Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä teistä pääkaupunkilaisista tuntuu

Vierailija
09.04.2017 |

Nämä Tukholman ja oslon iskut? Välttelettekö suuria väkijoukkoja?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon käynytv erinäisiä kertoja Israelissa, ollut lähes vuoden yhteen putkeen ja en oo pelännyt. En tietenkään mene Gasaan ja Ramallahiin. 

Vierailija
22/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki on minun kotini enkä ala täällä kotikaupungissani pelkäämään. Piste.

Olen järkyttynyt tapahtumista ja ne pistävät miettimään, mutta pelkäämään en todellakaan ala! Elämää jatkan aivan kuten ennenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään terrori-iskua omasta ja läheisteni puolesta. Vaikka onnettomuudessa kuoleminen on paljon todennäköisempää, kuin terrori-iskussa kuoleminen, niin haluaisin mielummin kuolla onnettomuudessa kuin joutua murhatuksi terroristin toimesta. Samaten läheisen murhasta olisi paljon vaikeampaa toipua ja päästä jaloilleen, kuin siitä, jos läheinen menehtyisi onnettomuudessa. 

Vierailija
24/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole uskaltanut käydä Myyrmannissa pommi-iskun jälkeen.

t. Länsi-Vantaalainen

Vierailija
25/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää, mutta tarkkailen nykyään valppaammin ympäristöäni.

Vierailija
26/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimepäivien tapahtumat eivät ole lisänneet pelkojani.

Kävin eilen pitkästä aikaa Helsingin keskustassa, ja totesin taas, että rautatieaseman seutu siitä Elielin aukion puolelta on kyllä epämiellyttävä ja pelottavakin vähän. Se on ollut sitä tosin jo muutaman vuoden. Koko ajan tappelevia narkkijengejä, avointa huumekauppaa ja poliiseja useampi partio passissa.

Vierailija
27/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta itiksen ja rautatientorin irakilaispojat design-farkkuineen ärsyttää entistä enemmän. Asun Marjaniemessä, ja minua eivät ne pelota niinkään kuin vituttavat, koska henkilökohtainen mielipiteeni on, että niiden pitäisi nyt mennä kotiin rakentamaan omaa maataan eikä kärkkyä täällä ilmaista rahaa. Tilastojen perusteella kun työllistyminen on noilla vuosienkin jälkeen jotain 30%. Itse maksan ihan kivaa tuloveroa palkastani, ihan tarpeeksi kantasuomalaisiakin loisia roikkuu tuossa Cittarin nurkilla. Ne sentään on omia, en kaipaa enää ulkomaalaisia loisia siihen lisäksi.

Vierailija
28/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin keskustassa joudun kyllä kulkemaan edelleenkin, sille ei voi nyt mitään eikä se pelota minua. Mutta suuria joukkotapahtumia olen vältellyt jo pidemmän aikaa ihan muutenkin, liian suuret ihmisjoukot ahdistavat minua.

Vierailija
29/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahin terroristi Oslossa on ollut "kristinuskon esitaistelija" Breivik.

Ehkä se pitäisi vapauttaa ja valjastaa uusiin hommiin.

Vierailija
30/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää. Asun keskustassa ja asioin keskustan liikkeissä ja kauppakeskuksissa. En tuhlaa elämääni pelkoon, koska todennäköisyys joutua iskun kohteeksi on pieni, ellei olematon.

Vierailija
31/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä samastu häneen, vaikka Jeesukseen samaistun. Eli voisitko vähän avata näitä yhdenmukaisuuksia mulle?

Tiedän suurinpiirtein, mitä Raamattu sanoo, ja jos tulee kohtia mitä en muista katson mielelläni Raamattuhausta. Eli anna palaa.

Itse kysymykseen, en pelkää em. syistä, mutta onhan tuo nyt vaan ajan kysymys, että milloin tapahtuu Helsingissä.

Vierailija
32/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä samastu häneen, vaikka Jeesukseen samaistun. Eli voisitko vähän avata näitä yhdenmukaisuuksia mulle?

Tiedän suurinpiirtein, mitä Raamattu sanoo, ja jos tulee kohtia mitä en muista katson mielelläni Raamattuhausta. Eli anna palaa.

Itse kysymykseen, en pelkää em. syistä, mutta onhan tuo nyt vaan ajan kysymys, että milloin tapahtuu Helsingissä.

Tähän saakka kristillisyys ei ole estänyt pommi-iskuja ainakaan Suomessa.

Onko sinulla tietoa, missä päin maailmaa olisi estänyt? Otetaan siis maahamme heitä, jos tällaista näin olettaen löytyy.

Vierailija
33/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa, jihadistiterroristi-islamistit ja Virheät. Noi on kaksi pahinta täällä.

Vierailija
34/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pelännyt jo siitä lähtien kun tämä pakolaishomma räjähti käsiin. Tai en pelkää, olen enemmän huolissani. Onneksi asun stadin laitamilla, täällä tuntuu turvallisemmalta kuin keskustassa.

Vierailija
35/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Enemmän huolettaa ihan toisenlaiset jutut kuin marginaaliset riskit. Verenpaineet mm. on pikkasen liian korkealla, suurempi riski se minulle on.

Koska vaaroja on omasta takaa niin ulkopuoleltakin tulevat vaarat ovat tervetulleita?

En ymmärrä tätä järkeilyä? Vaikka voit kuolla moniin asioihin niin kai sitä silti haluaa niitä riskejä karsia? Nyt voit kuolla terveysongelmien lisäksi terrorismiin.

Vierailija
36/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikenne, se tappaa Suomessa.

Onneksi se ei ole maahanmuutto-ongelma koska vironkilpeläiset ovat työluvalla. Kyllä - Siilitie.