Scarlett Johansson, Kate Perry leikkasivat lyhyen kampauksen ja tekee niin mieli pätkäistä 60 senttiset kutrit
Minulla ei ole koskaan ollut superlyhyttä tukkaa. Kai sitä kerran voisi kokeilla. Kasvaahan se takaisin.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Jos olet kaunis nainen pitkillä hiuksilla niin täten kiellämme leikkauttamasta tukkaanne arvon leidit. T. mieskomissio joka määrää naisista
tässä pitää tietää: jos kannatat muslimien huivijuttuja niin kannatat myös muunlaisia naisiin kohdistuvia kontrollimenettelyjä
Sinun pitää ymmärtää mikä ero on määräilyllä ja mielipiteen kertomisella. Ei kukaan mieskään ole mikään hottis, jos on puolikalju kaljamaha, miksi naisten on niin vaikea ymmärtää että heidänkin ulkonäkö on realismia ja kaikki ei vain sovi tai näytä hyvältä. Ja vielä yksi juttu, jos ei halua näyttää hyvältä sekin on myös valinta, ei pidä kuitenkaan kitistä sen valinnan jälkeen, jos ihmiset ei pidä sinua kovin kauniina, jos itse sen valinnan on tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Tässä miehen mietteitä aiheesta.
Muistathan että muutut miehille näkymättömäksi jos leikkaat tosi lyhyen tukan. Näin olen kuullut sanovan naisten jotka kokeili tuota. Ymmärrettävästi supertähdillä se ei ole ihan sama juttu.
Toinen juttu on, että aika moni nainen toivoo, että rumentaisit itseäsi. Se nimittäin nostaa heidän suhteellista asemaansa. Tämä kannattaa muistaa aina kun kysyt tyylivinkkejä.
- ihan sama muutunko miehille näkymättömäksi. Minulla on jo mies eikä muiden miesten ajatukset kiinnosta
- sama pätee muiden naisten toiveisiin "rumentumisestani".
Vierailija kirjoitti:
Älä leikkaa, kadut sitä kuitenkin. Scarlett tuhosi kauneutensa. Hän puhuukin nykyään kuin mies, matalalla äänellä. Et kai halua näyttää pojalta?
Scarlett ennen:
http://www.comicbookbrain.com/_imagery/2014-08-10/scarlett-johansson-ir…
http://wallpapersquad.net/bulkupload/upload05/Celebrities/Scarlett%20Jo…
ja nyt:
http://a.abcnews.com/images/Entertainment/GTY_john_travolta_johansson_k…
Juuri tuo Scarletin uusi tukka on IHANA. Gaala-illoissa ja juhlissa hänellä on jotain ihanan naisellista yllä ja sitten tuo tukka ja se on niin PUNK kuin voi olla!
Vierailija kirjoitti:
No kärjistetään hieman, peruspottunenäinen taikinaama ei ole ihan sama kun maailman kauneimmat naiset. Jos on iso pää, miesmäinen ulkonäkö muutenkin, onnistuu tukan leikkuulla kadottamaan viimeisetkin naisellisuuden rippeet.
Niin no, isolla päällä ja roikkuvalla hiirenhännällä onkin varmaan tosi naisellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistathan että muutut miehille näkymättömäksi jos leikkaat tosi lyhyen tukan. Näin olen kuullut sanovan naisten jotka kokeili tuota. Ymmärrettävästi supertähdillä se ei ole ihan sama juttu.
Toinen juttu on, että aika moni nainen toivoo, että rumentaisit itseäsi. Se nimittäin nostaa heidän suhteellista asemaansa. Tämä kannattaa muistaa aina kun kysyt tyylivinkkejä.
- ihan sama muutunko miehille näkymättömäksi. Minulla on jo mies eikä muiden miesten ajatukset kiinnosta
Entä oletko kysynyt miehesi mielipidettä?
Vierailija kirjoitti:
No kärjistetään hieman, peruspottunenäinen taikinaama ei ole ihan sama kun maailman kauneimmat naiset. Jos on iso pää, miesmäinen ulkonäkö muutenkin, onnistuu tukan leikkuulla kadottamaan viimeisetkin naisellisuuden rippeet.
Scarletilla on iso pää.
Olen ollut pitkätukka "naisellinen" vuosikausia ja jonkinlainen androgyyni look olisi ihan kivaa vaihtelua. En näe mitään järkeä korostaa sukupuoltani. Jos se on jollekin epäselvä, voi voi. Siitä voi olla jopa hyötyä illalla lenkkeillessä, että luullaankin mieheksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä oletko kysynyt miehesi mielipidettä?
Ainoa ehdotus, jolla olen saanut mieheni hieman hätkähtämään oli kun kysyin, että mitä jos vetäisi kaljun. Ei mieskään ole kasvattanut pitkää tukkaa mielikseni, vaikka olen pyytänyt. Haluaisin kammata ja letittää sitä kun miehellä on vahva ja paksu tukka. Mutta ei, päräyttää ihan lyhyeksi itse.
Monesti julkkikset vain poistattavat lisäkkeensä ja sitten uutisoidaan, että he ovat muka leikanneet hiuksensa, vaikka vain huilaavat ennen kuin oottavat uudet jatkeet.
Lyhyet hiukset voi olla tosi söpöt, jos on klassinen sirorakenteinen kaunotar:
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/b3/03/6e/b3036ebb36710dd57261…
http://ghk.h-cdn.co/assets/cm/15/11/54fefd515fda7-natalie-portman-pixie…
Harmi, että niin harva meistä on.
Mitä vatvomista tuossa on? Jos haluaa vaihtelua, niin sitten leikkaa. Itse olisin sillä kannalla, että leikkaa kerralla enemmän, niin voi lahjoittaa ne hiukset sitten syöpälapsien peruukkeihin. Siinä on tietty minimimitta, minkä pituisia hiuksia otetaan vastaan. Jos kerran on tolkuttoman pitkä tukka ja haluaa vaihtelua, miksei tekisi samalla jotain, mistä tulee todella hyvä mieli?
Tuo, mitä miehet asiasta mahtavat ajatella, on ihan joutavanpäiväistä. Kuka edes viitsii vaivata päätään sellaisella? Kuka haluaa miehen, jolla on fiksaatio pitkiin hiuksiin ja viis veisaa siitä, mitä siellä naisen korvien välissä liikkuu? (No ehkä just ne bimbot, jotka intoilee pitkistä hiuksista.)
No ei kyllä sellaiset tosi pitkätkään hiukset näytä kivalta, jos ne on ohutta ja kuivaa hiirenhäntää.
Vierailija kirjoitti:
stereotypisen lesbon näköinen.
Ja tämä on huono asia koska?
Miksi on huono asia näyttää lesbolta? Ovatko lesbot jotenkin huonoja ihmisiä, ilkeitä muille, varastavat tms?
Jos vastaus on, että kukaan mies ei tule iskemään,niin
1. Miehet pokailevat lesboja jatkuvasti
2. Jotkut naiset eivät halua olla jatkuvasti pokailtavina, varsinkin jos on varattu
Vierailija kirjoitti:
Mitä vatvomista tuossa on? Jos haluaa vaihtelua, niin sitten leikkaa. Itse olisin sillä kannalla, että leikkaa kerralla enemmän, niin voi lahjoittaa ne hiukset sitten syöpälapsien peruukkeihin. Siinä on tietty minimimitta, minkä pituisia hiuksia otetaan vastaan. Jos kerran on tolkuttoman pitkä tukka ja haluaa vaihtelua, miksei tekisi samalla jotain, mistä tulee todella hyvä mieli?
Tuo, mitä miehet asiasta mahtavat ajatella, on ihan joutavanpäiväistä. Kuka edes viitsii vaivata päätään sellaisella? Kuka haluaa miehen, jolla on fiksaatio pitkiin hiuksiin ja viis veisaa siitä, mitä siellä naisen korvien välissä liikkuu? (No ehkä just ne bimbot, jotka intoilee pitkistä hiuksista.)
Edelleen leikkaa vaikka kalju ja tatuoi otsaasi, mulla ei ole hiuksia, se kuitenkin muuttaa sinun ulkonäköä ja ihmisillä on mielipide siitä, halusit tai et.
Oikeasti rupeaa jo rasittamaan tuo jatkuva jankutus mitä välii ja mä oon mitä oon, no ole mutta lopeta se itkeminen jos sinut myös nähdään sellaisena kuin olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen leikkaa vaikka kalju ja tatuoi otsaasi, mulla ei ole hiuksia, se kuitenkin muuttaa sinun ulkonäköä ja ihmisillä on mielipide siitä, halusit tai et.
Oikeasti rupeaa jo rasittamaan tuo jatkuva jankutus mitä välii ja mä oon mitä oon, no ole mutta lopeta se itkeminen jos sinut myös nähdään sellaisena kuin olet.
Kyllä tässä iässä ne itkut on jo itketty :D Ja eiköhän kansalaiset ole mun pään ja päänmuodon ja "klassisen sirouden" jo nähneet muutenkin.
On se vaan kumma että miehille sopii kaikille se miestukka, eikä kukaan ohjeista hamsteriposkista hieman lösöä nuorta miestä kasvattavaan vähän tuuheampi polkkatukka, ettei "posket korostu"..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tässä iässä ne itkut on jo itketty :D Ja eiköhän kansalaiset ole mun pään ja päänmuodon ja "klassisen sirouden" jo nähneet muutenkin.
On se vaan kumma että miehille sopii kaikille se miestukka, eikä kukaan ohjeista hamsteriposkista hieman lösöä nuorta miestä kasvattavaan vähän tuuheampi polkkatukka, ettei "posket korostu"..
Myös miesten tukkatyyli muuttaa ulkonäköä ja vaikutelmaa ihmisestä. Olen joskus nuorena näyttänyt urpolta tukkatyylineen. Mulla ei ole kuitenkaan vaikeuksia tajuta, jos näytän idiootilta tai se tyyli ei sovi minulle. Miksi tuon ymmärtäminen on joillekin naisille niin vaikeaa.
Niin ja jos sinulle on ihan sama miltä muiden silmissä näytät, niin miksi uliset taukoamatta kun joku ei näe sinua sellaisena kun haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no, isolla päällä ja roikkuvalla hiirenhännällä onkin varmaan tosi naisellinen.
Ja sitten se hiirenhäntä kireällä ponnarilla, naisellista on!
Jos joku haluaa lyhyen hiusmallin, kannattaa valita oikeasti hyvä hiusmuotoilija tekemään sen, ettei pääse itku (varsinkin jos radikaali muutos entiseen).
Ps. Mieti vielä ootko valmis, koska silloin kuin siltä tuntuu ei siihen tarvita oikeutusta keskustelupalstoilta tai randomeilta miehiltä
Vierailija kirjoitti:
Scarlett Johansson näyttää todella hyvältä uudessa lyhyessä lookissaan. Katselin Anti-Trump-mielenosoituksen puheessa, että hänelle sopi erityisen hyvin uusi kampaus.
Hänhän on toki huippukaunotar, joka varmasti saa melkein minkä tahansa lookin näyttämään hyvältä, mutta toimii!
No ei todellakaan mikään huippukaunotar tuossa lookissa. Eikä muutenkaan, on lyhyt ja leikkelemällä on korjattu paljon. Nenä kapenee näköjään edelleen koko ajan.
Lyhyt tukka vaatii tosi "selkeät" kasvojen piirteet ja korkeat poskipäät sekä kauniin sivuprofiilin. Pullanaamaisesta tulee lyhyillä hiuksilla helposti stereotypisen lesbon näköinen.