Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä v*ttu on maidan? Siis kun ne elämän koululaiset puhuu jostain suomi maidanista niin mitä se tarkoittaa?

Vierailija
04.04.2017 |

:o

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maidanin mielenosoitukset olivat Naton ja Obaman johtama venäläisvastainen fashistivallankaappauksen yritys.

Sitä, miksi Putinia nuolevat rajakit käyttävät tätä nimeä, en pysty käsittämään.

Niin tai miksi suvaitsevaiset pitävät Che Guevara paitaa, joka oli kiduttaja ja terroristi. Tai no oikeastaan sen ymmärrän.

Itse olen "suvaitsevainen" ja olen kyllä sen verran fiksu etten koskaan käyttäisi Che-paitaa, koetapa vähän rajoittaa niitä yleistyksiä.

Vierailija
22/53 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maidanin mielenosoitukset olivat Naton ja Obaman johtama venäläisvastainen fashistivallankaappauksen yritys.

Sitä, miksi Putinia nuolevat rajakit käyttävät tätä nimeä, en pysty käsittämään.

Niin tai miksi suvaitsevaiset pitävät Che Guevara paitaa, joka oli kiduttaja ja terroristi. Tai no oikeastaan sen ymmärrän.

Anteeksi, mutta paita, joka oli kidyttaja ja terroristi?:DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaistettuna maidan oli miekkari jossa kuoli ja tapettiin helvetisti väkeä, siis mielenosoittajia. Sen nimen käyttö onkin siten aivan helvetin loogista.

Vierailija
24/53 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mikä on Maidanin aukio ja mitä siellä tapahtui, mutta sitä en tiedä miten se liittyy rajakkeihin. Veikkaan, että he itsekään eivät tiedä ja epäilen, ettei heistä suuri(n) osa edes tiedä ko. aukiota ja sen tapahtumia.

Vierailija
25/53 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

maidan

mʌɪˈdɑːn/

noun

noun: maidan; plural noun: maidans

(in South Asia) an open space in or near a town, used as a parade ground or for events such as public meetings.

Origin

from Urdu and Persian maidān, from Arabic maydān .

Tässä tämä pääpiirteissään. Tulee siis kyseisiltä alueilta olevien tavasta pistellä torikokousta pystyyn...'

M46

Vierailija
26/53 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sen äidinkieli on varmaan venäjä tai sit se on näitä just ja just peruskoulun läpässeitä suomalaisia, joten annetaan vähän anteeks :)

Vierailija
27/53 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Majdan aukio Kiovassa. Ihan lonkalta. Se on Ukrainassa.

Miksi sitä käytetään rasistisessa mielessä?

Mielestäsi on rasistista vaatia, että henkilöt, joiden turvapaikkahakemus on hylätty, poistuisivat Suomesta? Eli 90 % suomalaisista on rasisteja?

Vierailija
28/53 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:o

Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi

Oliko liian asiaton hymiö?

Tuo "hymiö" tarkoittaa raiskattua rektaalia, josta on leikattu väliliha nöyryyttämisen vuoksi. Vanha tapa jossain päin maailmaa. Mm Espoon Keskuksessa.

Voi sinua landepaukku, se on centti ja se kuuluu suomen sadan kalleimman asuinpaikan joukkoon, ihan turhaan yrität luoda sille jotain slummistatusta :D

Vierailija
29/53 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä siksi etteivät he ole Putinia nuoleskelevia rajakkeja? Vai menikö liian vaikeaksi?

Vierailija
30/53 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mulla on toi paita, saanut helvetin monta syytettä ja nykyään istuu vankilassa :(

Miksi muuten isäm_maalliset ei yleensä osaa kirjoittaa äidinkieltään? Aika epäloogista.

Vierailija
31/53 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen "suvaitsevainen" ja olen kyllä sen verran fiksu etten koskaan käyttäisi Che-paitaa, koetapa vähän rajoittaa niitä yleistyksiä.

Käyttääkö joku niitä enää muutenkaan? Viimeksi olen nähnyt ehkä 15 vuotta sitten.

Vierailija
32/53 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttääkö joku niitä enää muutenkaan? Viimeksi olen nähnyt ehkä 15 vuotta sitten.

Ei taida käyttää. Viimeksi muistan nähneeni joskus 2000-luvun alussa. 

Vierailija
33/53 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo mulla on toi paita, saanut helvetin monta syytettä ja nykyään istuu vankilassa :(

Miksi muuten isäm_maalliset ei yleensä osaa kirjoittaa äidinkieltään? Aika epäloogista.

No kun ne eivät ymmärrä, että lukijoissa on paljon räppäreitä, jotka ovat äidin dokaamisen ja huumeiden käytön takia saaneet raskausaikaisen aivovamman ja huulihalkion. Heille kaikki pitää selittää selkotekstitettynä.

Vierailija
34/53 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on laku-Pekka t-paita. Sain sen joskus Pandalta, kun olin siellä pussittamassa karkkeja.

Vierailija
35/53 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on laku-Pekka t-paita. Sain sen joskus Pandalta, kun olin siellä pussittamassa karkkeja.

Vierailija
36/53 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
37/53 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei taida käyttää. Viimeksi muistan nähneeni joskus 2000-luvun alussa. 

Joo taisi olla muodissa joskus aikanaan, myytiin tyyliin jossain h&m:ssä. En nyt tiedä liittyikö suvaitsevaisuuteen mitenkään.

Vierailija
38/53 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea!

Vierailija
39/53 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään kolme kappaletta.

Vierailija
40/53 |
04.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maidan on ukrainaksi aukio. Maidan Nezhaleshnosti eli itsenäisyyden aukio oli tuo aukio, jolla ukrainalaiset protestoivat venäjämielistä presidenttiä vastaan 90 päivän ajan. Halusivat integraatiota Eurooppaan eikä Venäjään päin. Hauska lukea "maidanin aukio" koska tuo kirjaimellisesti tarkoittaa "aukion aukio" :)

t. Puoliksi ukrainalainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme