Iholla 2017
Kommentit (1274)
Mä yleensä haluan tykätä kaikista, ymmärtää erilaisuutta ja etsiä hyviä puolia kaikista, mutta nyt tämä kausi tökkii. Kaikki on vaan jollain tapaa ärsyttäviä, kristiina tärkeilee ja on itseään täynnä, sini ei ole aitoa ihmistä nähnytkään, laura vääntelee suutaan ja erikastakaan en tykkää. Lumilautailijatyttö on ainoa joka ei ole vielä ärsyttänyt.
Tiedän että ärsyttävin taidan kuitenkin olla minä itse, ja menen nurkkaan häpeämään negatiivisuuttani. Harmittaa, kun olisin ihan oikeasti vain halunnut tykätä näistä kaikista tyypeistä.
Niille ketkä ihmettelee Kristiina K:n "vanhaa" ulkonäköä: hänellä on vain todella alhainen rasvaprosentti.
Mulla on ollut kaikista vähän erilainen kuva aiemmin. Paitsi siitä lumilautailijasta, josta en ollut kuullutkaan.
Musta Sini oli vaikutti tosi paljon mukavammalta, Laura paljon tylsemmältä ja Erika surullisemmalta kuin odotin.
Kristiinan jatkuvaa päällekäyvää itseanalyysiä en kestäisi kuunnella hetkeäkään oikeassa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Kristiinan jatkuvaa päällekäyvää itseanalyysiä en kestäisi kuunnella hetkeäkään oikeassa elämässä.
Sama!
Tykkään tosi paljon Laurasta. Tykkään siitä, että ihmiset on vajavaisia eivätkä esitä mitään muuta. Tykkään siitä, että ollaan sellaisia äitejä kuin ollaan. Tykkään siitä, että on hieman humoristinen ote omaan elämään ja itseensä.
Pissakakkajutut kuuluu monen tuon ikäisen lapsen (ja tuntuu erityisesti poikien jutulta) elämään. Meillä ainakin pojat puhuu niitä ja keskenään hekottavat täyttä päätä. En jaksa ottaa vakavasti silloin kuin ollaan kotona. Ruokapöydässä en hyväksy niitä juttuja, mutta silloinkin voidaan (OMG) sanoa pissa tai kakka ääneen, eikä kukaan kuole siihen.
Kristiina ei ole olemukseltaan intensiivinen vaan enemmänkin aggressiivinen. En vain ymmärrä, miten joku voi sanoa toiselle edes leikillään, miten ottaa puukon ja tulee sen kanssa tapaamaan seuraavan kerran jos hommat ei mene niin kuin pitäisi ja hän haluaisi. Ei vain ole oikein. Ymmärrän tietyllä tapaa mielipiteiden kiihkeyden, mutta en sitä, ettei toiselle jätetä tilaa olla eri mieltä.
Käy jotenkin sääliksi tuo Erika....Viettää nuoruuttaan vanhusten kanssa, bändin "pojatkin" jotain keski-ikäisiä. Voi myöhemmin kaduttaa.
Kristiinaan samaistun täysin. Suomessa ihmistä heti paheksutaan jos näyttää tunteitaan
Vierailija kirjoitti:
Käy jotenkin sääliksi tuo Erika....Viettää nuoruuttaan vanhusten kanssa, bändin "pojatkin" jotain keski-ikäisiä. Voi myöhemmin kaduttaa.
Erikan henkilökohtaisesti tuntevana voin sanoa, ettei häntä todellakaan tarvitse sääliä vaan päinvastoin olla iloinen hänen puolestaan. Olin ensimmäisiä ihmisiä joka kuuli heidän suhteestaan ja totta kai itsekin olin ensin että mitähän helevettiä, mutta pian kävi ilmi, että heidän suhteensa perustuu todella syvään sielujen sympatiaan. Tuskin sellaista suhdetta tulee ikinä katumaan.
ihmisyys kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikan henkilökohtaisesti tuntevana voin sanoa, ettei häntä todellakaan tarvitse sääliä vaan päinvastoin olla iloinen hänen puolestaan. Olin ensimmäisiä ihmisiä joka kuuli heidän suhteestaan ja totta kai itsekin olin ensin että mitähän helevettiä, mutta pian kävi ilmi, että heidän suhteensa perustuu todella syvään sielujen sympatiaan. Tuskin sellaista suhdetta tulee ikinä katumaan.
Älä puhu paskaa, jos kuulut erikan lähipiiriin niin et kyl kommentoisi täällä yhtään mitään :'D
Jotenki ei jaksa kuunnella kun kristiina k puhuutsestään
Vierailija kirjoitti:
Tykkään tosi paljon Laurasta. Tykkään siitä, että ihmiset on vajavaisia eivätkä esitä mitään muuta. Tykkään siitä, että ollaan sellaisia äitejä kuin ollaan. Tykkään siitä, että on hieman humoristinen ote omaan elämään ja itseensä.
Pissakakkajutut kuuluu monen tuon ikäisen lapsen (ja tuntuu erityisesti poikien jutulta) elämään. Meillä ainakin pojat puhuu niitä ja keskenään hekottavat täyttä päätä. En jaksa ottaa vakavasti silloin kuin ollaan kotona. Ruokapöydässä en hyväksy niitä juttuja, mutta silloinkin voidaan (OMG) sanoa pissa tai kakka ääneen, eikä kukaan kuole siihen.
Minusta ote ei ollut lainkaan humoristinen vaan täysin olematon. Sivulauseessa kertoi muutosta, koti läävä, vanhemmat fleguilee ja lapset pellossa.
Vierailija kirjoitti:
Jotenki ei jaksa kuunnella kun kristiina k puhuutsestään
Nimen omaan, miten kukaan voi olla noin itserakas, että kuvittelee muiden kiinnostuneena kuuntelevan miltä HÄNESTÄ tuntuu ja miten HÄN reagoi. Pääasiassahan ketään ei kiinnosta toisen ihmisen sisäiset oivallukset jne. Ehkä hänellä on tässä vielä pitkä tie kuljettavanaan, että ymmärtää ettei ole sen kummoisempi kuin muutkaan.
Ihan super-rasittava tuo Laura! Puhuu kaikesta tosi vähättelevään sävyyn ja naama kokoajan nurinpäin... Kämppä ihan kaatopaikka eikä jaksa siivota? Voi helvetti.
Mun mielestä tuo Sini on ihan pissis. Mitä ei uskois kolmekymppiseks. Luulis, että kolmekymppisenä kiinnostais jo muukin kun biletys ja oma pärstä.
Miksi tuolla Erikalla on aina niin paljon meikkiä? Kunnon naamio.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä tuo Sini on ihan pissis. Mitä ei uskois kolmekymppiseks. Luulis, että kolmekymppisenä kiinnostais jo muukin kun biletys ja oma pärstä.
Vauvapalstailu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vauvapalstailu?
Vauvapalstailua nolompaa on vain se, että kuittailee vauvapalstailusta itse vauvapalstalla.
Mun mielestä Kristiina on mainio! Älkää ottako niin vakavasti. Erika tuntuu "hiukan" yksinkertaiselta. Sini vähän hukassa. Muita en sit tiedäkään, nevöhöörd! Kuka toi pullea toimittaja on?