Se tunne kun... Tullaan väittää näkemänsä unen ja oman selfiekuvan perusteella...
Että yritän tutun aviomiestä... En tiedä mitä ajatella asiasta...
Kommentit (223)
Vierailija kirjoitti:
Mut minkälainen tyyppi oikeesti unensa ja selfie valokuvan perusteella noin väittää kivenkovaa? Ap
Tän mysteerin ratkamiseen tarvitaan kuule, Hercule Poirot.
Niin mitä sinä oikein teet siinä "omaselfiessä"? Vokottelet sitä miestä?
Joka ap:n käyttämää sana valintaa pilkkuu viilataan näköjään? Minusta tollainen tutun väittämä asia on ihan syvältä.
En tunne sitä miestä, en oo koskaan nähnyt enkä oo jutellut missään tilanteessa. Ap
Vierailija kirjoitti:
Selfie: itsestään otettu valokuva. Eli tiedän.
Tuolla oma sanalla yritän kertoa, että ei luulla sitä selfietä tutun kuvaksi. Ap
"Itsestään otettu"? Mitä hemmettiä?
Kyllä minä ymmärsin aloituksen. Kai nyt jokainen tuntee sanan: väitetään jonkun perusteella jotakin..?
Ai siis joku väittää sitä omanäkemänsä unen perusteella? Ja sinun omaselfien?
:D
Vierailija kirjoitti:
Joka ap:n käyttämää sana valintaa pilkkuu viilataan näköjään? Minusta tollainen tutun väittämä asia on ihan syvältä.
Mitä tuo ensimmäinen lause edes tarkoittaa?
"Tullaan väittää näkemänsä unen ja oman selfiekuvan perusteella"
Häh, mihin tullaan??
Suomi ei ole sun äidinkieli? Ihan hyvää tekstiä, jos suomi on opittu kieli. Ei nuo nyt ihan niin epäselviä viestejä kuitenkaan ole.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä ymmärsin aloituksen. Kai nyt jokainen tuntee sanan: väitetään jonkun perusteella jotakin..?
Täh?
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä on se sana, jonka jokainen tuntee? Ihme sekoilua.
On niitä kaikenmaailman tyyppejä, jotka pitää unia totuuksina kaikkeen ja valokuvista päätellään vaikka mitä olematonta. Kai sitten sellaiset ovat epävarmoja itsestään. Ikävä tilanne kumminkin.
Olo on ihan, että onko tuo edes mahdollista, mitä kävi minulle. Olen suomalainen 100% enkä ole vammainen, jos joku tule niin väittämään. Ap
Mä en ymmärrä ap:n viesteistä hölkäsen pöläystä. Ootko kännissä?
Kaiken huippu oli, kun tuttu laittoi minut estolle.. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan omaa kuvaani, en sen tutun. Ap
Se olisikin aika erikoista, jos yrittäisit iskeä tutun aviomiestä tutun kuvan avulla. :D
"Selfie valokuvan". :D