Asuntonäyttö huomenna ja aion järjestää mysteerishoppailijan paikalle sekä jäädä itse pyörimään nurkille.
Kaverini tulee myysteerishoppailemaan ja itse jään ulos nurkille pyörimään toki niin ettei välittäjä näe.
Kiva nähdä minkälaista porukkaa käy ja kuulla mitä ne puhuu kun tulevat ulos.
Kaveri sit kertoo mitä asunnon sisällä on tapahtunut ja puhuttu.
Kommentit (15)
Miksi roikut täällä? Mene siivoamaan se kämppäs!
Onnea valitsemallesi tielle. Yläpeukku.
Ei huono sinänsä kun kaikki välittäjät ei ole hyviä tai huomioi kaikkia.
Esim itse ollut näytössä missä välittäjän huomion vei eräs pariskunta koko näytöksi ja itse jos kysyi jotain niin melko tylysti vastasi ja saattoi nihkeesti jonkun lapun antaa. Ehkä noi toiset sitten vaikutti niin hyviltä kun isoon ääneen puhui kaikesta mitä tekisivät kämpälle jne mutta hyvin oli okt vielä myynnissä kuukausien jälkeen ja itse en jättänyt tarjousta vaikka kiinnosti koska en tee kauppaa huonon välittäjän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelet että täällä pitää siivota?
Ap
No joo välittäjä jankka en tiiä ja siinä se
Minä olen myynyt muutaman omistamani asunnon (yksi oma koti ja jokunen sijoituskämppä) ja tehnyt aina niin, että olen pyytänyt muutaman kaverini menemään näihin asuntonäyttöihin ja antanut tehtäväksi, että heidän pitää esittää erittäin kiinnostuneita ostajia ja kehua oikein vuolaasti miten upeasta asunnosta on kyse siten, että kaikki muut näytöllä olijat kuulevat. Palkaksi olen tarjonnut ruuat tai antanut vaikka kossupullon.
Kaikki asunnot ovat menneet kaupaksi jo ensimmäisellä näytöllä.
Syy tähännon se että kahdesta välittäjästä (eri firma) huonoja kokemuksia. Olivat myöhässä, eivät myyneet asuntoa, eivät esitelleet sitä. Flegmaattisia jotka vaan roikku paikalla 20min 30 min näytöstä.
Nämä tiedot sain kun pyysin kaveria paikalle ostajana tarkkailemaan. Olin jo useamman viikon ajan ihmetellyt kun mitään ei tapahdu. Ei palautetta ei mitään.
Siksi näin tällä kertaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä olen myynyt muutaman omistamani asunnon (yksi oma koti ja jokunen sijoituskämppä) ja tehnyt aina niin, että olen pyytänyt muutaman kaverini menemään näihin asuntonäyttöihin ja antanut tehtäväksi, että heidän pitää esittää erittäin kiinnostuneita ostajia ja kehua oikein vuolaasti miten upeasta asunnosta on kyse siten, että kaikki muut näytöllä olijat kuulevat. Palkaksi olen tarjonnut ruuat tai antanut vaikka kossupullon.
Tämä on huono taktiikka. Jos näytössä joku vaikuttaa todella kiinnostuneelta, merkitsee se sitä, että hinnasta tulee kilpailua. Jos asunto ei ole loistavan täydellinen (yleensä ei ole), niin jätän kisan väliin. Sinun tapauksessasi en siis ryhdy kilpailemaan kaverisi kanssa, joka ei edes ole aikeissa ostaa asuntoa.
Ai?! Pitäiskö itsekkin tehdä noin? Asunto ollut jo 1 1/2 vuotta myynnissä ja kerran välittäjää vaihdettu. Mitään palautetta ei ole tullut keltään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on huono taktiikka. Jos näytössä joku vaikuttaa todella kiinnostuneelta, merkitsee se sitä, että hinnasta tulee kilpailua. Jos asunto ei ole loistavan täydellinen (yleensä ei ole), niin jätän kisan väliin. Sinun tapauksessasi en siis ryhdy kilpailemaan kaverisi kanssa, joka ei edes ole aikeissa ostaa asuntoa.
Tai kuten ylempänä sanoin voi välittäjä sitten vai keskittyä heihin kun luulee että ovat innoissaan ostamassa.
Ja esim itse ostan lähinnä sijoitusmielessä enkä kotia sydämellä niin en rupea tarjouskilpailuihin. Ja usein nämä "tästä on jo tarjottu tee äkkiä oma ennenkuin menee" ovat myynnissä vielä pitkään :D Sitten välittäjät soittaa perään josko olisin vielä kiinnostunut. Ei en todellakaan ole kun koitetaan k'settaa heti alussa. Tai jos oikein potentiaalinen kohde niin voin säälistä tarjota naurettavan vähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Laiskana vätyksenä lorvit vaan netissä, etkä siivoa, vaikka on tulossa vieraita asuntonäytölle. Et kai niille paskasta huushollia ala näyttämään? Aina on varaa parantaa. Perse ylös penkistä ja siivomaan siitä nyt!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApLaiskana vätyksenä lorvit vaan netissä, etkä siivoa, vaikka on tulossa vieraita asuntonäytölle. Et kai niille paskasta huushollia ala näyttämään? Aina on varaa parantaa. Perse ylös penkistä ja siivomaan siitä nyt!
Jotkut pitää kämppäänsä 24/7 siistinä ettei siivoamista juuri ole. Tai sitten on voinut isoimmat jo tehdä.
no ei muuta ku lykkyä sitten pyttyyn teille!