Se tunne kun... Tullaan väittää näkemänsä unen ja oman selfiekuvan perusteella...
Että yritän tutun aviomiestä... En tiedä mitä ajatella asiasta...
Kommentit (232)
Hyvä aihe on. Aloituksen kirjoitustapa ei ole mennyt vaan putkeen. Eli siis on ollut itsellä kokemusta asiasta. Naapurini sairastui skitsofreniaan, ja mm. luuli todellakin, että "vainoan" häntä peilikaappinsa peilin välityksellä. Soitin 112 kun alkoi minulle tuollaisia väittämään, ja oli uhkaavan oloinen. Pian hän muuttikin pois, ilmeisesti joutui jonnekin laitokseen.
Vierailija kirjoitti:
30v sitten tutun tuttu soitti minulle (lankapuhelimien aikaan) puhelun, jossa väitti tosissaan kuinka seuraan hänen miestään heidän omakotitalonsa ikkunoistaan kytäten paukkupakkasilla, he ovat kuulemma "saaneet" minut rysän päältä kiinni monet kerrat. Epäuskoisena kuunnellen asiaa sain sanotuksi sitten "nyt on teidän molempien päissä ja silmissä pahasti jokin pielessä, asun toisella puolella Suomea enkä edes tiedä osoitettanne ja jos oikeasti joku hiippailee teidän talon nurkissa niin oikea apu löytyy hätänumerosta, sieltä saa myös apua äkilliseen mielenterveyden horjumiseen." Lopuksi suljin luurin. En sen jälkeen kuullut heistä mitään, eli joko kiusallaan tekivät noin tai oikeasti oli mielenterveydessä ongelmia.
Tutun tuttu oli kyllä sairas selvästi..
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostaisi minuakin, onko kenelläkään kokemuksia tästä aiheesta?
On.
Tuollasta kai se on meno kehitysvammaisten asumisyksiöissä.
Mulla nuoruudessa luokkakaveri alkoi inttämään, että minä yritän häntä, kun oli nähnyt asiasta unta, uskoi siis uneen noin paljon. Kun puolustin itseäni, niin laittoi välit poikki.
Joku tuntemston tyyppi joskus soitti vihaisen puhelun, ja väitti mua miesten nielijäksi, oli nähnyt aiheesta painajaista. Unessaan oli nähnyt kuinka viekoittelen hänenkin miestään😂. Sanoin, että nyt on mielikuvitusta kerrakseen ja katkaisin puhelun. Ei kuulunut enää koskaan tyypistä mitään. Mikä lie sairas olikaan.
Se tunne on hersyvä, tamminen, ehkäpä raikkaan tunkkaisen virallinen.
Tiedättekö?
.