Voi että Jutta Gustafsberg on sitten hyvännäköinen nainen.
Kommentit (10)
Ööö... makuja on moneen lähtöön !!
En nyt alkais itse hehkuttaa kyseisestä naista.
No joo, kasvot kauniit ja kroppa kunnossa, mut ne tissit hyi helvetti + ei vaikuta kovin älykkäältä...joten ei vaimomatskua, en ehkä edes panis.
Botoxia on pumpattu huuliin niin, että koko eukko näyttää Iines Ankalta. Ja silikonia siellä sun täällä. Kun tämä jokapaikan tyrkky rupsahtaa, hän näyttää Mummo Ankalta.
Liian pitkä ja terävä nenä. Ei vaimo-matskua, ehkä korkeintaan kännipano.
Hiusraja on korkealla kuin Halla-ahon Jussilla, mutta Jussi on muuten paljon fiksumman oloinen.
Vierailija kirjoitti:
No joo, kasvot kauniit ja kroppa kunnossa, mut ne tissit hyi helvetti + ei vaikuta kovin älykkäältä...joten ei vaimomatskua, en ehkä edes panis. [/quote
Jutan firma teki viime verotietojen mukaan 500000€ euroa voittoa. Mun mielestä täytyy olla erittäin älykäs pystyäkseen tuohon. Mutta älykkyyttä on toki monelaista, samoin kuin mielipiteitäkin.
Että semmonen pläjäys tällä kertaa. Kiitos ap nyt 😂😂😂😂😂😂
Olikin hieman tylsä päivä, ei enää 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No joo, kasvot kauniit ja kroppa kunnossa, mut ne tissit hyi helvetti + ei vaikuta kovin älykkäältä...joten ei vaimomatskua, en ehkä edes panis. [/quote
Jutan firma teki viime verotietojen mukaan 500000€ euroa voittoa. Mun mielestä täytyy olla erittäin älykäs pystyäkseen tuohon. Mutta älykkyyttä on toki monelaista, samoin kuin mielipiteitäkin.
On, fitnessbuumi käsillä.
Ei niin kaunis kuin Kaarina Hazard!