Taloyhtiössäni on vain omistusasuntoja kuitenkin naapurin roskiksessa oli toimeentulotuki päätös.
Olen tämän taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja. Miten voin varmistua siitä että asukas maksaa yhtiövastikkeen. Laitoin sähköpostia sosiaalitoimistoon että laittaa tuet taloyhtiön tilille, jotta vastike tulee maksettua.
Onko tälläinen käytäntö mahdollinen.
Saanko lukea päätöksen ääneen seuraavassa yhtiökokouksessa.
Kommentit (11)
Ai eilisen naapurikyylä on palannut eri ketjulla...
Tt-tuen saajia löytyy myös varakkaiden omakotitalo-alueilta. Tuliko yllätyksenä?
Ei taida olla sinun asiasi tuo asukkaan maksukyky lainkaan.
Eikö se eilinen "pengoin naapurin roskia roskiksesta" Provo ottanut tarpeeksi tuulta alleen? Sä oot nolo.
Kai se pitää kokouksessa lukea ihmisillä on kuitenkin isot rahat kiinni asunnossa.
Jos vastikemaksut tulevat tilille ajallaan, et mahda mitään. Vasta sitten yhteyttä osakkaaseen kun maksut myöhässä.
Miten voit varmistua? Katsot taloyhtiön tililtä eräpäivänä onko se maksettu. Tosin en tiedä onko sulla yksin puheenjohtajana sellaiseenkaan edes lupaa. Kysy isännöitsijältä vaikka niin sekin saa tietää millainen vitun kyylä sä olet.
Vierailija kirjoitti:
Olen tämän taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja. Miten voin varmistua siitä että asukas maksaa yhtiövastikkeen..
Et mitenkään, koska asukkaan ei kuulukaan maksaa yhtiövastiketta, jos hän ei omista asuntoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tämän taloyhtiön hallituksen puheenjohtaja. Miten voin varmistua siitä että asukas maksaa yhtiövastikkeen..
Et mitenkään, koska asukkaan ei kuulukaan maksaa yhtiövastiketta, jos hän ei omista asuntoa.
Koska asunto voi siis olla omistajan vuokraama.
0/5