Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laulujen sanat, joita ette voi sietää?

Vierailija
06.04.2017 |

Tuli mieleen, kun kuuntelin viikon suosituksia Spotifystä. Muutamassa muuten ihan ok, biisissä on yksi tietty kohta, joka nostaa joka kerta niskakarvat pystyyn.

Johnny Cashin "God's gonna cut you down" ärsyttää ihan sikana seuraava pätkä:
"Well my goodness gracious let me tell you the news"
Jotenkin tuo tyyli laulaa tuo kohta on jotenkin puistattava. En tiedä miksi.

Toinen on biisistä "Home - Edward Sharpe and The Magnetic Zeros"

Alkaa ärsyttämään kun se mies laulaa:
"Well, holy moly me oh my
You’re the apple of my eye"

Ihan susipaskat biisit ovat asia erikseen, niistä en jaksa edes ärsyyntyä, mutta esimerkiksi näistä kohdista saan melkein fyysistä ällötystä vaikka muuten biiseistä tykkäänkin. :D

Onko muilla samanlaisia?

Kommentit (552)

Vierailija
221/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura Voutilainen - En mielestäin sua saa

"Mun on tapana poiketa kahvilaan

aikaa tappamaan,

jonka pöydästä korttelin kasvot nään"

Tuo sanajärjestys saa niskavillani pystyyn. Laura siis poikkesi kahvilaan, jonka pöydästä näki korttelin kasvot, eikä tappamaan, jonka pöydästä nuo kasvot olisi nähnyt.

Vierailija
222/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutsenlaulu kokonaisuudessaan, voi perkele mitä ulinaa ja sääliä omaa äitiä kohtaan. Jos olisin tuon lauluntekijän äiti, jolle biisi siis omistettu tai josta se kertoo, niin ottaisin kovaan puhutteluun.

"et ehkä sääliäni kaipaa, ei se saa TUSKAA muuttumaan, tuo TUSKA laulun tämän kirjoittaa tuo tuska kiinni saa, KENET VAAN, KENET VAIN HALUAAAAAAA!"

Alexander Stubbia vapaasti siteeraten: voi vittu mitä paskaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne biisien sanatkin tosi ärsyttävää nimien listausta (vaikken nyt kovin montaa kappaletta onneksi ole kuullutkaan), mutta se tapa miten Paperi T lausuu yleensä e:n ä:nä ja o:n a:na. MiÄlen surumiÄlisen näköset naiset ottaa päähän niin että mieluummin kuAlen kuin kuuntelen vapaaehtoisesti minuuttiakaan paperiteemakkaran tuotantoa.

Vierailija
224/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä droppaa mun tunnelmaa. ARGGH.

Vierailija
225/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Siltsun Sä ansaitset kultaa on kyllä imelä... Kuulin kerrankin kassajonossa kertsin sanat väärin:

"hei älä ikinä enää

yhdenkään ihmisen anna

sua kohdella niinkun mä kohtelin,

hakkasin ja haavoitin sua"

Oli kyllä pokassa pitelemistä :D:D:DD:D

..... Mitenkäs ne oikeat sanat menee? Ite olen kuullut aina noin :DD

Vierailija
226/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä olin lentäjän POIka, minä nöyristä lapsista nöyrin.." 

laskekaapa huviksenne, kuinka monta 'minää' tuohon nöyrään sanoitukseen mahtuu! :D

Vierailija
227/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nään eessäin neidon viisitoistavuotiaan, kai nyt suukon antaa saan"

Hyh tulee mieleen tytön rippijuhlissa joku vanha pedofiili- insesti-setä joka ei pysty hillitsemään itseään kun nuori tyttö on puhjennut kukkaan ja jonka haluaisi "korkata".

Vierailija
228/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fattyburger kirjoitti:

Rage Against The Machinen biisi:

Fuck you I won't do what you tell me.. Fuck you I won´t do what you tell me.. Fuck you I won't do what you tell me.Fuck you I won´t do what you tell me..! Fuck you I won´t do what you tell me! Fuck you I won´t do what you tell me!

FUCK YOU I WON`T DO WHAT YOU TELL ME.....

MATAFAKAAAA! UGH!

Tää on ihana 😄 tulee mieleen kun teininä äiti käski siivoamaan huonettani tms. ja piti siinä samalla kapinoida 🙈 äitiparka....

Vierailija
229/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelle Miljoonan Tahdon rakastella sinua. Yöks. Ällöys korostuu, kun sen laulajalla on jotenkin rasvainen ääni.

Vierailija
230/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alla kuuman kuoren, kauniin pedon tunnen.

Vierailija
231/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannin vahinko

"Jos haluut testaa mua yhden kerran vaan"

Voihan yrjötys...ja pikkutytöt laulaa silmät sirkeinä

Vierailija
232/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nään eessäin neidon viisitoistavuotiaan, kai nyt suukon antaa saan"

Hyh tulee mieleen tytön rippijuhlissa joku vanha pedofiili- insesti-setä joka ei pysty hillitsemään itseään kun nuori tyttö on puhjennut kukkaan ja jonka haluaisi "korkata".

Kuulostaako laulaja sinusta viisikymppiseltä?

Vierailija
233/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jos sä tahdot niin, otan sinun uskontosi

Jos sä tahdot niin, on mulle valheesikin tosi"

Muuten on kaunis biisi, mut tämä pilaa koko jutun. Ällöttävää, jos joku on noin läheisriippuvainen, oikein narsistin unelma

Hectorin Jos sä tahdot niin on ihan täynnä tuota läheisriippuvaista palvontaa, "muutan kirjoille Andorraan, jos vielä siellä sut nähdä saan".

Ja vaikka tosta biisistä äkkiseltään ymmärtäisi, että kyseessä on umpirakastunut pari, niin eipä olekaan, kun lopussa selviää, että "aina uudelleen ja uudelleen sun muistan joskus mua suudelleen". Että ovat joko vain ihan vähän olleet yhdessä tai ainakin eronneet. Että voi voi taas kerran.

Kaunis biisi kyllä, mutta onhan noi sanat ihan epätoivoiset.

Vierailija
234/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura Voutilaisen kaikki laulut ja etenkin "No hitto miksei".  Mulle tulee siitä aina mieleen "What the fox say" :D

Vierailija
235/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arttu Wiskarin Kahvimaito on kokonaisuutenakin kammotus, mutta kaikkein eniten mun sieluun siinä sattuu riimipari niistäkin-fleecetäkin.

"Sulle munakkaan teen vaikka päivämäärä on ohi ajanut jo niistäkin. Aamuröökille meen vaik on merkkis väärä, heitän hartioille fleecetäkin."

Vierailija
236/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Haloo Helsingin, Sannin ja Evelinan kappaleiden sanoitukset.

Vierailija
237/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiso väkevästi sänkys edessä, pidä jemmarahaa pnkkitilillä. Lisäksi sen esitti lausumalla rehtori ylioppilasjuhlissa elämänevääksi meille ja oli pakko kuunnella joka sana. Oli kuin veistä olisi käännetty haavassa.

Vierailija
238/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää Ellinooran Carrie-biisistä. Joku muukin sanoi, että selvästikään ei ymmärrä Sinkkuelämää -sarjan ydintä, kun pitää Carrieta naimisiin vonkuvana ja epätoivoisena. Saahan hahmosta ärsyyntyä, mutta väärinymmärtäminen on eri asia.

Evelinan, Sannin ja Antti Tuiskun biisit on 95 % aikamoista kuraa. En jaksa edes muistaa kaikkia hölmöyksiä, mutta sanotaan nyt ainakin Vahinko, Honey, Hiihdän ja Rahan takii, jotka ärrrrsyttää ihan kympillä.

Vierailija
239/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samae Koskinen - Kiitos naisista

Yök. Esittää miehen jotenkin niin avuttomana. Sama kuin nainen laulaisi saman miehistä jossa kerrottais et "kuka nyt vaihtaisi renkaat tai laittaisi seinään taulua varten naulan, jos ei olis miehiä"

---------------

Jos me oltais täällä yksin,

niin mitä meille tapahtuis?

Taottaisko rintaa ja kiipeiltäiskö

öisin puis?

Syötäskö me pelkkää makkaraa,

syötäskö me enää ollenkaan?

Kiitos korkeimmille voimille naisista

Jos me oltas täällä yksin,

niin kuka enää peseytyis?

Kuka likaisita kalsareista

enää yllättyis?

Juostasko me pelkkää satasta,

kisailtas koko aika rahasta?

Kiitos korkeimmille voimille naisista

Hei kiitos, hei kiitos, hei kiitos naisista

Hei kiitos, hei kiitos, ois täällä

muuten pirun ankeeta

Hei kiitos, hei kiitos, hei kiitos naisista

Hei kiitos, hei kiitos

Kuka muuten riisuis aseista?

Vierailija
240/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sannin herutuskappaleet ällöttää, etenkin mitähän v*ttua, jota seitsemänvuotiaat hoilaa.. Lapset pitävät jostain syystä tätä anorektikkoa jotenkin esikuvana, no, meidän taloudessa häntä ei kuunnella. Toinen erityis-inhokki on se "mä hengitän, jee.. LÄÄH LÄÄH LÄÄH" WTF?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi