Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenen mielestä ihan _aidosti_ miehen pleikkaripelaaminen on lapsellisempaa kuin naisten harrastukset?

Vierailija
05.04.2017 |

Lasketaan naisen harrastuksiksi vaikka somettaminen, blogittaminen, blogien seuraaminen, TV-sarjojen katselu tai kirjojen lukeminen.
Onko mielestänne pleikkarilla pelien pelaaminen jotenkin huonompi harrastus ja ajanviete?
Kenen mielestä vaikuttaa miehen kunnollisuuteen ja jopa haluttavuuteen jos aikuinen mies pelaa pelikonsolilla?

Kommentit (121)

Vierailija
21/121 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenen mielestä vaikuttaa miehen kunnollisuuteen ja jopa haluttavuuteen jos aikuinen mies pelaa pelikonsolilla?

Ehdottomasti en ottaisi konsolipelaajamiestä. Ei kiinnosta sellaiset ihmiset, joilla ei ole älyllisiä ja urheilullisia harrastuksia. Pelaaminen ei ole kumpaakaan.

Monessa pelissä tarvitaan hyviä refleksejä, logiikkaa ja strategisia taitoja.

T. Pelaamista, viulunsoittoa, neulomista ja kalastusta harrastava nainen

Vierailija
22/121 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kysy tämmöistä av mammoilta :D tiedät jo vastauksen. Itse tulee käytyä lenkillä 3 kertaa viikossa ja salilla 5, pelaan silti vapaa-ajalla ja ajoittan myös saanut rahaakin siitä. niin mainittakoon että 3 luokalta lukion loppuun englannin numero 10, kirjoitin myös L siitä. Kertaakaan en ole kirjoja avannut kotona, kaikki puhtaasti sosiaalisesti kanssakäymisestä peleissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/121 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti en ottaisi konsolipelaajamiestä. Ei kiinnosta sellaiset ihmiset, joilla ei ole älyllisiä ja urheilullisia harrastuksia. Pelaaminen ei ole kumpaakaan.

Videopelaaminen on koordinaatiomielessä ihan yhtä urheilullista kuin muutkin pelit. Kehollista ja aggressiivista se ei tietystikään ole, mikä tässä on naisille se isoin turnoff. On myös olemassa paljon älyä vaativia pelejä, vaikkakin ne ovat harmillisesti nykyään sukupuuton partaalla.

Vierailija
24/121 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaisit sinäkin tietokoneella kuten aikuiset. PC MASTER RACE!!

-nainen

Vierailija
25/121 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Lapsellista"... mitä väliä? Eihän tuollaisia edes ajattele muuta kuin jotkut yläasteajatusmaailmaan ja aikuisen esittämiseen juuttuneet pölvästit :D Muut tekee sitä mitä huvittaa.

Vierailija
26/121 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraan talousaiheisia blogeja. Perusteletko, miksi se on jotenkin huonoa. Kirjojen lukeminen on kaikin puolin hyödyllistä ja jokaisen avanhemman pitää lukea lapselle kirjoja. Aiemmin neuloin ja ompelin koko perheelle vaatteita ja se oli hyödyllinen harrastus. Aikuisen miehen pelaaminen on suunnilleen yhtä järkevää kuin nenän kaivaminen.

Mä en seuraa minkäänlaisia blogeja, työn puolesta sometan kyllä, kirjoja luen paljon, teen taidetta ja urheilen ja harrastan paljon muutenkin, samoja asioita tekee mies. Silti me MOLEMMAT pelatataan, usein, joskus tunteja kerrallaan. Kerro miten se on hyödytöntä tai haitallista tai ei-järkevää?

Vierailija
27/121 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa olla hyödyllisiä. Se on tärkeintä elämässä.

Vierailija
28/121 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lasketaan naisen harrastuksiksi vaikka somettaminen, blogittaminen, blogien seuraaminen, TV-sarjojen katselu tai kirjojen lukeminen.

Onko mielestänne pleikkarilla pelien pelaaminen jotenkin huonompi harrastus ja ajanviete?

En ymmärrä kysymystäsi, koska siinä on monta eri kysymystä, jotka eivät ole mitenkään yhteismitallisia. Mutta vastaan: en voisi olla miehen kanssa, joka harrastaa pleikkarilla pelaamista, koska minun on äärimmäisen vaikea kuvitella 50+ miestä käyttämässä rajallista vapaa-aikaansa sellaiseen. Tiedän kyllä mieheni pelaavan koneella pasianssia ja joskus hän jopa unohtuu pelaamaan sitä turhankin pitkäksi ajaksi, kun kirjoitustyö ei oikein luista, mutta olen itsekin joskus ollut koukussa pasianssiin. Puhutaan kuitenkin vain max puolesta tunnista kerran-pari viikossa, ja siellä koneella ollaan valmiiksi työn takia.

Avauksessasi myös laskit ihan ilman minkäänlaisia perusteluja naisille toimintoja, jotka itse määrittelit harrastuksiksi. Oletat siis, että ne ovat yleisiä naisten keskuudessa ja että naiset pitävät niitä nimenomaan harrastuksinaan. Ilman yhtään mitään perusteluja, että näin olisi.

Lopuksi kysyt kenen mielestä pelaaminen vaikuttaa miehen kunnollisuuteen ja haluttavuuteen. No, esimerkiksi minun mielestäni.

29/121 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan aikuinen oikeasti pelaa millään muulla kuin PC:llä?

☭ 7217 ☭

Vierailija
30/121 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa olla hyödyllisiä. Se on tärkeintä elämässä.

Muistakaa olla onnellisia. Se on tärkeintä elämässä.

Jos nenänkaivuu tekee sut onnelliseksi, just do it! (mutta kotona yksin)

Vierailija
31/121 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

TheLegend27 kirjoitti:

Minä pelaan pleikkarilla, kun en jaksa roveltaa ja päivittää sitä konetta JOKA kerta kun haluaa pelata.

Vierailija
32/121 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me pelataan tietokonepelejä miehen kaa yhdessä ja juodaan kaljaa :) joka viikonloppu!

N24

Vierailija
33/121 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kysymystäsi, koska siinä on monta eri kysymystä, jotka eivät ole mitenkään yhteismitallisia. Mutta vastaan: en voisi olla miehen kanssa, joka harrastaa pleikkarilla pelaamista, koska minun on äärimmäisen vaikea kuvitella 50+ miestä käyttämässä rajallista vapaa-aikaansa sellaiseen. Tiedän kyllä mieheni pelaavan koneella pasianssia ja joskus hän jopa unohtuu pelaamaan sitä turhankin pitkäksi ajaksi, kun kirjoitustyö ei oikein luista, mutta olen itsekin joskus ollut koukussa pasianssiin. Puhutaan kuitenkin vain max puolesta tunnista kerran-pari viikossa, ja siellä koneella ollaan valmiiksi työn takia.

Avauksessasi myös laskit ihan ilman minkäänlaisia perusteluja naisille toimintoja, jotka itse määrittelit harrastuksiksi. Oletat siis, että ne ovat yleisiä naisten keskuudessa ja että naiset pitävät niitä nimenomaan harrastuksinaan. Ilman yhtään mitään perusteluja, että näin olisi.

Lopuksi kysyt kenen mielestä pelaaminen vaikuttaa miehen kunnollisuuteen ja haluttavuuteen. No, esimerkiksi minun mielestäni.

Mitäs se sun miehes sitten saa tehdä sillä rajallisella vapaa-ajallaan? Viihdyttää sinua? Rakentaa sinulle mökkiä? Urheilla?

Vierailija
34/121 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TheLegend27 kirjoitti:

Minä pelaan pleikkarilla, kun en jaksa roveltaa ja päivittää sitä konetta JOKA kerta kun haluaa pelata.

Pelaan 2010 ostetulla koneella. Steam ja muut palvelut ja pelit päivittyvät nykyään automaattisesti ilman mitään panosta ihmiseltä itseltään, joten ei ole kyllä vaikeaa.

Vierailija
35/121 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin just pelata miehen Call of dutyä ja muita pelejä. Yllättävän vaikeaa. Olin ihan surkea. Vaatii sorminäppäryyttä, nopeaa reagointikykyä ja hyvää käsien ja silmien yhteistyötä. Ei ole helppoa toisella kädellä ohjata hahmoa ja toisella kädellä liikuttaa kameraa samalla kun hahmo juoksee.

Mutta liiallisuuksiin ei saa pelaaminen mennä. On hyvä jos pelaaminen on vaan rentoutumista, mutta turhan usein pelaajat eläytyvät peliin liian paljon ja hermostuvat kun peli ei sujukaan halutulla tavalla, ja sitten hermostuvat ja tiuskivat.

Vierailija
36/121 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hölmösti vertailee miehen ja naisen harrastuksia.

Kun miehen pleikkarin peluuta pitäisi oikeasti verrata talonrakentamiseen, lumitöihin, autonhuoltoon, lasten kanssa leikkimiseen ja satujen lukemiseen, urheiluharrastukseen, heikompien tuttavien auttamiseen....

Noihin verrattuna pelaaminen on tosiaan nenänkaivamista.

Vierailija
37/121 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä mielipiteitä viljellä ne, jotka muutenkin ovat aina sitä mieltä että ainoita järkeviä harrastuksissakin ovat ne mistä he ovat itse kiinnostuneita, kaikki muu on typerää jollain tavalla. Elämäkin pitäisi suosittaa juuri siten kuten he itse sitä suorittavat. Kaikki muu on jollain tapaa väärin, tyhmää tai lapsellisia.

Ne on näitä minäminäminä ja mun maailma ihmisiä. Ankeimpia ja yksiulotteisempia mitä löytyy. Maailma on mustavalkoinen, simppeli ja ajatukset yksinkertaisia.

Vierailija
38/121 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TheLegend27 kirjoitti:

Pelaan 2010 ostetulla koneella. Steam ja muut palvelut ja pelit päivittyvät nykyään automaattisesti ilman mitään panosta ihmiseltä itseltään, joten ei ole kyllä vaikeaa.

Joo paitsi kun ne palvelut ja pelit päivittyy, ne alkaa ajan kanssa vaatia myös suorituskyvyltä enemmän. Itse ainakin saan olla päivittämässä näytönohjainta kokoajan uuteen että saan parhaan graafisen elämyksen. Osa nykypeleistä ei edes pyöri millään 2010 pakettikoneella.

Vierailija
39/121 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaan noin 2 h päivittäin ps4 ampumapelejä. Käyn töissä, hoidan kotihommia tasavertaisesti kumppanini kanssa, huollan ja pesen pyörät ja autot, autan vanhempiani ja sisaruksiani tarvittaessa, olen kaikinpuolin muutenkin mallikansalainen. Pelaaminen ei ole syössyt minua vielä syrjäytymiskierteeseen.

Tunnen kyllä ihmisiä, jotka eivät käy töissä eivätkä hoida kotihommia, eivätkä oikein mitään muitakaan hommia. He juovat kaljaa aamusta iltaan ja pelaavat konsoli- ja tietokonepelejä. Näille ihmisille hieman vähempi pelaaminen voisi ehkä tehdä ihan hyvää. Tai sitten voi olla niin, että pelaaminen ei ole se vaikuttavatekijä vaan pelaaminen tulee vasta sitten kun ihminen on jo omaksunut tietynlaisen elämäntyylin.

Vierailija
40/121 |
05.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainenhan saa pitää "lapsellisena" ihan mitä oman rajoittuneisuuden ja lapsellisuuden kautta sellaiseksi kokee. Pääsääntöisesti aikuiset ovat kuitenkin päässeet yli sen teini-iän vaiheen, jossa tällaiset määrittelyt auttavat vahvistamaan omaa "aikuisuutta".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme