Mitä puoluetta kissasi äänestää?
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Kissani on muka olevinaan vihervasuri. Piilotin sen äänestyslipun enkä avaa sille ulko-ovea vaalipäivänä. Sanoin sille, että kenen leipää syöt sen lauluja laulat.
Meillä ei oikein onnistu tuo perustelu. Asutaan maalla ja kissa pyytää hiiriä ja myyriä ja kantaa portaille meitä muita varten ne, mitä ei jaksa itse jaksa syödä. Katsoo olevansa työläinen ilman muuta. Työväenlauluja laulaakin koko ajan. Ja valitettavasti laulaa vain sisällä, koska ulkona sen pitää aina olla varuillaan hiljaa, jos sattuisi nappaamaan saaliin.
Hyvä hiirikissa, mutta on siinä sietämistä, kun työväenlaulut raikaa kotona koko ajan. Ja nuotin vierestä vielä, kun ei se edes osaa laulaa.
Oikeutta eläimille puoluetta tietenkin. Pitää olla ravitsevaa ruokaa, puhdas hiekkalaatikko (potta), säännölliset eläinlääkäripalvelut, turkin harjaukset, silitykset, kynsien leikkaukset, lämmin asunto, rauhallinen paikka jossa saa nukkua kenenkään häiritsemättä.
Itsemääräämisoikeus, eläintä ei saa pukea kuin nukkea. Mitä te muut ajattelette kun näette kotieläimen kuvattuna, videoituna ihmisten vaatteissa kravatti kaulassa, hattu päässä, näyttääkö eläin onnelliselta?
Minun mielestä ei. Pidän eläimen hupipukemista väkivaltaisena tekona.
En tietenkään tarkoita niitä mm. sade-ymv. suojavaatteita joita laitetaan koirille tai Lämmittävää loimea hevosen selkään ratsastuksen jälkeen. Eläin osaa jopa ilmaista sen mikäli vaate häiritsee.
Jotakin pioneeripuoluetta on kuulemma suunnitellut äänestävänsä, ehkä KVRää (kissojen vapautusrintama.)
En kyllä ymmärrä kissani ajatusmaailmaa, neitonen taitaa olla vähän todellisuudesta vieraantunut. Tai sitten suunnittelee uraa diktaattorina.
Äänestäisi mielellään Itsenäisyyspuoluetta, mutta jää kuitenkin vaalipäivänä nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Meidän persialaiskissa ei uskalla mennä äänestämään eikä muutenkaan poistua kotiovesta ulos. Menee aina vieraitakin piiloon sohvan taakse. Se on kuullut, että Iranilaisia pakotetaan palaamaan Iraniin. On yritetty sanoa, että se on syntynyt Suomessa (paperiton kuitenkin) ja eikä koko asia koske kissoja. Se ei usko meitä. Sanoo, että ei uutisissa ole mitään sellaista mainittu, että kissat saavat jäädä maahan.
Kerro kissallesi, että palautuksia tehdään Irakiin ja Afganistaniin, hänellä ei ole hätää. Paperittomat afgaaninvinttikoirat ovat kyllä vaarassa tulla palautetuiksi, koska persujen mielestä Suomi kuuluu suomenpystykorville ja ajokoirille.
Onko kissasi maahanmuutomyönteinen? Olisiko hän valmis ottamaan enemmän syyrialaisia hamsteripakolaisia?
Minun kissa on laiska, väriltään hyvin tumma, ei ymmärrä juuri sanaakaan suomea. Täysin piittaamaton kaikista säännöistä.
Eli vihreitä tai vasemmistoliittoa.
Vierailija kirjoitti:
Minun kissa on laiska, väriltään hyvin tumma, ei ymmärrä juuri sanaakaan suomea. Täysin piittaamaton kaikista säännöistä.
Eli vihreitä tai vasemmistoliittoa.
Onko tehnyt päivääkään palkkatyötä?
Kissani on vaikeasti syrjäytynyt, ei sitä kiinnosta yhteiskunta tai vaalit. Se vaan syö ja nukkuu päivät.
Vierailija kirjoitti:
Pilaan nyt ilon sanomalla, että kissat ei voi äänestää!
...
Aha...arvaa moneltako kissalta vedit nyt silakan suusta?
Vierailija kirjoitti:
Kissani on vaikeasti syrjäytynyt, ei sitä kiinnosta yhteiskunta tai vaalit. Se vaan syö ja nukkuu päivät.
Oletko kokeillut kuntouttavaa toimintaa?
Vihreitä. Ihan yksiselitteisesti, ei ole edes muita vaihtoehtoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea ollaan ehdotettu mutta ei siihen oikein saa minkäänlaista kontaktia. Tuntuu että olen täysin epäonnistunut kasvattajana. Epäilen myös että kissani on autistinen.
Mun kissa äänestää Kristillisdemokraatteja, koska on huomannut kristilliset arvot parhaiksi kaikessa mun kanssa. Nih!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea ollaan ehdotettu mutta ei siihen oikein saa minkäänlaista kontaktia. Tuntuu että olen täysin epäonnistunut kasvattajana. Epäilen myös että kissani on autistinen.
Voi ei, pitäisikö teistä tehdä misu?
Ei ketään, on niin kiireinen valmistellessaan tulevaa presidentinvaalikampanjaansa vuodelle 2018.
Meidän kissa on kyllä Halla-aholainen persu. Sen mielestä muilla eläimillä ei ole minkäänlaista oikeutta hänen reviirilleen. Pienempiään kohtaan käyttäytyy jopa hyvin väkivaltaisesti. Epäilen, että on saattanut jonkun hiiren jopa tappaa, mutta ei tunnusta. Isommat eläimet kuten koirat saavat aikaan raivokohtauksen. Ei auta, vaikka kuinka yrittäisi opettaa, että erilaisillakin yksilöillä on oikeuksia. Suhtautuu hyvin epäluuloisesti jopa mustiin kissoihin. Sylkäisee heti kolme kertaa vasemman olkapäänsä yli, jos sellaisen näkee juoksevan tien yli.