Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin minut, 46-v. tavallisen naisen, saisi iskettyä

Vierailija
09.04.2017 |

Ihana ajatusleikki.

Olen siis tavallinen ulkoisesti, en erityisen kaunis mutta en kai rumakaan, sinkku jo vuosia. Elämäntyyliltäni olen aika persoonallinen: olen valinnut lähisukulaisesta huolehtimisen ja vapaaehtoistyön palkkatyön sijaan, vaikka minulla on hyvä koulutus ja työmahdollisuudet olisivat hyvät. En kuitenkaan ole köyhäkään. Tämä näin taustatiedoksi.

Saisin viestin viisi vuotta vanhemmalta mieheltä, johon olen tutustunut paria kuukautta aiemmin. Mies olisi hyvässä, jossakin määrin luovassa ammatissa. Ulkonäöltään ei tarvitse todellakaan olla komea. (Mielessäni ei ole ketään tiettyä.)

"Hei X!

Kirjoitan sinulle nyt henk.koht. viestin, toivottavasti et vaivaannu tästä. En vaan voi olla ottamatta yhteyttä. Siitä lähtien, kun tutustuimme projektissa X, olen miettinyt sinua paljon. Vaikutat juuri sellaiselta naiselta, josta todella pidän. Olen ihanan naisellinen nainen, ulkoisesti ja sisäisesti. Huolehdit aidosti lähimmäisistäsi, mutta et tee siitä numeroa tai ole marttyyri, ja olet todella fiksu ja lahjakas. Olen aina ihan pyörällä päästäni, kun tapaamme projektin merkeissä. En saa sinua mielestäni. Kaikki mitä Facebookissa tuot esille, tuntuu myös hyvälle ja omalle, jos ajattelen omia arvojani. Haluaisin olla lähelläsi ja olla kahdestaan. Minulla on vain vahvasti se ajatus, että haluaisin sinut omakseni. Anteeksi suorapuheisuuteni, mutta en voi muutakaan.

Voisimmeko tavata kahdestaan? Käytäisiin vaikka jossakin konsertissa tai taidenäyttelyssä tai museossa, miten vaan, mikä sinua kiinnostaisi. Voisimme sitten tulla minun luokseni ja voisin laittaa meille ruokaa.

Tämän lähettäminen vaatii minulta todella rohkautta, mutta olen päättänyt että en jätä tätä oman pään sisäiseksi asiaksi. Vastaustasi odottaen, X."

Kommentit (78)

Vierailija
61/78 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeassa elämässä nainen vastaisi kiusaantuneena aloituksessa olevan kaltaisen viestin saatuaan sille peruspenalle, että kiitti mut et tunne samalla tavalla, kipinä puuttuu...voidaanko olla vaan ystäviä ja toivottavasti tämä ei vaikuta meidän väleihin. Ja sen jälkeen juoruaisi asian koko lähipiirilleen.

Siksi tuollaisia viestejä ei näe elävässä elämässä...eikä kyllä elokuvissakaan.

Tosi ikävää. Kyllähän tällainen riskinottoa vaatisi. Mutta tässä mun ajatusleikissä viesti tulisikin ihanalta mieheltä. Tai siis ainakin hyvältä :)

AP

Tässä. Ei riitä pelkkä viesti. Et voi olla niin naivi, että pelkkä tuo viesti tekisi miehestä ihanan. Jos hän ei sitä olisikaan sitten.

t.nainen

Vierailija
62/78 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana ajatusleikki.

Olen siis tavallinen ulkoisesti, en erityisen kaunis mutta en kai rumakaan, sinkku jo vuosia. Elämäntyyliltäni olen aika persoonallinen: olen valinnut lähisukulaisesta huolehtimisen ja vapaaehtoistyön palkkatyön sijaan, vaikka minulla on hyvä koulutus ja työmahdollisuudet olisivat hyvät. En kuitenkaan ole köyhäkään. Tämä näin taustatiedoksi.

Saisin viestin viisi vuotta vanhemmalta mieheltä, johon olen tutustunut paria kuukautta aiemmin. Mies olisi hyvässä, jossakin määrin luovassa ammatissa. Ulkonäöltään ei tarvitse todellakaan olla komea. (Mielessäni ei ole ketään tiettyä.)

"Hei X!

Kirjoitan sinulle nyt henk.koht. viestin, toivottavasti et vaivaannu tästä. En vaan voi olla ottamatta yhteyttä. Siitä lähtien, kun tutustuimme projektissa X, olen miettinyt sinua paljon. Vaikutat juuri sellaiselta naiselta, josta todella pidän. Olen ihanan naisellinen nainen, ulkoisesti ja sisäisesti. Huolehdit aidosti lähimmäisistäsi, mutta et tee siitä numeroa tai ole marttyyri, ja olet todella fiksu ja lahjakas. Olen aina ihan pyörällä päästäni, kun tapaamme projektin merkeissä. En saa sinua mielestäni. Kaikki mitä Facebookissa tuot esille, tuntuu myös hyvälle ja omalle, jos ajattelen omia arvojani. Haluaisin olla lähelläsi ja olla kahdestaan. Minulla on vain vahvasti se ajatus, että haluaisin sinut omakseni. Anteeksi suorapuheisuuteni, mutta en voi muutakaan.

Voisimmeko tavata kahdestaan? Käytäisiin vaikka jossakin konsertissa tai taidenäyttelyssä tai museossa, miten vaan, mikä sinua kiinnostaisi. Voisimme sitten tulla minun luokseni ja voisin laittaa meille ruokaa.

Tämän lähettäminen vaatii minulta todella rohkautta, mutta olen päättänyt että en jätä tätä oman pään sisäiseksi asiaksi. Vastaustasi odottaen, X."

Wau upea kirjoitus! Olisipa minullakin mies ihastus joka kirjoittaisi yhtä romanttisesti. :) Tottakai lähtisin! Suorastaan tempautuisin mukaan..

Jotkut väittävät vielä ettei Suomalainen mies osaa vietellä romanttisesti.

Huomasithan, että tämä olikin vain mielikuvitusta :( Mutta kiva kuulla, että uppoasisi sinuun myös.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/78 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

> sinkku jo vuosia.

Varmaan todellinen löytö! Mikä luonnehäiriö sulla taas olikaan? 

Vierailija
64/78 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyse ole siitä miten yli 40-vuotiaan naisen saa iskettyä, vaan siitä, että kuka mies haluaa niin vanhaa enää ottaa.

No miten on miehet, eikö 46-vuotiaaseen voisi vielä hullaantua? Jos on sellanen sisäisesti ja ulkoisesti josta tykkäät?

AP 

Nainenhan paranee vanhetessaan kuin viini

Vierailija
65/78 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeassa elämässä nainen vastaisi kiusaantuneena aloituksessa olevan kaltaisen viestin saatuaan sille peruspenalle, että kiitti mut et tunne samalla tavalla, kipinä puuttuu...voidaanko olla vaan ystäviä ja toivottavasti tämä ei vaikuta meidän väleihin. Ja sen jälkeen juoruaisi asian koko lähipiirilleen.

Siksi tuollaisia viestejä ei näe elävässä elämässä...eikä kyllä elokuvissakaan.

Tosi ikävää. Kyllähän tällainen riskinottoa vaatisi. Mutta tässä mun ajatusleikissä viesti tulisikin ihanalta mieheltä. Tai siis ainakin hyvältä :)

AP

Tässä. Ei riitä pelkkä viesti. Et voi olla niin naivi, että pelkkä tuo viesti tekisi miehestä ihanan. Jos hän ei sitä olisikaan sitten.

t.nainen

No ei tietenkään varma voisi olla, mutta kyllä tämä olisi tosi lupaava alku. Aika paljon antaisin anteeksi, jos tällainen viesti tulisi. Ja huom! Kirjoitin että mieheltä, joka olisi vähän mua vanhempi ja hyvässä, luovassa ammatissa. Ja tykkää siis musta monipuolisesti (ulkonäkö, arvot) - ei voisi olla huono!!!

Painotan vielä, että ulkonäöllisesti mulla ei olisi vaatimuksia.

AP

Vierailija
66/78 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ois lähinnä outoa tai noloa minulta, että fb-seinääni olisi seuraillut joku mies, josta mulla ei ois havaintoa tai joka ei ois jäänyt mieleeni, mutta joka ois niin tuttu, ettei hänen toimintaansa voisi katsoa stalkkaukseksi. Miten tökeröä minulta!

Koska jos mulla on ns. haku päällä mietin kaikkia miehiä potentiaalisina kumppaneina alitajuisestikin. Ja varmaan siihen, etten ois kiinnostunut, eikä mies olisi "potentiaaliset-mapissa" (eli kiinnostava!) ois jo joku syy. Toki sulla voi olla eri lailla, et ole "haku päällä" niin sanotusti.

t.nainen

Vierailija
67/78 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

> sinkku jo vuosia.

Varmaan todellinen löytö! Mikä luonnehäiriö sulla taas olikaan? 

Ei mitään luonnehäiriötä, mutta huom. olen kyllä persoonallinen, minkä näkee jo mun "uravalinnassa". En siis ole työelämässä, ja se jo karsii hyviä tyyppejä aika paljon. Olen siis omaishoitaja. En myöskään ole mikään kaunotar, mutta en nyt huonoimmasta päästä myöskään.

AP

Vierailija
68/78 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä pyrskähtelemättä lukisi tuollaista lässytystä. Nainen, 50 v.

Vierailija
69/78 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella outo aloitus, siis tosissaanko joku nainen lankeaa mieheen, joka ei vaikuta ensin kiinnostuneelta naisesta itsestään?

t.nainen (44v.)

Siis miten niin? Mieshän olisi nimenomaan kiinnostunut musta, mistäs muusta sitten?!

AP

Miten joku voi tulkita sen, että miehen lirkutus, joka on sisältönä lähinnä ympäripyöreyksiä, jotka todennäköisesti imartelisivat useita naisia, on nimenomaan kohdennettu vain tälle yhdelle naiselle? Siis täh.

N39

Vierailija
70/78 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ois lähinnä outoa tai noloa minulta, että fb-seinääni olisi seuraillut joku mies, josta mulla ei ois havaintoa tai joka ei ois jäänyt mieleeni, mutta joka ois niin tuttu, ettei hänen toimintaansa voisi katsoa stalkkaukseksi. Miten tökeröä minulta!

Koska jos mulla on ns. haku päällä mietin kaikkia miehiä potentiaalisina kumppaneina alitajuisestikin. Ja varmaan siihen, etten ois kiinnostunut, eikä mies olisi "potentiaaliset-mapissa" (eli kiinnostava!) ois jo joku syy. Toki sulla voi olla eri lailla, et ole "haku päällä" niin sanotusti.

t.nainen

Toki varmaan olisin huomannut, että mies tykkäilee mun tiloista. Ehkä olisin vähän aavistanutkin jo ja lähtökohtaisesti ajattelisin miehestä positiivisesti.

AP

Vierailija
71/78 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella outo aloitus, siis tosissaanko joku nainen lankeaa mieheen, joka ei vaikuta ensin kiinnostuneelta naisesta itsestään?

t.nainen (44v.)

Siis miten niin? Mieshän olisi nimenomaan kiinnostunut musta, mistäs muusta sitten?!

AP

Miten joku voi tulkita sen, että miehen lirkutus, joka on sisältönä lähinnä ympäripyöreyksiä, jotka todennäköisesti imartelisivat useita naisia, on nimenomaan kohdennettu vain tälle yhdelle naiselle? Siis täh.

N39

Höh, tottakai lähtisin siitä että mies on rehellinen eikä kirjoittele samanlaista kaikille. Nyt puhuttiin siitä, että millainen mies olisi unelma - tietenkin siihen kuuluisi se että mies ei valehtele. 

AP

Vierailija
72/78 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon saanut avauksen kaltaisen viestin. En tiennyt miestä, mutta hän tiesi minut työni puolesta. Oli huomannut, että olin tinderissä, kaivoi tietoni ja laittoi viestin sähköpostilla.  Viesti oli kiva ja romanttinen, mutta koska emme olleet koskaan tavanneet, oli selvää että mies oli ihastunut mielikuvaan minusta, ei minuun:  "Olet juuri sellainen nainen, jota elämään kaipaan. Tiedän sinua katsoessani,  että sopisimme yhteen..."  Ja siis emme olleet koskaan tavanneet, kirjoittaneet viestejä, mitään. Hyvä tarkoitus kääntyi itseään vastaan, oli objekti, en henkilö. Romanttinen viesti oli tässä asetelmassa. pelottava viesti.

Aloittajalla toki eri tilanne, jos mies on tehnyt töitä yhdessä ja tuntee naisen.

Vierailija
73/78 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi kuulostaa epäkohteliaalta mutta olet jo liian vanha.

40v tai vanhempi nainen kuuluu kategoriaan granny ( bingo on oikea paikka & voit voittaa vielä kahvinpaketin tai jonkun eläkeläispapan )

Vierailija
74/78 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä saisin tuollaisen viestin mieheltä, menisi maku saman tien. Jos kiinnostusta olisi ollut, se häviäisi. Tuollainen viestihän tappaa kaiken jännän ja hauskan, kun ole juurit tutustumassa johonkin ihanaan tyyppiin. Taidat vaan kaivata huomiota, ap. Minusta flirtti ja silmäpeli on paljon hauskempaa kuin tuollainen suorasukainen viesti, jossa paljastetaan kaikki heti. Ei jatkoon.

Vierailija
75/78 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Surullista, mutta totta on, että vanhemmasta naisesta ei enää hullaannuta ja olla valmiita tekemään päätöksiä, joiden seurauksia ei tiedetä. Nuorempi nainen saattaa miehessä jonkinlaisen sekoamisen saadakin aikaiseksi.

Ei tuo hullaantuminen katso naisen ikää eikä välttämättä edes hänen tai minun parisuhdestatusta.

Vierailija
76/78 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyse ole siitä miten yli 40-vuotiaan naisen saa iskettyä, vaan siitä, että kuka mies haluaa niin vanhaa enää ottaa.

Sinä voisit sitten kampanjoida asiaa eteenpäin.

Julistaa naisrauhan naisille yli 40 - vuotta.

Minä uskallan väittää, että vasta vanhainkodissa nainen saa olla rauhassa kaiken maailman vonkaajilta.

Vanhoja pervoja ukkoja vielä on ja ne edelleen luulevat, että niillä on jotain mahdollisuuksia.

Aloittaja taas kiteyttää naisten toiveen tulla arvodtetuksi ja rakastetuksi.

Ymmärrän.

Pervoja riittää yli 40-vuotiaalle naiselle.

Mutta missä laadukkaat miehet ja ottajat ?

Tämä lienee kaikkien naisten ongelma ikään katsomatta.

Hyviä miehiä on vähemmän kuin huonoja.

Siis aidosti sellaisia jotka kykenevät olemaan kumppaneja naisille.

Heitä on, mutta heitä ei vain riitä kaikille.

Vierailija
77/78 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap älä välitä nihkeistä viesteistä, tänne on kokoontunut kyyninen konkkaronkka, ihmisiä jotka eivät enää, tai vielä, ymmärrä mitä tarkoittaa haaveilu. Ovat tivaamassa realistisuutta ja naputtavat epäkohdista. Sinulla on aikuisen naisen iästäsi huolimatta tallella kyky unelmoida pelkäämättä vaikuttaako se jonkun kriitikon silmissä naiivilta tai epäuskottavalta. Ihana viesti.

Vierailija
78/78 |
11.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitti copy pasteen ton tekstin jokaselle tuntemalleni naaraalle liitteenä kuva miun kalusta

Miehet, voisitte oikeasti ottaa tästä oppia. Että jos voisitte yhdelle naiselle tarjota RAKKAUTTA niin ei se sen vaikeampaa olisi. Saisitte kyllä sitä ihanaa seksiäkin sitten. Mutta jos aloittaa tuosta seksistä niin eipä onnistu. Ulkomaalaiset miehet ehkä tajuaa tämän paremmin, että mitä naiset haluaa.

AP

Mutta kun rakkauteni ei tunnu kelpaavan. Vaimoa kiinnostaa vain ystävät ja harrastukset. Minun kanssa kahdestaan ajan viettäminen näyttää olevan poissa laskuista. Kai se on tyydyttävä pelkkään lähetyssaarnaajaan lauantaisin peiton alla pimeässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme