Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saakelin naapurit taas

Shh
03.04.2017 |

Jokaisella asukkaalla oleva ja myös meillä oleva OMA kerrostalon sellainen säilytystila kellarissa ("häkkivarasto" ) on ollut tyhjillään hetken. Noh tässä lähi päivinä selvisi kun käytiin katsomassa, että joku asukas oli ihan pokkana täyttänyt meidän varastointi tilan omilla tavaroillaan ja pistänyt vielä omalla lukolla kiinni. Ei muuta kuin mies kirjoittamaan hissiin lappua, että varaston on parempi tyhjentyä tai muuten tavarat lähtevät ulos meidän toimesta. Mitäs menevät toisten tiloja viemään ja kyllä muuten väärän ihmisen tilat veikin >:( . Tavaroissa oli mm autontalvirenkaat ja metalliketjua. Päivän päästä naishenkilö tulee oven taakse rattaiden kanssa ja kertoo ettei aijo tyhjentää tavaroitaan pois. Siinä tulee vähän olo että anteeksi mitä ? Et aijo vai, noh kelpaa ne varmasti jollekin muulle. Taloyhtiölle on laitettu s postia mutta vastausta ei vielä ole viikonlopun takia tullut. Mitä itse tekisitte jos tarvitsisitte omaa teille varattua säilytys tilaa mutta joku olisikin vienyt sen ? Itseäni suututti ja suututtaa edelleen paria päivää myöhemmin... Tyhjentäisittekö varaston itse jollei se tyhjenisi ja mihin tavarat voisi pistää..

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pistäisin tavarat ulos ja äkkiä. Jokaisella oikeus omaan tilaan

Vierailija
2/22 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi eivät sitten pistäneet omaan varastoon tavaroita? Kai niilläkin on oma. Varmaankin odottaisin hetken varoituksen jälkeen ja jos mitään ei tapahdu niin kai ne on saatava pois jotta omat vehkeet mahtuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti??

Ei noin voi tehdä. Tavarat pihalle vaan

Vierailija
4/22 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta ulos käytävälle ja ovi lukkoon. Kettingillä ja metallilukko.

Vierailija
5/22 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isännöitsijä hoitaa asian kyllä. 

Vierailija
6/22 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veisin kamat roskakatokseen. Ihme idiootteja.

Vierailija
7/22 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh meette ja käytätte työkaluja lukon avaamisessa. Naapurin tavarat ulos ja omat tilalle.

Vierailija
8/22 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Soitto isännöitsijälle riittää. Jos asutte omistusasunnossa, voisi laittaa postia myös taloyhtiön hallitukselle, että osakkaille lienee syytä infota säilytyskoppien jaosta.

Jos ei ala tapahtua, niin sitten voimapihdeillä lukko auki ja kopissanne olevat kamat käytävälle. Ei roskiin, ettei teitä aleta syyttää varkaudesta, vaan siihen käytävälle pinoon. Ja omat kamat koppiin ja uusi tukeva lukko tilalle.

Jo on kyllä röyhkeä naapuri, ei voi muuta sanoa.

Vierailija
9/22 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistähän noin idiootteja sikiää.

Kysyn miksi teidän varasto ei ollut lukittuna. Pitäisin lukossa vaikken säilyttäisi siellä mitään.

Vierailija
10/22 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 pahoittelee, näyttekin pistäneen jo viestiä taloyhtiön hallitukselle...

Teinä soittaisin isännöitsijälle heti ja odottaisin sitten vastausta taloyhtiöltä muutaman päivän. Ja sitten hommiin..

Vierailija
11/22 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shh kirjoitti:

Jokaisella asukkaalla oleva ja myös meillä oleva OMA kerrostalon sellainen säilytystila kellarissa ("häkkivarasto" ) on ollut tyhjillään hetken. Noh tässä lähi päivinä selvisi kun käytiin katsomassa, että joku asukas oli ihan pokkana täyttänyt meidän varastointi tilan omilla tavaroillaan ja pistänyt vielä omalla lukolla kiinni. Ei muuta kuin mies kirjoittamaan hissiin lappua, että varaston on parempi tyhjentyä tai muuten tavarat lähtevät ulos meidän toimesta. Mitäs menevät toisten tiloja viemään ja kyllä muuten väärän ihmisen tilat veikin >:( . Tavaroissa oli mm autontalvirenkaat ja metalliketjua. Päivän päästä naishenkilö tulee oven taakse rattaiden kanssa ja kertoo ettei aijo tyhjentää tavaroitaan pois. Siinä tulee vähän olo että anteeksi mitä ? Et aijo vai, noh kelpaa ne varmasti jollekin muulle. Taloyhtiölle on laitettu s postia mutta vastausta ei vielä ole viikonlopun takia tullut. Mitä itse tekisitte jos tarvitsisitte omaa teille varattua säilytys tilaa mutta joku olisikin vienyt sen ? Itseäni suututti ja suututtaa edelleen paria päivää myöhemmin... Tyhjentäisittekö varaston itse jollei se tyhjenisi ja mihin tavarat voisi pistää..

