Miten voisin olla katkeroitumatta?!
Haluan vauvan!!
Kaikki mahdollinen ollaan kokeiltu. Olen jopa yrittänyt olla stressaamatta asian kanssa, mutta en kerta kaikkiaan kykene siihen. :(
Miksi h*lvetissä luoja haluaa koko ajan syytää PASKAA MINUN niskaani? Eikö minulla ole koskaan oikeutta olla onnellinen?
Mitä V*ttua minun pitää elämälläni tehdä?
Luoja siis haluaa minun epäonnistuvan kaikessa?!
Miten voisin ikinä olla onnellinen siitä, mitä minulla jo on????
V*ttu en jaksa enää tätä paskaa, haluan pois!
Kommentit (44)
Itsensä lopettamisessa ei ole mitään pahaa, jos niin haluaa tehdä. Jos et oikeasti halua, älä tee, mutta pidä myöskin suusi kiinni. Et ole ehkä kypsä äidiksi.
ja ihan rauhassa. Olette tosi ilkeitä kusipäitä! Yhtään ei voi/osata asettua toisen asemaan ja miettiä...
t:kolmen äiti
Ja teille epäilijöille, kyllä minä olen ketjun aloittaja!
tarkoitus ei oo olla ilkeä..vaan saada ap tajuumaan et hän ei ole vielä valmis lapsiin.
siis tuo eka aapee, ei tuo toka aapee
Vierailija:
Ja teille epäilijöille, kyllä minä olen ketjun aloittaja!
Mulla kaveri joka yritti toistakymmentä vuotta ja 5 koeputkea. Nyt on kahden lapsen äiti, joista toinen tuli luomuna. En tunne ketään, joka ei olisi apua saanut hoidoista. Tai anteeksi yhden pariskunnan, jotka adoptoi Kiinasta, mutta tunnen sentään 5 pariskuntaa, joilla (ollut) vaikeuksia näissä asioissa.
huomaatte minun teksteistäni. Jostain löytyi vielä viimeinen pinnistys pois pahalta puolelta.
Kiitos tuestanne, myös te haukkujat saitte potkittua minulle järkeä vähän tänne tyhmään päähän!
Tunnetko oikeasti yhtään ihmistä jolla olisi oikeita ongelmia?
terveisin äiti jonka esikoinen kuoli 2kk iässä, 2 seuraavaa raskautta meni kesken, mutta jolla nyt on 2 ihanaa lasta.
Okei, nyt alan ymmärtää...niitä ongelmia onkin enemmän, hyvinkin voi siis olla jo liikaa..
Olin jopa kuulevinani jumalan hekottelua joka kerta, kun menkat taas alkoivat. halusin kuolla. niin tuskalliselta lapsettomuus tuntui. Sittemmin sain kaksi lasta, ja olen heistä mielettömän onnellinen ja ylpeä. Hetkeäkään en ole ajatellut, että minulla olisi ollut mielenterveysongelmia, mutta masentunut kyllä olin. Ja äidiksikö on siis valmis vain sellainen ihminen, joka pitää kaikki tunteensa sisällään? salli mun nauraa.
Siitähän tässä ketjussa ei oo puhuttu yhtikäs mitään!
Me ei vaan ajatella että Jumala rankaisee meitä jostakin...Eikä koskaan kuultu sitä Jumalan nauruakaan..
oi oi..nyt menee jo vähän liian kovaa...
harhaluuloisuushäiriöstä kärsii ap ja 55
56
sinä vaan et ole sinä :-)