Iholla 2017
Kommentit (1274)
Sini vaikuttaa tosi kivalta, olen yllättynyt! Ja huomaa, että rakastaa söpöä pikku koiraansa. :)
En kestä kun tuo Sinin koira on niin ihana...😢 Kauhea ikävä tulee omaa chihuahuaa, joka on jo satenkaarisillan kauniimmalla puolella 😢
Mä puhun ukkini kanssa samalla tavalla kuin Erika Dannyn. Vähän kovemmalla äänellä, vähän mielistelevästi.
Mitä Danny puhui sisäisestä villapaidassa? Oliko ottanut, kun Erikakin oli kuskina? Hassusti Erika kyseli Jyrki Hämäläisestä, ja Danny puhui vuodesta -65 😀
Sinin elämä tuntuu olevan biletystä. Aika vähän mistään "normaalista" on puhunut/kuvannut! Jotain kasvohoitoo, kynsiä, vaatteita koko elämä. No vastahan tää oli jakso nro 4. Ehkä pääsemme syvemmälle hänen elämäänsä vielä.
Mäkin oon yllättynyt positiivisesti Sinistä. Ennen "inhosin" hänen julkisuushahmoaan, mutta onkin tosi sympaattisen, herkän ja mukavan oloinen ihminen. Luulin, että on sellainen kylmä, feikki, pissiskovis ja julkisuudentyrkky, mutta eipäs olekaan.
Juuri sen takia nämä Iholla, Maria yökylässä ja Vain elämään kaltaiset ohjelmat on hyviä, koska ainakin omat mielipiteet monista ihmisistä on niiden kautta muuttunut positiivisemmaksi.
Mun mielestä Erika vaikuttaa kivalta ja mutkattomalta, kuten myös Sini.
Vähän outo toi Danny-juttu, mutta mikäs siinä jos viihtyvät toistensa seurassa. Erika ei vaikuta niin avuttomalta ja vietävissä olevalta kuin Armi.
Ajatus kirjoitti:
Sinin elämä tuntuu olevan biletystä. Aika vähän mistään "normaalista" on puhunut/kuvannut! Jotain kasvohoitoo, kynsiä, vaatteita koko elämä. No vastahan tää oli jakso nro 4. Ehkä pääsemme syvemmälle hänen elämäänsä vielä.
Ehkä Sini pelkää että tavallinen arki on liian tylsää telkkariin, siksi bilehetket korostuu?
Ne lapset hokee niitä kakkajuttuja, koska eivät varmaan ole ainakaan aluksi osanneet olla ihan luontevia sen elämään tulleen kameran kanssa.
Minusta ihan normaalia ja hassuakin, kun se ei meinaa loppua ollenkaan 😊
Kristiina Komulainen on selkeästi päättänyt ottaa inhorealistisemman linjan kuvaamiseen kuin muut sarjan naiset. Kiroilua, räyhäämistä, ripulointia, tylytystä ja negailua. Haluaa viedä myös Iholla-kokemuksen äärirajoille.
Vähän hassua kun jo näin aikaisessa vaiheessa kautta näytetään uutta vuotta. Yleensähän Iholla-kaudet on alkanut kesästä ja päättyneet uuteen vuoteen, jolloin tarina on tullut päätökseen ja käännetty uusi lehti elämässä.
Voisko niille lapsille vaan sanoa, että nyt loppuu nuo kakkajutut, kun varmasti osaavat muutakin puhua? Vai onko tämä joku "lapset saa vapaasti ilmaista itseään läpälää " -juttu?
Vierailija kirjoitti:
Vähän hassua kun jo näin aikaisessa vaiheessa kautta näytetään uutta vuotta. Yleensähän Iholla-kaudet on alkanut kesästä ja päättyneet uuteen vuoteen, jolloin tarina on tullut päätökseen ja käännetty uusi lehti elämässä.
Nyt on kai kuvaukset ajoittuneet eri tavalla, käsittääkseni päättyivät vasta vähän aikaa sitten, perustan käsitykseni Lauran instaan.
Eikös se lasten isäkin vastannut autossa esitettyyn gallupiin Helsinkiin muutosta: "HKI on kakka-plöö-plöö-plöö" eli kannustaa/näyttää esimerkkiä tähän pylly-kakka-hassutteluun...
Vierailija kirjoitti:
Voisko niille lapsille vaan sanoa, että nyt loppuu nuo kakkajutut, kun varmasti osaavat muutakin puhua? Vai onko tämä joku "lapset saa vapaasti ilmaista itseään läpälää " -juttu?
On niille varmaan sanottu. Ihan ohjelmassakin ekassa jaksossa. Kannattaako tuosta nyt kovin isoa numeroa tehdä, katsojienkaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuo Erika on kyllä pelottavasti Armi Aavikon näköinen, ihmekään kun Danny silmänsä iskenyt :O Toivottavasti ei ole sama kohtalo tytöllä.
Tilanne on onneksi eri. Danny ei ole naimisissa toisen kanssa.
(Kun juttu Armin kanssa alkoi, Danny oli mennyt naimisiin Liisan kanssa vasta pari vuotta aikaisemmin ja lapset ihan pieniä.)
Vierailija kirjoitti:
Ne lapset hokee niitä kakkajuttuja, koska eivät varmaan ole ainakaan aluksi osanneet olla ihan luontevia sen elämään tulleen kameran kanssa.
Minusta ihan normaalia ja hassuakin, kun se ei meinaa loppua ollenkaan 😊
Ekan jakson hauskin hetki oli, kun lapset oli laitettu nukkumaan ja vielä kuului sana pieru. Luulen myös, että kameran läsnäolo provosoi.
Alapääjuttuja hokevat kakarat on nykyajan rajattomien vanhempien tuotoksia.
Jos ei ymmärrä ulkopuoliset ihailla, saati kuunnella tuollaista, homssuset, lihavat muumimammat suuttuvat niin että savu nousee korvista.
Komulainen itse korostaa jehovan todistaja taustaa.Eikä voi puhua edes oikeasta kokemuksesta kun ei ole ollut kastettu jehovan todistaja,eikä isä ole ollut osa uskontoa.Laura taas vaikuttaa superlaiskalta.Muutoinkin pettynytvtähän kauteen
Erika vaikuttaa sellaiselta,että hänen kanssa on tosi kiva ja mutkatonta tehdä töitä. Uskon,että tolla asenteella pysyy vielä pitkään musamaailmassa.