Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iholla 2017

Vierailija
03.04.2017 |

Alkaa nyt.

Kommentit (1274)

Vierailija
181/1274 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän sanoi ullakkoremontin kestäneen jo puolitoista vuotta? Ja siinä kohtauksessa kun etsi rappukäytävässä poraajaa niin mainitsi että on pyhä ja silti porataan. Kun joku kommentoi että ei kai ne viikonloppuna poraa ja joku että ei kai yksi remontti kovin kauaa kestä.

Asukkaat myös remppasivat asuntojaan, mutta tietysti pyhänä saa rempata, jos oot 5päivää töissä niin ei siinä kauheasti ehdi rempata, jos ei saisi pyhänä rempata. Tyyppi joka on aina kotona, niin joo varmaan ärsyttää, herätä joka aamu poraamiseen, mut sellaista se on kun kerrostalossa on remonttia. Meillä oli remontinaikana, ainakin sääntö ettei vkl saa tehdä kovia ääniä ja vko teki töitä 7-18. Mutta ei toi vkl kielto koske asukkaiden remontteja. :D ja ei kenelläkään ei oikeus puhelimeen tod.näk viattomalle huutaa, et seuraavalla kerralla on mora mukana :'D

Morasta taisi huutaa sille taloyhtiön rempaa tekevälle urakoitsijalle, joka asukkaiden ja taloyhtiön kanssa sovittuja sääntöjä rikkoi toistuvasti. Näin siis minä sen asian ymmärsin.

Jatkuva melu vaikuttaa ihmisen psyykeen. Käsittääkseni Kristiina viettää sapattivuotta, eli ei käy töissä (voin olla väärässä) ja on päivisin paljon kotona. Muistan, että kun muutama vuosi sitten duunipaikkani talossa oli ullakko-hissiremppa (kokonaiskesto yli 2 vuotta) tunsin melkein tulevan hulluksi, Kalliota piikattiin ja rakennusjätteen ja louhintajätteen lastaus esimerkiksi aiheutti niin kovaa melua, että puhelimessa ei pystynyt puhumaan, pahimpina hetkinä olisi tehnyt mieli pamauttaa jotain, ihan ketä vaan, kuonoon. En siis pamauttanut, mutta se melun aiheuttama aggressio pelotti itseänikin, vaikka illat ja yöt sai olla kotona hiljaisuudessa.

Joo mutta sä et silti uhkaile ketään moralla. Koskaan. Piste.

Joo, mutta voin sanoa uhkaavani. Kuten Kristiina.

Vierailija
182/1274 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Kristiinalla on sapattivuosi, hermostuu helposti melusta ja tietää rempan jatkuneen jo 1,5v (eikä ole vielä loppumassa), niin miksi jää sapattivuodeksi asumaan sinne rempan keskelle? Jos on oma asunto, olisi voinut alivuokrata sen ja muuttaa itse jonnekin rauhallisempaan kämppään viettämään retriittiään.

Pointti taisi olla se, ettei urakoitsija noudattanut taloyhtiön kanssa sovittuja asioita ja huoneistoremontti tuli yllätyksenä. Mutta juu, toki olisi voinut muuttaa pois siksi aikaa. Kuten me kaikki muutkin järjestämme aina elämämme ennakoiden tunteemme niin, ettemme kiivastu mistään koskaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/1274 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
184/1274 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lapsiperhemamma on niiiin tylsä että pakko pistää eteenpäin aina kun sen naama tulee ruutuun

Vierailija
185/1274 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina kuvasi itseään samalla kun pissasi? MIKSI???

Vierailija
186/1274 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos teidän mielestä tää toimittaja-sotkuinenkoti-kiljuvatlapset-Laura on ärsyttävä niin kyllä on toi Kristiinakin superärsyttävä, ja on muuten ihan toisesta ääripäästä. "Hyvä kela", "otan tästä kelan viikonlopuksi", en vedä​ itseäni äärirajoille mutta lähden erämaahan kun haluan yksinäisyyttä. Kaikesta valitetaan ja on niin rankkaa ja toi ton jatkuva analysointi on tosi ärsyttävää

Vierailija
187/1274 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli ikävä sitä viime kauden roskakuski-miestä, hän oli jotenkin tosi symppis. :') Muistaako joku nimen?

Vierailija
188/1274 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 jaksoa kattoneena olen positiivisesti yllättynyt ja tykkään kaikista sarjan naisista!

Vierailija
189/1274 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli ikävä sitä viime kauden roskakuski-miestä, hän oli jotenkin tosi symppis. :') Muistaako joku nimen?

Jukka! 

Vierailija
190/1274 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina kuvasi itseään samalla kun pissasi? MIKSI???

Hän on niin edgy ja ei halua sensuroida mitään!

Vierailija
191/1274 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähes oksensin siitä pissan suhinaäänestä.

Vierailija
192/1274 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinikin vois tarvita vähän reality checkiä. Sanoisin että Suomesta löytyy aika paljon ihmisiä, jotka ei tunnista Siniä ja joilla ei ole mitään ennakkokäsitystä Sinistä, niin hyvässä kuin pahassa. Ja oikeastaan joita ei edes kiinnosta koko tyyppi millään lailla. Ehkä se siinä omassa kuplassa,omissa piireissä tuntuu että "jos mä sanon näin,niin KAIKKI olettaa et mä oon tämmönen,vaik en mä oikeesti oo,niisk"

Tämä. Sinin kosketinsoittimien edessä esittämä "jännitys" oli myös todella feikkiä. 

Vierailija
193/1274 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Kristiina on vielä rasittavampi omana itsenään kuin juontajana. Miten kukaan voi olla noin kokonaisvaltaisen kireä?

Vierailija
194/1274 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivot hajoaa noiden 'kela'- ja 'buugi'-sanojen viljelyyn.

Vierailija
195/1274 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jukka! 

http://kaupunkiradio.fi/blog/radiodokumentti-isa/

Helpotusta ikävään =) Jukka on voittanut jonkun radiodokumenttipalkinnon, opiskelee siis alalle.

Vierailija
196/1274 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

eeee kirjoitti:

Niin kamalaa paskaa että ei pysty katsomaan. Edellinen miesten kausi oli niin hyvä, että katoin sitä kyyneleet silmissä melkein joka jakson. 

Nää on a) naisia b) julkkiksia. Sen tietää mitä sellaset tuottaa.

Mut edellinen miesten kausi oli aivan helmi <3 <3 

Laura on helmi. Muuten samaa mieltä, miesten iholla oli vaan jotain niin loistavaa. Yrjänää varsinkin kaiholla muistellen, (vaikka hän taisi olla pikkujulkkis jo ennestään)

Vierailija
197/1274 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä biisi soi kun kristiina urheili koirien kanssa?

Santigold-Disparate youth.

Vierailija
198/1274 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toi Kristiina Komulainen. Ei voi olla noin raskasta tyyppiä...

Vierailija
199/1274 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Hienoa Jukka! jotain sellaista hänelle toivoinkin. 

Vierailija
200/1274 |
06.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikös mediassa kirjoitettu, että miesten kausi oli floppi? Katsojat kaikkosivat. Siksi pidettiin välivuosikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi