Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies , mikä asia on naisessa tärkein kun etsit kestävää parisuhdetta?

Vierailija
10.04.2017 |

Kertokaa

Kommentit (404)

Vierailija
61/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30vnainen kirjoitti:

Myös täälä on 30v nainen jolle täsmää nuo asiat. Toki minäkin olen pitkässä parisuhteessa. Mutta onko tuollaisen naisen löytäminen sit nykypäivänä vaikeaa?

Jos puhuit minun listastani niin oman kokemuksen mukaan on vaikeaa. Nuo ns listan arvot on aika vanhanaikaisia ja useinmiten listan täyttäjät kuten sinäkin olet jo parisuhteessa.

Terv, sinkkumies 28v

No sinkkumies 28, minä täytän kaikki listan kriteerit, ja olen aina täyttänyt ne. Mutta olen 37-vuotias. Haittaako ikäni sinua?

No sinkkumies, mites on :) ?

Hm. Mä yritän hillitä itteni, sinoot paremman ikäänen;  ku on tullu esille, notta 50 vee ei saa yrittää kolmikymppisiä. N54

Vierailija
62/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhden yö jutut eivät normaalilla itsetunnolla varustettua miestä häiritse. Ne pelottavat niitä miehiä, jotka luulevat että heitä vertaillaan seksikumppanina näihin aiempiin kokemuksiin ja uskovat jäävänsä huonommaksi syystä tai toisesta. Siihen voi toki olla syytäkin.

Ei nyt ehkä ihan näinkään. Naisena sanoisin, että enemmäkin runsaissa yhdenyönsuhteissa rasittaa ihmiskäsitys (naiset reikiä), ja erittäin paljon tautipolitiikka. Jos on yhdenyönjutussa henkilön kanssa, jolla näitä on 100 tältä vuodelta ja ei ole sukupuolitautitestiä tehtynä tuloksineen ennen minua, niin saan noiden 100 mahdolliset taudit tämän tyypin lisäksi. Miehet ei tahdo millään käyttää kondomia, suurin osa vetelee paljaalla. Jos itselläni on sama määrä, niin siinä kohtaa 202 ihmisen mahdolliset taudit. Mm. herpes ei välttämättä näy kantajalla, tai kondyloooma, hiiva myös tarttuu limakalvoilta. Myös oraalissa.   Esim. maksullisissa käyvillä on tietty arvomaailma, joka vuotaa läpi ja joka on niin erilainen kuin minulla - koen nämä ihmiset aika raakoina, kamalina, hyväksikäyttäjinä; ei naista arvostavina (miestä, jos nainen).

No joo, tässä tuli aika ääritapauksia. Jos on vuodessa 100 eri kumppania niin se kertoo kyllä jo jonkinasteisesta ongelmasta, mikä lie sitten onkin. Taudit koskettavat kaikkia, jotka joskus ovat seksiä harrastaneet ja minusta ne voi vaikka tarkistuttaa ennen seksin aloittamista, se ei ole koskaan pahitteeksi ihan muutenkaan. Huorissa käyvät ovat sitten taas asia erikseen, itse en kävisi ja ymmärrän että sellaista miestä on varmasti naisena vaikea kokea miellyttäväksi monestakin syystä.

Minä puhuin tavallisesta elämästä, jossa sinkulla voi olla vuodessa muutamia juttuja, niistä en alkaisi vetämään mitään tuomioita kenellekään. Toki terveydestä kannattaa huolehtia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ei tatskoja koko keho täynnä

- Ei eläinhulluutta

- Ei tupakointia

- Ei liika tissuttelua tai biletystä

- Liikunta ei aiheuta harmaita hiuksia

- Tasa-arvoinen ajattelutapa.

- Käy töissä. Tai jos on työtön on joku suunnitelma.

- Jotain kokemusta seurustelusta.

- Ei ole harrastanut yhdenyön juttuja.

- Kykenee sitoutumaan

Siinäpä se... Voin sanoa että millään muulla ei ole väliä. Mutta olen varautunut että loppuelämän olen poikamiehenä =D

Terv, sinkkumies 28v

Kappas, minuun täsmää hyvin nuo luetellut asiat, mutta olen kyllä naimisissa ja perheellinen lähemmäs 4-kymppinen nainen. Näin "ideaaliin" sopivana naisena on kyllä pakko sanoa, että jos sinkkuaikoinani joku mies olisi tullut tuollaisen listan kanssa puheilleni, niin se olisi ollut aikamoinen turn off. Kumppanin etsiminen kestävään parisuhteeseen ei ole sama asia, kuin että mennään vaatimulistan kanssa autokauppaan valkkaamaan mieluista ajopeliä. 

