Ollako vaiko eikö olla?
Tein testin kun 35. kiertopäivä --> ei raskaana... Uusi testi viikon päästä, kun menkkoja ei edelleenkään kuulunut ja nyt testi näyttikin plussaa. Onko yleistä?
Äitini, joka on kokenut 5 tuulimunaraskautta kertoi joskus, että hänellä testit näyttäneet juuri näin - ensin miinusta ja jonkin ajan päästä plussaa... Onko muilla tällaisesta kokemuksia?
Minulla nyt siis viikkoja 6-7, mutta ei raskausoireita. Pistääpi miettimään, että lieköhän tämä unta vai totta. Varaatteko alkuraskauden ultra-aikoja neuvolan vai yksityisen kautta?
Kyseleepi Benja, jolla 3. raskaus haaveissa.
Kommentit (3)
Testi olisi näyttänyt plussan ehkä jo seuraavana tai sitä seuraavana päivänä :)
Itse menin ensin yksityiselle viikolla 7, silloin sikiön sydämen syke jo näkyy. Edellisessä kuussa oli apteekin testi näyttänyt plussaa, mutta seuraavana päivänä verikokeesta tulos negatiivinen. Neuvolaan oli ensimmäinen aika viikolla 10. Nyt viikkoja 38+6. Pidetään peukkuja! Hansel79 & Yrjö-Purjo
Varasin itse yksityiselle ajan 8lle viikolle. Haluan varmistua,että siellä on jotain.
Oviksestahan se on kiinni koska testi näyttää plussaa,itsellä on aikakin vaihdellut suurestikkin ovis aina välillä. eli viikkoja ei välttämättä olekkaan niin paljon,jos ovis tullut tavallista myöhempään. Tsemppiä!!