Mistä ostat alusvaatteesi?
Kommentit (22)
Tokmannilta saa parhaat pikkarit kokoa xxxxxl.
Tein ensimmäisen aloituksen ja surffailin netissä koska pitäisi ostaa uusia alusvaatteita. En vain tiedä mihin kauppaan suuntaisin huomenna. Pahoittelut jos tämä ärsytti sinua liikaa!
Kenellekään mitään järkevää sanottavaa?
Ap
Viimeksi ostin Lidl:stä urheiluliivit. 26 on ikää.
Vierailija kirjoitti:
Tein ensimmäisen aloituksen ja surffailin netissä koska pitäisi ostaa uusia alusvaatteita. En vain tiedä mihin kauppaan suuntaisin huomenna. Pahoittelut jos tämä ärsytti sinua liikaa!
Kenellekään mitään järkevää sanottavaa?
Ap
Joko olet Pervo-Pena tai sitten Jonne 5 v joka ei osaa vielä kalsareitaan itse ostaa kyselemättä neuvoja aaveeltä.
Tälläset ostin viimeksi g02.a.alicdn.com/kf/HTB1zJYqHVXXXXcwXFXXq6xXFXXXj/Sexy-Bikini-Lingerie-Funny-swimwear-Man-Shorts-Nylon-Spandex-One-Piece-Beach-Swimwear-bikinis-Penis-Sheath.jpg
Lindexiltä. Olen 34-vuotias ja kokoa 34.
Toisten pyykinaruilta käyn hakemassa.
Ostan alushousuja mm. Lidlistä. En käytä rintaliivejä. Ikää 50 vuotta.
Tilaan Bravissimolta. Kävin Englannissa ja siellä paikallisessa liikkeessä ottamassa mitat ja selvittämässä sopivat mallit. Rintsikoiden ympärys on minulla sen verran pieni, että vaikea on löytää liikkeistä mieleisiä. Tykkään nimittäin väreistä. Ja edullisiakin ne on kaiken lisäksi :)
Erikoisliikkeestä, ikä 42. Hintansa väärtit ja aina sopivat
Lidlistä ja Tokmannilta, joskus Prismasta. Olen pienituloinen. Kun oli vielä varaa ostin Sokokselta ja alan liikkeistä. Ikää 46v.
Pikkareita mistä halvimmalla saa ja rintsikat tullut viime aikoina ostettua ihan alusvaate liikkeestä (Change:sta)
Tokmannilta taitaa olla suurin osa, 44v,
Ihan ok, kunhan vähän maltan valikoida ja sovitella.
Hm:ssä on nättejä mutta minun on tosi vaikea löytää sieltä istuvaa kokoa,kuten lindexissa ja kappahlissakin.
Alkkarit milloin mistäkin. 100% puuvillaa oltava. Rintsikat tilaan englannista figleavesilta, bravissimosta tai puolasta. Alusvaateliikkeissä ei ole yleensä mun kokoa kuin korkeintaan tylsissä mummojuoseissa, vaateketjuliikkeistä puhumattakaan. .
Kaupassa tulee käytyä ja ikää on. Oletko nyt onnellinen mies/nainen= Kuinka tylsä tyyppi mahdat olla kun näitä idioottiketjuja koko ajan availet? Taidan olla aika tampio kun edes vastasin. HAlleluja