Heikki Paasosen kämppä kuvina - ainakin on isot viinikaapit !
Tässä voi harjoittaa uteliaisuutta ja mahd. kateutta:
https://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/helsinki/23568871/kuvat
Kommentit (75)
Itse pidän viinikaappia orastavana alkoholismin merkkinä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiiät myyjän?
Iltalehdessähän tuo kerrottiin, ja linkkikin on artikkelissa.
On kerrassaan hieno, kelpais. Itsellä ei 30 vuotta työtä tehneenäkään mahdollisuutta edes 330 000 e kämppään.
Miksi ihmeessä tuo Paasonen on aina otsikoissa. Ja miksi sillä Maritalla on aina se ihme virnistys.
En tykkää. Eihän tuolla ole edes marmoripatsaita.
Todella tyylikkäästi sisustettu ja harmoninen asunto.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiiät myyjän?
Tuo Heikin kämppä on esitelty monessa sisustuslehdessä ja moneen kertaan. Ei siis yhtään voi epäillä asukkaita.
Mikä on Heikin koulutus, mitä on opiskellu?
On UPEA, siis wau mikä lukaali, en ole kateellinen. Kertonee siitä, että Paasosella on fyrkkaa. Aivan käsittämättömän upea koti, noita ei ihan joka paikassa näe. Olen mykistynyt.
Näyttää laadukkaalta, mutta esim vihreä keittiö on erikoinen. En ymmärrä miksi nämä ovat koko ajan julkisuudessa. Etenkään Paasosen vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Todella tyylikkäästi sisustettu ja harmoninen asunto.
Suoraan sisustussuunnittelijan mappi nro 1 otettu! Ei mitään omaa persoonaa. Lasku on lähetetty tilaajalle kymmenistä tunneista, mutta todellisuudessa on otettu arkisistosta tiedosto ja kuvat n minuutissa ja esitelty persoonallisena ja tyyllikkäänä vaihtoehtona.
Aika mauton, mutta hyvä sijainti ja on siellä sentään sauna
Vierailija kirjoitti:
Mauttomuuteen voi vaikuttaa itse helposti kalusteilla. Asunnossa on helsinkiläisasunnoksi harvinaisen järkevä pohja, on hoksattu tehdä vaatehuoneitakin. Tosin itse laittaisin seinän ruokailutilan ja olkkarin välille, saa syödä rauhassa eikä häiriinny toisten ihmisten telkkarinkatselusta yms. Lisäksi tietenkin saunaan oikeat seinät eikä mitään lasiseiniä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on Heikin koulutus, mitä on opiskellu?
heikin paras koulutus on olla ylen summerissa sen kultavuosina kun ne oli tossa uimastadikalla
Vierailija kirjoitti:
On UPEA, siis wau mikä lukaali, en ole kateellinen. Kertonee siitä, että Paasosella on fyrkkaa. Aivan käsittämättömän upea koti, noita ei ihan joka paikassa näe. Olen mykistynyt.
Joka tapauksessa sieltä se nyt haluaa ulos. Mikä mahtaa olla syy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mauttomuuteen voi vaikuttaa itse helposti kalusteilla. Asunnossa on helsinkiläisasunnoksi harvinaisen järkevä pohja, on hoksattu tehdä vaatehuoneitakin. Tosin itse laittaisin seinän ruokailutilan ja olkkarin välille, saa syödä rauhassa eikä häiriinny toisten ihmisten telkkarinkatselusta yms. Lisäksi tietenkin saunaan oikeat seinät eikä mitään lasiseiniä.
Saunasta olen täsmälleen samaa mieltä!
Mistä arabimaasta tämä tapaus on lähtöisin ?
Mistä tiiät myyjän?