Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävän kaveri heitti akaattikotiloni parvekkeelta kun luuli sitä tuliaiseksi Teneriffalta

Vierailija
09.04.2017 |

Pesin akaattini terraariota ja nostin sen siksi aikaa pöydälle. Vieressä oli Teneriffalta tuliaisiksi tuotuja simpukoita ja kiviä joita on tänään tarkoitus kavereideni tulla hakemaan. Olin saunalla pesemässä terraa, enkä kuullut että miehelle oli tullut kavereita kylään. Tulin juuri paikalle kun tämä kaveri oli tupakalla ja huusi minulle oven välistä "*Minna, enkö mä sanonut että viinaa tuliaisiksi eikä mitään vit*n simpukoita" ja heitti kotiloni + muutamia simpukoita parvekkeelta alas. 1 kerros ja tuurillaan kotilo osui lehtikasaan ja vaikuttaisi olevan ihan kunnossa. Kun luonnollisesti raivostuin, niin kommentti oli "No läppä hei, kyllä mä ne sieltä haen" Ei ole enää asiaa hänellä minun luokseni ikinä, miten voi olla noin idiootti?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli jo hyvä :D Haha.

Vierailija
2/19 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun akaattikotilo horroksessa, vai miten kaverisi ei huomannut, että oli vielä asukas siellä sisällä? ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sun akaattikotilo horroksessa, vai miten kaverisi ei huomannut, että oli vielä asukas siellä sisällä? ;)

Uinui vielä, oli n. kuukauden talvilevolla ja kalvo edessä. Tänään juuri sen herättelin tuon tapahtuman jälkeen.

ap

Vierailija
4/19 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää oli jo hyvä :D Haha.

Eikä ole, Eemeli-parka :(

ap

Vierailija
5/19 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kotilo-raasua! Tuli ihan paha mieli. Kaikkea siellä Porvoossa sattuukin!

Vierailija
6/19 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh! mahtoi otus ihmetellä sitä ilmalentoa. "What the hell happened?"

Vierailija
7/19 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotilo joka putosi parvekkeelta.

Olisi muuten hyvä nimi kirjalle! :)

Vierailija
8/19 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et enää päästä tuollaista hullua teille :(

Vierailija
9/19 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on sinullakin mies.....päästi sinut vielä sisään vaikka oli jo tehnyt täysin selväksi, että tuot viinaa etkä mitään v*tun simpukoita. Miehelläsi on sydän täyttä kultaa.

Vierailija
10/19 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehelle oli tullut kavereita kylään SINUN asuntoosi? Ja mies heittelee SINUN tavaroitasi PARVEKKEELTA ulos? 

Mikä tässä ei nyt täsmää?

Vierailija
11/19 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5. Naurahdin kun luin aloituksen.

Vierailija
12/19 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on ollut aiemminkin?

Vierailija
13/19 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos meillä alkaisi joku heittelemään minun tavaroitani parvekkeelta, lentäisi itse perässä.

Vierailija
14/19 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku olisi heittänyt lemmikkini parvekkeelta, olisin heittänyt sen tyypin perässä.

Vierailija
15/19 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska, vois olla melkein tottakin, hyvät yksityiskohdat.

Vierailija
16/19 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä saat tuoda kotiisi vaikka gigolon tuliaisena, ei kuulu asia miehelle millään lailla. Pidäkin se ukko ulkona.

Vierailija
17/19 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks peset terraa, jos ovat olleet unilla? Ei ne silloin pasko tai muutakaan....

Vierailija
18/19 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks peset terraa, jos ovat olleet unilla? Ei ne silloin pasko tai muutakaan....

Jäi vähän likaiseksi ennen kun painui unille. korjasin vaan salaatinlehdet ja kurkut pois etteivät ala haista.

Joku tuolla kysyi, niin kyllä meillä on ok kummankin kämpillä kutsua omia kavereita ja en osannut olettaa että kukaan käyttäytyisi noin idioottimaisesti kuin miehen kaveri. Ei normaalijärkisen ihmisen luulisi heittelevät lemmikkejä tai esineitä parvelleelta.

Ap

Vierailija
19/19 |
09.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksitkö eilisestä erikoiset lemmikit ketjusta.?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi