Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Tänään on viimeinen ennakkoäänestyspäivä. Oletko jo äänestänyt?
04.04.2017 |
.
Kommentit (4)
Vanhukset on ahkerimpia ja sit taas valitatte miksi eläkeikäisten edut on valtakunnassa tärkeimmät ja muita sorsitaan...
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kävin ensimmäisenä ennakkoäänestyspäivänä äänestämässä. Varsinainen äänestyspaikka olisi kauempana mitä ennakkoäänestys, laiskana siis äänestin ennakkoon :D
N26
Alue: Aihe vapaa
Riippuu sunnuntain säästä, jaksanko mennä.