Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies lemppas mut, koska laitoin kengät epänaisellisesti jalkoihin

Vierailija
07.04.2017 |

Olen sanaton 😂. Kolmilla treffeillä ehdittiin käydä, ONNEKSI ei mitään intiimiä ehtinyt tapahtumaan! Oltiin miehen luona vika treffeillä katsomassa leffaa. Eihän tässä voi kuin nauraa, olisi sanonut suoraan ettei kiinnosta, nimittäin tunne oli molemminpuolinen. Mies olisi halunnut että jään yöksi, päätin toisin. Kaikkea sitä 😁

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se mies oikein lemppasi, jos silti olisi halunnut että jäät yöksi?

Tuli tekstiviesti: Ei tää mejän juttu näköjään etene ja sitäpaitsi tyyli miten laitat kengät jalkaan on epänaisellinen. T.Juha

😂 Ap

:D :D :D Siinäpä vasta varsinainen ajatusten tonava. Oliko sillä muita vastaavia aikaisemmin vai tuliko tää ihan puskista?

Vierailija
22/24 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun pääsit eroon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies tosiaan kirjoittaa "mejän" niin ole onnellinen, ettet jatkossa enää joudu lukemaan häneltä tulleita viestejä.

Vierailija
24/24 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sanaton 😂. Kolmilla treffeillä ehdittiin käydä, ONNEKSI ei mitään intiimiä ehtinyt tapahtumaan! Oltiin miehen luona vika treffeillä katsomassa leffaa. Eihän tässä voi kuin nauraa, olisi sanonut suoraan ettei kiinnosta, nimittäin tunne oli molemminpuolinen. Mies olisi halunnut että jään yöksi, päätin toisin. Kaikkea sitä 😁

Ristiriitaista. Jotain intiimiä olisi siis jossain vaiheessa tapahtunut mikäli mies ei olisi lempannut, mutta sen jälkeen väität että et ollut yhtään kiinnostunut. Harrastatko sitten useinkin jotakin intiimiä ihmisten kanssa, joista et ole kiinnostunut?

En harrasta. Olen hitaasti lämpeävä, mutta jos kohdalle osuu sellainen, että kipinät lentelevät niin se on menoa.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän