Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo..taitaa näppiksen aakkoset vaihtunet paikkaa yöllä. =) no, eihän tullu kun yks ylimääräinen K!

*hieroo unihiekkaa silmistä*

Heräsin näin aikaisin kun neuvolaan pitäis mennä kohta. katotaan taas miten paljon on paino nousuut. kiva, kiva kun uskon vahvasti että ennen kuin vauva maailmassa menee se pelätty 20 rikki. ottaa päähän kun ei itsehillintä toimi ollenkaan!!

no, katellaan myöhemmin lisää..

my_selene ja aamuvirkku neitinen rv 30+3

Vierailija
2/25 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai edelleen tuo juttu harmittaa, mutta ei sitä voi ikuisesti jäädä miettimään. Pakko mennä eteenpäin. Ja keskittyä omaan terveyteen ja vauvaan. :)

Sen verran kommentoin vielä että kun joku kommentoi että ei olisi tuollaisia rahoja kun lomalta palaa. Luottokortillahan meidänkin piti ylimääräiset lennot maksaa. Kun on matkustanut niin paljon, niin luottokortti on pakollinen. Työmatkoillakin saattaa tapahtua yhtä jos toista.

Jaksamista ja lämpimiä ajatuksia, voimaa ja tsemppiä Emmille & Emmin vauvalle sekä Nallurille ja Nallurin vauvalle. Toivottavasti kaikki on hyvin ja menee hyvin!

Itse jäin sitten eilen sairaslomalle. Ei enää yksinkertaisesti jaksanut töissä. Mahaa ja selkään jomottaa. Mutta pahimpana tämän mun astma. Tämän kanssa ei nyt meinaa tulla toimeen millään. Lääkitystä olen nostanut ja siltikin on kamala kipu selässä keuhkojen kohdalla. Eli nyt mennään sitten ihan rauhassa. Tosin lääkäri ei kirjoittanut vielä loppuun asti saikkua, mutta ensi torstaina katsotaan tilanne uudestaan. Nyt olen siis ainakin tämän loppuviikon ja ensi viikon kotona.

Maha on tosiaan siellä korvissa ja sen päällä mahalaukku & keuhkot niin aika vähän alkaa olemaan niille nyt tilaa. Ja kun Möykky vielä istuu korkealla masussa niin se ei auta asiaa yhtään.

Mutta nyt siis saan olla kotona, ja levätä. Se on pääasia.

Ai niin, piti vielä kommentoida kun Pikku-Millin viikot vaan täyttyy, että kohta saadaan oikeasti alkaa jännäämään että kuka lähtee ensimmäisenä. Toivottavasti kaikki kuitenkin täysiaikaisena. :)

Mukavaa päivää toukomasuille!

Red_Cat & Möykky 30+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hel....tti. Kirjotin pitkän tekstin ja tyttö pyyhki sen! Oma vika tietty kun en tallettanut, mut kyllä potuttaa:(

Eilen oli ihana päivä, kun mies oli vapaalla. Siivosi koko talon, ettei mun tarvi ku tiskailla. Heti on muuten selkäkin parempi,kun ei tarvinut tyttöä nostella tai kauppakassia kantaa!

Masussa on paljon hiljasempaa ku aikasemmin, mut luulen sokerin vähentämisellä olevan osuutta asiaan. Vauvaltakin on veto pois, kun ei saa enää päivittäistä karkki-annostaan:)

Ois varmaan lähettävä pyykkiä pesemään!

pricilla 29+2

Vierailija
4/25 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iglu lähti eilen synnyttää...jännittää ihan hirveesti ja oma odottaminen tuntuu vieläkin hittaammalt. mäkin haluun nyytin syliin heti!!

my_selene ja neiti ja nyt neuvolaan! =)

Vierailija
5/25 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

JiiHaaaa! Nyt on vihdoinkin netti kotona auki¿ (pienet on ihmisen ilot). Ja nyt ette pääsekään musta sitten kirveelläkään eroon. =D Nyt vaan vielä odotellaan, että saataisiin langaton verkko käyttöön niin ei tarvis ihan tässä eteisessä istuskella¿. =D

Emmille tsempitykset, että vauveli pysyisi vielä masussa kasvamassa! Onneksi vauveli on jo ihan hyvän kokoinen kuitenkin! Isoveljen tytär syntyi syksyllä rv 35+5 ja hyvin on pienellä mennyt. =)

Pricillalle isot tsempit iskiaksen kanssa. Se on kyllä niin kurja vaiva kun voi olla¿ mulla alkaa sängyssä kääntyminen olla ihan tuskaa iskiaksen takia. =/

Aamos, täällä yks sohvaperuna ilmoittautuu =D mä oon kyllä jumittanut kotiin ihan täysin¿ ja kun tätä kotona oloa on takana kohta jo kaks kuukautta. Kummasti sitä aika vaan kuluu¿ huomenna tulee onneksi kavereita kylään iltaa istumaan ja lauantaina päästään kavereiden häihin. =)

Red_cat, viikot tosiaan täyttyy hurjaa vauhtia¿ huomenna on jo tasan 35!!!!

Viime yö meni taas vessassa hypätessä¿ laskeskelin, että vessareissuja kertyi kasaan viis tai kuus¿ Olo on aina vaan tukalampi ja mä alan kyllä jo toivoa, että paco tajuais tossa alkukuusta alkaa hankkimaan itseään ulos. Täytynee ottaa kunnon humpat lauantain häissä¿ ;) mä kyllä aion ihan muun hääväen mukana baariinkin lähteä kun kaverit kuitenkin naimisiin menevät (toivottavasti) vaan kerran. Eilen posti toi jo uudenkin hääkutsun. Toukokuun 20. päivä olis taas yksien kavereiden häät. Äidilleni jo sanoin, että jos meidän paco syntyy huhtikuussa niin saavat sen sitten ainakin iltahoitoon ellei jopa yökylään, että me päästään häihin =D

Supistuksia on alkanut tulemaan tosi paljon, mutta lähinnä on kuitenkin ihan kivuttomia harjoitussuppareita. Jonkun verran on suppareiden yhteydessä sitä menkkakipua ollut.

Ai niin, hyvä juttu tää päiväpino!

[color=red]pikku-milli & paco 34+6[/color]

Vierailija
6/25 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli saas nähdä, miten tää kirjottaminen onnistuu. Viime yönä heräilin ainakin 7 kertaa ja olo on sen mukainen :-/ Väsyttää... Ja tietysti just tänään on sitten tiedossa iltaluentokin koululla, pysynköhän ollenkaan hereillä siellä.

Nyt on ollut tosi väsynyt olo, alkaa käydä raskaaksi tämä masun kantaminen. Mulla on maha jo tosi alhaalla, ihan selkeästi " pudonnut" , hengittäminen on helpompaa, mutta vessassa saa juosta sitäkin enemmän. Onnistun usein syömään liikaa, kun on nälkä vaikka pitäisi nimenomaan syödä vähän ja usein. Silloin kyllä on sitten vaikea hengittää ja mikä hassuinta: kun vedän keuhkot täyteen ilmaa niin kuuluu hirveä kurlutus mahalaukun yläosasta :-D

Närästys on onneksi helpottanut!

Seuraavaksi onkin sitten neuvolalääkäri 2 viikon päästä. Kiva sitten kuulla että mikä on tilanne kohdunsuulla.

Sairaalakassista vielä sen verran, että kokemuksella kannattaa hankkia edes yhdet imetysliivit valmiiksi ja ottaa ne ehdottomasti mukaan jo synnytykseen, sillä kun imetys alkaa niin rinnat on sen verran painavat ja arat, että on helpottavaa käyttää liivejä tukemaan ja suojaamaan niitä. Lisäksi kannattaa hankkia joko kertakäyttöisiä tai pestäviä liivinsuojia, jottei maito tahri liivejä ja vaatteita.

Alfiina+masuvauva 33+3

Vierailija
7/25 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin nuo päivät menee? Miten olen ehtinyt töissä käydä tai mitä olen jättänyt tekemättä kun olen käynyt töissä?

Viime yönä Touko antoi nukkua mutta koirat eivät. Yhdellä koiralla oli maha sekasin ja tahtoi kaksi kertaa yön aikana ulos. Onneksi tahtoi, mieluummin seison aamutakissa pakkasessa kuin siivoan ruikulia lattialta.

Aloin tuossa imuroimaan ja olen päättänyt tehdä sen rauhallisesti eli huone kerrallaan;) Muutoin päivä taitaa mennä vain joutessa.

Taas pääsi unohtumaan muiden jutut. Lauantaina pääsee Ouluun shoppaileen:)

t. Nasu ja Touko-masu 31+4

Vierailija
8/25 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen päästäni niin pyörällä, että en todella huomannut mitään kirjoitusvirheitä=) Allakasta piti ihan katsoa, että joko oikeesti on torstai. Täällä nimittäin jo kolmatta päivää neljän seinän sisällä, kun esikoinen (2,3v) aivan hirvittävässä oksennustaudissa!!=( Vaan onnellinen olen, kun ei ole tarttunut minuun *koputtaa puuta*, mutta kyllä tässä jo itsensä sairaaksi alkaa tuntemaan. Ikkunasta vaan ihailen kaunista auringonpaistetta=/

Viikot todella menee vinhaa vauhtia ja tänään aamulla hoputtelin miestäni, jotta se hoitopöytä systeemi olis aika saada johonkin jamaan ja kaapit siihen. Kun ihan hävettää, niin en ole kuopuksellemme laittanut vielä mitään valmiiksi...kääk. Ja kuitenkin toivon, että Pikku2:nen olisi luonamme rv 38, kun esikoinen tuli vasta 42 olis keskiarvo silloin se 40=) Joten tuohon hetkeen ei todella tätä vauhtia pitkään mene.

Toden totta sitä saa pian alkaa tiirailemaan, josko joku tosi toimiin lähtee ja ilmoittaa synnytyksestä, hui=) Mutta siihen asti oikein ihania kevään päiviä (jahka toi pakkanen laskis) ja onnellista massun kasvatusta kaikille!!

H-R rv 31+3

Vierailija
9/25 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ekana Emmille tsemppiä, jospa beibi vielä jonkun viikon haluaisi masussa pysyä! ! !

Meni mullakin viimeyö vessassa juoksemiseen...Alkaa jo vaavi painaa tonne alas sen verran paljon, ettei siltä voi välttyä..

Pikku-millillä on noita viikkoja jo kadehdittavan paljon!! =) Olisipa jo itselläkin...

Taas odottaisi tiskivuori, ja lakanatkin pitäis mennä sänkyyn vaihtelemaan. Ei taas yhtään huvittaisi nuo kotityöt.

Ajattelin tilata kosmetologille ajan jalkahoitoon, kun ei enää oikein itse voi noille varpaille mitään tehä =) =) Saapahan vähän hemmottelua....

Kristiina rv 32+1

Vierailija
10/25 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jiihaa, enää 4 aamua. mä oon ku inttipoika jolla kotiinlähtö koittaa, mitähän mä oon sit ku laskettu aika lähenee... piirtelen rasteja seiniin.. :)

Nälkä kurnii ja kohta lounastauolle. Pakko oli vaihtaa eväät kevyempiin salaattiversioihin, ei vaan jaksa enää syödä " kunnon ruokaa" kovinkaan paljon ja sit on taas tunnin päästä nälkä jos vaan närppii sieltä täältä pikkaisen. Tosin nää mun kevyet lounaat aiheuttaa sen, että sitten illan roikun keittiönkaapeissa napsimassa milloin mitäkin... suklaata ja muuta kevyttä (?!!)... Mutta eihän sitä 6 viikossa VOI lihoa kuumailmapalloksi eihän.

Ai niin, kiitokset minultakin sille joka niistä mehukeitoista alkoi puhumaan. Mä oon sen hyllyn kiertänyt kaukaa, kun alkuraskaudessa yritin sinnitellä elossa mustikkasopalla kunnes sekin tuli ylös. Mutta nyt oon uskaltautunut maistelemaan muita makuja ja sehän menee tosiaan illassa se yksi tölkki!

Mammavaateahdistus täälläkin, en enää meinaa haalareihin ja farkkuihin mahtua ja odotan innolla että pääsen kulkemaan trikoolökäreissä sitten lomaillessa. Ja että ne säät lämpenisi ettei tarttis kerrastonhousuja enää ahtaa :-/. Mulla kanssa on tullut enempi reisiin ja levinnyt tuo lantio, et enempi ne housut sieltä puristaa. Muuten kyllä tuntuu et housut pitäs pukea väärinpäin jalkaan, ihan kuin takapuoli ois kääntynyt etupuolelle vaikka onkin Voitto joka siinä roikkuu :)

Tuoretta mahaa muuten taas irc-galleriassa (poppanen).

Emmille tsempitykset ja Nalluriko se oli jolla sf-mitta on laskussa. Mä kanssa jännään samaa asiaa, terkka otti ens viikolle neuvola-ajan et päästään seuraamaan kun se ei viimeksi ollut kasvanut. Tosin mä oon tähän asti menny käyrien yläpuolella, et sen puoleen ei niin hirveetä hätää, nyt oli siis vasta vähän keskikäyrän alapuolella. Mut toivotaan et sullakin johtuis vaikka vaan vauvan asennoista tms.

Kohtahan meistäkin rupeaa kaikki olemaan kolmenkympin paremmalla puolen?! Hienoa, ettei kukaan ihan kovin kovin keskosta ole saanut.

stellis&voitto 33+2

Vierailija
11/25 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

moro,

pakko tänne on joka päivä kurkistaa, on niin mukava lukea muiden masujen kuulumisia.

tänään päätin vaan olla ja lopettaa tuon " suorittamisen" . viime aikoina ei noi kotihommat ole oikein maistuneet tai ovat alkaneet maistua puulta. mitenköhän sitä meikämamma taas sopeutuu kotiäidin rooliin ?! tämä istuminen alkaa tuntua aika pahalta selässä ja mahassa. eilen illalla mulla oli ekaa kertaa oikein kipeä selkä ja maha, vaikka olin eilen harvinaisen reipas. kävin kävelyllä ja venyttelin.

yö meni vähän harakoille. riitelin miehen kanssa illalla. ottaa pannuun kun yhteistä aikaa ei juuri ole ja miehellä on työstressiä. juuri nyt mä tarvitsisin sitä eikä sillä tunnu riittävän energiaa mulle. mä haluaisin huomiota, syliä.....olen tajunnut, että synnytyspelkoani lievittää se, että mulla ja miehellä synkkaa hyvin. jos me riidellään tai ollaan etäisiä alkaa laitoksellekin meno tuntua kammottavalta. mulla on maanantaina se pelkopoli ja olin eilen niin kiukkuinen ukolle, että ajattelin mennä sinne yksin. no, otan mä sen mukaan jos se oikeasti haluaa tulla.

en ole vieläkään pakannut sairaalakassia valmiiksi ja se on kyllä pakko tehdä tällä viikolla. käyn tänään ostamassa itselleni jonkin kevätneuleen niin olen sitten " fiini" kun lähdetään sairaalasta kotiin.

tein tänään päätöksen esikon päivähoidosta ja sovin, että hän aloittaa puolipäiväisenä kesäkuun alussa. puolipäiväisenä olin ajatellut hänet alunperinkin pitää, kun vauva syntyy. miekkosella on ikää neljä vuotta ja plajon kavereita päiväkodissa ja viihtyy siellä vielä hyvin. me oltais varmaan molemmat tultu hulluiksi, jos hän olisi vaan ollut kotona.

hyvää loppupäivää !!!

aamos, huomenna 33+6 !

Vierailija
12/25 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en olis mäkään otsikon virhettä huomannu ellei sitä olis maininnu ;)

pientä luki-häiriöö havaittavissa.

mut toihan kuulostaa ihan hauskalta :)

olis viimenen koneellinen menos vauvan vaatteita, eli kaikki 50-60 senttiset olis sit pesty. mut viel on kaikki lakanat yms.

kyllä pesemistä riittää....

tulee vähän parempi olo kun on jotain tehny.

mulla ei vielkään pissata yöllä mut muuten täl viikol kaikki yöt ollu tuskaa. kääntyminen sattuu ja välil herään tuskan hikeen, huonoon oloon, miehen kuorsaukseen, lonkan särkyyn, jalkojen kramppiin...

kaikkee ihanaa löytyy. ja tää kaikki vaikuttaa taas siihen et olen ihan sairaan kiukkunen koko ajan ja saan raivareita ja suutun ukolle pienestäkin asiasta. onneksi aina kyl sovitaan tai unohdetaan koko asia.

minä kun en anteeksi pyydä, täytyis kyl varmaan opetella. tulee niin usein sanottua pahasti.

outoa tosiaan ajatella et oikeestaan minä hetkenä hvänsä joku meistä voi olla laitoksel synnyttämässä. toivottavasti tietty sellanen jolla viikkoja tarpeeksi.

jänskättää :)

mulla valitettavasti on sellanen olo et mulle tehään sektio, en tiiä miks mut tuntuu ettei tää beibi haluu kääntyä. mut tää on taas tätä mun pessimistisyyttäni.

nyt tulee huono juttu. voipi olla etten sittenkään pääse tre-miittin. olis yhtiökokous jos aikas tärkeitä asioita. menisin äitin puolesta (sekun tän kämpän omistaa) mut huom! ei ole viel varmaa. eli peukut pystyyn et äippä pääsis ite.

nyt taas koneen tyhjennykseen!

kevätpäivää kaikille!!!

meppe81 ja ruoto34rv

Vierailija
13/25 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusia masukuvatuksia täälläkin... http://irc-galleria.net/view.php?nick=millipilli&image_id=31980241

meppe, peukut pystyssä ollaan täällä, että pääsisit mukaan miittiin!!!

Vierailija
14/25 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulipa neuvolassa käytyä, tässä hieman infoota:

rv 30+3

paino: +950 g/viikko (yhteensä 14,6 kg ekasta neuvolakäynnistä)

turvotusta on.

RR: 128/65

pissa puhdas

sf: 28,5 cm

vauvan syke: 130-145

paino vaan nousee ja nousee.. =(

muuten kaikki hyvin ja meiän neiti hengailee nyt sitten poikittain ja se selittää paljon sitä että kylkiluut ihan rikki. hyvä ettei oo perätilassa. sf-mitta olis varmaan myös isompi jos olis oikein päin. mut hieman keskikäyrän yläpuolel mennään kuitenkin.

nyt syömään, ihan karsee nälkä koko ajan...

my_selene ja neitinen rv 30+3 (jos on menee " kaavan" mukaan niin enää 7 viikkoa!)

Vierailija
15/25 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sitten otin vähän edellisen yön univelkoja takaisin ja nousin vasta puoli tuntia sitten, joten hyvää huomentapäivää kaikille!

Kiitos vielä kaikille mukavista sanoista! Nyt on mieli vähän parempi ja yritän ajatella että ollaan tosiaan päästy jo näin pitkälle eli ei varmaan olisi vauvalla hätää vaikka joutuisivatkin sitten leikkaamaan vähän aiemmin. Nyt täytyy vaan katsoa ja odotella mitä tapahtuu.

Nallurille ihan ensimmäiseksi vielä tsemppausta täältä. Toivotaan että kaikki kääntyy vielä parhain päin! Tämä odottelu tässä juuri ikävintä onkin! Mullakin naistenklinikalle meno vasta parin viikon päästä jolloin asiat alkavat todella selviämään. Nyt pitää vaan laskea tarkkaan liikkeitä kuten lääkäri sanoi ja mennä sitten päivystykseen jos vähänkään tuntuu siltä ettei vauva liiku tarpeeksi. Eilenkin illalla tarkkailin kaksi tuntia liikkeitä ja ihan hyvin kyllä liikkui. Toivotaan siis että istukka jaksaisi hoitaa tehtäväänsä vielä pari viikkoa.

Meppelle myös tsemppiä että vauva tajuaisi kääntyä vielä oikein päin. Mullakin ihan sellainen tunne että sektio tässä tulee. Tosin meillä Bruno katsoi vauvan asennon ja sanoi että on melkoisen epätodennäköistä että sieltä enää kääntyy. Eli kyllä minäkin olen mielessäni alkanut vähän valmistautua tähän vaihtoehtoon.

Pikku-milli taitaa tosiaan olla pisimmällä. Teillä tulee huomenna 35 täyteen ja meillä sitten lauantaina. Tähän kun vielä ottaa mukaan sen meidän mahdollisen sektion niin saattaapi olla että ei tosiaan mene kauaa kun on jollain käärö sylissä. Saas nähdä kumpi ehtii ensin. ;)

Nyt suihkuun ja sitten pienelle kävelylenkille!

Emmi ja prinsessa 34+5

Vierailija
16/25 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ole pahemmin tullut tänne taas vähään aikaan kirjoiteltua. käyn kyllä aktiivisesti lukemassa juttujanne päivittäin, joskus useammankin kerran päivässä.

odotukseen kuuluu hyvää. tänään kävin neuvolassa taas pari kertaa. ensin aamulla mittauttamassa paastosokerit ja sitten vielä syönninjälkeiset sokrut ja samalla tava neuvolakäynti. sokrut oli ok ja kaikki muukin hyvin. painoa oli tullut aikalailla +550g/viikko, mutta täti ei ollut huolissaan, koska tähän mennessä tullut yhteensä vain noin 6 kiloa. sf-mitta huiteli taas 31 sentissä ja käyrän ylärajoilla, joten luultavasti pääsen (huom!pääsen, en joudu) kokoarvioultraan muutaman viikon päästä. pienemmät sf-mitat kuitenkin, kun esikoista oottaessa.

onneksi sain kotiin nyt sellasen verensokerimittarin, ettei tarvi koko aikaa rampata neuvolassa. on vaikea järjestää tolle pikku jäpikälle hoitajaa jatkuvasti.

olo on koko ajan sellanen, että tää vauva syntyy etuajassa. ihan ku

pää roikkuis ulkona ja supistelee usein.ponnistusvaiheolo. ei kipeitä supistuksi, mutta inhottavia ja jollain lailla tuskaisia. yritän tässä nyt pitää vauvan sisällä kuiteski kuukauden päivät ainaki, ettei sitte varmasti oo " keskeneränen" . eikä mulla todellakaan oo kiirus synnyttämään...aaargh, alkaa jännittään!!

onko muuten teillä muilla rakenneultrakuvissa näkynyt mitään mielenkiintosta vauvan jalkovälissä???meiän papulla näkyy siellä valkoinen kolmio ja sellaset pollit kolmion alapuolella. oiskohan ne sitten kivekset vai häplärit???ja mikä on se kolmio?luuta se ainakin on ku ihan vitivalkoisena näkyy kuvassa. en meinaa pysyä housuissani, kun jännittää, että kumpi meille tällä kertaa suodaan!!!

jees poks, hyvät päivän jatkot kaikille odottajille ja masuille!

mammili ja papunen 33+2

Vierailija
17/25 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain nimittäin meidän 3 alle kouluikäistä lähimpään päiväkotiin siihen asti, kunnes viikkoja on turvallinen määrä, ja vähän enemmänkin eli huhtikuun loppuun. Nyt uskaltaa taas huokasta...

Eilen illalla saunoin oikein antaumuksella. Se lopetti supistukset niin kuin aina tähän asti. Lisäksi join reilusti, mutta veskissä ei tarvunut käydä kuin kerran - eli huippuhyvä yö, kun lapsetkaan eivät herätelleet :)

Kirkasta päivää! peik 31+4

Vierailija
18/25 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammili; me saatiin tietää sukupuolta 3/4d-ultralla. sillon ei jääny mitään epäselväks. =) ei oo mitään muistikuvaa minkänäköistä siellä alakerrassa on. olen muutenkin hieman huono tulkitsee noi kuvat. no, kolmas tyttö meille (mulle 3. miehelle eka) ainakin tulossa.

Peik; oikein hienoa että asia järjestyi. nyt voi huoletta nauttia loppuodotuksesta tai ainakin levätä enemmän. voi jos minäkin saisin hieman lepoa. nää neiditi kuitenkin vaatii osansa. helpottava tieto on se että kohta on kevät eikä tarvii pukee niin paljon vaatteita. leikkipuistossakin lapset viihdyttää ittensä kun ei oo lunta ja jäätä joks paikassa.

kevättä odotellessa..

my_selene ja neitinen rv 30+3

Vierailija
19/25 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva maha jo pikku-millillä!

Eilen valittelin ettei vauva oo muutamaan päivään liikkunut juurikaan niin nyt se on sitten taas herännyt touhuamaan;). Saa taas alapää kunnon potkuja, auts! Ihan kauheen tuntusta. Sais kääntyä pikaseen taas pää alaspäin. Mielummin ottaisin osumaa kylkiluihinkin.

Aamulla kun käytiin esikoisen kanssa ulkona, niin kauheita liitoskipuja oli joka askeleella ja sen lisäksi sitten vauva vielä potki, niin kyllä on alapää hellänä. Ei mulla viimeks ollut mitään ongelmia koko raskausaikana, tai hyvin meni loppuunasti, niin nyt saa sitten tuntea kaikenlaista remppaa.

Oon tässä koittanut houkutella miestä lähtemään lauantaina Ikeassa käymään, mutta vielä en oo saanu mitään kunnon vastausta. Ilmeisesti se harkitsee asiaa vielä. Tekis mieli jotain kivaa mennä ostamaan.

Niin ja kukas se nyt oli joka sanoi ettei oo vielä tälle tulevalle vauvalle laittanut mitään valmiiksi, niin älä huoli, en oo minäkään. Esikoisen kohdalla kaikki oli jo valmiina tähän aikaan, mutta toisinpa on nyt:)! Täytyy kai sitten muutaman viikon päästä ruveta jotain kattelemaan.

Tässä just yks ilta mietin, että täytyy taas pinnasänky koota kohta...niin tajusin, että ei hitto, meille on oikeesti tulossa taas vauva! Ja kestää taas kaks vuotta ennen kun sen on saanu kasvatettua siihen minkä ikäinen esikoinen on nyt. Huh, hullu täytyy olla jotta kaiken jaksaa taas alusta alottaa... :))

äiskä-04 rv 30+4

Vierailija
20/25 |
23.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti alkaa olla kevättä rinnassa, kun tiet sulaa ja aurinko paistaa ja lämmittääkin jo :D

Meillä jäi kuopuksen kanssa kerhot väliin, kun nosti illalla kuumeen. 39½ oli kun kävi nukkumaan.Kaks suppoa annoin ja parin tunnin päästä mittasin niin oli 41.3, että tosi hyvin tehoaa... Mutta eipä ne ikinä oo tehonnu. Mitkään kuumetta alentavat. Sitten seisoin ovenraossa tulikuuma neiti kainalossa, että sais vähän alenemaan kun käy hengitys jo vaikeeks kun nousee päälle 41:n. No nyt on onneks jo parempi.

Kävin sitte yksinäni labrassa, kun ukko on lomalla. Kyllä oli lepposaa vaan istua ja lukea lehteä vuoroa odottaessa :) Neuvolantäti ei edelleenkään suostu ottamaan multa verikokeita, vaan passittaa purnukoitten kanssa labraan...

Millillä on jo tosi muhkea maha :D Mun tänhetkinen masu on samaa kokoluokkaa, kun niissä Millin kuvissa viikolla 23.

Vauva on ollut tänään todella hiljanen. Viimisen viikon on ollut jo hyvinkin rauhallinen, mutta tänään saan tökkimällä tökkiä mahaa ja vauva tuuppaa hyvällä tuurilla kerran takasin. Ei mitään toivoa saada kymmentä liikettä tunnissa laskettua! Alkaa jo kyllä huolestuttaa ihan todella. Jos ei iltaan mennessä yhtään piristy, niin käyn kyllä näytillä. Tai soitan...

Nalluri ja HYVIN vaisu ötö 31+5