Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan tätä asuntoa, suihkussa käymisestäkin tullut hirveä stressi!

Vierailija
05.04.2017 |

Seinänaapurit ja alakerran naapurit valittavat kaikesta! Parvekkeella ei saisi oleskella illalla, parvekkeella ei saisi polttaa valoja, askellamme liian raskaasti, telkkari on liian kovalla, musiikki on liian kovalla. Ei todellakaan luukuteta mitään, kaikki voluumit pidetään ihan normaalilla tasolla.

Seinänaapurit kyttäävät suihkun käyttöämme. Esimerkiksi jos mieheni on aamulla 10 min suihkussa ja minä myöhemmin 10 min, siinä on liikaa suihkuttelua. Kuulemma putket kohisee niin että se häiritsee heitä.
Olen viimeisilläni raskaana ja tykkään välillä ottaa pitkän, rentouttavan suihkun. Tämä on mahdotonta, koska tasan 10 minuutin jälkeen alkaa seinien hakkaaminen. Jos en heti hyppää pois suihkusta, tulevat ränkyttämään ovikelloa.

Eilen olin päiväunilla ja naapurit olivat tilanneet huoltomiehen tänne tarkistamaan putket. Olin väsynyt ja kipeä, en meinannut avata ovea koska luulin että joku myyjä siellä vaan on. Sitten alkoi vihainen ovikellon ränkkääminen ja oli pakko mennä avaamaan.
Siinä sitten katselin väsyneenä ja kipeänä puoli tuntia naapurin tilaamaa huoltomiestä, joka penkoi keittiön putket ja kylppärin putket esiin kaapissa olevien romujen alta.

Olisi kuulemma tullut sisään omilla avaimillaan jos en olisi avannut, koska naapuri epäili että meillä vuotaa putket. Paskat epäili.

Vuokranantajallekin ovat soitelleet, että minä muka otan joka päivä melkein puolen tunnin suihkuja.

Kommentit (117)

Vierailija
41/117 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku ukkeli soittaisi ovikelloa ja yrittäisi tunkea putkia rassaamaan niin sanoisin ei kiitos ja vetäisin oven kiinni nenän edestä. 

Ap vaikuttaa sellaiselta liian kiltiltä ihmiseltä jota sitten kusipäät kiusaa ihan huvikseen.

Kasva ap ensin aikuiseksi, kasvata selkäranka, pidä puolesi ja jatka elämääsi normaalisti ja lakkaa nöyristelemästä niitä "kerrostalokyttääjänaapureita".

Vierailija
42/117 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi ollut pakko päästää putkimiestä sisälle. Vuokranantaja voi tulla putkimiehen kanssa mutta siitä pitää sopia ennalta.

Mä en olisi päästänyt. Enkä olisi muuten avannut oveakaan. Ei ole pakko avata. 

Ja jos siellä kämpässäsi on vuoto etkä suostu avaamaan ovea, niin sinne on lupa tulla yleisavaimella. Jos estät huoltomiehen pääsyn paikalle ja esim. astianpesukoneen poistoletku vuotaa, niin sinä olet se, joka maksaa koko vuodosta aiheutuneen remontin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/117 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa ei "oteta suihkua", vaan käydään suihkussa, ollaan suihkussa, mennään suihkuun. Kaikkea ei voi kääntää suoraan englannista suomeksi. Toiseksi, miksi olet noin tossu? Ei kenenkään tarvitse sietä turhaa paskaa naapureilta. Siihen ei vaikuta se, oletko asunnon omistaja vai asutko vuokralla. Päivänselvä juttu. Kukaan ei voi tilailla toisen asuntoon mitään putkimiehiä sun muita tyyppejä, tai ainakaan sinun ei tarvitse päästää kutsumattomia (itsesi kutsumia) vieraita kotiisi. HALOO, käytä järkeäsi. Vai kuulostaako mielestäsi kovin normaalilta, että minä kuvitteellisena naapurinasi järkkään sinulle kotiisi siivoojan, koska epäilen ettet siivoa kotiasi koskaan? Tuohan on aivan sekopäinen ajatuskin XD Nyt sitä järkeä eloon ja oloon!

Vierailija
44/117 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin. Suihkussa saa olla silloin kun itse haluaa. Niin pitkään kuin itse haluaa. Tämä on ikuisuusjankkausaihe, joka ei jankkaamalla muuksi muutu. Sillä ei ole mitään väliä että tykkääkö naapuri putkien kohinasta vai ei. Omassa kodissa saa olla suihkussa aamulla, illalla, päivällä ja yöllä.

Vierailija
45/117 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurta veden ja energian tuhlausta olla aina 10 minuuttia suihkussa. Siis lorottaa päälleen puhdistettua ja lämmitettyä juomavettä ihan turhaan.

5 minuuttia riittää aivan hyvin peseytymiseen. Muu on tuhlausta.

Vierailija
46/117 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap aloituksesta ei käy ilmi, että miten ovat koettaneet itse parantaa tilannetta. Onko raskaiden askeläänten takia hankittu paksut matot tai pehmeät sisätossut? Onko telkkarin ääntä pienennetty ja tarvittaessa esim. hiljaisuuden aikaan telkkaria katsottu langattomilla kuulokkeilla? Jos ei itse ole valmis tekemään ongelmille mitään, niin naapurit todellakin vit*uuntuvat ja alkavat inhota ja rupeavat sitten valittamaan ihan kaikesta. Ja sille ei sitten loppua näy. Paljon on itsestä kiinni.

Vierailija
47/117 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsumattomia (itsesi kutsumia)

Oho, tuossa tuli pieni ajatuskatkos XD Siis tietenkin tarkoitan, että itsesi kutsumattomia XD Itsesi epäkutsumia XD

Vierailija
48/117 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap aloituksesta ei käy ilmi, että miten ovat koettaneet itse parantaa tilannetta. Onko raskaiden askeläänten takia hankittu paksut matot tai pehmeät sisätossut? Onko telkkarin ääntä pienennetty ja tarvittaessa esim. hiljaisuuden aikaan telkkaria katsottu langattomilla kuulokkeilla? Jos ei itse ole valmis tekemään ongelmille mitään, niin naapurit todellakin vit*uuntuvat ja alkavat inhota ja rupeavat sitten valittamaan ihan kaikesta. Ja sille ei sitten loppua näy. Paljon on itsestä kiinni.

Heh, oletpa idiootti. Kenelläkään ei ole velvollisuutta hankkia mattoja ja tossuja ja ties mitä vempaimia siksi, että naapuri valittaa. Jos äänieristeet ovat huonot, ne ovat huonot. Hän, joka ei talosta sellaisenaan pidä, voi muuttaa pois. Nauraisin varmaan itseni halki, jos saisin naapurilta käskyjä ostaa mattoja, tossuja ja katsoa telkkaria volumella 8 alkaen klo xx. Ja tiedoksi että minun alapuolellani ei asu ketään, siellä on kellari. Ja minä en olemuksellani aiheuta kenellekään päänvaivaa.

Vierailija
49/117 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huh! Mitenköhän nämä unelmanaapurit kestävät vauvan itkut, pyllynpesut, usein pyörivän pesukoneen..?

Pyörivää pesukonetta nyt ei tarvitse kenenkään sietää. Siitähän lähtisi aivan kamala meteli ja tekisi varmasti vahinkoa lattiaan ja seiniin.

Vierailija
50/117 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on kyllä vuokralaisena velvoite avata ovi jos joku soittaa ovikelloa. Voihan siellä olla vuokranantaja tai juurikin huoltohenkilö. Hanki oma asunto jos olet noin erakko.

Mitä tapahtuu jos ei avaa? Tuleeko tunti kyrpää perseeseen rangaistukseksi?

Minulle kelpaisi sellainen rangaistus.....

Vierailija
51/117 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi kauhea. Kyllähän tuossa on paljon kestettävää jos putketkin huutaa niin varmasti vituttaa. Etkö ole itse saanut aikaiseksi soittaa huoltomiehelle kun naapurien piti soittaa?

Ihmiselle riittää 5 minuutin suihku. Ja se että naapurit valittavat melusta, niin teillä on laitteet liian kovalla. Olette vain tottuneet kovaan mölytasoon.

Ja wtf, ovi kyllä avataan jos joku soittaa ovikelloa, mitä ihmettä?! Saisitte aika liukkaasti lähdöt minun omistusasunnostani.

Näillä viiden minuutin suihkuista höpöttävillä ei taatusti ole koskaan ollut upeita, pitkiä ja paksuja hiuksia. Ymmärrän, että ketjuttaa.

Vierailija
52/117 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurta veden ja energian tuhlausta olla aina 10 minuuttia suihkussa. Siis lorottaa päälleen puhdistettua ja lämmitettyä juomavettä ihan turhaan.

Enpä haluaisi olla sinun lähelläsi, ties kuinka pahasti löyhkäät. Minulla on pitkät ja paksut hiukset, joiden pesemiseen menee ainakin se 5 minuuttia shampoineen, hoitoaineineen ja huuhteluineen. Ja näitä hiuksia saakin huuhdella pitkään ja hartaasti, että aineet lähtevät varmasti pois. Jokaisella suihkukerralla en tarvitse hoitoainetta, mutta useimmiten tulee käytettyä. Lisäksi pesen suihkusaippualla koko kropan päästä varpaiisin. Niska, kainalot, kädet, jalat, pylly, pillu, varpaat, perse. Ja huuhtelu. Sheivaus. Naaman pesu, aineella tietenkin. Aineen huuhtelu pois. Tämä kaikki viidessä minuutissa? :"D Siihen menee puoli tuntia, aina.

Vierailija
53/117 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odottakoon rasittavat valittajanaapurit vain - kohtahan se teidän vauva syntyy! Silloin joudut käymään suihkussa keskellä yötäkin ja vauva itkee yöllä...

Tuostakin voi kyllä kehittää stressiä itselleen. Lapsen itku keskellä yötä ja aktiivinaapurit alkavat tehtailemaan lasuja...

Ja jos ilmoituksia alkaisi tulla riittävän paljon niin lastensuojelu tekisi rikosilmoituksen perättömien ilmoitusten tehtailemisesta. Vauvan itku kun ei ole vielä peruste lastensuojeluilmoituksen tekemiseen.

Vierailija
54/117 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siirryttiin huoneistokohtaisiin vesimittareihin ja kas kummaa, naapurin 30 min suihkuttelusessiot väheni ekan laskun jälkeen huomattavasti. Meillä maksetaan noin 20 e/hlö/kk vesimaksua, naapurissa ensimmäinen mittarin mukaan laskutettu kuukausimaksu oli 120 e/hlö. Kummasti lotraaminen vähenee, kun veden joutuu aidosti maksamaan itse.

Vierailija
55/117 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä haluaisi olla sinun lähelläsi, ties kuinka pahasti löyhkäät. Minulla on pitkät ja paksut hiukset, joiden pesemiseen menee ainakin se 5 minuuttia shampoineen, hoitoaineineen ja huuhteluineen. Ja näitä hiuksia saakin huuhdella pitkään ja hartaasti, että aineet lähtevät varmasti pois. Jokaisella suihkukerralla en tarvitse hoitoainetta, mutta useimmiten tulee käytettyä. Lisäksi pesen suihkusaippualla koko kropan päästä varpaiisin. Niska, kainalot, kädet, jalat, pylly, pillu, varpaat, perse. Ja huuhtelu. Sheivaus. Naaman pesu, aineella tietenkin. Aineen huuhtelu pois. Tämä kaikki viidessä minuutissa? :"D Siihen menee puoli tuntia, aina.

No sinä oletkin aika harvinainen tapaus, joten on ymmärrettävää että aikaa kuluu enemmän. Meillä muilla kun ei ole pestävänä sekä pyllyä että persettä.

Vierailija
56/117 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, oletpa idiootti. Kenelläkään ei ole velvollisuutta hankkia mattoja ja tossuja ja ties mitä vempaimia siksi, että naapuri valittaa. Jos äänieristeet ovat huonot, ne ovat huonot. Hän, joka ei talosta sellaisenaan pidä, voi muuttaa pois. Nauraisin varmaan itseni halki, jos saisin naapurilta käskyjä ostaa mattoja, tossuja ja katsoa telkkaria volumella 8 alkaen klo xx. Ja tiedoksi että minun alapuolellani ei asu ketään, siellä on kellari. Ja minä en olemuksellani aiheuta kenellekään päänvaivaa.

Heh, oletpa itse idiootti. Onko niin vaikea edes yrittää ottaa toiset huomioon? Onko niin ylivoimaista pitää vaikka niitä sisätossuja, jos sen ansiosta naapuritkin olisivat tyytyväisiä ja kaikenlainen valittaminen vähenisi? Juuri sinunlaisten itsekkäiden idioottien pitäisi muuttaa pois, jos et yhtään osaa ajatella omaa nokkaasi pitemmälle. Sinne kellarin suunnalle kuulutkin. Kyllä voi tosin mieli muuttua, kun eräänä päivänä yläpuolellesi muuttaa kantapäillään tömistelijä. Huonot äänieristykset talossa ei ole kenenkään vika, mutta sitten täytyy opetella elämään sen mukaisesti ja se ei pitäisi olla keneltäkään liikaa vaadittu, tai sitten voi muuttaa pois.

Vierailija
57/117 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ei kovin kummoiset hiukset taida olla.

Vierailija
58/117 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, oletpa itse idiootti. Onko niin vaikea edes yrittää ottaa toiset huomioon? Onko niin ylivoimaista pitää vaikka niitä sisätossuja, jos sen ansiosta naapuritkin olisivat tyytyväisiä ja kaikenlainen valittaminen vähenisi? Juuri sinunlaisten itsekkäiden idioottien pitäisi muuttaa pois, jos et yhtään osaa ajatella omaa nokkaasi pitemmälle. Sinne kellarin suunnalle kuulutkin. Kyllä voi tosin mieli muuttua, kun eräänä päivänä yläpuolellesi muuttaa kantapäillään tömistelijä. Huonot äänieristykset talossa ei ole kenenkään vika, mutta sitten täytyy opetella elämään sen mukaisesti ja se ei pitäisi olla keneltäkään liikaa vaadittu, tai sitten voi muuttaa pois.

Olet väärässä.

Vierailija
59/117 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kellään ri kylläkään ole velvollisuutta ostaa paksuja mattoja taikka jotain helvetin tossuja naapurin takia.

-Ohis

Vierailija
60/117 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kahdet naapurit valittaa niin tuskin ihan turhasta??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan