Mies , mikä asia on naisessa tärkein kun etsit kestävää parisuhdetta?
Kommentit (404)
gfdfgdfg kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden yö jutut eivät normaalilla itsetunnolla varustettua miestä häiritse. Ne pelottavat niitä miehiä, jotka luulevat että heitä vertaillaan seksikumppanina näihin aiempiin kokemuksiin ja uskovat jäävänsä huonommaksi syystä tai toisesta. Siihen voi toki olla syytäkin.
Ei nyt ehkä ihan näinkään. Naisena sanoisin, että enemmäkin runsaissa yhdenyönsuhteissa rasittaa ihmiskäsitys (naiset reikiä), ja erittäin paljon tautipolitiikka. Jos on yhdenyönjutussa henkilön kanssa, jolla näitä on 100 tältä vuodelta ja ei ole sukupuolitautitestiä tehtynä tuloksineen ennen minua, niin saan noiden 100 mahdolliset taudit tämän tyypin lisäksi. Miehet ei tahdo millään käyttää kondomia, suurin osa vetelee paljaalla. Jos itselläni on sama määrä, niin siinä kohtaa 202 ihmisen mahdolliset taudit. Mm. herpes ei välttämättä näy kantajalla, tai kondyloooma, hiiva myös tarttuu limakalvoilta. Myös oraalissa. Esim. maksullisissa käyvillä on tietty arvomaailma, joka vuotaa läpi ja joka on niin erilainen kuin minulla - koen nämä ihmiset aika raakoina, kamalina, hyväksikäyttäjinä; ei naista arvostavina (miestä, jos nainen).
No joo, tässä tuli aika ääritapauksia. Jos on vuodessa 100 eri kumppania niin se kertoo kyllä jo jonkinasteisesta ongelmasta, mikä lie sitten onkin. Taudit koskettavat kaikkia, jotka joskus ovat seksiä harrastaneet ja minusta ne voi vaikka tarkistuttaa ennen seksin aloittamista, se ei ole koskaan pahitteeksi ihan muutenkaan. Huorissa käyvät ovat sitten taas asia erikseen, itse en kävisi ja ymmärrän että sellaista miestä on varmasti naisena vaikea kokea miellyttäväksi monestakin syystä.
Minä puhuin tavallisesta elämästä, jossa sinkulla voi olla vuodessa muutamia juttuja, niistä en alkaisi vetämään mitään tuomioita kenellekään. Toki terveydestä kannattaa huolehtia.
Ok, jatkan vielä. Selvä turnoff miehille tuntuu olevan, jos naisella on paljon yhdenyönjuttuja. Mikä on paljon? Kritisoit määrääni 100. Vuodessa on 52 viikkoa, eli se olisi viikonloppuisin 2 eri henkilöä eli molemmat illat. Ihan voisi toimia.
Koska 1 on vähän. 2 on vähän. Mikä olisi raja? Nolla on tietysti nolla, mutta kenellekäpä ei nyt olisi vaikka niin käynyt, että on ainakin kuvitellut alkavansa pidempääkin suhdetta x:n kanssa, mutta se on jäänyt yhteen kertaan (ja muutamat treffit sitä ennen), eli lähes yhdenyön poka. Mikä on siis raja?
(Viestini koski sitä, että krisiointi ei ole yhdenyönkokemuksissa hankittuja taitoja kohtaan, vaan moraalinen eli ihmisarvokysymys ja terveydellinen eli tautipolitiikka.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkumies 28v, vastaa nyt minulle. Odotan viestiäsi. Haittaako ikäni sinua?
t. se N37, joka täyttää kaikki listasi kriteerit ja lisäksi on kiva ja kohtelias myös.
Haluaisin ihan oikeasti tietää, että haittaako ikäni sinua. Täytän kaikki ne kriteerisi. Ikä-asioista et kirjannut kriteereihin mitään. Minulle kyllä kelpaisi hyvin 28-vuotias mies.
t. N37
Suosittelen pysymään omanikäisissäsi miehissä tätinainen.
:D . Miksi miehet sitten kirjoittaa listaa mukamas tärkeimmistä kriteereistä, ja sitten kun löytyy nainen, joka täyttää ne kaikki kriteerit (kuulemma lottovoitto, jos sellainen ikinä löytyy), niin vastaus onkin, että ikä onkin se tärkein kriteeri, 9 vuotta vanhempi ei kelpaakaan.
Miksi te ette sitten sano, että teille ikä on kaikkein tärkein kriteeri??? Sillä niinhän se näköjään on.
t. N37
Puutun tästä sivusta: Et sinä vänkäämällä miestä saa.
Inttämällä et pääse alkua pidemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On todella vaikeaa löytää vapaa, tatuoimaton, lemmikitön, tupakoimaton ja konservatiiviinen nainen.
t. eronnut mies 40 vee
Sana konservatiivinen pistää minut juoksemaan.
Äänestitkö kenties PS?
Avaapa vaatimuksesi sisältöä.Tällä kertaa äänestin Perussuomalaisia, mutta Kokoomus olis ollut yhtä hyvä vaihtoehto. Mitä avaamista noissa vaatimuksissa on? En halua naisella olevan tatuointeja (joku pieni ja hyvällä maulla tehty voi juuri ja juuri mennä jos tyyppi on muuten ok), olen allerginen karvaisille lemmikeille enkä pidä tupakoinnista. Konservatiivinen tarkoittaa ettei ole punavihreä eikä ole hyppinyt kukasta kukkaan. Suhteita saa toki olla takana, en oleta löytäväni 40-vuotiasta naispuolista neitsyttä.
Sorry, tuo PS, kuten oikein arvasin, olisi ehdoton turnoff minulle. ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei sinkkumies 28 v, kuka sä oot ja mistä sut löytää!
T. Sinkkunainen 23 v
P.s. Täytätkö itse nuo naiselta vaatimasi ehdot?
P.p.s. Ootko pitkä?😍Aijai särähti korvaan tuo pituuden tärkeys.
Olen 177cm pitkä k
Joten aikalailla keskipituinen. Pääkaupunkiseudulla asun.Niin ja täytän nuo ehdot ja paljon enemmän mutta en vaadi kauheasti muuta.
Lähdetkö kahvelle vai onko pituus probleema?
Terv, sinkkumies 28v
En mä sanonu et se on tärkeetä, se on vaan kivaa. Oot sä mua 3 cm pidempi✌🏻
Paljon enemmän? Kerro toki lisää ;)
En kyl juo kahvia et täytyy varmaan skipata🤔
T. Se sama sinkkunainen 23 v
En näe oikeastaan syytä miksi kertoisin sinulle lisää. Toivottavasti löydät hakemasi miehen.
Terv, sinkkumies 28vheko heko pakit tuli. .... mitä päättelemme miehistä?
Taisi varmaan itse pelästyä sitä, että mä olen suht pitkä 🙄 Ja sillä pituudellahan ei ollut väliä vai miten se meni?
N23
Älä välitä, mäkin sain pakit :D siltä samalta mieheltä. Se taitaa todellisuudessa olla aika vaativa mies, ei sille riitäkään että sen listan kriteerit täyttää.
t. N37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. se N37, joka täyttää kaikki listasi kriteerit ja lisäksi on kiva ja kohtelias myös.
Haluaisin ihan oikeasti tietää, että haittaako ikäni sinua. Täytän kaikki ne kriteerisi. Ikä-asioista et kirjannut kriteereihin mitään. Minulle kyllä kelpaisi hyvin 28-vuotias mies.
t. N37
:D . Miksi miehet sitten kirjoittaa listaa mukamas tärkeimmistä kriteereistä, ja sitten kun löytyy nainen, joka täyttää ne kaikki kriteerit (kuulemma lottovoitto, jos sellainen ikinä löytyy), niin vastaus onkin, että ikä onkin se tärkein kriteeri, 9 vuotta vanhempi ei kelpaakaan.
Miksi te ette sitten sano, että teille ikä on kaikkein tärkein kriteeri??? Sillä niinhän se näköjään on.
t. N37
Tjaash. Live-elämässä saan kyllä helpostikin miehiä. Enkä jankkaa livenä ikinä. Säästän jankkaamisen tänne vauva-palstalle ;) , täällä on ihan kiva jankata joskus.
t. N37
Vierailija kirjoitti:
gfdfgdfg kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhden yö jutut eivät normaalilla itsetunnolla varustettua miestä häiritse. Ne pelottavat niitä miehiä, jotka luulevat että heitä vertaillaan seksikumppanina näihin aiempiin kokemuksiin ja uskovat jäävänsä huonommaksi syystä tai toisesta. Siihen voi toki olla syytäkin.
Ei nyt ehkä ihan näinkään. Naisena sanoisin, että enemmäkin runsaissa yhdenyönsuhteissa rasittaa ihmiskäsitys (naiset reikiä), ja erittäin paljon tautipolitiikka. Jos on yhdenyönjutussa henkilön kanssa, jolla näitä on 100 tältä vuodelta ja ei ole sukupuolitautitestiä tehtynä tuloksineen ennen minua, niin saan noiden 100 mahdolliset taudit tämän tyypin lisäksi. Miehet ei tahdo millään käyttää kondomia, suurin osa vetelee paljaalla. Jos itselläni on sama määrä, niin siinä kohtaa 202 ihmisen mahdolliset taudit. Mm. herpes ei välttämättä näy kantajalla, tai kondyloooma, hiiva myös tarttuu limakalvoilta. Myös oraalissa. Esim. maksullisissa käyvillä on tietty arvomaailma, joka vuotaa läpi ja joka on niin erilainen kuin minulla - koen nämä ihmiset aika raakoina, kamalina, hyväksikäyttäjinä; ei naista arvostavina (miestä, jos nainen).
No joo, tässä tuli aika ääritapauksia. Jos on vuodessa 100 eri kumppania niin se kertoo kyllä jo jonkinasteisesta ongelmasta, mikä lie sitten onkin. Taudit koskettavat kaikkia, jotka joskus ovat seksiä harrastaneet ja minusta ne voi vaikka tarkistuttaa ennen seksin aloittamista, se ei ole koskaan pahitteeksi ihan muutenkaan. Huorissa käyvät ovat sitten taas asia erikseen, itse en kävisi ja ymmärrän että sellaista miestä on varmasti naisena vaikea kokea miellyttäväksi monestakin syystä.
Minä puhuin tavallisesta elämästä, jossa sinkulla voi olla vuodessa muutamia juttuja, niistä en alkaisi vetämään mitään tuomioita kenellekään. Toki terveydestä kannattaa huolehtia.
Ok, jatkan vielä. Selvä turnoff miehille tuntuu olevan, jos naisella on paljon yhdenyönjuttuja. Mikä on paljon? Kritisoit määrääni 100. Vuodessa on 52 viikkoa, eli se olisi viikonloppuisin 2 eri henkilöä eli molemmat illat. Ihan voisi toimia.
Koska 1 on vähän. 2 on vähän. Mikä olisi raja? Nolla on tietysti nolla, mutta kenellekäpä ei nyt olisi vaikka niin käynyt, että on ainakin kuvitellut alkavansa pidempääkin suhdetta x:n kanssa, mutta se on jäänyt yhteen kertaan (ja muutamat treffit sitä ennen), eli lähes yhdenyön poka. Mikä on siis raja?
(Viestini koski sitä, että krisiointi ei ole yhdenyönkokemuksissa hankittuja taitoja kohtaan, vaan moraalinen eli ihmisarvokysymys ja terveydellinen eli tautipolitiikka.)
Parisuhteessa uskollisuus on a ja o. Yhden illan jutut ja useat hieman pidemmät jutut eivät viesti ainakaan luotettavasta ja uskollisesta kumppanista. Kannattaa olla rehellinen, sillä pahansuovat juorut jakorasioista tulevat kumppanin tietoon ennemmin, tai myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On todella vaikeaa löytää vapaa, tatuoimaton, lemmikitön, tupakoimaton ja konservatiiviinen nainen.
t. eronnut mies 40 vee
Äänestitkö kenties PS?
Avaapa vaatimuksesi sisältöä.Tällä kertaa äänestin Perussuomalaisia, mutta Kokoomus olis ollut yhtä hyvä vaihtoehto. Mitä avaamista noissa vaatimuksissa on? En halua naisella olevan tatuointeja (joku pieni ja hyvällä maulla tehty voi juuri ja juuri mennä jos tyyppi on muuten ok), olen allerginen karvaisille lemmikeille enkä pidä tupakoinnista. Konservatiivinen tarkoittaa ettei ole punavihreä eikä ole hyppinyt kukasta kukkaan. Suhteita saa toki olla takana, en oleta löytäväni 40-vuotiasta naispuolista neitsyttä.
Eli määritettä konservatiivinen pyysinkin vain avaamaan; muut selviä. Avasit sen; kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Sinkkunainen 23 v
Olen 177cm pitkä k
Joten aikalailla keskipituinen. Pääkaupunkiseudulla asun.Niin ja täytän nuo ehdot ja paljon enemmän mutta en vaadi kauheasti muuta.
Terv, sinkkumies 28v
En näe oikeastaan syytä miksi kertoisin sinulle lisää. Toivottavasti löydät hakemasi miehen.
Taisi varmaan itse pelästyä sitä, että mä olen suht pitkä 🙄 Ja sillä pituudellahan ei ollut väliä vai miten se meni?
N23
Älä välitä, mäkin sain pakit :D siltä samalta mieheltä. Se taitaa todellisuudessa olla aika vaativa mies, ei sille riitäkään että sen listan kriteerit täyttää.
t. N37
Hei naiset ihan oikeasti =D....
N23 = pituus oli tärkeää ja itse sanoi että TAIDAN SKIPATA...
N37... En halveksinut sinua mitenkään mutta teit tästäkin jonkun ihme shown..
Kasvakaa aikuisiksi...
Terv, sinkkumies 28v
gfdfgdfg kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Itselläni tuli sinkkuvuosina 0-2 yhden illan juttua per vuosi, mikä on kyllä jo melkoista puutteessa kärvistelyä, mutta silti joidenkin miesten mielestä olen ihan kauhea lumppu. No saahan sitä vaatia, kunhan ei pidä tuplastandardeja vaan odottelee itsekin sitä prinsessaansa housut jalassa. Harva mies vaan vapaaehtoisesti tekee näin - se ettei kelpaa kenellekään on taas täysin eri asia kuin siveät elämänarvot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Sinkkunainen 23 v
Olen 177cm pitkä k
Terv, sinkkumies 28v
N23
t. N37
N23 = pituus oli tärkeää ja itse sanoi että TAIDAN SKIPATA...N37... En halveksinut sinua mitenkään mutta teit tästäkin jonkun ihme shown..
Kasvakaa aikuisiksi...Terv, sinkkumies 28v
En olisi kelvannut sinulle kuitenkaan missään olosuhteissa, en shown kanssa enkä ilman showta ;) . Mutta en minä kylläkään kokenut sinun halveksineen minua mitenkään. Koin sinut vain ikärasistiksi.
t. N37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Sinkkunainen 23 v
Olen 177cm pitkä k
Terv, sinkkumies 28v
N23
t. N37
N23 = pituus oli tärkeää ja itse sanoi että TAIDAN SKIPATA...N37... En halveksinut sinua mitenkään mutta teit tästäkin jonkun ihme shown..
Kasvakaa aikuisiksi...Terv, sinkkumies 28v
No sinkkumies. Olet tänään saanut antaa pakit kahdelle naiselle :) . Hyvä saldo..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ei tatskoja koko keho täynnä
- Ei eläinhulluutta
- Ei tupakointia
- Ei liika tissuttelua tai biletystä
- Liikunta ei aiheuta harmaita hiuksia
- Tasa-arvoinen ajattelutapa.
- Käy töissä. Tai jos on työtön on joku suunnitelma.
- Jotain kokemusta seurustelusta.
- Ei ole harrastanut yhdenyön juttuja.
- Kykenee sitoutumaanSiinäpä se... Voin sanoa että millään muulla ei ole väliä. Mutta olen varautunut että loppuelämän olen poikamiehenä =D
Terv, sinkkumies 28v
Tässä on aika kattava lista jonka voi 99% miehistä varmasti allekirjoittaa.
Esim tinderissä jos selaa naisia niin tatuoinnit/koirat/epäterveelliset elämäntavat tuntuu olevan suoranainen epidemia.
Se fiilis kun käyt treffeillä ja myöhemmin naiselta paljastuu tatuointi vaikka selästä :(
Tää lista on mun mielestä kohtuullinen ja tosi jees. Ainoa mikä mättää, on tuo korostettu kohta. Tuomitsetko ihmiset menneisyyden perusteella? Mitä jos nainen, johon ihastut, kertoo että hänellä on meneisyydessä yhden yön juttuja, joihin hän ryhtyi esim. huonoa itsetuntoaan? Etsi rakkautta, mutta ei ymmärtänyt että mies/miehet etsivät vain hetken iloa?
Tuossa kohdassa olisi voinut lukea yhtä hyvin vaikka "Ei ole tehnyt typeryyksiä menneisyydessä/ ei ole sekoillut teininä kännissä" tai mitä tahansa.
Tottakai jokaisella saa olla omat kriteerit. Itse haluan ajatella, että menneisyydellä ei ole väliä (jos ei ole tappanut eikä sekaannu lapsiin). Keskityn tulevaisuuteen, en menneisyyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. N37
t. N37
Minäkin puutun sivusta sen verran, että minusta tuo ei ole mitään inttämistä vaan täysin relevantti huomio siitä, että todellisuudessa tuo lista ei sisällä kaikkia tärkeimpiäkään kriteerejä. Todennäköisesti korkean iän lisäksi automaattikarsintaan johtaa myös ruma ulkonäkö, toimintakykyä merkittävästi rajoittava fyysinen sairaus tai yksinkertaisesti kamala luonne. Silti näitä ei ole mainittu.
Kasvoiltaan kaunis on ylivoimasesti tärkein kriteeri minulle ja kaikille muillekin rehellisille miehille. Ainahan sitä voisi valehdella pitkän litanian hyveellisiä piirteitä, mutta kun minä olen luonteeltani rehellinen ihminen, niin en kykene valehtelemaan. Toki myös sopusuhtainen vartalo on tärkeä tekijä, mutta kauniilla kasvoilla saa paljon anteeksi. Sen sijaan huippukroppakaan ei riitä, jos kasvot eivät miellytä.
Eli kun ollaan rehellisiä, eikä valehdella, niin kyllähän se ulkonäkö valtaosalle meistä miehistä on se ylivoimaisesti tärkein tekijä.
- tuoksuu oikealta (vaikeaa selittää, se on kemiaa)
- älykkyys
- hauskuus
- itsevarmuus, henkinnen vahvuus
- kyvykkyys ilmaista tunteita ja puhua (olen itsekin puhelias ja herkkä)
- kiva ulkonäkö (en välitä misseistä enkä kauneusihanteista), sellainen joka on minusta söpö
- pidän siitä, että naisessa on luonnetta ja karismaa
- luotettavuus, rehellisyys, suoruus
Vierailija kirjoitti:
- tuoksuu oikealta (vaikeaa selittää, se on kemiaa)
- älykkyys
- hauskuus
- itsevarmuus, henkinnen vahvuus
- kyvykkyys ilmaista tunteita ja puhua (olen itsekin puhelias ja herkkä)
- kiva ulkonäkö (en välitä misseistä enkä kauneusihanteista), sellainen joka on minusta söpö
- pidän siitä, että naisessa on luonnetta ja karismaa
- luotettavuus, rehellisyys, suoruus
Ja sinullekin se tärkein on kuitenkin naisen ikä, eikös niin. Ei saa olla sinua vanhempi?
gfdfgdfg kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuodessa? Yhteensä koko elämässä 100, on aivan valtava numero. Tarkoittaa suoraan ettei yksiavioisuus tätä henkilöä kiinnosta, eikä hänen uskollisuuteen voi luottaa, väitti hän mitä vaan. Kevytsuhde mahdollinen, oikea sitoutuminen olisi silkkaa typeryyttä. Mahdollisesti voisi tehdä poikkeuksen, jos on toiminut maksullisena seuralaisena. Siinä olisi jo oikea syy vaihtaa kumppania noin useasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. eronnut mies 40 vee
Äänestitkö kenties PS?
Sorry, tuo PS, kuten oikein arvasin, olisi ehdoton turnoff minulle. ;-)
Eipä tuo haittaa, sillä tuskin meistä olisi tullut unelmaparia jos kerran uskot punavihreään unelmahöttöön. :)
N23