Ketään postin logistiikka keskuksen työntekijää/avaimen omistajaa??
Mun paketti on seissyt logistiikka keskuksessa 01010 nyt viikon ja tarvitsen paketin sisällön huomenna vantaalla ja tämä tuote on myyty koko suomesta loppuun muualta, otin postiin ja yritykseen yhteyttä yhteensä 4 kertaa enkä saanut pakettia automaattiin edes tänään!! Voisko joku käydä hakemassa sen mulle sieltä?! Oon valmis vaikka maksamaan, että saan pakettini ulos logistiikka keskuksesta ennen huomista kello 15!!
Kommentit (5)
Onko paketti ulkomailla ja tuleeko tulli?
Paketti on ihan suomen sisäinen, jostain suht isosta kaupingista tulossa, se paska firma on jotain säheltäny sen kanssa ja se on lajiteltu ja rekistetöity jo moneen kertaa logistiikka keskuksessa, mutta eivät vaan suostu tuomaan sitä tänne. Posti vielä sivuillaan väittää että paketti automaatilla tulevat seutaavana päivänä perillä. Onko toisella vastaajalla oikeasti avaimet sinne? Kaveri on myös postilla töissä eri osassa, voitko ottaa hänet haku reissulle mukaan?
Ei sitä sulle kukaan hae koska sais potkut. Omiakaan paketteja ei saa nykyään lokesta ottaa.
Tietenkin haen sen. Nähdään keskuksen edessä tunnin päästä. Tunnistat mut siitä, että mulla on sun paketti kädessä.