Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iholla 2017

Vierailija
03.04.2017 |

Alkaa nyt.

Kommentit (1274)

Vierailija
1081/1274 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu mitä ihmisperseitä täällä kirjoittelee. Joku kehtaa jopa dissata Erikan sairasta bändikaveria!! Huh heijaa.

Vierailija
1082/1274 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikan naispuolinen bändikaveri olisi mielenkiintoista seurattavaa seuraavalla Iholla-kaudella. Hersyvä huumorintaju, pilke silmässä, vaikeita kokenut ja syvissä vesissä uinut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/1274 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän talossa ei ainakaan asu yhtäkään lasta, joten tuskin kaikilla muillakaan on naapurissa nukutettavia lapsia .

Vierailija
1084/1274 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikan naispuolinen bändikaveri olisi mielenkiintoista seurattavaa seuraavalla Iholla-kaudella. Hersyvä huumorintaju, pilke silmässä, vaikeita kokenut ja syvissä vesissä uinut.

Minä ymmärsin, että hänellä on se aivokasvain koko ajan päässä, että sitä ei ole leikattu pois. Joten ei ole taakse jätettyjä vaikeuksia nuo.

Vierailija
1085/1274 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka Erikan bändikaverilla on tosi kamala tilanne niin silti kovasti lämmitti sydäntä se miten Erika suhtautui ja välitti kaveristaan. Lisää erikoita maailmaan!

Vierailija
1086/1274 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka kerta kun pystyi samaistumaan Komulaiseen. Olen aivan yhtä pihalla tekniikan kanssa ja tuo mustekasettiepisodi oli kuin suoraan mun elämästä.

Vierailija
1087/1274 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika oli kyllä ihana ystävä :) ja ihanalta tyypiltä vaikuttaa tuo bändikaverikin, jaksaa hymyillä vaikka elämä noiden kohtausten kanssa on varmasti tosi rankkaa!

Vierailija
1088/1274 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eka kerta kun pystyi samaistumaan Komulaiseen. Olen aivan yhtä pihalla tekniikan kanssa ja tuo mustekasettiepisodi oli kuin suoraan mun elämästä.

Sama, kiva kun oli kerrankin Komulaisesta tuollainen "normaali" klippi, jossa ei vaikuttanut ylikireältä ja -analysoivalta. Tuli tunne, että tämä on aitoa Kristiinaa.

Vierailija
1089/1274 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauratti, kun Komulainen mietti että missä välissä se mustekasetti pitäis napata pois, kun se viipotti lujaa vauhtia edestakaisin ja meni välillä piiloonkin. :)

Vierailija
1090/1274 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
1091/1274 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä toi Sinin kaveri Janita on yhtäkkiä ilmestynyt kaikkialle? On tällä hetkellä häärimässä Euroviisuissa. Onko joku bloggaaja? Ei siis pahalla vaan mielenkiinnosta. Vaikuttaa mielestäni ihanalta tyypiltä!

Vierailija
1092/1274 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt Kristiina Nisulaa kivana ja symppiksenä, mutta ei jumalauta kun käy tylsäksi. Tuskinpa tuosta tulee avautumaan yhtään kun ei ole tähänkään mennessä käynyt päivän peruskuulumisia syvemmällä. Katson mielummin vaikka Komulaisen harhakuvitelmia ja naapureiden ylimoikkailua myötähäpeissäni, eipähän käy tylsäksi.

Vierailija
1093/1274 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura puhuu Turun kodista menneessä aikamuodossa: "Silloin kun mä asuin täällä."

Helsingin kuviot ovat vieneet Lauran mennessään?

Vierailija
1094/1274 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laura puhuu Turun kodista menneessä aikamuodossa: "Silloin kun mä asuin täällä."

Helsingin kuviot ovat vieneet Lauran mennessään?

Vähän tulee Lauran toiminnasta se olo, ettei nainen enää Turkuun kotiin palaa..

Vierailija
1095/1274 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Laura on tän vuoden Iholla-naisten helmi. Avaa rehellisesti arkeaan ja sekä hyviä että huonoja fiiliksiään. On analyyttinen, muttei mikään pateettinen rypijä. Vaikuttaa elävän aika kiireistä, haastavaa ja ulkopuolisin silmin erikoistakin ("sinkkuelämä" Helsingissä) vaihetta, mutta juuri siksi onkin todella mielenkiintoinen seurattava.

Ja niille ilkeille ihmisille, jotka täällä on haukkuneet Iholla-naisten ulkonäköjä: hävetkää! Nättejä, eri näkösiä naisia kaikki.

Vierailija
1096/1274 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sini<3 Puhetapa ilmeet, eleet, huumorintaju...on vaan jotenkin niin ihana. Noin hyviä tyyppejä on harvassa! En hänen musiikkiaan kuuntele, mutta toivon niin paljon, että saisi tehtyä vielä sellasta musaa, että nousisi takaisin pinnalle.

Vierailija
1097/1274 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko noi tuolla aamulähetyksessä suoraan iltabileiden jälkeen vai miten oli sen verran levoton meininki ja samat meikit ja glitterit naamassa.

Vierailija
1098/1274 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko noi tuolla aamulähetyksessä suoraan iltabileiden jälkeen vai miten oli sen verran levoton meininki ja samat meikit ja glitterit naamassa.

Ja miten sillä oli edelleen ne samat glitterit ja levinneet meikit junamatkalla ja vielä siellä kotonakin? Onko tämä ihan yleistäkin että vedetään samoilla suttaantuneilla bilemeikeillä koko seuraavakin päivä?

Vierailija
1099/1274 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miten sillä oli edelleen ne samat glitterit ja levinneet meikit junamatkalla ja vielä siellä kotonakin? Onko tämä ihan yleistäkin että vedetään samoilla suttaantuneilla bilemeikeillä koko seuraavakin päivä?

Jos hän halusi näyttää pojilleen, kuinka äidillä on glitteriä naamassa? Katselivat yhdessä kuviakin niistä bileistä sen pienemmän pojan kanssa.

Vierailija
1100/1274 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lauralla aika usein on vanhat meikit naamassa. Kannattaisi varmaan pestä pois, ihokin tykkäis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän