Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin minut, 46-v. tavallisen naisen, saisi iskettyä

Vierailija
09.04.2017 |

Ihana ajatusleikki.

Olen siis tavallinen ulkoisesti, en erityisen kaunis mutta en kai rumakaan, sinkku jo vuosia. Elämäntyyliltäni olen aika persoonallinen: olen valinnut lähisukulaisesta huolehtimisen ja vapaaehtoistyön palkkatyön sijaan, vaikka minulla on hyvä koulutus ja työmahdollisuudet olisivat hyvät. En kuitenkaan ole köyhäkään. Tämä näin taustatiedoksi.

Saisin viestin viisi vuotta vanhemmalta mieheltä, johon olen tutustunut paria kuukautta aiemmin. Mies olisi hyvässä, jossakin määrin luovassa ammatissa. Ulkonäöltään ei tarvitse todellakaan olla komea. (Mielessäni ei ole ketään tiettyä.)

"Hei X!

Kirjoitan sinulle nyt henk.koht. viestin, toivottavasti et vaivaannu tästä. En vaan voi olla ottamatta yhteyttä. Siitä lähtien, kun tutustuimme projektissa X, olen miettinyt sinua paljon. Vaikutat juuri sellaiselta naiselta, josta todella pidän. Olen ihanan naisellinen nainen, ulkoisesti ja sisäisesti. Huolehdit aidosti lähimmäisistäsi, mutta et tee siitä numeroa tai ole marttyyri, ja olet todella fiksu ja lahjakas. Olen aina ihan pyörällä päästäni, kun tapaamme projektin merkeissä. En saa sinua mielestäni. Kaikki mitä Facebookissa tuot esille, tuntuu myös hyvälle ja omalle, jos ajattelen omia arvojani. Haluaisin olla lähelläsi ja olla kahdestaan. Minulla on vain vahvasti se ajatus, että haluaisin sinut omakseni. Anteeksi suorapuheisuuteni, mutta en voi muutakaan.

Voisimmeko tavata kahdestaan? Käytäisiin vaikka jossakin konsertissa tai taidenäyttelyssä tai museossa, miten vaan, mikä sinua kiinnostaisi. Voisimme sitten tulla minun luokseni ja voisin laittaa meille ruokaa.

Tämän lähettäminen vaatii minulta todella rohkautta, mutta olen päättänyt että en jätä tätä oman pään sisäiseksi asiaksi. Vastaustasi odottaen, X."

Kommentit (78)

Vierailija
1/78 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehhee, taidat diggailla Julia Robertsia ja Rickhard Gereä. Noin suorassukaista touhua ei kyllä näy edes hömppäleffoissa.

Vierailija
2/78 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen mies olisi niin unelma. 

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/78 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehhee, taidat diggailla Julia Robertsia ja Rickhard Gereä. Noin suorassukaista touhua ei kyllä näy edes hömppäleffoissa.

En diggaile. Ja eihän tuo nyt niin suoraa ole, kun mies olisi kuitenkin muutaman kuukauden jo tuntenut minut. En ymmärrä ollenkaan sellaista ihastumista ensisilmäyksellä, se on naivia, ei perustu todellisuuteen.

Minä ainakin kaipaan nimenomaan sitä, että mies TYKKÄISI minusta oikein tosissaan. Sen jälkeen olisin valmis mihin vaan. (No toki miehen pitäisi olla minustakin hyvä.)

Vierailija
4/78 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, mutta totta on, että vanhemmasta naisesta ei enää hullaannuta ja olla valmiita tekemään päätöksiä, joiden seurauksia ei tiedetä. Nuorempi nainen saattaa miehessä jonkinlaisen sekoamisen saadakin aikaiseksi.

Vierailija
5/78 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä olisi kuitenkin todenmukaisempaa:

Hei X!

Kirjoitan sinulle nyt henk.koht. viestin, toivottavasti et vaivaannu tästä. En vaan voi olla ottamatta yhteyttä. Siitä lähtien, kun tutustuimme projektissa X, olen miettinyt sinua paljon. Vaikutat juuri sellaiselta naiselta, josta todella pidän. Olet ihanan naisellinen nainen, ulkoisesti ja sisäisesti. Huolehdit aidosti lähimmäisistäsi, mutta et tee siitä numeroa tai ole marttyyri, ja olet todella fiksu ja lahjakas. Olen aina ihan pyörällä päästäni, kun tapaamme projektin merkeissä. En saa sinua mielestäni. Kaikki mitä vauva-foorumilla tuot esille, tuntuu myös hyvälle ja omalle, jos ajattelen omia arvojani. Haluaisin olla lähelläsi ja olla kahdestaan. Minulla on vain vahvasti se ajatus, että haluaisin sinut omakseni. Anteeksi suorapuheisuuteni, mutta en voi muutakaan.

Voisimmeko tavata kahdestaan? Käytäisiin vaikka jossakin konsertissa tai taidenäyttelyssä tai museossa, miten vaan, mikä sinua kiinnostaisi. Voisimme sitten tulla minun luokseni ja valmistaa meille lämmin kuppi-ateriat, jotta vatsamme eivät ole liian täynnä ateriointia seuraavassa akrobaattisessa parittelussa.

Tämän lähettäminen vaatii minulta todella rohkautta, mutta olen päättänyt että en jätä tätä oman pään sisäiseksi asiaksi. Vastaustasi vauva-foorumin ketjuun odottaen, X, 51-vee.

Vierailija
6/78 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti copy pasteen ton tekstin jokaselle tuntemalleni naaraalle liitteenä kuva miun kalusta

Vierailija
7/78 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän isket sitten itse itseäsi.

Vierailija
8/78 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä olisi kuitenkin todenmukaisempaa:

Hei X!

Kirjoitan sinulle nyt henk.koht. viestin, toivottavasti et vaivaannu tästä. En vaan voi olla ottamatta yhteyttä. Siitä lähtien, kun tutustuimme projektissa X, olen miettinyt sinua paljon. Vaikutat juuri sellaiselta naiselta, josta todella pidän. Olet ihanan naisellinen nainen, ulkoisesti ja sisäisesti. Huolehdit aidosti lähimmäisistäsi, mutta et tee siitä numeroa tai ole marttyyri, ja olet todella fiksu ja lahjakas. Olen aina ihan pyörällä päästäni, kun tapaamme projektin merkeissä. En saa sinua mielestäni. Kaikki mitä vauva-foorumilla tuot esille, tuntuu myös hyvälle ja omalle, jos ajattelen omia arvojani. Haluaisin olla lähelläsi ja olla kahdestaan. Minulla on vain vahvasti se ajatus, että haluaisin sinut omakseni. Anteeksi suorapuheisuuteni, mutta en voi muutakaan.

Voisimmeko tavata kahdestaan? Käytäisiin vaikka jossakin konsertissa tai taidenäyttelyssä tai museossa, miten vaan, mikä sinua kiinnostaisi. Voisimme sitten tulla minun luokseni ja valmistaa meille lämmin kuppi-ateriat, jotta vatsamme eivät ole liian täynnä ateriointia seuraavassa akrobaattisessa parittelussa.

Tämän lähettäminen vaatii minulta todella rohkautta, mutta olen päättänyt että en jätä tätä oman pään sisäiseksi asiaksi. Vastaustasi vauva-foorumin ketjuun odottaen, X, 51-vee.

Joo chäänssit menisi samantien :) AP

Vierailija
9/78 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähestyn usein naisia juuri tuolla tavalla, tosin en ihan noin pitkällä viestillä. Olen vielä suorempi ja kerron ahnaasti tunteistani. Mutta ei mitään törkeää, vaan intohimoista. Jos nyt oikein muistan niin joka kerta on nainen lähtenyt mukaan ja seurauksena ollut mieletön romanssi...Eikä tuo joka kerta tarkoita, että niitä nyt niin montaa kertaa olisi mutta silloin kun tekee mieli naista niin mietin ketä naisia tiedän, sitten vaan yhteystiedot selville ja joku aasinsilta ettei nyt ihan puskista tule.

Mutta mun itseluottamus onkin ihan joltain toiselta planeetalta...

Vierailija
10/78 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitti copy pasteen ton tekstin jokaselle tuntemalleni naaraalle liitteenä kuva miun kalusta

Miehet, voisitte oikeasti ottaa tästä oppia. Että jos voisitte yhdelle naiselle tarjota RAKKAUTTA niin ei se sen vaikeampaa olisi. Saisitte kyllä sitä ihanaa seksiäkin sitten. Mutta jos aloittaa tuosta seksistä niin eipä onnistu. Ulkomaalaiset miehet ehkä tajuaa tämän paremmin, että mitä naiset haluaa.

AP

Vierailija
11/78 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä lähestyn usein naisia juuri tuolla tavalla, tosin en ihan noin pitkällä viestillä. Olen vielä suorempi ja kerron ahnaasti tunteistani. Mutta ei mitään törkeää, vaan intohimoista. Jos nyt oikein muistan niin joka kerta on nainen lähtenyt mukaan ja seurauksena ollut mieletön romanssi...Eikä tuo joka kerta tarkoita, että niitä nyt niin montaa kertaa olisi mutta silloin kun tekee mieli naista niin mietin ketä naisia tiedän, sitten vaan yhteystiedot selville ja joku aasinsilta ettei nyt ihan puskista tule.

Mutta mun itseluottamus onkin ihan joltain toiselta planeetalta...

Kiinnostava kuulla! Siis tämä tosiaankin toimii naisten kohdalla yleisemminkin... Harmi vaan että sun on täytynyt feikata, ei ole ollut kyse aidosta rakkaudesta. 

Tarkoitatko että sulla on hyvä itsetunto?

Vierailija
12/78 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, kuka mies edes tajuaisi kiitellä naista siitä, ettei hän ole marttyyri.

Vierailija
13/78 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, kuka mies edes tajuaisi kiitellä naista siitä, ettei hän ole marttyyri.

No kun niin monet naiset on elämänsä marttyyrejä, eikä miehet siitä tykkää. Niin sitten jos joku ei olekaan, niin se kiinnittää huomion.

AP

Vierailija
14/78 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin helppoa se miehet olisi! Harkitkaa tosissaan rakastumista. On se vähän tahdonkin asia. Voisit tehdä jonkun naisen todella onnelliseksi. Ja saiset kaiken sen mitä itse parisuhteelta haluat.

AP

Vierailija
15/78 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet <3

Vierailija
16/78 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kun niin monet naiset on elämänsä marttyyrejä, eikä miehet siitä tykkää. Niin sitten jos joku ei olekaan, niin se kiinnittää huomion.

AP

Tai sitten on vaan itsestäänselvyys, että jollain ei ole tiettyjä ongelmia, kenties samoja kuin exällä.

Että vähän sama kuin kiittäisi tähän tapaan:

"Hienoa, että sinulla ei ole päihdeongelmaa, olen nyt huomannut tämän ja ihan mielettömän hieno juttu."

"Hienoa, että sinulla on terve suhde vartaloosi, etkä jatkuvasti ole kehuilla manipuloitavissa, koska itsetuntosi on hyvä, eikä olematon."

Vierailija
17/78 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkäisi ja olen suunnilleen saman ikäluokan nainen. En haluaisi kuulla, että mies on "ihan pyörällään päästään" tai kehuu ylisanoin ("todella fiksu ja lahjakas"). Ei kuulosta aidolta.

"Haluaisin sinut omakseni" ei sovi nykyaikaan.

Kuka haluaa kutsun miehen kotiin ensimmäisillä treffeillä?

"Kaikki mitä Facebookissa tuot esille, tuntuu myös hyvälle ja omalle, jos ajattelen omia arvojani."

= Mies stalkkaa naisen FB:tä ja kokee, että kissavideot ovat lähellä omia arvojaan.

Vierailija
18/78 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyse ole siitä miten yli 40-vuotiaan naisen saa iskettyä, vaan siitä, että kuka mies haluaa niin vanhaa enää ottaa.

Vierailija
19/78 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen kirje olisi minulle ihan diipa duupaa.

Vierailija
20/78 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin taannoin miestä joka löytyi nettifoorumilta. Korkeakoulutettu ja fiksu mies, oli kovasti miettinyt pariutumisen dynamiikkaa (mahdollisesti siitä syystä että käytännön kenttäkokeet olivat jääneet vähäisemmiksi). Hänen mukaansa miehellä rakkaus syntyy vasta sitten kun seksiä on ja se toimii. :D

Itse olen kyllä tavannut muunkinlaisia miehiä, mutta osa varmaan on juuri tuollaisia. Heiltä lienee turha odotella ihastuneita viestejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi