Iholla 2017
Kommentit (1274)
Vierailija kirjoitti:
Onko kenenkään muun mielestä Sini Sabotagen ja Nanna Karalahden kasvot vähän samannäköiset?
Joo, ihan kuin siskokset. NE EI TODELLA OLE! Sinillä on pienet sirot kasvot ja piirteet. Nanna on hevosnaama, iso pää ja pitkä nenä yms.
Miten kukaan voi kirjoittaa näin rumasti toisesta ihmisestä :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä nykyään kelaan katsomossa noi lauran kohdat. Säälittää niiden lasten puolesta kun äiti on niin poissaoleva. Ja Laura syö tai on todella tympääntyneen oloinen jatkuvasti.
Lumilautailija vaikuttaa symppikselle, mut kuten joku mainitsi, on melko perus insta/snäppikamaa. Poikaystävän(?) kanssakin jutusteli jostain uusista otsasuonista. Mut ehkä hänen elämäänsä ei sit kuulu pohtia asioita kovin syvällisesti noin niinkuin arjessa?
Minä taas katson tallenteelta vain Lauran osuudet normaalinopeudella, muut pikakelauksella.
Pystytkö samaistumaan häneen vsi miksi? Ihan puhtaasti mielenkiinnosta kysyn, kun ihmetyttää miten monikin on sanonut pitävänsä hänestä. Ilmeisesti hänen tyylisiään ihmisiä on sitten enemmänkin. Itse en tiedä oikein ketään hänen tyylistään omasta tuttavapiiristä. Musta tää on aika mielenkiintoista, miten eri tavoilla tätä sarjaa voi seurata. Ja miten jokaiselle naiselle löytyy ns "faneja".
T. Eri
En koe, että samaistun ainakaan elämäntilanteen vuoksi, minulla ei ole perhettä ja olen aika paljon vanhempi. (Minusta on ylipäätään hassu ajatus, että ihmisiä kiinnostaisi ensisijaisesti ne ihmiset, joihin samaistuu, mutta se on toinen juttu) Ehkä hänen itseironinen asenteensa omaan elämäänsä ja se, että vastaa odotusarvoihin, joita minulla kyseisestä sarjasta on ja joiden takia sitä katson. Rehellisyys, tai ainakin uskottava vaikutelma siitä. Tiesin (en väitä tuntevani kuitenkaan) Lauran myös ennalta lehtijutuista ja blogeista.
Sini Sabotage on kyllä petrannut, että ehkä liioittelin tuon pikakelauksen kanssa (oikeasti pikakelaan vain lumilautailijan osuudet, ellei ole aikapula). Kokonaisuudessahan tämä kausi on pettymys varsinkin, kun pohjalle tuli katsottua miesten kauden uusinnat. En varmaan jaksaisi katoa ollenkaan ilman Lauraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kenenkään muun mielestä Sini Sabotagen ja Nanna Karalahden kasvot vähän samannäköiset?
Joo, ihan kuin siskokset. NE EI TODELLA OLE! Sinillä on pienet sirot kasvot ja piirteet. Nanna on hevosnaama, iso pää ja pitkä nenä yms.
Geeneilleen ei mitään voi. Eikä Nanna todellakaan ole mikään hevosnaama vaan ihan nätti.
Voisit laittaa kuvan omasta naamastasi tänne, niin katsotaan minkälainen persenaama siellä kirjoittelee.
Laura on minunkin suosikkini. Tykkään siitä miten jaksaa viljellä huumoria kaiken kiireen ja stressin keskellä. Mutta osaakohan pysähtyä ja keskittyä perheeseensä ja ystäviinsä juuri sillä hetkellä kun on heidän kanssaan, eikä vain pompi eestaas tai someta kännykkä kädessä. Tulee kuva sellaisesta jokapaikanhöylästä.
Laura ja Kristiina K. on minun inhokkeja, molemmat jotenkin todella luontaantyöntäviä omalla tavallaan. Onkohan tuollainen tietynlainen itsensä korostaminen ja itsekkyys yleisestikin toimittajien keskuudessa esiintyvä piirre..
Vierailija kirjoitti:
Laura on minunkin suosikkini. Tykkään siitä miten jaksaa viljellä huumoria kaiken kiireen ja stressin keskellä. Mutta osaakohan pysähtyä ja keskittyä perheeseensä ja ystäviinsä juuri sillä hetkellä kun on heidän kanssaan, eikä vain pompi eestaas tai someta kännykkä kädessä. Tulee kuva sellaisesta jokapaikanhöylästä.
Ihmettelin siinä jaksossa, kun Lauran ystävät tulivat yksiöön käymään, että Laura vain makasi puhelin kädessä sängyssään.
Kohtelee muutenkin ystäviään sarjan perusteella hieman oudosti, ennen järjestämäänsä brunssia vain valitti, ettei jaksa siivota. Miksi järjestää mitään, jos ei jaksa nähdä siihen edes vaivaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura on minunkin suosikkini. Tykkään siitä miten jaksaa viljellä huumoria kaiken kiireen ja stressin keskellä. Mutta osaakohan pysähtyä ja keskittyä perheeseensä ja ystäviinsä juuri sillä hetkellä kun on heidän kanssaan, eikä vain pompi eestaas tai someta kännykkä kädessä. Tulee kuva sellaisesta jokapaikanhöylästä.l
Ihmettelin siinä jaksossa, kun Lauran ystävät tulivat yksiöön käymään, että Laura vain makasi puhelin kädessä sängyssään.
Kohtelee muutenkin ystäviään sarjan perusteella hieman oudosti, ennen järjestämäänsä brunssia vain valitti, ettei jaksa siivota. Miksi järjestää mitään, jos ei jaksa nähdä siihen edes vaivaa!
Voi jessus. Siitä näytettiin joku kaksi sekuntia, aaargh. Miksi luen tätä palstaa. Nää tyypit on kuvanneet tätä sen 3-4kk ja avalla ovat leikanneet ja liimanneet näköisensä ohjelmat kasaan. Ällöttävää kun täällä arvostellaan ihan oikeita ihmisiä jonkun sekuntin klipin nähtyään.
Huh huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laura on minunkin suosikkini. Tykkään siitä miten jaksaa viljellä huumoria kaiken kiireen ja stressin keskellä. Mutta osaakohan pysähtyä ja keskittyä perheeseensä ja ystäviinsä juuri sillä hetkellä kun on heidän kanssaan, eikä vain pompi eestaas tai someta kännykkä kädessä. Tulee kuva sellaisesta jokapaikanhöylästä.l
Kohtelee muutenkin ystäviään sarjan perusteella hieman oudosti, ennen järjestämäänsä brunssia vain valitti, ettei jaksa siivota. Miksi järjestää mitään, jos ei jaksa nähdä siihen edes vaivaa!Voi jessus. Siitä näytettiin joku kaksi sekuntia, aaargh. Miksi luen tätä palstaa. Nää tyypit on kuvanneet tätä sen 3-4kk ja avalla ovat leikanneet ja liimanneet näköisensä ohjelmat kasaan. Ällöttävää kun täällä arvostellaan ihan oikeita ihmisiä jonkun sekuntin klipin nähtyään.
Huh huh.
Pohtia voi sit sitäkin, miksi ava tahtoi leikata nää ihmiset tollaisiksi ;)
Minusta Lauran brunssi oli yksi parhaista kohtauksista!
Olen itse kamala pingottaja, ja jos järkkään jotain, en edes osaa nauttia siitä kun stressaan, että onko kaikki nyt täydellistä vai ei jne.
Lauran asenne oli niin hauska ja hämmentävä. Kaikki on tulossa ja emäntä on ihan, että mitäs tässä nyt mitään hötkyillä tartte.
Minä tykkäsin ja otan ehkä jotain opiksikin!
Särähti korvaan kun Kristiina k. sanoi autossa onnettomuuden jälkeen, että "ei tarvii sääliä, kyllä mä pärjään" - ööh, no en ollut sua säälimässäkään, mut mites se Pasi, jonka jalka meni?
Niin itsekeskeinen.
Laura on näköjään ollut tosi eri näköinen vuonna 2015, kun sanoi lihonneensa 10+ kiloa 1,5 vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Särähti korvaan kun Kristiina k. sanoi autossa onnettomuuden jälkeen, että "ei tarvii sääliä, kyllä mä pärjään" - ööh, no en ollut sua säälimässäkään, mut mites se Pasi, jonka jalka meni?
Niin itsekeskeinen.
Laura on näköjään ollut tosi eri näköinen vuonna 2015, kun sanoi lihonneensa 10+ kiloa 1,5 vuodessa.
En nyt muista miten tarkalleen meni, mutta eikö Kristiina puhunut siitä, että vaikka yleensä itsensä loukanneilla on tapana torjua apu ja sanoa "kyllä mä pärjään", silti on hyvä tarjota sitä apua.
Vierailija kirjoitti:
Laura on lihonnut kyllä valtavasti. Olen instagrammin kuvien perusteella luullut paljon laihemmaksi kuin nyt ohjelmassa on, osaa siis ilmeisesti kuvata itseään edustavasta kuvakulmasta.
Aina ku Lauran osuus alkaa, tulee pieni klippi samasta kohtaa Aurajoen rantaa (ei edes kovin läheltä Lauran kotia). Pitääkö sitä Turussa olemista aina oikein alleviivata, niin että tyhmäkin tajuaa, kun näkee tuomiokirkon tornin? 🙃 Turussa ois kyllä muitakin maamerkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Mua harmittaa kun tää lumilautailija vaikuttaa sympaattiselta, mutta ei kuvaa oikein mitään muuta kuin tota laskemista. Onko jotain jäänyt pois vai onko se elämä sitten pelkästään tota?
No eihän tota laskemista ole ollut edes paljoa, koska oli loukkaantuneena :D
Ennen kuin tää sarja alkoi, pidin Lauraa ja Kristiina Koota ihanina ja symppiksinä tyyppeinä. Olin ihan varma, että Sini sen sijaan on itseään täynnä oleva kusipää. Jännästi kääntynyt mielipide ihan päälaelleen sarjan aikana.
Juuri alkoi Iholla tän viikon uusinnat!
:)
Katsooko muut?
Kristiina K:lla lähettiin. On hirrrveen onnellinen ja muut ei ymmärrä.
Voi kunpa Sini löytäisi jonkun ihanan arvostavan miehen itselleen, joka pitäisi häntä hyvänä eikä koskaan kohtelisi huonosti.
Tällainen tuli nyt vaan mieleen .
Vierailija kirjoitti:
Miten kukaan voi kirjoittaa näin rumasti toisesta ihmisestä :(
Olen samaa mieltä, että jotkut kirjoittavat rumasti. Mutta harva varmaankaan tuntee oikeita ihmisiä ja kirjoittaakin näistä iholla-tyypeistä. Eihän iholla-laura ole välttämättä yksi yhteen Lauran kanssa ja se pitäisi kaikkien tajuta.
Lauran lasit eilisessä jaksossa, eww... Teki siitä tosi vanhan näköisen. Ei nytkään minusta näytä ikäiseltään vaan paljon vanhemmalta, mutta lasit vielä korosti sitä vaikutelmaa.