2/5

Hyvä aihe.

Mutta liian epäuskottavaa, että ette olisi vieläkään saaneet aikaiseksi sen varaston tyhjennystä.

Vierailija
12/22 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

He eivät omaan varastoon voineet pistää kun joku muu oli sen ottanut itselleen ja päättivät sitten pistää kiertämään asian ... Kyllä lopetan tämän kierteen alkuunsa

Ap

Vierailija
13/22 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nosta ulos käytävälle ja ovi lukkoon. Kettingillä ja metallilukko.

Hehe on käynyt vaikka mikä mielessä. Mies jopa rustasi lapun suutuspäissään (jota ei sitten pistänytkään), että jättäisi oven auki varastoon ja sieltä ihmiset saisivat vapaasti hakea jos jotain mielenkiintoista löytyy.. En kannattanut, mutta hyvä idea

Ap

Vierailija
14/22 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isännöitsijä hoitaa asian kyllä. 

Hän vastasi että antaa niille aikaa kaksi viikkoa ottaa tavarat pois, muuten isännöitsijä hoitaa homman. Sää nähdä saadaanko vipinää tyhjennykseen mutta mielestäni kaksi viikkoa on liian pitkä aika! Halutaan se heti omaan käyttöön!... Että tekis mieli vieläkin käydä itse vähän katsomassa varastoa ..

Vierailija
15/22 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noh meette ja käytätte työkaluja lukon avaamisessa. Naapurin tavarat ulos ja omat tilalle.

Isännöitsijä ei antanut lupaa tyhjentää omin päin.. Tekis mieli yhtään kuunnella sitä kyllä >:/

Vierailija
16/22 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä itse mene tyhjentämään. Olet pian vastuussa niistä tavaroista. Isännöitsijä hoitaa. Toiseksi naapurillesi voit kertoa että ovat idiootteja. Noita varastokoppeja jää tyhjentämättä kun ihmiset muuttaa. Montako koppia sielläkin on jonkun vanhoja kamppeita täynnä, jos aletaan toisten koppeja käyttämään sillä ettei omaa saada käyttöön :D

Vierailija
17/22 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän taloyhtiössä riittää isännöitsijälle ilmoitus.

Isännöitsijä laittaa lapun jokaiselle asukkaalle että varastossa xx säilytetään virheellisesti tavaraa, aikaa viikko tyhjätä varasto tai se tullaan isännöitsijän toimesta tyhjäämään.

Vierailija
18/22 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on huono ettet voi itse tyhjentää kun olet ottanut yhteyden isännöitsijään, eli olet vastuussa tavaroista jos niille jotain käy. Itse olisin tyhjentänyt tavarat kerhotilaan yms ja laittanut omat häkkivarastoon sekä lukon siihen. Ilman mitään lappuja ja odottamista.

Vierailija
19/22 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistähän noin idiootteja sikiää.

Kysyn miksi teidän varasto ei ollut lukittuna. Pitäisin lukossa vaikken säilyttäisi siellä mitään.

Siellä se sai olla rauhassa koskemattomana toista vuotta tyhjänä ja ilman lukkoa ennen näitä tyyppejä.. Ei vain tullut mieleen että noin voisi joku tehdä :( Tästä lähtien varmaan pidetään kiinni, vaikka se olisi apposen auki niin se on meidän eikä sitä ole oikeus viedä :/

Ap

Vierailija
20/22 |
03.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt on huono ettet voi itse tyhjentää kun olet ottanut yhteyden isännöitsijään, eli olet vastuussa tavaroista jos niille jotain käy. Itse olisin tyhjentänyt tavarat kerhotilaan yms ja laittanut omat häkkivarastoon sekä lukon siihen. Ilman mitään lappuja ja odottamista.

Pirkule

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi