Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kepponen virpojille

Vierailija
09.04.2017 |

Noi virpojat ottaa päähän niin lujaa että olen valmistellut kepposen heille, niin oppivat ettei kaikki elämässä aina mene suunnitelmien mukaan.

Painotalossa työskentelevä tuttava tulosti pieniä sinisiä Fazer -tarroja. Tämän jälkeen ostin kaupasta neljän munan kennon Mignoneita, joiden tilalle vaihdoin itse keittämiäni kananmunia joihin olin liimannut Fazerin tarrat. Keitin niitä niin että varmasti riittää, jotain 50 kappaletta.

Nyt kun virpojat tulee niin avaan heidän edessään Mignon kennon ja heristän sormea ja sanon: vain yksi jokaiselle! Hölmöt virpojat nappaavat silmät kiiluen "mignonin" ja poistuvat juoksujalkaa! Kjiäh kjiäh! 😁

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi virpojat ottaa päähän niin lujaa että olen valmistellut kepposen heille, niin oppivat ettei kaikki elämässä aina mene suunnitelmien mukaan.

Painotalossa työskentelevä tuttava tulosti pieniä sinisiä Fazer -tarroja. Tämän jälkeen ostin kaupasta neljän munan kennon Mignoneita, joiden tilalle vaihdoin itse keittämiäni kananmunia joihin olin liimannut Fazerin tarrat. Keitin niitä niin että varmasti riittää, jotain 50 kappaletta.

Nyt kun virpojat tulee niin avaan heidän edessään Mignon kennon ja heristän sormea ja sanon: vain yksi jokaiselle! Hölmöt virpojat nappaavat silmät kiiluen "mignonin" ja poistuvat juoksujalkaa! Kjiäh kjiäh! 😁

Ihan parasta!!! :D

Vierailija
2/8 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi mikä ilkeä noita olet 😣 Toivottavasti saat ansiosi mukaan. Meillä ei ole mitään tarjottavaa mahdollisille virpojille mutta emme myöskään aukaise heille ovea jos niitä sattuu oven takana käymään, en halua kuitenkaan pahoittaa kenenkään mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö terveysviranomaisten pitäisi puuttua keitettyjen kananmunien jakamiseen lapsille?

Vierailija
4/8 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinpa minäkin keksinyt tämän! :)))

Vierailija
5/8 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi mikä ilkeä noita olet 😣 Toivottavasti saat ansiosi mukaan. Meillä ei ole mitään tarjottavaa mahdollisille virpojille mutta emme myöskään aukaise heille ovea jos niitä sattuu oven takana käymään, en halua kuitenkaan pahoittaa kenenkään mieltä.

Paha mieli terveellisestä kananmunasta?

Vierailija
6/8 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiäinen ei ole tarkoitettu kepposteluun. Jos et halua virpojia, älä avaa ovea vaan laita ovelle lappu, jossa on kielletty virpominen. Ihme mielensäpahoittaja ja ilkimys olet.

Vierailija
7/8 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ihan raaka kananmuna, eikö se olisi vielä parempi kepponen?

Vierailija
8/8 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeenjääneillä on kummalliset huvit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan