Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet, jos jollain on täysin tyhjä facebook tili?

Vierailija
06.04.2017 |

Vain pari ystävää, ei yhtään kuvaa, ei omaa kuvaa, ei yhtään päivitystä, ei kommentoi koskaan mitään, ei koskaan tykkää mistään, ei koskaan reagoi mihinkään mitenkään, ei koskaan jaa mitään... Siis vain seuraa toisten touhua eikä itse anna mitään. Pitäisitkö facebook kaverina?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

enpä käy kattomassa muitten profiileja, joten ihan sama. Itekki oon facessa lähinnä, koska muutaman ystävän kanssa viestitellään sitä kautta, aniharvoin tulee edes katsottua kenenkään päivityksiä. Kavereita mulla kyllä siellä on tieten satakunta, mutta itse olen pyytänyt vain nämä muutamat ystävät.

Vierailija
2/12 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minut ainakin osa on poistanut. Ovat mahdollisesti luulleet, että en edes käytä sitä, jossa ovat kohtalaisen oikeassa, koska kirjaudun ehkä kerran kuukaudessa. Nykyään vielä harvemmin, kun facebook on pelkästään täynä hassunhauskoja videoita ja kuvia, joista jotkut ovat tykänneet. 

Osa varmasti ei halua näyttää omia juttujaa, koska minä en näytä omiani. Minua ei kyllä suoraan sanottuna kiinnosta juuri kukaan kavereistani ja minulle on ihan sama kuka minut poistaa. En ole kaveri oikeastaan kenenkään kanssa enää, joita minulla tuolla on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että sellainen oikeastaan edes seurailee. Tili on varmaan hankittu jostain pakosta (opiskeluun tai työhön liittyvät FB-ryhmät joissa on pakko olla mukana). Pitäisin edelleen kaverina, koska FB on ihan kätevä, jos tulee vaikka jotain asiaa, jonka voi laittaa yksityisviestillä.

Vierailija
4/12 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että henkilön elämä on oikeassa maailmassa eikä Facessa.

Vierailija
5/12 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa ja ironista miten facebook tuntuu oikeastaan enemmän erottavan kavereita toisistaan kuin lähentävän niitä. Outo juttu.

Vierailija
6/12 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meikällä taitaa olla naamataulun alkuajoilta profiili joka on tyhjää tyhjempi. 

Vierailija
7/12 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Facebookin idea kuitenkin perustuu alun perin ConnectU:n yhteisöpalveluohjelmistoon. ConnectU:n perustajat Tyler ja Cameron Winklevoss antoivat vuonna 2003 Zuckerbergin tehtäväksi viimeistellä kehittelemänsä yhteisöpalveluohjelmiston. Zuckerberg kuitenkin varasti idean ja julkaisi Facebookin alkuvuodesta 2004. Asiaa puitiin oikeudessa vuonna 2008." 

Että simmottis. Rikos kannattaa. 

Vierailija
8/12 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos tökkää facessa toista ja toinen ei reagoi mitenkään? Ei varmaan kannata laittaa mitään viestiä silloin?

9/12 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksu ihminen, joka tiedostaa että tykkäämiset ym. on kivempi hoitaa irl. Ystävyys ei ole bittejä, vaan aitoja kohtaamisia.

Vierailija
10/12 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos tökkää facessa toista ja toinen ei reagoi mitenkään? Ei varmaan kannata laittaa mitään viestiä silloin?

En tajua mitä virkaa sillä tökkäämisellä on. Itse en ainakaan koskaan reagoi niihin mitenkään eikä ne aina tule edes perille niin, että huomaisin. Joskus katsoin jostain sieltä valikoista, että olen näköjään saanut tökkäyksiä joskus kuukausia sitten.

Vierailija
11/12 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän facea viestittelyyn. Kavereita siellä on vain muutama, en halua kavereiksi naapureita tai entisiä työkavereita. Harvoin minulla on mitään päivitettävää, en julkaise kuvia enkä tykkäile tai jaa linkkejä.

Vierailija
12/12 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikkikäyttäjä. Yleensä huijailevat kirppiksillä tai trollailevat muissa ryhmissä.