Se tunne kun... Tullaan väittää näkemänsä unen ja oman selfiekuvan perusteella...
Että yritän tutun aviomiestä... En tiedä mitä ajatella asiasta...
Kommentit (223)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selfie: itsestään otettu valokuva. Eli tiedän.
Tuolla oma sanalla yritän kertoa, että ei luulla sitä selfietä tutun kuvaksi. Ap"Itsestään otettu"? Mitä hemmettiä?
Niin, selfie on kuva jonka henkilö on ottanut itsestään. Se voi olla minun kuvani tai se voi olla jostakusta muusta. Pelkkä sana selfie ei vielä kerro kenestä se kuva on otettu. Mä en ymmärrä miksi tästä nyt jauhetaan. Kyllä ton ap:n aloituksen ymmärsi kun vähän mietti. Sekavan se toki oli, mutta ei mitenkään ylivoimaisen vaikea ymmärtää.
Itsestä otettu, ei "itsestään otettu", ymmärrätkö eron?
Tämän ketjun aloittajalla on takuulla AV-palstan historian surkein ulosanti.
Somessa tuttu tuli kirjoittamaan minulle, kun vaihdoin selfien, että ovela ilme minulla. Siitä sitten seuraavaksi laittoi, että oli nähnyt unen, jossa yritän hänen miestään. Lopuksi laittoi tyyliin, että miestäni et saa ja laittoi estolle. Siinä koko juttu. Ap
Vierailija kirjoitti:
Somessa tuttu tuli kirjoittamaan minulle, kun vaihdoin selfien, että ovela ilme minulla. Siitä sitten seuraavaksi laittoi, että oli nähnyt unen, jossa yritän hänen miestään. Lopuksi laittoi tyyliin, että miestäni et saa ja laittoi estolle. Siinä koko juttu. Ap
Laita sinäkin hänet estolle.
Vierailija kirjoitti:
Nonni. Tulihan se sieltä, johan sitä odotettiinkin.
No niin, nyt sain kirjoitettua selkeämmin! Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksei tätä voinut kertoa heti aloituksessa?
Ahhahhahahahaa, mahtava ketju! Piristi ulkosuomalaisen, suomen kieltä kaipaavan päivää.
Ja hyvä AP, nyt onnistuit :). Vastauksena itse asiaan - ei, minulle ei ole koskaan käynyt noin. Ylipäätään kukaan nainen ei ole koskaan pitänyt minua uhkana.
En miettinyt aloituksen rakennetta tarpeeksi hyvin. Ajattelin jo, että tuleekohan kirjoituksesta mitään :D ap
Vierailija kirjoitti:
Ahhahhahahahaa, mahtava ketju! Piristi ulkosuomalaisen, suomen kieltä kaipaavan päivää.
Ja hyvä AP, nyt onnistuit :). Vastauksena itse asiaan - ei, minulle ei ole koskaan käynyt noin. Ylipäätään kukaan nainen ei ole koskaan pitänyt minua uhkana.
Sehän on mukavaa kuulla :) Ap
Tuli jotenkin hyvä mieli, kun aloittaja vihdoin sai kerrotuksi asian selvästi :D
Kuulostaa kyllä siltä, että ap:n tuttu on sairaalloisen mustasukkainen miehestään, ja luultavasti vainoharhainen muissakin asioissa kuin vain tuossa, jos kerran uskoo omien uniensakin kertovan jotain "salattuja totuuksia".
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa kyllä siltä, että ap:n tuttu on sairaalloisen mustasukkainen miehestään, ja luultavasti vainoharhainen muissakin asioissa kuin vain tuossa, jos kerran uskoo omien uniensakin kertovan jotain "salattuja totuuksia".
Kun aloin tässä miettimään ja muistelemaan tutun käytöstä, niin en ole ainut, joka on joutunut tuommoisia höpöjä kuulemaan. Yhteiset tutut joskus minulle tuli kertomaan, että samankaltaista höpöä ovat kokeneet. Ap
Jotenkin mä ajattelin, että omaselfie on selfie, jossa on vain oma itse, erotuksena yhteisselfiestä.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin mä ajattelin, että omaselfie on selfie, jossa on vain oma itse, erotuksena yhteisselfiestä.
Ei AP sitä tarkoittanut.
Kuka kehtaa noin tyhmästi käyttäytyä??
Mitä tässä yritetään sanoa? :D