Scarlett Johansson, Kate Perry leikkasivat lyhyen kampauksen ja tekee niin mieli pätkäistä 60 senttiset kutrit
Minulla ei ole koskaan ollut superlyhyttä tukkaa. Kai sitä kerran voisi kokeilla. Kasvaahan se takaisin.
Kommentit (68)
Mulla ja mun tyttöystävällä on kummallakin pitkä tukka. Kalju olisi ihan seksikäs, ei haittaisi, mutta kun hän tykkää omasta ulkonäöstään pitkätukkaisena, niin se on mikä merkkaa.
T.Hevari
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä miehen mietteitä aiheesta.
Muistathan että muutut miehille näkymättömäksi jos leikkaat tosi lyhyen tukan. Näin olen kuullut sanovan naisten jotka kokeili tuota. Ymmärrettävästi supertähdillä se ei ole ihan sama juttu.
Toinen juttu on, että aika moni nainen toivoo, että rumentaisit itseäsi. Se nimittäin nostaa heidän suhteellista asemaansa. Tämä kannattaa muistaa aina kun kysyt tyylivinkkejä.
- ihan sama muutunko miehille näkymättömäksi. Minulla on jo mies eikä muiden miesten ajatukset kiinnosta
- sama pätee muiden naisten toiveisiin "rumentumisestani".
Millaisesta kermakakusta pidät eniten?
-Ihan sama, oon laktoosi-intolerantti
Selvä, kiva kun tulit vartavasten kestjuun kertomaan, että sinulla ei ole aiheeseen mitään annettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla ja mun tyttöystävällä on kummallakin pitkä tukka. Kalju olisi ihan seksikäs, ei haittaisi, mutta kun hän tykkää omasta ulkonäöstään pitkätukkaisena, niin se on mikä merkkaa.
T.Hevari
Metalliväki on tunnetusti kaikkein suvaitsevaisinta porukkaa, ei siis yllätys.
Olen henkilökohtaisesti pannut merkille aikojen saatossa, että ihmisllä (sekä miehillä, että naisilla) on myös vaihteleva taipumus nähdä jonkun piirteissä enimmäkseen joko hyvät tai huonot puolet.
Saatan lukea tai kuulla kommentin jostakusta, jota lytätään ja huomaan itse keskittyneeni aivan muuhun asiaan, tyyliin: "Karseat kuteet ja hirveä kampaus!" minä mielessäni "Tosi sielukkaat silmät ja kun hän hymyilee..." ja kyseessä ei siis mikään ääneenlausuttu tai jotenkin keinotekoisesti hyvää hakeva ajattelu, vaan yllätyn, että ollaan nähty sama tapaus niin erilailla.
Tai parisuhtessa kumppani näkee itsessään ne viat ja luulee, että puhun pehmoisia, kun kehun. En tiedä, ehkä minulla on jonkin sortin myopia asian suhteen. En valita. Ja ulkonäkö ei tietenkään ole mikään parisuhteen toimimisen mittari, on nyt vaan ketjun aiheena.
Hieman erilainen esimerkki samasta aiheesta oli esim. 1995, kun Curt Lindström valitsi pelaajia lätkän MM-kisoihin. Yksi osa pelaajahaastatteluja oli näyttää kuva maalivahdista, joka peitti maalin 98%, positiivisesti näkevät ihmiset näkivät sen 2% aukon, jonne kiekko kannattaa toimittaa, negatiivisesti ajattelevat vain sen "mahdottoman" lihamuurin.
En tiedä voiko tuollaista ajattelua muokata tuloksekkaasti, tai onko siitä positiivisyydestä nyt niin paljon hyötyä, sinkkuna olen silti :-)
-se lyhyttukkaisen linkin laittaja-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Scarlett Johansson näyttää todella hyvältä uudessa lyhyessä lookissaan. Katselin Anti-Trump-mielenosoituksen puheessa, että hänelle sopi erityisen hyvin uusi kampaus.
Hänhän on toki huippukaunotar, joka varmasti saa melkein minkä tahansa lookin näyttämään hyvältä, mutta toimii!
Ihan kauhea. Kuin Miley Cyrus ja tämä ei ole tosiaan mikään kehu.
Tuollaiseen vihaiseen feministimielenosoitukseen tuollainen kampaus toki sopii.
Lopulta kyse on kai vain siitä haluaako olla kaunis heteromiesten silmissä vai käyttää hiuksiaan poliittisina kampanjointityökaluina.
Haastan sinut markalla entisten nuorten Sävellahjaan, siitä, että et ole nähnyt yhtään puhetta tuosta mielenosoituksesta, tai siitä, mikä siihen on johtanut. Scarlett piti erittäin hyvän puheen Planned Parenthoodin puolesta. Järjestön, joka tarjoaa terveyspalveluja niille, jotka eivät sitä muualta saa, varsinkin naisille ja vähemmistöille. PP:n rahoitus on Republikaanien hampaissa,koska osana palevuja on myös abortti, jota he Pro-Life kannallaan vastustavat. Kyseessä on kuitenkin vain murto-osa palveluista ja niitä ei aihealueen arkaluontoisen (siis poliittisesti) luonteen johdosta tueta laisinkaan valtion-tuista, joita ollaan leikkaamassa. Naisia ollaan siis sortamassa taas kerran vanhojen valkoisten miesten toimesta, huonosti ymmärretyn aihealueen ja itsekkään "en minä sitä tarvitse"-ajattelun johdosta. Hyvä, että kuuluisuudet käyttävät "platformiaan" tällaista asiaa taistelemista vastaan ja nostavat näkyvyyttä.
-kuvan linkkaaja-mies-
Mun mielestä erityisesti Scarletille sopii tuo raju tukka, koska hänen kasvonsa ja vartalonsa on niin äärimmäisen naisellinen. Kasvot ovat kauniit, isot silmät ja valtavat pehmeät huulet. Hän ei ole kropaltaan yhtään liian laiha eikä lihava vaan kurvikas ja käsittääkseni ihan luonnollisesti, mikä on ihana ylläri vaikka näin heteronaisena en ymmärräkään isojen rintojen ihailua.
Sellainen tavallinen sievä marilyn-tukka on hänelle niin tavallinen ja tylsä! Nyt kaikki nuo kauniit kohdat ja piirteet vain korostuvat kun tukka on miten on!
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole koskaan ollut superlyhyttä tukkaa. Kai sitä kerran voisi kokeilla. Kasvaahan se takaisin.
Onko 60cm kutrit superlyhyet? Ei kai sentään...
Sinun mielestäsi. Huomaathan, että sinä olet yksi henkilö, jolla on yksi mielipide. Ympärilläsi olevat ihmiset ovat myös ihmisiä, heitä kutsutaan "muiksi ihmisiksi". Heillä kaikilla on oma mielipiteensä, jotkut ovat kanssasi samaa mieltä, jotkut eri mieltä. Mielipiteet ovat voimakuudeltaan erilaisia. Tätä ilmiötä kutsutaan yksilöllisyydeksi. Kukaan ei ole mielipideasioissa oikeassa, vaikka vallalla saattaa olla ns. "enemmistö-mielipide".
Oman mielipiteen julkistaminen totuutena osoittaa vaillinaista kykyä ymmärtää, että muilla ihmisillä on oma, itsenäinen ajattelumaailma. Tämä kyky kehityy ihmisillä yleensä n. 5-8. vuoden iässä.
Kannattaa keskustella ammattilaisen kanssa ja pyrkiä eroon tästä vaivasta, varsinkin jos se estää järkevän sosiaalisen kanssakäymisen.
Tsemppiä kuitenkin jatkoon, olet arvokas ihan sellaisena kuin olet!