet on ihan tampioita. Ilmeisesti hoikka nainen on automaattisesti älykäs, vaikka hän polttaisi ja eläisi kuin pellossa.
Ylipaino, mitä se on? Jollekulle nainen joka ei näytä missiltä on ylipainoinen, toiselle selkeä kaksoileuka, vatsa on ylipainoa.
Hassua muuten, että täällä on näin paljon vastaajia, jotka allekirjoittavat tuon listan ja vaativat esimerkiksi tatuoimattomuutta ja lemmikittömyyttä. Minulla itselläni ei ole tatuointeja eikä lemmikkejä, enkä sellaisia haluaisikaan, mutta eivät nuo kyllä minulle mitään esteitä ole, paitsi jos on esimerkiksi tatuointi kasvoissa tai karjatila. Aika monella ihmisellä kuitenkin on lemmikki tai tatuointi. Silti ei vain tunnu kumppania löytyvän. Tai löytyisi aika montakin, jotka minulle kelpaisivat, mutta minä en vain kelpaa kenellekään näistä.
Vierailija kirjoitti:
- Ei tatskoja koko keho täynnä
- Ei eläinhulluutta
- Ei tupakointia
- Ei liika tissuttelua tai biletystä
- Liikunta ei aiheuta harmaita hiuksia
- Tasa-arvoinen ajattelutapa.
- Käy töissä. Tai jos on työtön on joku suunnitelma.
- Jotain kokemusta seurustelusta.
- Ei ole harrastanut yhdenyön juttuja.
- Kykenee sitoutumaanSiinäpä se... Voin sanoa että millään muulla ei ole väliä. Mutta olen varautunut että loppuelämän olen poikamiehenä =D
Terv, sinkkumies 28v
Näistä kriteereistä täytän kaikki, mutta en sitten paria muuta, joita sinkkumies 28v ei maininnut. :D Miesystäväni on harrastanut yhden illan juttuja ja minulla on ollut pidempiä seksijuttuja. Mieheni oli yksi heistä, mutta aloimme viihtyä yhdessä sen verran hyvin, että olemme nyt seurustelleet kaksi vuotta.
Siitä olen samaa mieltä, että arvomaailmoiden kannattaa kohdata. Meillä on kummallakin se asenne, että sinkkuna saa tehdä mitä mielii, suhteessa ollaan uskollisia. Itselleni on nykyisin ehdoton edellytys, että miehellä on myös ollut elämää sinkkuna - ne miehet, jotka eivät harrasta sinkkuna seksiä, ovat minulle liian konservatiivisia. Nuorempana tein sen virheen, että otin konservatiivisen miehen. Hän salli itselleen kyllä kaikenlaista. Lisäksi kokemus on opettanut, että kirkasotsaiset, itseään parempina pitävät ihmiset päätyvät myös pettämään. Minun kaltaiseni tietävät, että se ei ole sen arvoista suurimmassa osassa tapauksia. Jos mies kuitenkin pettäisi, sille en voisi mitään. Mutta en epäile eikä hänkään.
Nuo "paljon kumppaneita => pettäminen" -tutkimukset ovat muuten jonkun raamattuvyöhykeläisen ns. tutkimuksia, mutta saahan niihin toki uskoa. :D
Toivottavasti itse kukin tässä ketjussa löytää omaan arvomaailmaansa sopivan kumppanin. :)
N 40
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- tuoksuu oikealta (vaikeaa selittää, se on kemiaa)
- älykkyys
- hauskuus
- itsevarmuus, henkinnen vahvuus
- kyvykkyys ilmaista tunteita ja puhua (olen itsekin puhelias ja herkkä)
- kiva ulkonäkö (en välitä misseistä enkä kauneusihanteista), sellainen joka on minusta söpö
- pidän siitä, että naisessa on luonnetta ja karismaa
- luotettavuus, rehellisyys, suoruus
Tämän allekirjoitan minäkin.
Ja ikä jankkaajalle: Iällä sinänsä ei ole mitään väliä kunhan sopii noihin mainittuihin kriteereihin.
M38
Vierailija kirjoitti:
Rouva 52 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30vnainen kirjoitti:
Myös täälä on 30v nainen jolle täsmää nuo asiat. Toki minäkin olen pitkässä parisuhteessa. Mutta onko tuollaisen naisen löytäminen sit nykypäivänä vaikeaa?
Jos puhuit minun listastani niin oman kokemuksen mukaan on vaikeaa. Nuo ns listan arvot on aika vanhanaikaisia ja useinmiten listan täyttäjät kuten sinäkin olet jo parisuhteessa.
Terv, sinkkumies 28v
No sinkkumies 28, minä täytän kaikki listan kriteerit, ja olen aina täyttänyt ne. Mutta olen 37-vuotias. Haittaako ikäni sinua?
No sinkkumies, mites on :) ?
Tällainen täti-ihminen lukaisi tämän keskustelun ja ei voi kuin ihmetellä. Millainen Jackpot tuo sinkkumies 28 muka oikein on, että ihan tyystin ilman seksiä pitäisi elää tuota prinssiä odotellessa??
Mä olen 53- vuotias, eronnut aikapäiviä sitten. Miehiä olen kohdannut, ennen ja jälkeen avioliiton ja seksiä harrastan kun siltä tuntuu kun omantyyppinen mies osuu kohdalle. Kauhean ahdasmielistä tuntuu olevan tää touhu teillä. Eläkää tätä elämäänne, huomisesta ei kukaan tiedä. Kuulostaa ihan keskiaikaiselta tuo luokittelu sen mukaan, onko kumppanilla elettyä elämää takana. Minua henkilökohtaisesti yksikään mies ei ole arvottanut sen mukaan, onko mahdollisia entisiä kumppaneita. Kas kun jokaikisellä ikäiselläni miehelläkin on ja se on ihan ok.
Sorry vaan, mutta nuoremmissa ikäluokissa yhä suurempi osa miehistä jää ilman seksiä ja yhä pienempi osa saa suurimman osan (irto)seksistä. Naisten hypergamia ja yhteiskunnan mahdollistaman nirsous on johtanut tähän. Sukupolvien osalta eletään erilaisia aikoja, 1960- ja 1970-luvuilla seksi vapautui e-pillereiden myötä ja naiset olivat kokeilunhaluisia eivätkä niin nuukia miehen ulkonäön tai statuksen suhteen kuin nykyään.
Yhteiskunta mahdollistaa nirsouden- mitä tämä tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ei eläinhulluutta
- Ei tupakointia
- Kykenee sitoutumaanSiinäpä se... Voin sanoa että millään muulla ei ole väliä. Mutta olen varautunut että loppuelämän olen poikamiehenä =D
Terv, sinkkumies 28v
Tässä on aika kattava lista jonka voi 99% miehistä varmasti allekirjoittaa.
Esim tinderissä jos selaa naisia niin tatuoinnit/koirat/epäterveelliset elämäntavat tuntuu olevan suoranainen epidemia.
Se fiilis kun käyt treffeillä ja myöhemmin naiselta paljastuu tatuointi vaikka selästä :(
Miksi pitää olla seurustelukokemusta??
Ei odota miehen maksavan automaattisesti ensimmäisillä treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rouva 52 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30vnainen kirjoitti:
Myös täälä on 30v nainen jolle täsmää nuo asiat. Toki minäkin olen pitkässä parisuhteessa. Mutta onko tuollaisen naisen löytäminen sit nykypäivänä vaikeaa?
Jos puhuit minun listastani niin oman kokemuksen mukaan on vaikeaa. Nuo ns listan arvot on aika vanhanaikaisia ja useinmiten listan täyttäjät kuten sinäkin olet jo parisuhteessa.
Terv, sinkkumies 28v
No sinkkumies 28, minä täytän kaikki listan kriteerit, ja olen aina täyttänyt ne. Mutta olen 37-vuotias. Haittaako ikäni sinua?
Tällainen täti-ihminen lukaisi tämän keskustelun ja ei voi kuin ihmetellä. Millainen Jackpot tuo sinkkumies 28 muka oikein on, että ihan tyystin ilman seksiä pitäisi elää tuota prinssiä odotellessa??
Mä olen 53- vuotias, eronnut aikapäiviä sitten. Miehiä olen kohdannut, ennen ja jälkeen avioliiton ja seksiä harrastan kun siltä tuntuu kun omantyyppinen mies osuu kohdalle. Kauhean ahdasmielistä tuntuu olevan tää touhu teillä. Eläkää tätä elämäänne, huomisesta ei kukaan tiedä. Kuulostaa ihan keskiaikaiselta tuo luokittelu sen mukaan, onko kumppanilla elettyä elämää takana. Minua henkilökohtaisesti yksikään mies ei ole arvottanut sen mukaan, onko mahdollisia entisiä kumppaneita. Kas kun jokaikisellä ikäiselläni miehelläkin on ja se on ihan ok.
Sorry vaan, mutta nuoremmissa ikäluokissa yhä suurempi osa miehistä jää ilman seksiä ja yhä pienempi osa saa suurimman osan (irto)seksistä. Naisten hypergamia ja yhteiskunnan mahdollistaman nirsous on johtanut tähän. Sukupolvien osalta eletään erilaisia aikoja, 1960- ja 1970-luvuilla seksi vapautui e-pillereiden myötä ja naiset olivat kokeilunhaluisia eivätkä niin nuukia miehen ulkonäön tai statuksen suhteen kuin nykyään.
Varmaankin sitä hirvittävää epäkohtaa, että yhteiskunta ei pakota naisia pariutumaan jämämiesten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääkopan sisältö.
Ja kykenee keskustelemaan asiasta kuin asiasta, ilman että menee tunteet edellä metsään.Fiksu nainen ei myöskään ole ylipainoinen, vaan pitää itsestään huolen.
Jne jne.Huomaa kyllä, että jotkut miehet on ihan tampioita. Ilmeisesti hoikka nainen on automaattisesti älykäs, vaikka hän polttaisi ja eläisi kuin pellossa.
Ylipaino, mitä se on? Jollekulle nainen joka ei näytä missiltä on ylipainoinen, toiselle selkeä kaksoileuka, vatsa on ylipainoa.
Virallisesti ylipaino on BMI 25+. Itse sanoisin että naiselle BMI 22+, miehellä riippuu niin paljon lihasten määrästä. Toki nainenkin voi kasvattaa lihasta sen verran että BMI vie harhaan, mutta se on todella harvinaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ei eläinhulluutta
- Ei tupakointia
Terv, sinkkumies 28v
Tässä on aika kattava lista jonka voi 99% miehistä varmasti allekirjoittaa.
Esim tinderissä jos selaa naisia niin tatuoinnit/koirat/epäterveelliset elämäntavat tuntuu olevan suoranainen epidemia.
Se fiilis kun käyt treffeillä ja myöhemmin naiselta paljastuu tatuointi vaikka selästä :(
Miksi pitää olla seurustelukokemusta??
Kysytty ja vastattu, siitä vaan lukemaan ketjua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luotettava, tasapainoinen ja rauhallinen.
Tämä + hyvännäköinen.
M35
Kuin minä. Siksi mulla on varmastikkin maailman paras mies ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rouva 52 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30vnainen kirjoitti:
Terv, sinkkumies 28v
Karkeasti, yhteiskunta vie varoja miehiltä ja antaa ne naisille tukien muodossa. Yh:t ovat naimisissa valtion kanssa, eivätkä tarvitse miestä turvakseen. Juu juu, naiset käyvät töissä, mutta tukia silti piisaa.
Sitä hän varmaan tarkoitti. Saas muuten nähdä milloin länsimaihin tulee ns poikamies-vero, kuten muinaisessa Roomassa, tai paikoittain Euroopassakin 1900-luvulla.
-Eri
Tätä te sitten jaksatte jankata. Sanonpas tämän taas: yksinhuoltajan tuet menevät lapsien elämiseen, ei naiselle. Samat tuet saa yksinhuoltajaisä. Naisten korkeammat kustannukset terveydenhoitokustannuksissa (tämän kuitenkin vedät seuraavaksi esiin) johtuu siitä, että naiset elävät keskimäärin vanhemmiksi, kuin miehet, joten niitä vanhusnaisia on enemmän kuin miehiä. Eli nämä sinun parjaamasi nuoret sinkkunaiset eivät elä sinun kustannuksellasi, vaikka niin tosi mielelläsi ajattelet, koska silloin he olisivat sinulle jotain velkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääkopan sisältö.
Jne jne.Huomaa kyllä, että jotkut miehet on ihan tampioita. Ilmeisesti hoikka nainen on automaattisesti älykäs, vaikka hän polttaisi ja eläisi kuin pellossa.
Useimmat ihmiset ovat tampiota, ei siinä pitäisi olla mitään yllättävää?
Sinä siitä malliesimerkkinä.
Kohta missä sanoin "pitää itsestään huolta" jäi vissiin lukematta?
Ei tosin sinällään yllättänyt..
Ylipainoinen ihminen laiminlyö, ihan tietoisesti sen terveytensä ja altistaa itsensä kaikelle mukavalle.
Ja kun lisätään yhtälöön vielä se karu fakta ettei normaali nainen, voi edes olla ylipainoinen olematta liian rasvakudoksen takia lihava.
(Miehiltä tuo vielä onnistuu, kiitos mittarien surkeuden)
Tämä nyt ei myöskään tarkoita, että hoikka = älykäs. Siinä luurangon ja michelinmiehen välissä, kun on olemassa vielä pari muutakin vaihtoehtoa ja se itsestään huolehtiva ihminen kuuluu lähes aina niistä jompaan kumpaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rouva 52 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30vnainen kirjoitti:
Terv, sinkkumies 28vNo sinkkumies 28, minä täytän kaikki listan kriteerit, ja olen aina täyttänyt ne. Mutta olen 37-vuotias. Haittaako ikäni sinua?
Mä olen 53- vuotias, eronnut aikapäiviä sitten. Miehiä olen kohdannut, ennen ja jälkeen avioliiton ja seksiä harrastan kun siltä tuntuu kun omantyyppinen mies osuu kohdalle. Kauhean ahdasmielistä tuntuu olevan tää touhu teillä. Eläkää tätä elämäänne, huomisesta ei kukaan tiedä. Kuulostaa ihan keskiaikaiselta tuo luokittelu sen mukaan, onko kumppanilla elettyä elämää takana. Minua henkilökohtaisesti yksikään mies ei ole arvottanut sen mukaan, onko mahdollisia entisiä kumppaneita. Kas kun jokaikisellä ikäiselläni miehelläkin on ja se on ihan ok.Sorry vaan, mutta nuoremmissa ikäluokissa yhä suurempi osa miehistä jää ilman seksiä ja yhä pienempi osa saa suurimman osan (irto)seksistä. Naisten hypergamia ja yhteiskunnan mahdollistaman nirsous on johtanut tähän. Sukupolvien osalta eletään erilaisia aikoja, 1960- ja 1970-luvuilla seksi vapautui e-pillereiden myötä ja naiset olivat kokeilunhaluisia eivätkä niin nuukia miehen ulkonäön tai statuksen suhteen kuin nykyään.
Karkeasti, yhteiskunta vie varoja miehiltä ja antaa ne naisille tukien muodossa. Yh:t ovat naimisissa valtion kanssa, eivätkä tarvitse miestä turvakseen. Juu juu, naiset käyvät töissä, mutta tukia silti piisaa.
Sitä hän varmaan tarkoitti. Saas muuten nähdä milloin länsimaihin tulee ns poikamies-vero, kuten muinaisessa Roomassa, tai paikoittain Euroopassakin 1900-luvulla.
-EriTätä te sitten jaksatte jankata. Sanonpas tämän taas: yksinhuoltajan tuet menevät lapsien elämiseen, ei naiselle. Samat tuet saa yksinhuoltajaisä. Naisten korkeammat kustannukset terveydenhoitokustannuksissa (tämän kuitenkin vedät seuraavaksi esiin) johtuu siitä, että naiset elävät keskimäärin vanhemmiksi, kuin miehet, joten niitä vanhusnaisia on enemmän kuin miehiä. Eli nämä sinun parjaamasi nuoret sinkkunaiset eivät elä sinun kustannuksellasi, vaikka niin tosi mielelläsi ajattelet, koska silloin he olisivat sinulle jotain velkaa.
Kyllä he ja heidän valinnat vaan maksavat minulle huomattavasti enemmän kuin minä heille. Sinun selitykset eivät muuta sitä faktaa mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
- Ei eläinhulluutta
- Ei tupakointia
Terv, sinkkumies 28v
Ihana! Taidat itsekkin olla naisten unelma sillä varmasti nuo samat kriteerit koskevat myös pitkälti sinua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rouva 52 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
30vnainen kirjoitti:
Terv, sinkkumies 28v
-EriTätä te sitten jaksatte jankata. Sanonpas tämän taas: yksinhuoltajan tuet menevät lapsien elämiseen, ei naiselle. Samat tuet saa yksinhuoltajaisä. Naisten korkeammat kustannukset terveydenhoitokustannuksissa (tämän kuitenkin vedät seuraavaksi esiin) johtuu siitä, että naiset elävät keskimäärin vanhemmiksi, kuin miehet, joten niitä vanhusnaisia on enemmän kuin miehiä. Eli nämä sinun parjaamasi nuoret sinkkunaiset eivät elä sinun kustannuksellasi, vaikka niin tosi mielelläsi ajattelet, koska silloin he olisivat sinulle jotain velkaa.
Kyllä he ja heidän valinnat vaan maksavat minulle huomattavasti enemmän kuin minä heille. Sinun selitykset eivät muuta sitä faktaa mihinkään.
Mitkä valinnat ja mikä fakta? Sano nyt yksikin yhteiskunnan tarjoama tuki, jonka saa ainoastaan nainen, muttei samassa tilanteessa oleva mies.
OK, kiitän AV-pappoja keskustelusta. Tämähän tosiaan on iskä/äiskä palsta. ;-))