Pelottaa. Liian monta miehensä käden kautta surmattua naista. Voiko minulle käydä samoin?
Mieheni on arvaaton ja pikkuhiljaa muuttunut aggressiivisemmaksi. Viimeisen riidan päätteeksi kertoi voivansa tappaa minut. Lapsiensa äidin. Olen ollu paniikissa siitä lähtien. Nuo lööppien kertomat eivät ole oloani yhtään keventäneet. Pelkään silmittömästi sitä, että joku päivä minunkin pääni löytyy jätesäkistä naapurin roskikseen sullottuna. Mitä tehdä?
Kommentit (22)
Jos oikeasti pelottaa tai luulet että miehesi voisi tehdä jotain, niin lähde pois lasten kanssa! Mun mielestä myös uhkailut riittää syyksi lähteä, ei kannata odottaa että jotain todella tapahtuu.
Itse olen nyt vajaa 30-v. ja oon lapsena saanut pelätä kotona ja se oli hirveää!! Joku muukin kirjoitti kärsivänsä vielä aikuisena pelkotiloista, ja sama on täällä. Pimeä, yöt pelottaa, että joku seuraa, että joku on meidän kotona, joku paha. Tiedän että oikeesti ei oo pelättävää, mutta jos oon yksin kotona (eli mies poissa), nukun usein valot päällä.
Kyllä lapset kärsii jo huonosta liitosta, ja voi vaikuttaa pitkälle tulevaisuuteen.
Suosittelen eroa, mutta ei se henki ole välttämättä sittenkään turvassa. Riippuu, miten hullu se sun äijä todellisuudessa on.
Minun isä oli väkivaltainen ja uhkaili tappaa koko perheen, äiti ei uskaltanut ottaa eroa vasta kuin monien vuosien jälkeen turtana kipuun ja pelkoon...ei se elämä pahemmaksi enää olisi voinut muuttuakkaan.
Äijä jatkoi uhkailujaan muuton jälkeenkin, mutta vuosien jälkeen jätti jo rauhaan.
Kyllä pyydettiin äitiä monta kertaa lapsena ottamaan ero, mutta äiti ei uskaltanut. Ei todellakaan tehnyt hyvää olla niitä karmeita vuosia faijan kanssa saman katon alla...