Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laulujen sanat, joita ette voi sietää?

Vierailija
06.04.2017 |

Tuli mieleen, kun kuuntelin viikon suosituksia Spotifystä. Muutamassa muuten ihan ok, biisissä on yksi tietty kohta, joka nostaa joka kerta niskakarvat pystyyn.

Johnny Cashin "God's gonna cut you down" ärsyttää ihan sikana seuraava pätkä:
"Well my goodness gracious let me tell you the news"
Jotenkin tuo tyyli laulaa tuo kohta on jotenkin puistattava. En tiedä miksi.

Toinen on biisistä "Home - Edward Sharpe and The Magnetic Zeros"

Alkaa ärsyttämään kun se mies laulaa:
"Well, holy moly me oh my
You’re the apple of my eye"

Ihan susipaskat biisit ovat asia erikseen, niistä en jaksa edes ärsyyntyä, mutta esimerkiksi näistä kohdista saan melkein fyysistä ällötystä vaikka muuten biiseistä tykkäänkin. :D

Onko muilla samanlaisia?

Kommentit (552)

Vierailija
261/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykkää Ellinooran Carrie-biisistä. Joku muukin sanoi, että selvästikään ei ymmärrä Sinkkuelämää -sarjan ydintä, kun pitää Carrieta naimisiin vonkuvana ja epätoivoisena. Saahan hahmosta ärsyyntyä, mutta väärinymmärtäminen on eri asia.

Evelinan, Sannin ja Antti Tuiskun biisit on 95 % aikamoista kuraa. En jaksa edes muistaa kaikkia hölmöyksiä, mutta sanotaan nyt ainakin Vahinko, Honey, Hiihdän ja Rahan takii, jotka ärrrrsyttää ihan kympillä.

Tartun nyt tähän Carrie-biisiin, kun Ellinoora laulaa:

"Mä en tahdo olla enää Carrie

Huutaa "Marry me"

Joka hiton nurkalla

Jos tää ei natsaa et pääse

Tyllihamettani ratsaa

Kelle täällä pitää maksaa

Ettei kaikki olis niin paskaa."

ja musta se tarkoittaa sitä, että kyseisen laulun henkilö ei tahdo enää olla Carrie (täs tapaukses sinkkunainen, jonka suhteet päättyy) vaan hän tahtoo päästä naimisiin ja huutelee joka hiton nurkalla että "Marry me", josko joku sieltä tärppäis vai pitääkö mennä maksullisiin palveluihin etsimään onnea. 

Tietty ihmiset kokee biisit eri tavoin ja voi olla, että olen tässä väärässä. Itse inhoan Anssi Kelan Levoton tyttö -biisiä, koska hyvänen aika sentään miksi pitää jahkailla sitä tyttöä, jonka tunteista ei edes ole varma ja jonka kanssa arvot on niinkin erilaiset, että toinen tahtoo olla kotisohvalla ja toinen nähdä maailmaa. 

Jos se viittaakin siihen elokuvaan. Siinähän Carrie kyllä vouhottaa siitä naumisiinmenemisestä.

Vierailija
262/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi Teräsniska ja hei mummo on järkyttävä jollotus. Voiko olla ankeampaa kappaletta. Elämän valttikortit on toki ankeudessaan ehkä vielä syvemmältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Nään eessäin neidon viisitoistavuotiaan, kai nyt suukon antaa saan"

Hyh tulee mieleen tytön rippijuhlissa joku vanha pedofiili- insesti-setä joka ei pysty hillitsemään itseään kun nuori tyttö on puhjennut kukkaan ja jonka haluaisi "korkata".

Kuulostaako laulaja sinusta viisikymppiseltä?

Kirka oli tuon levyttäessään kahdeksantoista.

Kolmen vuoden ikäero ei liene paha suudelmaan?

Vierailija
264/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sannin herutuskappaleet ällöttää, etenkin mitähän v*ttua, jota seitsemänvuotiaat hoilaa.. Lapset pitävät jostain syystä tätä anorektikkoa jotenkin esikuvana, no, meidän taloudessa häntä ei kuunnella. Toinen erityis-inhokki on se "mä hengitän, jee.. LÄÄH LÄÄH LÄÄH" WTF?

Ei Sannia voi syyttää siitä että pikkulapset tykkää hänen biiseistään. Ei niitä lastenlauluiksi ole tarkoitettu.

Vierailija
265/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jannan anna mä puhallan

Vierailija
266/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä onkin jo tullut kattavasti omia inhokkejani. Lisäksi:

- Jenni Vartiaisen Duran Duran

"Simon Le Bon jo purjeissa on ja huhuu Rioo

Me vaan hiljalleen keinutaan vaikka jengi pogoo

Huomaatko kuinka murheet ne kaikki menee piiloon

Tätä tunnetta uutta ei pääse Jenni pakoon"

Missä ihmeen purjeissa Simon muka on? Ja pogoo-pakoon- riimitys on ihan kamala.

Olet liian nuori. Ne purjeet viittaa niihin videoihin joita Duran Duran teki v. 1982.

Vierailija
267/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tässä nyt tarkoitus luetella vain kappaleita ja artisteja, jotka ärsyttävät vai kyseenalaistaa niitä häiritseviä sanoituksia. Minä luulin, että kyse on jälkimmäisestä, mutta tässä monet luettelevat vain inhokkibiisejään.

Vierailija
268/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seiso väkevästi sänkys edessä, pidä jemmarahaa pnkkitilillä. Lisäksi sen esitti lausumalla rehtori ylioppilasjuhlissa elämänevääksi meille ja oli pakko kuunnella joka sana. Oli kuin veistä olisi käännetty haavassa.

Mitä se edes tarkoittaa, että "seisoo väkevästi sängyn edessä aamuisin"?! Miksi kukaan vanhempi neuvoisi aikuista lastaan tekemään niin?

Vierailija
269/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutsenlaulusta sain juuri jostain kummasta syystä yliannostuksen.

Vierailija
270/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haloo Helsingin sanoitukset on täynnä mukanokkelaa paskaa. Niin kuin just tuo "rakastellaan yhtäaikaa" ja sitten tää toinen biisi missä sanotaan jotain että "rakastiko Hannu piparia vai Kerttua". Nehän oli sisarukset?? :O muitakin näitä on kyseiseltä bändiltä vaan ei tuu nyt mieleen.

Haloo Helsingin lyriikat ovat parasta suomessa

Vierailija
271/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LAURA VOUTILAINEN. Kaikki siltä.

Varsinkin se uusin, pitää vaihtaa radiokanavaa kun alkaa soimaan.

Tästä samaa mieltä. Muuhunkin tuntemukseen perustuen

Vierailija
272/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Villegallen jankkaama Vigidi on hänen oma lempinimi. Ja tuossa Jannan biisissä on kivipohja johon ihminen hajoaa, ei kivi.

Vierailija
273/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rinnoistasi tilkan kahvimaitoa...yök.[/quote

Toi on kyl kaikkien inhokkien äiti!!! Hyi oksennus sentään. yök.

Vierailija
274/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikko Lavin:

Ota löysin ranteiin, älä jänniitäää,

ota vastaan mitä tarjoo elämäää.

Siskoni lauloi tätä minulle vuosia sitten aina kun halusi ärsyttää.

Erityisen kauheaa se oli kerran ollessamme ostoksilla suuressa marketissa, koska minulla oli nuorena tyttönä taipumusta paniikkihäiriöön ja liikaan jännittämiseen.

Erityisesti jännitin suurissa kauppakeskuksissa.

Tämä laulaa hoilottaa koko kauhean kauppareissun:

Ota löysin ranteiin...

Oletko pikkusiskoni?

Vierailija
275/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää tämä ihan sikana. Siihen tiivistyy minun mielestäni kaikki muka-rationaalinen ennakointi, mitä jotkut (varsinkin) naiset luulee tekevänsä asioissa, jotka kumminkin ovat täysin tunneratkaisuja. Jo pelkkä laulun nimi on mielestäni idioottimainen.

http://lyrics.fi/anna-puu/saannot-rakkaudelle

N50

Vierailija
276/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei scorei, ei succeet

Vaik mä olin upee

Mä en tahdo olla enää Carrie

Huutaa "Marry me"

Joka hiton nurkalla

Jos tää ei natsaa et pääse

Tyllihamettani ratsaa

Kelle täällä pitää maksaa

Ettei kaikki olis niin paskaa

sekä

Silloin kun itkunkaulukset, kurkkua kiristää

Sitten kaikki robin kopioiden ällöbiisit missä lauletaan et hei beibi voidaan vaan halia ja et tarvii meikkii ollakses kaunis ja blaablaa paskaa

Joo siis tuo tyllihame-paska-laulu... ihan kamalan hirveä. Jää Erinit sun muut jo kakkoseksi. 

Kymmenisen vuotta sitten tuli uusi kappale Mikä kesä - onneksi sitä ei enää kuule, säästyn pahoinvoinnilta sen osalta. 

Kaikki Yön laulut mitä on tehty 2000-luvulla, yöks.

Vierailija
277/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä en tahdo olla enää Carrie - huutaa marry me joka hiton nurkalla...." Siis mitä vittua, tässähän viitataan sinkkuelämää sarjaan, ei Carrie mun mielestä oo noin huudellut "joka hiton nurkalla". Tosi mautonta.

Jonnet ja jonnettaret voivat googlettaa Stephen King Carrie, jos eivät muista.

Vierailija
278/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yön Ihmisen poika. Ylipateettinen vuodatus, juuri sellainen jota wt-"vanhemmat" hoilottavat ympäripäissään ja vetistelevät.

Vierailija
279/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Laura Voutilaisen biisit. Uusin "Mä en kestä" tms. on jotain aivan järkyttävää.

Vierailija
280/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Erikson lauloi mennävuosina hitissään"...en kadu mitä sinulta mä silloin sain...". Kuppa, herpes, vai peräti HIV? Vai miksi muuten pitäisi katua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme