Iholla 2017
Kommentit (1274)
Vierailija kirjoitti:
Jos Kristiinalla on sapattivuosi, hermostuu helposti melusta ja tietää rempan jatkuneen jo 1,5v (eikä ole vielä loppumassa), niin miksi jää sapattivuodeksi asumaan sinne rempan keskelle? Jos on oma asunto, olisi voinut alivuokrata sen ja muuttaa itse jonnekin rauhallisempaan kämppään viettämään retriittiään.
Pointti taisi olla se, ettei urakoitsija noudattanut taloyhtiön kanssa sovittuja asioita ja huoneistoremontti tuli yllätyksenä. Mutta juu, toki olisi voinut muuttaa pois siksi aikaa. Kuten me kaikki muutkin järjestämme aina elämämme ennakoiden tunteemme niin, ettemme kiivastu mistään koskaan :)
Se lapsiperhemamma on niiiin tylsä että pakko pistää eteenpäin aina kun sen naama tulee ruutuun
Kristiina kuvasi itseään samalla kun pissasi? MIKSI???
Ja jos teidän mielestä tää toimittaja-sotkuinenkoti-kiljuvatlapset-Laura on ärsyttävä niin kyllä on toi Kristiinakin superärsyttävä, ja on muuten ihan toisesta ääripäästä. "Hyvä kela", "otan tästä kelan viikonlopuksi", en vedä itseäni äärirajoille mutta lähden erämaahan kun haluan yksinäisyyttä. Kaikesta valitetaan ja on niin rankkaa ja toi ton jatkuva analysointi on tosi ärsyttävää
Mulla tuli ikävä sitä viime kauden roskakuski-miestä, hän oli jotenkin tosi symppis. :') Muistaako joku nimen?
3 jaksoa kattoneena olen positiivisesti yllättynyt ja tykkään kaikista sarjan naisista!
Vierailija kirjoitti:
Mulla tuli ikävä sitä viime kauden roskakuski-miestä, hän oli jotenkin tosi symppis. :') Muistaako joku nimen?
Jukka!
Vierailija kirjoitti:
Kristiina kuvasi itseään samalla kun pissasi? MIKSI???
Hän on niin edgy ja ei halua sensuroida mitään!
Lähes oksensin siitä pissan suhinaäänestä.
Vierailija kirjoitti:
Sinikin vois tarvita vähän reality checkiä. Sanoisin että Suomesta löytyy aika paljon ihmisiä, jotka ei tunnista Siniä ja joilla ei ole mitään ennakkokäsitystä Sinistä, niin hyvässä kuin pahassa. Ja oikeastaan joita ei edes kiinnosta koko tyyppi millään lailla. Ehkä se siinä omassa kuplassa,omissa piireissä tuntuu että "jos mä sanon näin,niin KAIKKI olettaa et mä oon tämmönen,vaik en mä oikeesti oo,niisk"
Tämä. Sinin kosketinsoittimien edessä esittämä "jännitys" oli myös todella feikkiä.
Tuo Kristiina on vielä rasittavampi omana itsenään kuin juontajana. Miten kukaan voi olla noin kokonaisvaltaisen kireä?
Aivot hajoaa noiden 'kela'- ja 'buugi'-sanojen viljelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jukka!
http://kaupunkiradio.fi/blog/radiodokumentti-isa/
Helpotusta ikävään =) Jukka on voittanut jonkun radiodokumenttipalkinnon, opiskelee siis alalle.
eeee kirjoitti:
Niin kamalaa paskaa että ei pysty katsomaan. Edellinen miesten kausi oli niin hyvä, että katoin sitä kyyneleet silmissä melkein joka jakson.
Nää on a) naisia b) julkkiksia. Sen tietää mitä sellaset tuottaa.
Mut edellinen miesten kausi oli aivan helmi <3 <3
Laura on helmi. Muuten samaa mieltä, miesten iholla oli vaan jotain niin loistavaa. Yrjänää varsinkin kaiholla muistellen, (vaikka hän taisi olla pikkujulkkis jo ennestään)
Vierailija kirjoitti:
Mikä biisi soi kun kristiina urheili koirien kanssa?
Santigold-Disparate youth.
Siis toi Kristiina Komulainen. Ei voi olla noin raskasta tyyppiä...
Ihanaa! Hienoa Jukka! jotain sellaista hänelle toivoinkin.
Mutta eikös mediassa kirjoitettu, että miesten kausi oli floppi? Katsojat kaikkosivat. Siksi pidettiin välivuosikin.
Joo, mutta voin sanoa uhkaavani. Kuten Kristiina.