Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laulujen sanat, joita ette voi sietää?

Vierailija
06.04.2017 |

Tuli mieleen, kun kuuntelin viikon suosituksia Spotifystä. Muutamassa muuten ihan ok, biisissä on yksi tietty kohta, joka nostaa joka kerta niskakarvat pystyyn.

Johnny Cashin "God's gonna cut you down" ärsyttää ihan sikana seuraava pätkä:
"Well my goodness gracious let me tell you the news"
Jotenkin tuo tyyli laulaa tuo kohta on jotenkin puistattava. En tiedä miksi.

Toinen on biisistä "Home - Edward Sharpe and The Magnetic Zeros"

Alkaa ärsyttämään kun se mies laulaa:
"Well, holy moly me oh my
You’re the apple of my eye"

Ihan susipaskat biisit ovat asia erikseen, niistä en jaksa edes ärsyyntyä, mutta esimerkiksi näistä kohdista saan melkein fyysistä ällötystä vaikka muuten biiseistä tykkäänkin. :D

Onko muilla samanlaisia?

Kommentit (552)

Vierailija
281/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki Laura Voutilaisen biisit. Uusin "Mä en kestä" tms. on jotain aivan järkyttävää.

Mä en kanssa kestä!

Vierailija
282/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yön Ihmisen poika. Ylipateettinen vuodatus, juuri sellainen jota wt-"vanhemmat" hoilottavat ympäripäissään ja vetistelevät.

Nooh, Olli on tehnyt biisin pojalleen, kun siitä tuli isä. Vähän ymmärrystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ärsyttää tämä ihan sikana. Siihen tiivistyy minun mielestäni kaikki muka-rationaalinen ennakointi, mitä jotkut (varsinkin) naiset luulee tekevänsä asioissa, jotka kumminkin ovat täysin tunneratkaisuja. Jo pelkkä laulun nimi on mielestäni idioottimainen.

http://lyrics.fi/anna-puu/saannot-rakkaudelle

N50

Tuossa biisissä ärsyttää se, kun muija sanelee niitä omia keksimiään sääntöjä me-muodossa. Puhukoon vaan omasta puolestaan. Jos mulle joku tulisi läykyttää, että "meillä" on nyt kuule tällaiset säännöt, niin morjens vaan!

Vierailija
284/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yön Ihmisen poika. Ylipateettinen vuodatus, juuri sellainen jota wt-"vanhemmat" hoilottavat ympäripäissään ja vetistelevät.

Nooh, Olli on tehnyt biisin pojalleen, kun siitä tuli isä. Vähän ymmärrystä.

Tai pyytänyt siis Juicea tekemään. Ollihan ei osaa sanoittaa eikä siksi sanoita yhtään biisiään itse.

Vierailija
285/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pirkko Mannola - Maailman Paras Levy

Niin hyvän levyn sain, mä kullaltain. Sen soitan uudestaan mä aina vain.

Ensin on bassoa bombabombabom, Sitten on pienoa ramaramadingdang, Sitten on rumpua bamtsibamtsibam, Kaunista laulua ribbidibbidi, Oi kuinka on tuo levy verraton, se kerta kerran jälkeen paranee. Kuunnelkaapas vain bombababombabombobom. Toiset laulut siinä kalpenee. On huppu siinä sentään, ramaramaramaramramadingdang. Se suoraan hermoon hermoon riipaisee. Ensin on bassoa bombabombabom, Sitten on pienoa ramaramadingdang, Sitten on rumpua bamtsibamtsibam, Kaunista laulua ribbidibbidi, Oi kuinka on tuo levy verraton, se kerta kerran jälkeen paranee. Nyt on kohta tää gydigydigydigydigydigydishyy, Voiko olla mitää herkempää, Ja sanat laulun viimein rikkidikkiditiditididittii, muut laulut toiseks jää. Ensin on bassoa bombabombabom, Sitten on pienoa ramaramadingdang, Sitten on rumpua bamtsibamtsibam, Kaunista laulua ribbidibbidi, Voi kuinka on tuo levy verraton, se kertakerran jälkeen paranee, bamtsibamtsibam, ramaramadingdang, bamtsibamtsibam, ribbidibbidi, bamtsibamtsibam, ramaramadingdang, bamtsibamtsibam, ribbidibbidi, bamtsibamtsibam, ramaramadingdang, bamtsibamtsibam,

Vierailija
286/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seiso väkevästi sänkys edessä, pidä jemmarahaa pnkkitilillä. Lisäksi sen esitti lausumalla rehtori ylioppilasjuhlissa elämänevääksi meille ja oli pakko kuunnella joka sana. Oli kuin veistä olisi käännetty haavassa.

