Mitä puoluetta kissasi äänestää?
Kommentit (67)
Meillä on nyt ihan perhekriisi kissamme kanssa, kun aikoo äänestää persuja, kun ovat lihansyöjäpuolue ja minä vihreitä. Olen ollut niin joustava, että suositellut RKPtä ja perustellut, että rannikon kalastajat ovat usein sen väkeä. RKPn voisin jotenkin vielä sietää, mutta asua nyt jonkun persun kanssa, apua. Millä käännän kissani pään? Pelkään, että joudun luopumaan kissastani, jos persuja äänestää. Ihan mikä muu puolue kelpaisi, mutta mitä keksin perusteluksi?
Kissani vihaa naisia, joten naisehdokkaat on ainakin poisluettu.
Rakastaa myös raakaa lihaa ja vihaa kasviksia, joten vihreät on poissuljettu.
Lisäksi kissani tykkää leikkiä pahvilaatikoilla ja tyhjillä oluttölkeillä.
Eli kissani on melkovarmasti persu.
Demareita. Mun kissa osaa ajatella muitakin kuin itseään.
Nuo ovat kyllä sysimustia kokoomuslaisia. Käyttävät häikäilemättä minua ja rahojani kuninkaalliseen elämäntapaan ja ovat täysin minäminäensin-persoonia.
Kiitosta ei kuulu koskaan.
Meidän kissa on itse ehdokkaana. Tänäänkin oli torilla jakamassa silakoita.
Ei mitään. Liian nuori äänestämään.
Pilaan nyt ilon sanomalla, että kissat ei voi äänestää!
Vierailija kirjoitti:
Sinä se et tiedä kissoista mitään.
Vihreitä, kommunisteja tai SDP:tä. Päivisn nukkuu ja odottaa, että uusi ateria tulee talonpuolesta karvaakaan väräyttämättä. Uhkailee elainsuojelulla, jos yritän ehdottaa että voisi käydä kellarissa pyydystämässä pari hiirtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä se et tiedä kissoista mitään.
Olinko liian kuivakka?☺
Meidän kissa on tainnut emonmaidossa jo saada keputartunnan. On maatilan navettakissan pentu ja viis veisaa nyt kaupunkikissana oman kaupungin asioista. Mutta puoluekanta on vankkumaton KEPU.
Eilen rapisteli ennakkoäänestyspapereitaan , oletan sen käyneen silloin ja luultavasti äänestää Suomen Naukujien ja Sisäkissojen Puoluetta. Ei parane kysyä kun on vaalisalaisuus.