Kenen mielestä ihan _aidosti_ miehen pleikkaripelaaminen on lapsellisempaa kuin naisten harrastukset?
Lasketaan naisen harrastuksiksi vaikka somettaminen, blogittaminen, blogien seuraaminen, TV-sarjojen katselu tai kirjojen lukeminen.
Onko mielestänne pleikkarilla pelien pelaaminen jotenkin huonompi harrastus ja ajanviete?
Kenen mielestä vaikuttaa miehen kunnollisuuteen ja jopa haluttavuuteen jos aikuinen mies pelaa pelikonsolilla?
Kommentit (121)
Täh? Olen nainen ja pelaan pleikkaria. Tällä logiikalla se ei siis voi olla lapsellista? Vai mitä hittoa tuo aloitus oikein tarkoittaa? "Miesten ja naisten harrastukset" haloo, kivikausi meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TheLegend27 kirjoitti:
Ei kai kukaan aikuinen oikeasti pelaa millään muulla kuin PC:llä?
Minä pelaan pleikkarilla, kun en jaksa roveltaa ja päivittää sitä konetta JOKA kerta kun haluaa pelata.
Pelaan 2010 ostetulla koneella. Steam ja muut palvelut ja pelit päivittyvät nykyään automaattisesti ilman mitään panosta ihmiseltä itseltään, joten ei ole kyllä vaikeaa.
oma PC ostettu 2011,steamista ostellaan pelejä,vanhempia ja uusia,saa halvalla.
Ei kai kukaan "harrasta" tv-sarjoja? Onko av:lla roikkuminenkin harrastus? Pleikalla pelaaminen on huono ja ilmeisen addiktoiva tapa. Arvostan enemmän esimerkiksi ulkoilua, käsitöitä ja ruoanlaittoa.
En koskisi pleikkaa pelaavaan mieheen kolmen metrin kepilläkään. Mielikuvituksettomien sohvaperunoiden harrastus, instant turn off.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lasketaan naisen harrastuksiksi vaikka somettaminen, blogittaminen, blogien seuraaminen, TV-sarjojen katselu tai kirjojen lukeminen.
Onko mielestänne pleikkarilla pelien pelaaminen jotenkin huonompi harrastus ja ajanviete?
Kenen mielestä vaikuttaa miehen kunnollisuuteen ja jopa haluttavuuteen jos aikuinen mies pelaa pelikonsolilla?En ymmärrä kysymystäsi, koska siinä on monta eri kysymystä, jotka eivät ole mitenkään yhteismitallisia. Mutta vastaan: en voisi olla miehen kanssa, joka harrastaa pleikkarilla pelaamista, koska minun on äärimmäisen vaikea kuvitella 50+ miestä käyttämässä rajallista vapaa-aikaansa sellaiseen. Tiedän kyllä mieheni pelaavan koneella pasianssia ja joskus hän jopa unohtuu pelaamaan sitä turhankin pitkäksi ajaksi, kun kirjoitustyö ei oikein luista, mutta olen itsekin joskus ollut koukussa pasianssiin. Puhutaan kuitenkin vain max puolesta tunnista kerran-pari viikossa, ja siellä koneella ollaan valmiiksi työn takia.
Avauksessasi myös laskit ihan ilman minkäänlaisia perusteluja naisille toimintoja, jotka itse määrittelit harrastuksiksi. Oletat siis, että ne ovat yleisiä naisten keskuudessa ja että naiset pitävät niitä nimenomaan harrastuksinaan. Ilman yhtään mitään perusteluja, että näin olisi.
Lopuksi kysyt kenen mielestä pelaaminen vaikuttaa miehen kunnollisuuteen ja haluttavuuteen. No, esimerkiksi minun mielestäni.
Mitäs se sun miehes sitten saa tehdä sillä rajallisella vapaa-ajallaan? Viihdyttää sinua? Rakentaa sinulle mökkiä? Urheilla?
Mieheni saa tehdä vapaa-ajallaan ihan mitä haluaa. Tähän aikaan vuodesta hän rassaa aika paljon moottoripyörää. Minä taas voisin viettää kaiken vapaa-aikani puutarhassa. Yhdessä tehdään kaikenlaisia kunnostus- ja nikkarointihommia, liikutaan ja luetaan paljon. Matkustellaan ja retkeillään. Jos tutustumisvaiheessa olisi käynyt ilmi, että hän haluaa pelata konsolipelejä, niin hän ei olisi mieheni. Ihan yhtä lailla uskallan väittää, että jos minä olisin halunnut viettää kaiken vapaa-aikani shoppailemassa niin minä en olisi hänen naisensa. Miksi se on sinulle ongelma, että ihmiset haluavat kumppanin, joka arvostaa ja harrastaa samanlaisia tai saman kaltaisia asioita ja ajankäyttöä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen mielestä vaikuttaa miehen kunnollisuuteen ja jopa haluttavuuteen jos aikuinen mies pelaa pelikonsolilla?En ymmärrä kysymystäsi, koska siinä on monta eri kysymystä, jotka eivät ole mitenkään yhteismitallisia. Mutta vastaan: en voisi olla miehen kanssa, joka harrastaa pleikkarilla pelaamista, koska minun on äärimmäisen vaikea kuvitella 50+ miestä käyttämässä rajallista vapaa-aikaansa sellaiseen. Tiedän kyllä mieheni pelaavan koneella pasianssia ja joskus hän jopa unohtuu pelaamaan sitä turhankin pitkäksi ajaksi, kun kirjoitustyö ei oikein luista, mutta olen itsekin joskus ollut koukussa pasianssiin. Puhutaan kuitenkin vain max puolesta tunnista kerran-pari viikossa, ja siellä koneella ollaan valmiiksi työn takia.
Avauksessasi myös laskit ihan ilman minkäänlaisia perusteluja naisille toimintoja, jotka itse määrittelit harrastuksiksi. Oletat siis, että ne ovat yleisiä naisten keskuudessa ja että naiset pitävät niitä nimenomaan harrastuksinaan. Ilman yhtään mitään perusteluja, että näin olisi.
Lopuksi kysyt kenen mielestä pelaaminen vaikuttaa miehen kunnollisuuteen ja haluttavuuteen. No, esimerkiksi minun mielestäni.
Mitäs se sun miehes sitten saa tehdä sillä rajallisella vapaa-ajallaan? Viihdyttää sinua? Rakentaa sinulle mökkiä? Urheilla?
Mieheni saa tehdä vapaa-ajallaan ihan mitä haluaa. Tähän aikaan vuodesta hän rassaa aika paljon moottoripyörää. Minä taas voisin viettää kaiken vapaa-aikani puutarhassa. Yhdessä tehdään kaikenlaisia kunnostus- ja nikkarointihommia, liikutaan ja luetaan paljon. Matkustellaan ja retkeillään. Jos tutustumisvaiheessa olisi käynyt ilmi, että hän haluaa pelata konsolipelejä, niin hän ei olisi mieheni. Ihan yhtä lailla uskallan väittää, että jos minä olisin halunnut viettää kaiken vapaa-aikani shoppailemassa niin minä en olisi hänen naisensa. Miksi se on sinulle ongelma, että ihmiset haluavat kumppanin, joka arvostaa ja harrastaa samanlaisia tai saman kaltaisia asioita ja ajankäyttöä?
Saa tehdä mitä haluaa, kunhan ei videopelejä? :D:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, paitsi pelata? Jos miehesi nyt löytäisi hyvän moottoripyöräpelin ja haluaisi pelata sitä 2h viikossa, otat eron? Ei mulle toki tuota mitään ongelmia että haluat tietynlaisen puolison, ei muakaan tuommoinen mustavalkoisuus, ehdottomuus, tietämättömyys ja itsekkyys satu sytyttämään.
missähän ohjekirjassa,tai säännössä sanotaan että harrastusten pitäisi olla järkevää.Ikävää että joillakin on huono mielikuvitus,suosittelen tähän pelaamista.Itse olen käynyt sellaisissa maailmoissa joita paraskaan mielikuvitus ei kykene käsittämään.Olen pelastanut useita maailmoja tuholta,vieraillut avaruudessa,rakentanut avaruuslaivoja ,ja asunut vierailla planeetoilla.Mielestäni jonkun "järkevä"urheiluharrastus on aika mitätöntä verrattuna omiin kokemuksiini.
Vaimon kanssa pelataan Barbi-DH-tiiminä Diabloa. Ollaan sitten vissiin molemmat lapsellisia lähes viiskymppisiä :D
kirjojen lukeminen oli mielestäni noist se harrastus joka ei ole lapsellisempaa. Muuten ollaan aika samaa tasoa esim. blogaus xD sehän vasta noloa ja lapsellista on. Ja sometus laskee ko joku sen harrrastuksesksi
Vierailija kirjoitti:
Kenen mielestä vaikuttaa miehen kunnollisuuteen ja jopa haluttavuuteen jos aikuinen mies pelaa pelikonsolilla?
On huono harrastus ja ajanviete, koska löhöily/ istuminen pitkiä aikoja on epäterveellistä.
On lapsellista, tätä ei kai tarvitse aikuisille edes perustella.
Vaikuttaa ainakin mielikuvaan kunnollisuudesta, mieleen tulee työtön, avuton, ylipainoinen ja huonokuntoinen luuseri.
Ei mies, vaan lapsi, joka käyttää aikansa hölmöön hömppään.
Vaikuttaa haluttavuuteen myös samoilla perusteluilla.
jotkut ottaa miehen jotka juo pari kaljaa iltaan jotkut miehen jotka ottaa pari fifaa
Miten tv-sarjojen katselu, sometus ja blogien seuraaminen on jotenkin parempaa ja aikuisempaa ja järkevämpää kuin pelaaminen? En käsitä ollenkaan. Varsinkin kun näistä valittajanaisista aivan varmasti joku on jotain candy crushia kuitenkin pelannut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen mielestä vaikuttaa miehen kunnollisuuteen ja jopa haluttavuuteen jos aikuinen mies pelaa pelikonsolilla?On huono harrastus ja ajanviete, koska löhöily/ istuminen pitkiä aikoja on epäterveellistä.
Vaikuttaa ainakin mielikuvaan kunnollisuudesta, mieleen tulee työtön, avuton, ylipainoinen ja huonokuntoinen luuseri.
Voisitko kuitenkin perustella, mä en ymmärrä vaikka olen 40v.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TheLegend27 kirjoitti:
Ei kai kukaan aikuinen oikeasti pelaa millään muulla kuin PC:llä?
Minä pelaan pleikkarilla, kun en jaksa roveltaa ja päivittää sitä konetta JOKA kerta kun haluaa pelata.
Pelaan 2010 ostetulla koneella. Steam ja muut palvelut ja pelit päivittyvät nykyään automaattisesti ilman mitään panosta ihmiseltä itseltään, joten ei ole kyllä vaikeaa.
Joo paitsi kun ne palvelut ja pelit päivittyy, ne alkaa ajan kanssa vaatia myös suorituskyvyltä enemmän. Itse ainakin saan olla päivittämässä näytönohjainta kokoajan uuteen että saan parhaan graafisen elämyksen. Osa nykypeleistä ei edes pyöri millään 2010 pakettikoneella.
No tämä on kyllä ihan totta. Kyllä minulla alkaa olla koneen päivitys ajankohtaista, kun useimmat uudet pelit eivät enää pyöri tällä mitenkään. Toisaalta Overwatch, CS:GO ja Dota 2 pyörii hienosti kaikki grafiikat minimissä, olen tyytyväinen. Monet indiepelit myös toimivat tällä perunalla ja ne ovat usein parempia kuin aivot nollissa pelattavat AAA-leffapelit.
Pakettikonettahan en ole koskaan ostanut, kallista ja tehotonta.
Mikäs siinä jos ei joka päivä vietä kaikkea vapaata aikaansa pleikkarin ääressä. Sama koskee muitakin harrastuksia..
ikävää ihmisessä on se että on siirretty se sisäinen lapsi jota olemme kehdosta,hautaan syrjään,unohdettuna.Jokaisessa aikuisessa on olemassa sisäinen lapsi.Sitä voi olla vaikeaa hyväksyä,mutta siellä se on jossain piilossa.Jos sitä ei olisi olemassa miten pystyisimmekään kommunikoimaan lapsien kanssa,ymmärtämään heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenen mielestä vaikuttaa miehen kunnollisuuteen ja jopa haluttavuuteen jos aikuinen mies pelaa pelikonsolilla?On huono harrastus ja ajanviete, koska löhöily/ istuminen pitkiä aikoja on epäterveellistä.
Entä naisessa nuo esitetyt harrastukset ja ajanvietteet? Eivät kerro avuttomuudesta, ylipainosta ja luuseriudesta?
Aloittaja laittoi kaikki naiset hihittävä pissis -lokeroon, lisäksi aloituksesta kävi selville, että ihan kaikki naiset vertailevat päivät pitkät kynsilakan sävyjä, haukkuvat blokkareita ja kuvaavat persettään someen. Laitoin sitten itsekin aloittajan nurkkahuoneessa päivät pääksytysten samaa peliä hakkaavaksi vässykäksi. Ei sen kummempaa.