Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt mä taas muistin, miksi en käy kahvihuoneessa kahvilla

Vierailija
06.04.2017 |

Ne jutut, auton huolloista puhutaan, koirista, kissoista ja lapsista, ei kestä yhtään. Kaikki vaikuttaa totaali-idiooteilta.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistä siellä pitäisi puhua?

En minä ainakaan työpaikan taukohuoneessa halua alkaa avautumaan syvimmistä tunnoistani, eikä siinä lyhyen tauon aikana viitsi alkaa Bukowskin tuotantoakaan analysoimaan.

Vierailija
2/36 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pitäisi puhua mistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden Onnien luokkaretket ei kyllä todellakaan kiinnosta, varsinkaan kun omia lapsia ei ole. Puhutaan mielummin vaikka sitten niistä veneistä.

Vierailija
4/36 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomen aamulla olet iso tyttö ja aloitat keskustelun sinua kiinnostavasta asiasta.

Tsemppiä! Kyllä sinä osaat.

Vierailija
5/36 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy itsekään kahvihuoneessa koska minua ei kiinnosta jutella työkavereiden kanssa pakollista enempää, mutta mitä ohimennen olen kuullut niitä juttuja, niin meillä puhutaan iltalehtien lööpeistä, usan politiikasta, työasioista, urheilusta ja matkoista.

Vierailija
6/36 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sitten et käy kahvihuoneessa, mitä tuota nyt meille kertomaan? Sinua ei kiinnosta aloituksen aiheet ja meitä ei kiinnosta, että käytkö sinä kahvihuoneessa kahvilla vai etkö käy. Evvk.

Vierailija
7/36 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muiden Onnien luokkaretket ei kyllä todellakaan kiinnosta, varsinkaan kun omia lapsia ei ole. Puhutaan mielummin vaikka sitten niistä veneistä.

Mulla ei ole venettä. :(

Vierailija
8/36 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kohta istumme kolmikantaneuvotelussa työpaikkaa kiusaamisesta ja huonosta ilmapiiristä, kun sinut on jätetty porukanulkopuolle.

Vierailija
9/36 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään käy kahvihuoneessa. Niin tylsät jutut. Syön oman työpöytäni ääressä ja surffaan netissä.

Vierailija
10/36 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tulis huomautus/varoitus puhumattomuudesta.

Vierailija
11/36 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, kun kerroit. Joku valvotti minua viimeyönä  ja se oli varmasti tämä.

12/36 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy minäkään. Ja onnellisempi olen kuin ne jotka käy. Koska heillä tulee myös keskenään usein pahoja selkään puukotuksia. Eli parempi vaan pysyy pois ja antaa lasten leikkiä keskenään.

Vierailija
13/36 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa minä introvertti tiedän, ettei työpaikan kahvihuone sentään mikään helvetin esikartano ole. Älkää viitsikö liioitella. 

Vierailija
14/36 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ole venettä mullakaan, mutta Bukowskin tuotantoa voisin kyllä analysoida vaikka koko päivän. Ja tuskin musta isoa tyttöä tulee, kun oon mies.

t.ap

Vierailija
15/36 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomen aamulla olet iso tyttö ja aloitat keskustelun sinua kiinnostavasta asiasta.

Tsemppiä! Kyllä sinä osaat.

Esim aiheesta "yhdyssanavirheet vauvapalstalla." Kiitos antamastasi vinkistä!

Vierailija
16/36 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, älykäs ihminen kykenee ja pystyy kuuntelemaan ja esittämään kiinnostunutta työkaverien asioista, vaikka ei helvetin vertaa nappaisi. Ihminen on typerä ja moukka, jos ei ole kiinnostunut työyhteisön toimivuudesta tuon vertaa. Kaikki ollaan erilaisia, yksi puhuu lapsista, toinen matkoista, kolmas puutarhasta jne. Fiksu ihminen pystyy ja osaa mukautua erilaisten ihmisten mukaan eri tilanteissa.

Vierailija
17/36 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei ole venettä mullakaan, mutta Bukowskin tuotantoa voisin kyllä analysoida vaikka koko päivän. Ja tuskin musta isoa tyttöä tulee, kun oon mies.

t.ap

Sinun tulee siis kehittää älyllisiä ominaisuuksiasi, jotta kykenet olemaan työyhteisösi jäsen. Kyllä älykäs ihminen siihen pystyy. Voit uskoa, että minua ei kiinnosta pätkän vertaa työkaverin jutut lapsista, mutta kyllä mina ne pystyn kuuntelemaan ja esittämään vielä kysymyksiä jne asioista. Tällöin arvostan työkaveria, jonka intressit ovat avian muualla kuin siellä missä minun.

Vierailija
18/36 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä olen.

Vierailija
19/36 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tulis huomautus/varoitus puhumattomuudesta.

😂

Vierailija
20/36 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, älykäs ihminen kykenee ja pystyy kuuntelemaan ja esittämään kiinnostunutta työkaverien asioista, vaikka ei helvetin vertaa nappaisi. Ihminen on typerä ja moukka, jos ei ole kiinnostunut työyhteisön toimivuudesta tuon vertaa. Kaikki ollaan erilaisia, yksi puhuu lapsista, toinen matkoista, kolmas puutarhasta jne. Fiksu ihminen pystyy ja osaa mukautua erilaisten ihmisten mukaan eri tilanteissa.

Toimivuudesta my ass, kukaan mulle maksa seuraneitinä olemisesta.