Jos kysytte "mikä on tärkeintä kun haette.." niin saatatte saada juuri sitä mitä haluatte, eli käytännössä listan halutuimmista tai tärkeimmistä ominaisuuksista. Älä kysy, älä kerro.

Vierailija
64/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkkumiehellä kauhea lista vaatimuksia ja yllättäen alkoi itkemään, kun joku vaatisikin häneltä jotain (pituutta). :D Vitun katkerat kääpiömiehet taas ulisee. XD

Onko se katkeraa että minä en vaadi mitään pituuteen tai kuppikokoosi liittyviä vaatimuksia?

Voin sanoa että ei kauheasti voisi katkeroittaa jonkun random vauvafoorumilaisen ujellus.

Varsinkaan ihmisen jolle pituus on nähtävästi yksi tärkeimmistä kriteereistä ihmisessä. Ainakaan muita ei maininnut.

Terv, sinkkumies 28v

Vierailija
65/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumies 28v, vastaa nyt minulle. Odotan viestiäsi. Haittaako ikäni sinua?

t. se N37, joka täyttää kaikki listasi kriteerit ja lisäksi on kiva ja kohtelias myös. 

Vierailija
66/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei. Muuten kaikki kriteerit täyttyvät minun kohdallani, mutta yhden illan juttu 15 vuotta sitten teki minusta kelvottoman. :(

Sekin vaikuttaa millainen juttu se on ollut. Kaunis yhteinen yö saavuttamattoman ihastuksen kanssa on aivan toista kuin joku jurrinen laivapano.

Vierailija
67/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko huomanneet että miesten pariutumiseen liittyvissä ketjuissa naiset alkaa aina käyttäytymään epäasiallisesti, mistä johtuu?

Vierailija
68/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. se N37, joka täyttää kaikki listasi kriteerit ja lisäksi on kiva ja kohtelias myös. 

Haluaisin ihan oikeasti tietää, että haittaako ikäni sinua. Täytän kaikki ne kriteerisi. Ikä-asioista et kirjannut kriteereihin mitään. Minulle kyllä kelpaisi hyvin 28-vuotias mies.

t. N37

Vierailija
69/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkkumies, No on se katkeraa sinulta jos itse vaadit ulkonäöllisiä asioita toisesta :D

Terv. Vahvasti tatuoitu tupakinpolttaja mimmi, vahvasti parisuhteessa myös :D

Vierailija
70/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30vnainen kirjoitti:

Myös täälä on 30v nainen jolle täsmää nuo asiat. Toki minäkin olen pitkässä parisuhteessa. Mutta onko tuollaisen naisen löytäminen sit nykypäivänä vaikeaa?

Jos puhuit minun listastani niin oman kokemuksen mukaan on vaikeaa. Nuo ns listan arvot on aika vanhanaikaisia ja useinmiten listan täyttäjät kuten sinäkin olet jo parisuhteessa.

Terv, sinkkumies 28v

No sinkkumies 28, minä täytän kaikki listan kriteerit, ja olen aina täyttänyt ne. Mutta olen 37-vuotias. Haittaako ikäni sinua?

No sinkkumies, mites on :) ?

Näköjään viestini on poistettu koska se aikaisemmin täällä oli...

Noh jos tätä ei poisteta niin vastaan, että en ole ikärasisri mutta etsin edes vähän omaninäistäni seuraa.

Uskon että ikääsi sopivampia miehiä on pilvin pimein netti täynnä. Henkisesti noin 10v vanhempana varmaan ymmärrät asian.

Olen vain realisti...

Terv, sinkkumies 28v

No ok, eli sinun kriteerilistaan pitää lisätä että naisen pitää olla joko juuri sinun ikäinen tai sinua nuorempi.

Ja ihan tiedoksi, en ole henkisesti yhtään vanhempi kuin mitä olin 28-vuotiaana, joten jos olisin kelvannut sinulle henkisessä mielessä silloin, kelpaisin henkisessä mielessä edelleen. Eli kyse on fyysisestä iästäni.

t. N37

Vierailija
71/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin ihan oikeasti tietää, että haittaako ikäni sinua. Täytän kaikki ne kriteerisi. Ikä-asioista et kirjannut kriteereihin mitään. Minulle kyllä kelpaisi hyvin 28-vuotias mies.

t. N37

Suosittelen pysymään omanikäisissäsi miehissä tätinainen.

Vierailija
72/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella vaikeaa löytää vapaa, tatuoimaton, lemmikitön, tupakoimaton ja konservatiiviinen nainen.

t. eronnut mies 40 vee

Vierailija
73/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. N37

:D . Miksi miehet sitten kirjoittaa listaa mukamas tärkeimmistä kriteereistä, ja sitten kun löytyy nainen, joka täyttää ne kaikki kriteerit (kuulemma lottovoitto, jos sellainen ikinä löytyy), niin vastaus onkin, että ikä onkin se tärkein kriteeri, 9 vuotta vanhempi ei kelpaakaan. 

Miksi te ette sitten sano, että teille ikä on kaikkein tärkein kriteeri??? Sillä niinhän se näköjään on.

t. N37

Vierailija
74/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko huomanneet että miesten pariutumiseen liittyvissä ketjuissa naiset alkaa aina käyttäytymään epäasiallisesti, mistä johtuu?

Olet siis kateellinen, kun me flirtataan tuon M28:n kanssa? ;-)

Epäasiallisuuksista voisin jo tuolta V33 nostaa tämän esille (miehen viesti).

"Kannattaa ruveta lottoon, on suurempi todennäköisyys saada 7 oikein ku löytää henkisesti tasapainoinen nainen 😂"

Vierailija
75/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen pitää nähdä tämä ympäröivä todellisuus likimain samalla tavalla kuin minun.

Vierailija
76/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On todella vaikeaa löytää vapaa, tatuoimaton, lemmikitön, tupakoimaton ja konservatiiviinen nainen.

t. eronnut mies 40 vee

Sana konservatiivinen pistää minut juoksemaan.

Äänestitkö kenties PS?

Avaapa vaatimuksesi sisältöä.

Vierailija
77/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He eivät todellisuudessa halua ajattelevia miehiä, koska mieltävät naiset syvällisiä miettiväksi sukupuoleksi, joten kokevat tuollaiset miehet vastenmielisiksi samoin kuin muuten mielestään naiselliset miehet?

Vierailija
78/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. N37

Mää orottelen notta nuo pumakeenit aktivoituu. N54

Vierailija
79/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ei tatskoja koko keho täynnä

- Ei eläinhulluutta

- Ei tupakointia

- Ei liika tissuttelua tai biletystä

- Liikunta ei aiheuta harmaita hiuksia

- Tasa-arvoinen ajattelutapa.

- Käy töissä. Tai jos on työtön on joku suunnitelma.

- Jotain kokemusta seurustelusta.

- Ei ole harrastanut yhdenyön juttuja.

- Kykenee sitoutumaan

Siinäpä se... Voin sanoa että millään muulla ei ole väliä. Mutta olen varautunut että loppuelämän olen poikamiehenä =D

Terv, sinkkumies 28v

Hyvä lista, lisäisin tuohon vielä nämä:

-henkisesti tasapainossa

-ei ylipainoa

-ei luonnottomia hiusvärejä

-ei somehuora

-ei lapsia, ainakaan missään tapauksessa useammalle kuin yhdelle miehelle

En oikein ymmärrä tätä juttua nyt. Täytän kaikki tämän listan kriteerit ja myös sen edellisen listan kriteerit. Jopa niin, että en juo ollenkaan alkoholia eikä ole yhtään niitä tatuointeja, palkkakin on hyvä ja elämänhallinta kunnossa, rauhallinenkin olen enkä temperamenttinen. Onko tämä oikeasti niin kamalan harvinaista?? Siis että tällainen nainen on olemassa. No, minä en enää ole sinkku nyt silti kuitenkaan, vielä muutama vuosi sitten olin.

N36

Tuossa on 15 kohdan vaatimuslista, jonka ei-toivotut ominaisuudet ovat kuitenkin väestössä verrattain yleisiä. Naisia, jotka täyttävät _kaikki_ kriteerit on varmasti pieni vähemmistö, ja heistä kilpailevat useimmat muutkin miehet. Ja epäilen myös vahvasti, että nuo kohdat ei todellisuudessa edes riitä. Vai miten on, käykö listamiehille vanha, naamaruma, rampa, seksuaalisesti haluton, vaikea luonne, steriili..?

Vierailija
80/404 |
10.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. eronnut mies 40 vee

Sana konservatiivinen pistää minut juoksemaan.

Äänestitkö kenties PS?

Avaapa vaatimuksesi sisältöä.

Tällä kertaa äänestin Perussuomalaisia, mutta Kokoomus olis ollut yhtä hyvä vaihtoehto. Mitä avaamista noissa vaatimuksissa on? En halua naisella olevan tatuointeja (joku pieni ja hyvällä maulla tehty voi juuri ja juuri mennä jos tyyppi on muuten ok), olen allerginen karvaisille lemmikeille enkä pidä tupakoinnista. Konservatiivinen tarkoittaa ettei ole punavihreä eikä ole hyppinyt kukasta kukkaan. Suhteita saa toki olla takana, en oleta löytäväni 40-vuotiasta naispuolista neitsyttä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi