Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten miehesi laittaa deodoranttia?

Vierailija
09.04.2017 |

Itse laitan vaan silleen tsuh, nopeasti mutta mies laittaa silleen tsufhhhtsuuuutsuuuuuuuhhhhhtsuhhhhhhuuuuuutsshuuuu niin, että koko kämppä lemuaa ja hetkeen ei voi hengittää.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies suhkuttaa paidan päällee kainaloiden kohdille juuri tuota hirveän hajuista Axe-myrkkyä, koska kuulemma jos laittaa suoraan kainaloon, niin kainaloiden iho ei kestä. On kuulemma käyny kaikki herkkäihoisten dödöt läpi.

Ei auta vaikka mä oon ja miehen vanhemmat on monta kertaa sanonut siitä, että ei se paidan päälle suihkiminen auta yhtään mitään eikä vie hienhajua pois. Koko kämppä vaan haisee ton episodin jälkeen useamman tunnin ihan hirveelle. 😢

Vierailija
22/29 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin se potkaisee kierrepotkulla sen korkin irti ja sitten se puristaa sitä painepulloa niin kauan, että suihketta tulee. Tuoksuna aina Airwickin laventeli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja en käytä deodorantteja ollenkaan, koska saan niistä ihottumaa, vaikka olisivat allergiatestattuja. 

Poistan hikoilun käyttämällä Absolut torr´ia ja kätevääkin tuon käyttö on, koska vaikutus kestää useita viikkoja, siis aivan loistava keksintö hikoileville.

Ruotsalaista vodkaa?

Vierailija
24/29 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axe on wt-tuoksu, oikeesti :/

Vierailija
25/29 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajutonta roll onia joka on tarkoitettu vain hien eliminoimiseen ja sitten jotain hajuvettä niin kuin herrasmiesten kuuluu

Vierailija
26/29 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies käyttää Rexonan roll onia. Se on ihan hyvän tuoksuinen, eikä se sitä paljoa laita.

Vierailija
27/29 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etukautta jalkojen välistä.

Vierailija
28/29 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei vittu teitä ämmiä. montako kiloa maalia naamastanne päätyy vesistöihin vuosittain?

E pilleri jäämät menee pohjavesiin ja sitä kautta takaisin käyttövedeksi. Aika hurjaa.

Vierailija
29/29 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies suihkuttaa itse kainaloihin ja rintakehään. Minä suihkutan selkään. Ja kyllähän se deodoranttipilvi henkeen ottaa, ei käy kiistäminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme