Mitä puoluetta kissasi äänestää?
Kommentit (67)
Kokoomusta. Olen vauvan kanssa kotona ja hän sen kun protestoi, töihin ja tarhaan on meitä ajamassa täältä.
Oma kissani äänestää Kristillisdemonikatteja.
Meidän persialaiskissa ei uskalla mennä äänestämään eikä muutenkaan poistua kotiovesta ulos. Menee aina vieraitakin piiloon sohvan taakse. Se on kuullut, että Iranilaisia pakotetaan palaamaan Iraniin. On yritetty sanoa, että se on syntynyt Suomessa (paperiton kuitenkin) ja eikä koko asia koske kissoja. Se ei usko meitä. Sanoo, että ei uutisissa ole mitään sellaista mainittu, että kissat saavat jäädä maahan.
Mun kissa on arestissa äänestyspäivänä, koska äänestää Kokoomusta, ja se ei käy mulle. Kisuli luulee, että se on Kokoo-Mus. Yleensä ihan välkky kissa, poliittisesti outo.
Kissani delegoi äänestämisensä henkilökunnalleen eli minulle. Mikki Hiirtä käski äänestää.
Ilmiselvä porvari on, kuvittelee olevansa jotain parempaa ja hyödyksi meidän taloudelle, eli kokoomukselle menee ääni.
Minun kissani äänestää piraattipuoluetta. Ei hyväksy yksilönvapauksien eikä omistusoikeuksien yms rajoittamista.
Lienee se ja sama kun ei lemmikeillä ole äänioikeutta.
Kisu täyttää vasta kesällä 18 joten ei saa vielä näissä vaaleissa äänestää. On kyllä niin vanha ja raihnas ettei se jaksaisi koppiin laahustaakaan. Mutta vihreille menisi ääni ehdottomasti koska kissa on sivistynyt kaupunkilainen!
Mulla ei oo kissaa mut mun lemmikkiapina aikoo äänestää vihreitä..
Vierailija kirjoitti:
Minun kissani äänestää piraattipuoluetta. Ei hyväksy yksilönvapauksien eikä omistusoikeuksien yms rajoittamista.
Meillä koira on hurahtanut tuohon piraattipuolueeseen. Se odottaa, että piraattipuolue vapauttaisi sen hihnasta ja antaisi sille vapauden yksin ulkoiluun ja vapaan tapaamisoikeuden omiin "kavereihin". Uroskoira, kyllä sen tietää, tuoksujen perään lähtis ja lujaa...
Vierailija kirjoitti:
Lienee se ja sama kun ei lemmikeillä ole äänioikeutta.
Oot kyllä tylsä, tää on hauska ketju.
Mä oon aika varma että mun toinen kissa on kommunisti. Ensin luulin että se on äärioikeistolainen, mutta kyllä sen viime aikainen käyttäytyminen vaikuttaa kovin neuvostomyötämieliseltä. Kommunistista puoluetta tuo taitaapi äänestää, prkl.
Sitä puoluetta, jonka kannatus toisi kissalle eniten ruokaa.
Veikkaan, että kissani on ehkä vasemmistolainen, koska suhtautuu hyvin solidaarisesti koiriin ja kanikin on kaveri, eikä kukaan itse tienaa mitään, vaan on muiden elätettävänä. Aina on mankumassa, että nyt se jääkaapin ovi auki, täällä kuolee nälkään, ja mä saan maksaa sen lääkärinlaskutkin ja hoitaa jätehuollon. Olen ehdottanut, että se menisi töihin, pyydystäisi vajasta hiiren taikka jotain, mutta se vaan katselee pitkin nenäänsä niitä työhommia, vaatii katkarapuja ja makaa päivät pitkät sohvalla ketarat oikosenaan.
Kotitaustakin sillä sellainen, että äitinsä teki pentuja yhdelle jos toiselle kollille ja jätti sitten kakarat muiden hoidettaviksi. Ei ehkäisystä tietoakaan, saati että olisi pennuille mitään työhommia opettanut. Ilmaseks pitää kaikki saada tai alkaa karmea mourunta.
Kaikenlaisia lusmuja mäkin elätän..
Kissani on muka olevinaan vihervasuri. Piilotin sen äänestyslipun enkä avaa sille ulko-ovea vaalipäivänä. Sanoin sille, että kenen leipää syöt sen lauluja laulat.
Molemmat äänestävät Suomen Maatiaiskissapuoluetta, toinen on itsekin ehdolla valtuustoon (äänestänee itseään?)