Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Se tunne kun... Tullaan väittää näkemänsä unen ja oman selfiekuvan perusteella...

Vierailija
07.04.2017 |

Että yritän tutun aviomiestä... En tiedä mitä ajatella asiasta...

Kommentit (223)

Vierailija
61/223 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäkää muutkin kirjoittaa muutaki kuin yksipuolisia sanoja/toistella samoja lauseita kuin muutkin?

Mitä tässä yritetään sanoa? :D

Vierailija
62/223 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selfie: itsestään otettu valokuva. Eli tiedän.

Tuolla oma sanalla yritän kertoa, että ei luulla sitä selfietä tutun kuvaksi. Ap

"Itsestään otettu"? Mitä hemmettiä?

Niin, selfie on kuva jonka henkilö on ottanut itsestään. Se voi olla minun kuvani tai se voi olla jostakusta muusta. Pelkkä sana selfie ei vielä kerro kenestä se kuva on otettu. Mä en ymmärrä miksi tästä nyt jauhetaan. Kyllä ton ap:n aloituksen ymmärsi kun vähän mietti. Sekavan se toki oli, mutta ei mitenkään ylivoimaisen vaikea ymmärtää.

Itsestä otettu, ei "itsestään otettu", ymmärrätkö eron?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/223 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun aloittajalla on takuulla AV-palstan historian surkein ulosanti.

Vierailija
64/223 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somessa tuttu tuli kirjoittamaan minulle, kun vaihdoin selfien, että ovela ilme minulla. Siitä sitten seuraavaksi laittoi, että oli nähnyt unen, jossa yritän hänen miestään. Lopuksi laittoi tyyliin, että miestäni et saa ja laittoi estolle. Siinä koko juttu. Ap

Vierailija
65/223 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Somessa tuttu tuli kirjoittamaan minulle, kun vaihdoin selfien, että ovela ilme minulla. Siitä sitten seuraavaksi laittoi, että oli nähnyt unen, jossa yritän hänen miestään. Lopuksi laittoi tyyliin, että miestäni et saa ja laittoi estolle. Siinä koko juttu. Ap

Laita sinäkin hänet estolle.

Vierailija
66/223 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nonni. Tulihan se sieltä, johan sitä odotettiinkin.

Vierailija
67/223 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt sain kirjoitettua selkeämmin! Ap

Vierailija
68/223 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei tätä voinut kertoa heti aloituksessa?

Vierailija
69/223 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahhahhahahahaa, mahtava ketju! Piristi ulkosuomalaisen, suomen kieltä kaipaavan päivää.

Ja hyvä AP, nyt onnistuit :). Vastauksena itse asiaan - ei, minulle ei ole koskaan käynyt noin. Ylipäätään kukaan nainen ei ole koskaan pitänyt minua uhkana.

Vierailija
70/223 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En miettinyt aloituksen rakennetta tarpeeksi hyvin. Ajattelin jo, että tuleekohan kirjoituksesta mitään :D ap

Vierailija
71/223 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahhahhahahahaa, mahtava ketju! Piristi ulkosuomalaisen, suomen kieltä kaipaavan päivää.

Ja hyvä AP, nyt onnistuit :). Vastauksena itse asiaan - ei, minulle ei ole koskaan käynyt noin. Ylipäätään kukaan nainen ei ole koskaan pitänyt minua uhkana.

Sehän on mukavaa kuulla :) Ap

Vierailija
72/223 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
73/223 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli jotenkin hyvä mieli, kun aloittaja vihdoin sai kerrotuksi asian selvästi :D

Vierailija
74/223 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä siltä, että ap:n tuttu on sairaalloisen mustasukkainen miehestään, ja luultavasti vainoharhainen muissakin asioissa kuin vain tuossa, jos kerran uskoo omien uniensakin kertovan jotain "salattuja totuuksia".

Vierailija
75/223 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kyllä siltä, että ap:n tuttu on sairaalloisen mustasukkainen miehestään, ja luultavasti vainoharhainen muissakin asioissa kuin vain tuossa, jos kerran uskoo omien uniensakin kertovan jotain "salattuja totuuksia".

Kun aloin tässä miettimään ja muistelemaan tutun käytöstä, niin en ole ainut, joka on joutunut tuommoisia höpöjä kuulemaan. Yhteiset tutut joskus minulle tuli kertomaan, että samankaltaista höpöä ovat kokeneet. Ap

Vierailija
76/223 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin mä ajattelin, että omaselfie on selfie, jossa on vain oma itse, erotuksena yhteisselfiestä.

Vierailija
77/223 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin mä ajattelin, että omaselfie on selfie, jossa on vain oma itse, erotuksena yhteisselfiestä.

Ei AP sitä tarkoittanut.

Vierailija
78/223 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
79/223 |
07.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kehtaa noin tyhmästi käyttäytyä??

Vierailija