Mitä se edes tarkoittaa, että "seisoo väkevästi sängyn edessä aamuisin"?! Miksi kukaan vanhempi neuvoisi aikuista lastaan tekemään niin?

Oisko aamujöpötys?

Vierailija
287/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mä en tahdo olla enää Carrie - huutaa marry me joka hiton nurkalla...." Siis mitä vittua, tässähän viitataan sinkkuelämää sarjaan, ei Carrie mun mielestä oo noin huudellut "joka hiton nurkalla". Tosi mautonta.

Jonnet ja jonnettaret voivat googlettaa Stephen King Carrie, jos eivät muista.

Voivat toki, mutta Ellinoora ei kyllä viittaa missään määrin tähän kauhuleffa/-kirjaklassikkoon, vaan ihan siihen Sinkkuelämää-Carrieen. Ja ois tyhmää kyllä viitata siihen Sinkkuelämä-leffaan, koska sarja on tunnetumpi ja miljoona kertaa parempi. Ja siinä sarjassa Carrie ei vongu naimisiin joka nurkalla.

Vierailija
288/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seiso väkevästi sänkys edessä, pidä jemmarahaa pnkkitilillä. Lisäksi sen esitti lausumalla rehtori ylioppilasjuhlissa elämänevääksi meille ja oli pakko kuunnella joka sana. Oli kuin veistä olisi käännetty haavassa.

Mitä se edes tarkoittaa, että "seisoo väkevästi sängyn edessä aamuisin"?! Miksi kukaan vanhempi neuvoisi aikuista lastaan tekemään niin?

Oisko aamujöpötys?

Jaa-a, en jotenkin jaksa ajatella. Aamustondishan on muutenkin tahdosta riippumaton, joten miksi pitäisi käskeä seisomaan?

Aattelin, et ois ihan niinkin simppeli, että pitäis nousta reippaana jokaiseen aamuun ja luottaa itseensä ja tulevaan päivään tjsp. Tuo biisihän luettelee listan asioita, joita "pitäisi" tehdä. Luulen, että aika kieli poskessa on herra Putro noita lyriikoita väsäillyt. "Laita riippukeinu kiinni keväällä....." Jos ei oo vaikka omaa pihaa tai mökkiä, niin milläs laitat? ;)

Vierailija
289/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mä en tahdo olla enää Carrie - huutaa marry me joka hiton nurkalla...." Siis mitä vittua, tässähän viitataan sinkkuelämää sarjaan, ei Carrie mun mielestä oo noin huudellut "joka hiton nurkalla". Tosi mautonta.

Jonnet ja jonnettaret voivat googlettaa Stephen King Carrie, jos eivät muista.

Voivat toki, mutta Ellinoora ei kyllä viittaa missään määrin tähän kauhuleffa/-kirjaklassikkoon, vaan ihan siihen Sinkkuelämää-Carrieen. Ja ois tyhmää kyllä viitata siihen Sinkkuelämä-leffaan, koska sarja on tunnetumpi ja miljoona kertaa parempi. Ja siinä sarjassa Carrie ei vongu naimisiin joka nurkalla.

Joka kolmannella?

Vierailija
290/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maija Vilkkumaa ja "panen stereot lujempaa". Siis eihän noin voi sanoa.

Siis näin *pitää* sanoa.

Vierailija
291/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkeesitä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rinnoistasi tilkan kahvimaitoa...yök.[/quote

Toi on kyl kaikkien inhokkien äiti!!! Hyi oksennus sentään. yök.

No onhan se ällöttävä, mutta Wiskari väittää, että on tosijuttu, että joku kaveri sellaista on mennyt yhden illan hoidoltaan pyytämään. Siis kaveri, ei tietenkään Arttu itse ;D

Noita ällösanoituksia teki aikanaan mm. Gösta Sundqvist Leevi and the Leavings-bändilleen. Mm. Syntisen kaunis mies -biisissä lauletaan:

"Pikkulettipää, kai sulle petti pää, kun rokkibändi tunkeutui sun uniin ja tarrautua sait taas toisten muniin, kun sun tuuheiden silmäripsien alla salaa suudeltiin...." Jossain kohdassa biisiä laulettiin miehen sojottavasta keilasta jne.

Tai:

"Maanantaiaamuna krapula ja vapina, tuijotan vessan seinää, olen työpaikan sonni, porsas sekä apina suu täynnä kuivaa heinää. Silti toimistotyttöjen salaisissa unissa kaikkien kanssa  vehtaan. Tunnen hankaussähköä, kipinöitä munissa, minä se vasta kehtaan olla mies. Nainen: Tahdotko että sut pois näistä kuvioista veisin? Jos haluat, voit vaikka istua kasvojen päälle hajareisin, ja syviä naarmuja raapia selkääni punaisilla kynsillä, puhua kielillä, kiusata hengiltä tekemällä kaiken, kaiken...."

Huonoksi en noita sanoituksia menisi sanomaan. Provosoivia ja rivoja ne kyllä ovat.

Vierailija
292/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huone 105, saavu sinne please

Huone 105, saavu sinne siis

Olen neitsyt

Eini

Vierailija
293/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdon olla sulle myös hyvin hellä, jos voit muutakin kuin lähenellä

Armi Aavikko

Vierailija
294/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikko Lavin:

Ota löysin ranteiin, älä jänniitäää,

ota vastaan mitä tarjoo elämäää.

Siskoni lauloi tätä minulle vuosia sitten aina kun halusi ärsyttää.

Erityisen kauheaa se oli kerran ollessamme ostoksilla suuressa marketissa, koska minulla oli nuorena tyttönä taipumusta paniikkihäiriöön ja liikaan jännittämiseen.

Erityisesti jännitin suurissa kauppakeskuksissa.

Tämä laulaa hoilottaa koko kauhean kauppareissun:

Ota löysin ranteiin...

Oletko pikkusiskoni?

Mervi perkele, sinäkö se oot?

Vierailija
295/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ankkuriiiiiii nappppiiiiii vain sun puserostaaas jääääiiiii,voi hitsi etten jaksanut koskaan kuunnella tuota laulua ikinä loppuun,oli sen verran liikaa toistoa meikäläiselle tuossa kappaleessa.

Vierailija
296/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet Jane mun, mä Tartzanis oon, sut vien viidakkoon.

Freeman Osuuskaupan Jane

Vierailija
297/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se Onnelliseksi, jossa höngitään koko ajan sanaa "onnelliseksi" ja painotetaan lopputavuja että varmasti käy selväksi että aiheena on SEKSI.

Siis hyi.

Autokoulunopettaja luukutti tätä "hauskaa" seksibiisiä yli 20km,

kun ajoimme porukalla treeneihin liukkaankelin radalle kaupungin ulkopuolelle.

Vierailija
298/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikko Lavin:

Ota löysin ranteiin, älä jänniitäää,

ota vastaan mitä tarjoo elämäää.

Siskoni lauloi tätä minulle vuosia sitten aina kun halusi ärsyttää.

Erityisen kauheaa se oli kerran ollessamme ostoksilla suuressa marketissa, koska minulla oli nuorena tyttönä taipumusta paniikkihäiriöön ja liikaan jännittämiseen.

Erityisesti jännitin suurissa kauppakeskuksissa.

Tämä laulaa hoilottaa koko kauhean kauppareissun:

Ota löysin ranteiin...

Oletko pikkusiskoni?

Mervi perkele, sinäkö se oot?

Ei en ole Mervi vaikka mun etunimi alkaa myös M-kirjaimella :D suomesta löytyy näköjää muitaki tän karun kohtalon kokeneita pikkusiskoja!

Vierailija
299/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään sunsta niin, että halkeen...artisti muuten ok.

Vierailija
300/552 |
22.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo. Suvi Teräsniskan? laulu. Vanhan ihmisen hyväksikäyttöä. Pitäisi kieltää soittaminen radiossa tai ainakin pitäisi olla varoitus pari minuuttia ennen, että ehtisi poistua kuuluvuusalueelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän