Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miltä teistä pääkaupunkilaisista tuntuu

Vierailija
09.04.2017 |

Nämä Tukholman ja oslon iskut? Välttelettekö suuria väkijoukkoja?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Enemmän huolettaa ihan toisenlaiset jutut kuin marginaaliset riskit. Verenpaineet mm. on pikkasen liian korkealla, suurempi riski se minulle on.

Vierailija
2/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miltään. Enemmän mua nyt huolettaa että ketä pitäisi äänestää tänään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestän persuja tästä syystä tänään.

Vierailija
4/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttele mitään paikkoja, enkä pelkää itseni puolesta, mutta lasteni puolesta pelkään, mitä täällä vielä tulee tapahtumaan.

Vierailija
5/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio vältellä mitään. Elän niinkuin aikaisemmin. Mahtaa pelkureilla olla mukavaa, kun ei uskalla kotoota lähtee mihinkään.

Vierailija
6/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän pelottaa punaisia päin ajavat ja suojatietä piittaamattomat autoilijat. Narkit yms. Otan huomioon tterrori iskun mahdollisuuden. Uskon kuitenkin, että sen tekee häiriintynyt yksilö, siksi se voi tapahtua ihan missä tahansa.

Vierailija
7/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomattavan usein mun päälleni on meinannut ajaa ihan suomalainen kuski, usein suojatiellä. Että kyllähän täällä saa varovainen olla, ihan joka päivä.

Vierailija
8/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siinä pisteessä, etten edes välitä elänkö vai en, joten ei hirveästi tule välteltyä. Kampin kauppakeskus on lähin kauppani ja tuleehan siellä käytyä.

Vierailija
9/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin terroristi Oslossa on ollut "kristinuskon esitaistelija" Breivik.

Vierailija
10/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huumehörhön kaahaus muistutti liikaa menneestä.

Vierailija
11/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Tukholma ja Oslo jotenkin eriarvoisia, kun toinen on kirjoitettu pienellä alkukirjaimella?

No joka tapauksessa:  Helsinki on maailman mittakaavassa tuppukylä. Muutettiin tänne maailmalta lasten koulujen takia ja nyt tulee mieleen, että olikohan virhe.

Vierailija
12/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vietän todella paljon aikaa Helsingin keskustassa ja se on minulle niin kotoisa alue, että en yksinkertaisesti osaa pelätä. Tiedän, että jotain voi kyllä sattua, mutta toivottavasti ei. En kuitenkaan ollenkaan pelkää.

Vierailija
13/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää.

T: helsinkiläinen

Vierailija
14/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli hieno ja neutraali avaus jota kukaan ei masinoinut.

Vierailija
15/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää. Olen asunut 7 vuotta Lontoossa ja tämä Helsinki on aivan pieni tuppukylä. En pelännyt Lontoossakaan.

Vierailija
16/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota. Tänään pitäis lähteä hulluilla päivillä käymään, vähän shoppailemaan, raflaan syömään ja pitäiskö sitä vielä äänestääkin...

Tavallinen valppaana oleminen mulla on ihan joka paikassa läsnä.

Vierailija
17/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kouluampumiset pelottavat, yleinen vihamielinen ilmapiiri.

Eilenkin junassa oli pyssymies.

Poliiseja ammutaan hirvikiväärillä jne...

Vierailija
18/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelota. Miksi pelottaisi? Tässä maailmassa on niin monta asiaa, joita pelätä jos haluaa. Pelkääminen pilaa elämänlaatua, joten elän vain hetkessä ja toivon parasta.

Vierailija
19/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen nyt että pitäisi alkaa siivoamaan, vois käydä hulluilla päivillä ja sitten mennä äänestämään tuohon lähelle. 

Vierailija
20/36 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huolestuta. Mutta jatkossa aion kannattaa avoimempaa asepolitiikkaa, jotta tavallinen kansalainen pystyy pysäyttämään nuo terroristit.

Lisäksi noihin raskaisiin ajoneuvoihin pitäisi saada etäsammutuslaitteistot, jotta ne voidaan deaktivoida jos auto esimerkiksi varastetaan terrorismitarkoituksessa.