Mikä v*ttu on maidan? Siis kun ne elämän koululaiset puhuu jostain suomi maidanista niin mitä se tarkoittaa?
Kommentit (53)
Jos olet niin urpo, että et tiedä mikä oli "maidan" , niin ei varmaan kannattaisi nimitellä toisiakaan.
Vierailija kirjoitti:
Majdan aukio Kiovassa. Ihan lonkalta. Se on Ukrainassa.
Miksi sitä käytetään rasistisessa mielessä?
Minäkin haluan tietää, mutta kukaan ei ole kertonut.
Eri
Haluaako ne Suomi maidanit liittyä Ukrainaan?
No kertokaa nyt, kun kerran "kaikkien" pitäisi tietää..
Vierailija kirjoitti:
:o
Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi
Vähennä sitä kukan polttelua, niin ehkä tietäisit asioista jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko liian asiaton hymiö?
Äh toopeille joutuu kaiken selittämään. Tarkoittanee väkijoukkoa joka oli aukiolla viikkoja tuossa kolmisen vuotta sitten. Oliko muuta?
Jotenkin näin se meni:
Se Ukrainan venäläismielinen presidentti esti lähentymisen länttä kohden (joku EU sopimus). Kansa kerääntyi sinne maidanin aukiolle osoittamaan mieltään kattilat päässä. Tarkka-ampujat ampuivat noita kattilapäitä (jotka muuten ostivat varustelekan tyhjäksi). Loppujen lopuksi pressa pakeni Venäjälle ja siellä alkoi sotatila.
Nyt ne kattilapäät näyttää aivan oikeilta sotilailta kevlar kypärissä ja rynnäkkökivääreissä.
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä kun kukaan ei sano. Taitaa nämä kaikki "et tiedä mitään kub tätä et tiedä"- kommentoijar olla juurikin niitä isäm maam pulostajia
Maidanin aukion mielenosoituksista on ottanut Suomi Ensin liike mallia ja kutsuu omaa mielenosoitustaan Maidaniksi Helsingin rautatientorilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se tosi asiatonta kysyä asioista. Menikö tunteisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko liian asiaton hymiö?
Tuo "hymiö" tarkoittaa raiskattua rektaalia, josta on leikattu väliliha nöyryyttämisen vuoksi. Vanha tapa jossain päin maailmaa. Mm Espoon Keskuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä kun kukaan ei sano. Taitaa nämä kaikki "et tiedä mitään kub tätä et tiedä"- kommentoijar olla juurikin niitä isäm maam pulostajia
Oletko humalassa vai pilvessä? Vai molempia?
Vierailija kirjoitti:
Maidanin mielenosoitukset olivat Naton ja Obaman johtama venäläisvastainen fashistivallankaappauksen yritys.
Sitä, miksi Putinia nuolevat rajakit käyttävät tätä nimeä, en pysty käsittämään.
Niin tai miksi suvaitsevaiset pitävät Che Guevara paitaa, joka oli kiduttaja ja terroristi. Tai no oikeastaan sen ymmärrän.
Majdan aukio Kiovassa. Ihan lonkalta. Se on Ukrainassa.