Mies , mikä asia on naisessa tärkein kun etsit kestävää parisuhdetta?
Kommentit (404)
Vierailija kirjoitti:
fdasdf kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
egtgfdsg kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
gfdgdfgs kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis häh, onko joku tosissaan sitä mieltä että sinkkuna harrastetut yhdenillanjutut tekisi ihmisestä pettämisalttiin? Eihän sinkkuaikana tehdyillä teoilla ole mitään yhteyttä siihen miten parisuhteessa käyttäytyy.Olen harrastanut yhdenillanjuttuja sinkkuaikoina, enkä ikinä pettäisi kumppaniani. Olin sinkku tahtomattani, olisin halunnut sitoutua ja löytää luotettavan kumppanin. Ei löytynyt. Olin sinkku, mutta kaipasin läheisyyttä ja silloin tällöin myös seksiä. Yhdenillanjuttuja oli 1-2 kertaa vuodessa. Nyt olen sitten miesten silmissä lumppu, kun lievitin kaipuutani toisen ihmisen kosketukseen? Eli jos ei löydä parisuhdetta, on pakko istua kotona jalat ristissä? Juuh.
No näin juuri. Ihan kuin se olisi sen sinkun kevytkenkäisyyden syy, että ainoa, mitä saa, on yhden illan juttuja.
Kenen syy se sitten olisi? Lähditkö baarista suoraan meille vai teille? Jos y-i-juttu on ainoa mitä saa, niin on katsottu vääriä miehiä, eikä kelpuutettu oman tason miehiä. Joko nostaa tasoaan nostamatta rimaa, tai sitten laskee rimaa: johan alkaa löytymään suhteitakin. Ei tämä rakettitiedettä ole.
Olen tosi väsynyt näihin tasonlaskemisjuttuihin, mutta kysynpähän vielä kerran: Miksi se on aina nainen, joka ei tunne tasoaan? Jos nainen menee treffeille eikä kiinnostu miehestä, niin lassukoiden mukaan hän on prinsessaharhailija, joka ei tunne tasoaan. Jos nainen menee treffeille eikä mies kiinnostu hänestä, niin lassukoiden mukaan nainen arvioi tasonsa väärin.
Niin kulunutta, niin kulunutta. Enkä usko, että yksikään nainen tulee "laskemaan tasoaan" vaikka jatkaisitte jankutustanne kuinka pitkään tahansa, koska ihminen joko "kolahtaa" tai sitten ei.
BTW, Itse hain sinkkuaikanani yhden yön juttuja ja vakihoitoa ihan siksi, etten ollut edes valmis uuteen suhteeseen.Mies ei edes uskalla lähestyä liian tasokasta naista, koska on harvinaisen tietoinen tasostaan. Nainen taas monesti on tietämättään tasokkaamman pelimiehen pyöriteltävänä, koska luulee että kyse on rakkaudesta kun mies käy välillä nussimassa ja sitten ei taas kuulu mitään moneen päivään. Nainen siis ihan oikeasti luulee, että hänellä on mahdollisuuksia saada se komea pelimies itselleen. Miehillä ei ole vastaavia illuusioita, vaan otetaan se mitä saadaan. Otetaan vaikka tapaus Axl Smith, lukemattomia naisia käynyt pantavana ja kuinkahan moni niistä kuvitteli, että tässä on nyt jotain ainutlaatuista, se rakastaa mua ihan oikeasti ja voin saada sen itselleni? Aika moni, jotkut siitä puhuivatkin.
Mutta joku niille pelimiehillekin yleensä lopulta kelpaa ja vain yksi voi tulla kerrallaan valituksi, joten miksi tämä nyt tekee naisista erityisen tyhmän, jos 10 naisesta vain yksi tulee valituksi? Ei se nyt niinkään mene, että yhdeksän kymmenestä on ihan onnettomia tapauksia ja yksi on kymmenkertaisesti parempi kuin muut.
Noh, sitä voidaan miettiä että rauhoittuuko pelimies oikeasti koskaan, taitaa olla aika tapauskohtaista. Mutta pointti olikin siinä, että selvästi pelimiehen alemmalle tasolle rankkaamat naiset kuvittelevat, että heillä on mahdollisuuksia. Pelimieshän mielellään panee vaikka viittä kasia samaan aikaan, koska pitää vaihtelusta, mutta lopulta ottaa sen kympin jos sellainen jostain löytyy. Eli kyllä, yleensä yhdeksän niistä kymmenestä on aivan vailla mahdollisuuksia ja silti kuvittelevat vaikka mitä.
Mistä sen voi tietää ettei ole jollekin miehelle se sopiva? Kyllähän tämä axl tapaili lehtien mukaan joitakin naisia pidempäänkin. Mistä tällainen nainen olisi nopeasti ymmärtänyt ettei oikeasti tule valituksi?
Taidat muuten vähän yliarvioida tuota akselia. Minä esim en olisi koskenut häneen pitkällä tikullakaan silloinkaan kun tämä hänen kuvauksensa ei vielä ollut tullut ilmi.
Hän ei millään tavalla herätä minussa mitään. Uskon että moni muu nainen ajattelee samoin. Että vaikka hän naisia sai niin ei kaikki Suomen naiset ( nekään jotka hän olisi kelpuuttanut) olisi hänen kanssaan millekään alkanut.Se pitäisi tietää siitä, että se mies ei välitä sinusta. Ei vietä aikaa kanssasi, ei pidä yhteyksiä, sanojen ja tekojen välillä on ristiriita. Niistä pitäisi osata päätellä, että olet miehelle pelkkä pano. Kumman vaikeaa se tuntuu olevan ja se johtunee juuri siitä, että nainen haluaa kuvitella että saa kenet vaan parisuhteeseen. Eli epärealistinen kuva omasta tasostaan.
Ei Axl kaikkien mieleen ole tietenkään, ei kukaan ole. Toki nyt kun mies paljastui siaksi, niin jälkikäteen on helppo sanoa että en olis kyllä halunnutkaan, niinpä niin.. Tuossakin on ollut osansa sillä, että kyseessä on julkkis ja sillä vaikuttaa olevan aika kova lisäarvo nuorten naisten keskuudessa. Jotenkin mukamas omakin status nousee kun touhuaa julkkiksen kanssa.
Olen ollut naimisissa jo pitkään. Alkuun mies ei halunnut tavata oikeastaan kuin seksin merkeissä. Melkein vuoden ajan tätä jatkui , eipä sillä en perässäkään juossut vaikka olisinkin ehkä ollut valmis nopeammin syventämään suhdetta. Tosin minullakin oli muutakin säätöä meneillään silloin alkuun koska en ottanut hommaa vakavasti.
Mutta siitä se pikkuhiljaa eteni kuitenkin.Jos olisin nopeasti päätellyt etten tule kelpaamaan , niin ei oltaisi yhdessä nyt.
Hyvin meillä on mennyt, ei pettämisiä tms eikä eroa näköpiirissä ainakaan.
No hyvä että sitkeys palkittiin. Sinun miehesi taisi tosin olla alusta asti rehellinen siitä, missä mennään ja mitä on tarjolla. Silloinhan homma on ihan reilua, eikä mitään pelaamista.
Vierailija kirjoitti:
fdasdf kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
egtgfdsg kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
gfdgdfgs kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis häh, onko joku tosissaan sitä mieltä että sinkkuna harrastetut yhdenillanjutut tekisi ihmisestä pettämisalttiin? Eihän sinkkuaikana tehdyillä teoilla ole mitään yhteyttä siihen miten parisuhteessa käyttäytyy.Olen harrastanut yhdenillanjuttuja sinkkuaikoina, enkä ikinä pettäisi kumppaniani. Olin sinkku tahtomattani, olisin halunnut sitoutua ja löytää luotettavan kumppanin. Ei löytynyt. Olin sinkku, mutta kaipasin läheisyyttä ja silloin tällöin myös seksiä. Yhdenillanjuttuja oli 1-2 kertaa vuodessa. Nyt olen sitten miesten silmissä lumppu, kun lievitin kaipuutani toisen ihmisen kosketukseen? Eli jos ei löydä parisuhdetta, on pakko istua kotona jalat ristissä? Juuh.
No näin juuri. Ihan kuin se olisi sen sinkun kevytkenkäisyyden syy, että ainoa, mitä saa, on yhden illan juttuja.
Kenen syy se sitten olisi? Lähditkö baarista suoraan meille vai teille? Jos y-i-juttu on ainoa mitä saa, niin on katsottu vääriä miehiä, eikä kelpuutettu oman tason miehiä. Joko nostaa tasoaan nostamatta rimaa, tai sitten laskee rimaa: johan alkaa löytymään suhteitakin. Ei tämä rakettitiedettä ole.
Olen tosi väsynyt näihin tasonlaskemisjuttuihin, mutta kysynpähän vielä kerran: Miksi se on aina nainen, joka ei tunne tasoaan? Jos nainen menee treffeille eikä kiinnostu miehestä, niin lassukoiden mukaan hän on prinsessaharhailija, joka ei tunne tasoaan. Jos nainen menee treffeille eikä mies kiinnostu hänestä, niin lassukoiden mukaan nainen arvioi tasonsa väärin.Niin kulunutta, niin kulunutta. Enkä usko, että yksikään nainen tulee "laskemaan tasoaan" vaikka jatkaisitte jankutustanne kuinka pitkään tahansa, koska ihminen joko "kolahtaa" tai sitten ei.BTW, Itse hain sinkkuaikanani yhden yön juttuja ja vakihoitoa ihan siksi, etten ollut edes valmis uuteen suhteeseen.
Mies ei edes uskalla lähestyä liian tasokasta naista, koska on harvinaisen tietoinen tasostaan. Nainen taas monesti on tietämättään tasokkaamman pelimiehen pyöriteltävänä, koska luulee että kyse on rakkaudesta kun mies käy välillä nussimassa ja sitten ei taas kuulu mitään moneen päivään. Nainen siis ihan oikeasti luulee, että hänellä on mahdollisuuksia saada se komea pelimies itselleen. Miehillä ei ole vastaavia illuusioita, vaan otetaan se mitä saadaan. Otetaan vaikka tapaus Axl Smith, lukemattomia naisia käynyt pantavana ja kuinkahan moni niistä kuvitteli, että tässä on nyt jotain ainutlaatuista, se rakastaa mua ihan oikeasti ja voin saada sen itselleni? Aika moni, jotkut siitä puhuivatkin.
Mutta joku niille pelimiehillekin yleensä lopulta kelpaa ja vain yksi voi tulla kerrallaan valituksi, joten miksi tämä nyt tekee naisista erityisen tyhmän, jos 10 naisesta vain yksi tulee valituksi? Ei se nyt niinkään mene, että yhdeksän kymmenestä on ihan onnettomia tapauksia ja yksi on kymmenkertaisesti parempi kuin muut.
Noh, sitä voidaan miettiä että rauhoittuuko pelimies oikeasti koskaan, taitaa olla aika tapauskohtaista. Mutta pointti olikin siinä, että selvästi pelimiehen alemmalle tasolle rankkaamat naiset kuvittelevat, että heillä on mahdollisuuksia. Pelimieshän mielellään panee vaikka viittä kasia samaan aikaan, koska pitää vaihtelusta, mutta lopulta ottaa sen kympin jos sellainen jostain löytyy. Eli kyllä, yleensä yhdeksän niistä kymmenestä on aivan vailla mahdollisuuksia ja silti kuvittelevat vaikka mitä.
Mistä sen voi tietää ettei ole jollekin miehelle se sopiva? Kyllähän tämä axl tapaili lehtien mukaan joitakin naisia pidempäänkin. Mistä tällainen nainen olisi nopeasti ymmärtänyt ettei oikeasti tule valituksi?Taidat muuten vähän yliarvioida tuota akselia. Minä esim en olisi koskenut häneen pitkällä tikullakaan silloinkaan kun tämä hänen kuvauksensa ei vielä ollut tullut ilmi.Hän ei millään tavalla herätä minussa mitään. Uskon että moni muu nainen ajattelee samoin. Että vaikka hän naisia sai niin ei kaikki Suomen naiset ( nekään jotka hän olisi kelpuuttanut) olisi hänen kanssaan millekään alkanut.
Se pitäisi tietää siitä, että se mies ei välitä sinusta. Ei vietä aikaa kanssasi, ei pidä yhteyksiä, sanojen ja tekojen välillä on ristiriita. Niistä pitäisi osata päätellä, että olet miehelle pelkkä pano. Kumman vaikeaa se tuntuu olevan ja se johtunee juuri siitä, että nainen haluaa kuvitella että saa kenet vaan parisuhteeseen. Eli epärealistinen kuva omasta tasostaan.
Ei Axl kaikkien mieleen ole tietenkään, ei kukaan ole. Toki nyt kun mies paljastui siaksi, niin jälkikäteen on helppo sanoa että en olis kyllä halunnutkaan, niinpä niin.. Tuossakin on ollut osansa sillä, että kyseessä on julkkis ja sillä vaikuttaa olevan aika kova lisäarvo nuorten naisten keskuudessa. Jotenkin mukamas omakin status nousee kun touhuaa julkkiksen kanssa.Mutta eihän nämä naiset nähneet sitä ristiriitaa, kun Axl kohteli heitä ihan hyvin. Piti yhteyttä ja vietti aikaa.
Kyllähän hän varmasti joidenkin miellyttävimpien kanssa viettikin aikaa tietenkin. Kaipa hänkin kykenee tuntemaan erityisesti jotakin tiettyä naista kohtaan. Mutta sadasta naisesta ei voi jokainen olla se erityinen.
Naamatatska ja 3 lasta eri jännämiehille. Silloin tietää että naisessa on potentiaalia parisuhdemarkkinoilla.
M31
Jos minä näen sen sekunnissa, miten joku toinen ei näe ollenkaan? Vastaus on tietysti: Koska ei halua nähdä.